Motortuning

Moderators: ddt500, ago motors

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

almano wrote:
viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.
De amikor tiltáson behúzzák a kuplungot akkor a kerék-lánc veszteségét mérik nem?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by almano »

viking wrote:Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
JA, az mas, csak azt nem ertem mi a f@sznak kell valami ismeretlen modon atkalkulalni a fotengelyre FELTETELEZETT loerokre. Kurvara semmit sem er mivel azt csak kozelitoleg lehet MEGBECSULNI. Nincsen semmilyen hivatalosan elfogadott atszamitasi mod. Rengeteg dolgon fugg, hogy mi a veszteseg(olaj minosege, milyen csapagyak, lancfeszesseg, lanc allapota, aktualis guminyomas es meret) Teljesen valosagtol elrugaszkodott dolog atszamolni.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

viking wrote:
almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....

Várj egy kicsit, Álmos.
Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
A K4-em 162-őt, a K2-m 147-et tud keréken.
Igen csak a sok bunkó mind azt akarja hallani, hogy 200Le a motorja. Azt meg keréken drága produkálni. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
Szerintem meglepődnél, hogy egyesek mennyit költenek a motorjukra. :wink: Pl. Van aki amcsiba küldi ki a motorblokkot tuningoltatni. A Sárkány Dezsőnek meg valami svájci figura piszkálta meg a mociját. Szóval a komolyabb gépek nagy többségét szerintem nem konkrétan az Ago rakta össze. Esetleg a PC-t állította be.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

almano wrote:En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....

Várj egy kicsit, Álmos.
Ezek főtengelyre kalkulált adatok.
Szerintem is szerencsésebb lenne a keréken mértet megadni.
A K4-em 162-őt, a K2-m 147-et tud keréken.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by almano »

En azert kivancsi lennek, hogy milyen varázsszert alkalmaz Ago bacsi, hogy ilyen WSBK teljesitmenyeket produkal. Mert nem hiszem, hogy annyit koltenek ra itt, illetve, hogy Ago-nak olyan komoly gepmuhelye van ami az ekkora teljesitmenynovekedest produkalni tudna.
Szivesen latnek ezeket az adatokat alatamaszto grafikonokat amiket a fekpadjan mert....
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39098
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

viking wrote:Tibi, itt vannak a 10-esek:
http://www.agomotors.hu/webshop/categor ... tegory=135
Megtaláltam magamtól is de azért köszi. :D Az újfajták elég szigorúak. :shock: :shock: Egy sincs 200Le alatt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Motortuning

Post by K »

almano wrote:Igen ugy nezem ugyanaz az osszes cikkszam. :smt023
Király, köszi Neked is!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Motortuning

Post by almano »

Igen ugy nezem ugyanaz az osszes cikkszam. :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Motortuning

Post by K »

viking wrote:Megnéztem.
A váltó fogaskerék áttételei ugyanazok.
1: 39/14
2/ 39/19
3/ 37/22
4/ 29/20
5/ 30/23
6/ 26/22

A különbség az elsődleges áttételben van, az a 600-nál 1.926, a 750-nél 1.857.
Ezt én is megtettem! Ezért bizakodom...
(És köszi, hogy megnézted! :smt023 )
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42218
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Motortuning

Post by viking »

Megnéztem.
A váltó fogaskerék áttételei ugyanazok.
1: 39/14
2/ 39/19
3/ 37/22
4/ 29/20
5/ 30/23
6/ 26/22

A különbség az elsődleges áttételben van, az a 600-nál 1.926, a 750-nél 1.857.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Motortuning

Post by K »

viking wrote:
Krisztián wrote:A K4-5 600ba és a K4-5 750be ugyanaz a váltó került?
Igazából csak találgatni tudok.
De ha azt vesszük alapul, hogy a 750-nek kisebb a fordulatszáma viszont nagyobb a végsebessége, akkor nem.
Almano remélem rávágja a tutit! :)
Post Reply

Return to “Power Commander és egyéb tuning - Ago Motors”