2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by FélSvéd »

én is jobbulást kivántam neki : pill :
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by viking »

Menj aludni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by almano »

viking wrote:Szimpatikus nyilatkozat.
Webbertől meg nagyon emberi gesztus volt, hogy felhívta.
Az miert van, hogy Webber tudja a szamat en meg nem???? :smt017 :smt022
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by viking »

Szimpatikus nyilatkozat.
Webbertől meg nagyon emberi gesztus volt, hogy felhívta.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by ddt500 »

Tavaly meg, hogyan szidta mindenki a Stonert amikor elesett a felvezető körben. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by FélSvéd »

köszi Mano, jo kis olvasmány volt
7 másodperc lassulás alatt kihült a gumija, uramatyám!!!!!
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by almano »

1. Vale, first question: how are you and are you still in pain?
"The positive thing is that the worst is past and that the two operations went well, so everything is okay. Now I am expecting a difficult period, in which I have to be aware of the risk of infection and in which I must remain with the leg constantly elevated. Then there will come a second key period, when I will be able to start my rehabilitation and, with support on the leg, will be able to start to walk around with crutches."


2. Dr. Buzzi talked about a rehabilitation period of about five or six months, what do you think?
"It's to be expected that Dr. Buzzi has been very cautious in his prognosis. I want to heal the injury; that is the only thing I'm interested in. If I miss four races or six races, it doesn't make any difference. The right time to return could be Brno, but it won't necessarily be like this."

3. Do you remember the accident?
"I remember everything perfectly. I didn't hit my head, I didn't hit anything else. The airbag in my leathers worked very well and my helmet was just slightly scratched. I don't have a single bruise! The problem was that I landed on my leg, and it was stuck under my body. If I had landed on my back it would have been different. I had a new tyre and I'd done two laps, then I slowed down because I had Barbera behind me. When I came back onto the racing line Pedrosa arrived and I didn't want to cause a problem for him so I moved again but then when I reopened the gas, it happened suddenly and unexpectedly. Seven seconds were enough to make the tyre drop temperature dramatically. The error was mine."



4. Who would you like to thank?
"First of all I want to thank Professor Buzzi of the CTO Careggi in Florence and all of his staff, because they were brilliant.
Fortunately, doing it at Mugello meant I wasn't far from the Careggi and this was very lucky. I also want to thank everybody else at the Careggi and all the nurses because they treated me so well, then the staff at the Clinica Mobile and the marshals and officers at the Mugello circuit. Finally, a big hello and particular thanks to all the fans because never, not even for a second, have they let me forget their affection and support. The messages I saw on Sunday on television from the circuit were beautiful."


5. At any time since the accident has there been a moment when you have said "stop racing motorcycles"?

"Sincerely, I haven't felt any fear. I was a bit horrified when I saw the leg, yes...but the thing I dislike the most is to miss so many races! I will take all the time I need and be sure not to do anything stupid because I want to return quickly, but only if my condition allows it. I know I have a bike for next year and I don't need to rush my return to demonstrate anything. I could miss just four races but I still wouldn't come back to win the championship. It's better to be careful, finish the rehabilitation in the best way and come back to race for many more years. I've heard of many other sportsmen, a lot in fact, who have had the same problem as me. One example for everyone: Mark Webber called me and he has had an exposed fracture of the right leg. He told me to be very patient and that I would have some moments of discomfort, but that in the end recovery was guaranteed."

6. Now you have some time at home to rest and to think...

"Yes, now I have a lot of time at home to rest, to recover and to think. Firstly, I want to use this time to improve some things. I want to improve my English, learn something new, read a lot. Basically, I want to improve and learn. This I will do for sure. If your question instead is referring to 2011, this incident will not influence my choices for next year in any way. Last Saturday hasn't changed anything. I just have one broken leg extra! The result of 2010, therefore, has never been relevant to my decisions for the future."

7. During your enforced rest, will you also be working on your injured shoulder?

"Definitely, yes. This is one of the few positive things about this incident; finally I can work on the rehabilitation of the shoulder, in no hurry, without operations and without races. From tomorrow I will restart the exercises, lying on my bed, and I am certain that when I return the shoulder will be completely recovered. When I come back I will be in perfect shape, although it won't mean that I can win straight away. When you return after an enforced break you not only have to think about the body, but also the mind. I won't be able to come back and win immediately."
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by almano »

Image
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by badzoli »

almano wrote:Valoban, de neki a borruha labszaraban van komolyabb vedelem, hogy konpenzalja a csizma hianyossagat
Nyilván, hiszen a Dainese piacvezető a protektorok terén, nyílván szart nem adnak ki. De nekem valahogy biztonságosabbnak tűnik a "hagyományos" csizma+bőrruha térd-sípcsontvédő kombináció. Nyilván az sem rosszabb, hiszen pár versenyzőn kívül a többség ez utóbbi kombót használja és fura módon, hagyományos Dainese csizmát is nagyon keveseken látni. Abban a konkurencia erősebbnek tűnik.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by almano »

Ma delutan elengedtek Vale-t Firenzebol es helikofferrel Cattolica-ba szallitottak ott lesz a korhazban rehab-ra.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by viking »

Maga alá gyűrte a lábát és rácsüccsent teljes testsúlyával, az volt a gond.

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by almano »

badzoli wrote:
zsir wrote:annyira nem csak nepopren
van benne oldalrol felmeno ket oldalt egy merevito rendszer mint mas csizmakban csak a vastag utesvedelem nincs benne ami mas csizmakban van, illetve bellul van egy szenszal cso jellegu merevites, ezert tort el felette.
Es megjegyzem a csontok eleg konyen hajlanak lehet ha nincs rajta csizma nem torik el a csont de akkor szakadt volna szet az egesz bokaja, szerintem ez igy volt a legjobb ami tortent.
Igen, közben én is találtam egy leírást róla. De közel sem olyan magas a szára, hiszen pont ez a lényeg benne.
Valoban, de neki a borruha labszaraban van komolyabb vedelem, hogy konpenzalja a csizma hianyossagat. 1-2 eve lattam egy videot ahol bemutattak a ruhajat. Bizonyos helyzetekben nem lehet kivedeni a dolgot. Amilyen sebesseggel odacsapodhatott az aszfalthoz, valoszinu csak ha egy vastag kozepkori pancelban lett volna az vedi meg :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by badzoli »

zsir wrote:annyira nem csak nepopren
van benne oldalrol felmeno ket oldalt egy merevito rendszer mint mas csizmakban csak a vastag utesvedelem nincs benne ami mas csizmakban van, illetve bellul van egy szenszal cso jellegu merevites, ezert tort el felette.
Es megjegyzem a csontok eleg konyen hajlanak lehet ha nincs rajta csizma nem torik el a csont de akkor szakadt volna szet az egesz bokaja, szerintem ez igy volt a legjobb ami tortent.
Igen, közben én is találtam egy leírást róla. De közel sem olyan magas a szára, hiszen pont ez a lényeg benne.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by zsir »

annyira nem csak nepopren
van benne oldalrol felmeno ket oldalt egy merevito rendszer mint mas csizmakban csak a vastag utesvedelem nincs benne ami mas csizmakban van, illetve bellul van egy szenszal cso jellegu merevites, ezert tort el felette.
Es megjegyzem a csontok eleg konyen hajlanak lehet ha nincs rajta csizma nem torik el a csont de akkor szakadt volna szet az egesz bokaja, szerintem ez igy volt a legjobb ami tortent.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: 2010. 06. 06. Mugello, Olaszország (GP)

Post by badzoli »

ddt500 wrote:Csimmának nem kellett volna ezt kifognia? Csak kérdem. :smt017
Rossi köztudottam "bokacsizmát" hord, nézd meg, neki a nadrág szára kívül van. A Dainese rövidcsizmájának a szára közel sem olyan erős, merev, mint a mi csizmáinkon, sőt, sima neopren anyag.
Image
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Post Reply

Return to “A versenyek 2010”