2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Moderators: ddt500, viking

User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by almano »

Talma elb@szta
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by feket663 »

Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by ddt500 »

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by ddt500 »

Az első kanyar zúzós lesz a moto2-ben.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by zsir »

almano wrote:
Rejtés:
aquabase wrote:Stefano manager:
"
IDOMERO:
A mai idomero tervezes az volt hogy Gabor harom reszben megy ki a palyara 2 box kialassal.
Elso menet:
Kemeny gumi elol es kemeny hatul:
Azzal a konfiguracio mint mindenki latta Gabor az elso box kiallasig 4ik volt.
Elso Kiallas:
Az elso kiallas puha gumi lett hatul es elol is plusz 1mm elofeszites az elso futomu hogy jobban tudjon fordulni a Motor, Gabor kiment de nem tudott javitani mert az eleje kezdodott pattogni, Ugy kijott ujra a Box ban es akkor 9ik helyen volt.
Utolso menet:
Uj kemeny gumi elol es uj kemeny gumi hatul, a mernokok vissza alitottan az 1mm elofeszites igy a motor konfiguracio ugyan ilyen lett mint az elso menet, uj gumival. Gabor kiment ha mikor kb 10 perc volt meg hatra, kb 2,5 perc volt a bevezeto kor es probalt a Rolfo utan egy gyors kor tedni de VEZETETLEN volt a motoria. Igy nem tudott javitani.
Vissza jott a boxban a vegen es NAGYON MERGES volt!!!!!
Mar vilagos ra valt hogy csak a gumi lehet a problema (mint Japanban) es akkor elvittunk a gumi ellenorzesre a gyartocegnak, szetvagta az hatcso gumi es nem volt problema, viszont ha mikor szetvagtak az elso gumi (kemeny) kiderult hogy gyari hibas volt es olyan hiba volt hogy most eppen 10 perc ezelott hivott a Luca (csapat tulajdonos) es azt mondta hogy a holnapi verseny a gumi gyarto ugy dontott hogy a tovabbi problema elkerulese kivonnya minden ezetket a folyta gumi erre a versenyre. Igy holnap alitolag minden versenyzo a biztonsagos kedveert az elol puha gumik fognak hasznalni.
Ugy hogy ne szidjunk a mernokok mert en azt hiszem hogy se japanban se itt nem Ok hibasztak plane Gabor.
Holnap reggel probaljunk meg egy kemenyebb rugo hatul mert a lassu kanyarokban meg nem ugy fordul a motor.
Remelem hogy nyugottabban lesztek ti is.
udv.
Stefano"
Erdekes dolgok ezek. Kivancsi vagyok mi lesz holnap
a nyiltsag is hihetettlen, mar ami az adatokat erinti igaz szar idovel.
az is igaz ilyen uj wazzakal (eretlen) es ismeretlen motorokkal es nem is csodalkoznek ha a honda bundazna egy ket blokkot.
Van egy spanyol kozmondas "piensa mal y acertaras" vagyis gondolj rosszat es talalsz (mint igazad lesz), vagyis szerintem a honda befolyasolja a blokokat a versenyzok erdekeben, a masik van versenyzo aki tud motort allitani van aki nem, ilyen ,pl melandri, szerintem talma is meg kalio is akik nem tudnak motort fejleszteni, ezert lett bajnok gabor a kesz es mukodo kepes motorral a gynege mezonyben.
Es vannak akik tudnak motort allitani, Rossi, spies, Ianonne, Elias. es persze vannak aki meg szeker fa kerekkel is kurvara mennek, ilyen elias, capi rossi, stonner, spies, stb stb

szerintem gabor akkor lezs az elejebe ha megtudja ianonetol a bealitast. maskepp nem.
azert megjegyzem en drukkolok gabronak mert magyar es mert ugyes.
hajra talma hajra rossi, spies, es a kis masolo kocsogot aki szinten nagy tehetseg lorenzo remelem jol kiuti magat es nem lesz bajnok mert szerintem egy kis csog.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by almano »

Tippek a holnapi MotoGP versenyre?
Lorenzonak meglesz a VB cim?
1.???
2.???
3.???
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by almano »

Rejtés:
aquabase wrote:Stefano manager:
"
IDOMERO:
A mai idomero tervezes az volt hogy Gabor harom reszben megy ki a palyara 2 box kialassal.
Elso menet:
Kemeny gumi elol es kemeny hatul:
Azzal a konfiguracio mint mindenki latta Gabor az elso box kiallasig 4ik volt.
Elso Kiallas:
Az elso kiallas puha gumi lett hatul es elol is plusz 1mm elofeszites az elso futomu hogy jobban tudjon fordulni a Motor, Gabor kiment de nem tudott javitani mert az eleje kezdodott pattogni, Ugy kijott ujra a Box ban es akkor 9ik helyen volt.
Utolso menet:
Uj kemeny gumi elol es uj kemeny gumi hatul, a mernokok vissza alitottan az 1mm elofeszites igy a motor konfiguracio ugyan ilyen lett mint az elso menet, uj gumival. Gabor kiment ha mikor kb 10 perc volt meg hatra, kb 2,5 perc volt a bevezeto kor es probalt a Rolfo utan egy gyors kor tedni de VEZETETLEN volt a motoria. Igy nem tudott javitani.
Vissza jott a boxban a vegen es NAGYON MERGES volt!!!!!
Mar vilagos ra valt hogy csak a gumi lehet a problema (mint Japanban) es akkor elvittunk a gumi ellenorzesre a gyartocegnak, szetvagta az hatcso gumi es nem volt problema, viszont ha mikor szetvagtak az elso gumi (kemeny) kiderult hogy gyari hibas volt es olyan hiba volt hogy most eppen 10 perc ezelott hivott a Luca (csapat tulajdonos) es azt mondta hogy a holnapi verseny a gumi gyarto ugy dontott hogy a tovabbi problema elkerulese kivonnya minden ezetket a folyta gumi erre a versenyre. Igy holnap alitolag minden versenyzo a biztonsagos kedveert az elol puha gumik fognak hasznalni.
Ugy hogy ne szidjunk a mernokok mert en azt hiszem hogy se japanban se itt nem Ok hibasztak plane Gabor.
Holnap reggel probaljunk meg egy kemenyebb rugo hatul mert a lassu kanyarokban meg nem ugy fordul a motor.
Remelem hogy nyugottabban lesztek ti is.
udv.
Stefano"
Erdekes dolgok ezek. Kivancsi vagyok mi lesz holnap
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by aquabase »

Stefano manager:
"
IDOMERO:
A mai idomero tervezes az volt hogy Gabor harom reszben megy ki a palyara 2 box kialassal.
Elso menet:
Kemeny gumi elol es kemeny hatul:
Azzal a konfiguracio mint mindenki latta Gabor az elso box kiallasig 4ik volt.
Elso Kiallas:
Az elso kiallas puha gumi lett hatul es elol is plusz 1mm elofeszites az elso futomu hogy jobban tudjon fordulni a Motor, Gabor kiment de nem tudott javitani mert az eleje kezdodott pattogni, Ugy kijott ujra a Box ban es akkor 9ik helyen volt.
Utolso menet:
Uj kemeny gumi elol es uj kemeny gumi hatul, a mernokok vissza alitottan az 1mm elofeszites igy a motor konfiguracio ugyan ilyen lett mint az elso menet, uj gumival. Gabor kiment ha mikor kb 10 perc volt meg hatra, kb 2,5 perc volt a bevezeto kor es probalt a Rolfo utan egy gyors kor tedni de VEZETETLEN volt a motoria. Igy nem tudott javitani.
Vissza jott a boxban a vegen es NAGYON MERGES volt!!!!!
Mar vilagos ra valt hogy csak a gumi lehet a problema (mint Japanban) es akkor elvittunk a gumi ellenorzesre a gyartocegnak, szetvagta az hatcso gumi es nem volt problema, viszont ha mikor szetvagtak az elso gumi (kemeny) kiderult hogy gyari hibas volt es olyan hiba volt hogy most eppen 10 perc ezelott hivott a Luca (csapat tulajdonos) es azt mondta hogy a holnapi verseny a gumi gyarto ugy dontott hogy a tovabbi problema elkerulese kivonnya minden ezetket a folyta gumi erre a versenyre. Igy holnap alitolag minden versenyzo a biztonsagos kedveert az elol puha gumik fognak hasznalni.
Ugy hogy ne szidjunk a mernokok mert en azt hiszem hogy se japanban se itt nem Ok hibasztak plane Gabor.
Holnap reggel probaljunk meg egy kemenyebb rugo hatul mert a lassu kanyarokban meg nem ugy fordul a motor.
Remelem hogy nyugottabban lesztek ti is.
udv.
Stefano"
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by ddt500 »

viking wrote:Spies mérgelődött rendesen,igaza is volt.
Edwards elrontotta a legjobb körét.
Szerintem csak simán elfékezte magát. Viszont utána majdnem összementek.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by tom war »

4 Yamaha az elso 7-ben... Hayden nagyot ment ma. Jorge VB eselyeshez molton teljesitett.
Spies villogtatja az oroszslankormeit...vagy megint Vale motorjat kapta? :smt003 Erdekes modon egyszerre sosem jok... :roll:
Kill faster and be alive.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by viking »

Spies mérgelődött rendesen,igaza is volt.
Edwards elrontotta a legjobb körét.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by ddt500 »

ddt500 wrote:4 perccel a vége előtt Hayden vezeti az edzést. :shock:
2-ik lett. :shock: Stoner csak 5. Erre se sokan fogadtak szerintem. :roll:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 10. 10. Sepang, Malajzia (GP)

Post by ddt500 »

4 perccel a vége előtt Hayden vezeti az edzést. :shock:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “A versenyek 2010”