2010 január Dakar Rallye

Moderators: ddt500, viking

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42215
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by viking »

Fenéket!
Én egy haverommal sokáig agyaltam, hogy miként lehetne elindulni rajta, de sehogyan sem adta ki a számológép... :???:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
sanyi-2
Posts: 211
Joined: 2009.01.30. 11:38
Motorom: gsx-r 600 k7
Itt motorozok: mindenhol
Location: Bp

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by sanyi-2 »

A gyártóknak jót tett, h visszafojtották a KTM-et, nincs az az uncsi, h az első tizenötben gyakorlatilag csak KTM volt.
Előbb agyaltam, h írok vmi összefoglalót, de aztán meggondoltam, mert mondom ez csak engem érdekel úgy néz ki. :grin:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42215
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by viking »

Ez a Casteau-gyerek nagyon komolyan nyomja a Sherco-val.
8 percre van Despres-től a második helyen, az összes többi gyári gép (KTM, Aprilia, BMW)mögötte van! :shock:

Az autósoknál a BMW-s Peterhansel-t üldözi a Volkswagen-armada (Sainz, Al-Attiyah, Miller).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
sanyi-2
Posts: 211
Joined: 2009.01.30. 11:38
Motorom: gsx-r 600 k7
Itt motorozok: mindenhol
Location: Bp

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by sanyi-2 »

Első komolyabb szakasz a Dakaron a mai, Nani Roma a tegnapi után ma is feldőlt a BMW-el,
Autó még mindig csak 36 van célban, ásnak többen gazdagon.
Egy szó mint száz, ma már főleg lesz értelme Euro-t nézni este (mert nincs jobb).
Ja, **** csaja :D még versenyben van, 51. le a kalappal! :smt023
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by FélSvéd »

a **** csaj már 34. összesitésben vazz
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by almano »

Ez a magyar Dakar "közvetítés" valami undorító. Hogy a f@szba tudnak ilyen embereket összeszedni a magyar sportközvetítésekhez? Siralmas. :smt021
Meg szerencse, hogy át lehet kapcsolni angolra a kommentárt...

Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by FélSvéd »

45. lett a **** csaj, Annie Seel 150 célbaérö között
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by almano »

A motorok legalabb olyanok, hogy nem olyan oriasi raforditassal barki megcsinalhatja maganak ugyanugy mint amik itt mennek.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
sanyi-2
Posts: 211
Joined: 2009.01.30. 11:38
Motorom: gsx-r 600 k7
Itt motorozok: mindenhol
Location: Bp

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by sanyi-2 »

viking wrote:
sanyi-2 wrote:
almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne! :smt023
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Sanyi, most csalódtam.
Az X3 sokkal softosabb autó, mint a Touareg, terepjáróképességben meg össze sem lehet őket hasonlítani.
A Subaru pedig egy sima négykerekes autó (utcára kiváló, én is imádom őket).
A Subaruval csak hazabeszéltem magamnak, vicc volt. :grin:
A VW meg nem a szívem csücske, és tény, h minőségbe meg se közelíti az x3-at, de még terepjáróképességbe se vagyok olyan biztos. Az x-drive egy nagyon-nagyon jól kitalált technika.
diesel motor tekintetében meg aztán tényleg ég és föld a különbség.
User avatar
sanyi-2
Posts: 211
Joined: 2009.01.30. 11:38
Motorom: gsx-r 600 k7
Itt motorozok: mindenhol
Location: Bp

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by sanyi-2 »

almano wrote:
sanyi-2 wrote:
almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne! :smt023
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Neztem az X3-at szetszedve, hat tiszta csovaz az egesz auto carbon idomokkal rajta, ennyi. Koze nincsen szerintem meg az alvaznak sem a gyari X3-hoz...
mondjuk a BMW legalabb ugy nez ki mint az utcai X3. A Tuaregnek sok koze nincsen az utcaihoz meg kinezetben sem.
A Lámpák meg a blokk ami gyári, lámpa talán, blokk tuti. Tavalyelőtt voltak itt a Cer-en, jól körbevizuáltuk a bömöst, pedig akkor még nem is gyári csapat voltak, csak amolyan félgyári, hátszelesek.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42215
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by viking »

sanyi-2 wrote:
almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne! :smt023
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Sanyi, most csalódtam.
Az X3 sokkal softosabb autó, mint a Touareg, terepjáróképességben meg össze sem lehet őket hasonlítani.
A Subaru pedig egy sima négykerekes autó (utcára kiváló, én is imádom őket).
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by almano »

sanyi-2 wrote:
almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne! :smt023
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
Neztem az X3-at szetszedve, hat tiszta csovaz az egesz auto carbon idomokkal rajta, ennyi. Koze nincsen szerintem meg az alvaznak sem a gyari X3-hoz...
mondjuk a BMW legalabb ugy nez ki mint az utcai X3. A Tuaregnek sok koze nincsen az utcaihoz meg kinezetben sem.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
sanyi-2
Posts: 211
Joined: 2009.01.30. 11:38
Motorom: gsx-r 600 k7
Itt motorozok: mindenhol
Location: Bp

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by sanyi-2 »

almano wrote:Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Utca Touareg a mai célt se látta volna, X3, meg a Subaru azért még menne! :smt023
Nincs olyan utcai autó ami ezt a tempót elviselné
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by FélSvéd »

sanyi-2 wrote:A 418-as rajtszámú autó elütött öt embert (nem kijelölt nézői ponton), egyikük állapota súlyos.
Az első kieső
Szinte még el sem kezdődött a verseny, máris megvan az első kieső: a 73-as rajtszámú argentin Javier Pizzolito Hondája még a gépátvétel előtt gyulladt ki, így a versenyző a rajtig sem jutott el. A mellette álló motor gazdájának, a **** Annie Seelnek óriási szerencséje volt, hogy az ő gépére nem terjedt át a tűz.
(marathonrally.com)
erröl a **** csajrol már olvastam
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: 2010 január Dakar Rallye

Post by almano »

Ez azert durva, hogy mennyire semmi koze nincsen az utcai autokhoz ezeknek az ugynevezett "VW Tuareg" es "BMW X3"-aknak....
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “A versenyek 2010”