MISANO 3 nap augusztus 1-3

User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Mugello első nap.
Tegnap este talán nem voltam teljesen józan ezért elfelejtettem megirni a totál tegnapi köridőket:
szerencsére nem kell túl sokat gondolkoznom. Egyetlen embernek sikerült a javitás az utolsó nap, Zvadász javitott 1:59 re, senki másnak nem sikerült 2:00 alá jönnie Misanóban.
Mugellóban a bejáratnál óriási bukósisak a bejárat. Remélem sikerül egy csoportképet csinálnunk a bejáratnál.
Amikor kiértünk a pályára (Zvadászra várni killet mert neki több alvás kell mint a magamfajtának) addigra komoly sor volt a regisztrálásra, és mindössze 10 percünk volt a pályanyitásig. Ekkor megláttam a szervezőt, akit már a februári Almeria óta ismerek, és odasunnyogtam hozzá hogy segitsen már mert mindjárt nyit a pálya és még sehol nem vagyunk. Qrva rendes volt, kezembe nyomott 5 db karszalagot és 5 db matricát, hogy mehessünk fel a pályára és majd jöjjek vissza késöbb regisztrálni. Utólag már tudom hogy iszonyat fontos volt hogy minél elöbb pályára kerülhessünk, mert a pálya irtozatosan nehezen tanulható. Be kell valljam életem legizgalmasabb pályája. Ilyen hullámvasútat még sehol nem találtam. Ez első menetekben halvány lila fingunk nem volt hogy hogy is megy a pálya. Kibaxott sok kanyarba vakon kelle belemenni mert nem belátható. Ezt a pályát meg kell tanulni de nagyon. Almeriában is volt vak kanyar de itt nem egyszer és nem kétszer kell dombtetőn átbukni, ezért nagyon sok kört kell menni itt.
Tegnap este már beszélgettem néhány némettel és szóba jött a Hringes köridőm. Mondtam neki hogy ott 2:08-am van, erre ö rávágta hogy az kb 2:15 itt.
A pályáról annyit kell tudni hogy a célegyenesen kivül ez a pálya egyértelműen 600-as pálya, ugyanis sehol nem kell negyedik fokozatot vátanom csak az egyetlen egyenesbe. Az viszont irtozatos. Még nem volt idő megfejteni, de negyedikben is 299 mutat az óra, ötödikben is, és hatodikban is. Jó lenne tudni hogy érdemes e váltanom. Mindenestre még sehol a világon nem tudtam kettő 20 perces menet alatt kifogyasztanom egy teljes tank benzint. Amikor a második tank benzin is kifogyott akkor előjött bennem a sporolós, eldöntöttem hogy ezentúl csak negyedikben megyek végig. Ugyis tele van a pálya kanyarokkal, legalább nem kell highsidertől félnem, húzhatom a gázt a kanyarokból ki, gumit is és benzint is sporolok. Igy is tettem, mégis elkezdtek javulni a köridők. 2:20, aztán 2:18, aztán 2:17, végül 2:16.01. Ekkor már boldog voltam, de tisztában vagyok vele hogy még minden kanyart tudok jobban venni. Ez a pálya már nem gumikimélő, nincs kizárva hogy holnap uj gumit kell feltennem a versenyre. Délelött egyszer kimentem Zvadász mögött de akkor még képtelen voltam megelőzni. Ö iszonyat szépen megy lendületből, ami nekem persze nem az esetem. Meg voltam lepődve, de a célegyenesben sem tudtam őt megelőzni. Mindenestre sikerült kb 4x felmennem délelött, de még az is kevés ehhez a pályához. Délután volt még másfél óra freie fahrt, utána időmérő edzés. Akkor elkezdtem filozni hogy mekkora élmény bekerülni a főversenybe utolsó helyen. Vagy nem jobb-e a Rest of the Best versenybe kerülni, ahol nem a végén végzünk.
Ezt a tapasztalatot megosztottam Robival is, az időmérőn viszont mégis elkúrtuk. Én mentem ki előre Robi mögöttem. Nem akartam tulzásba vinni a küzdelmet ezért az időmérön is csak negyedikben mentem. Nem néztem hátra, de utólag megtudtam hogy Robi végig mögöttem volt. Mikor lejöttem nyugtáztam hogy 2:17 -es köreim voltak. Robinak eddig csak 2:20-as körei voltak, viszont neki nincs köridőmérője, amikor közölte, hogy végig mögöttem volt akkor mondtam neki hogy milyen időket mentünk. Persze borzasztó boldog volt, de félóra múlva amikor kikerültek a verseny rajtlisták akkor belátta hogy nekem volt igazam. Ő meg én voltunk az utolsók akik bekerültünk a főversenybe, ha egy icipicit lassabbak vagyunk akkor a Rest of the Best verseny elejében vagyunk. De nem voltunk ezzel egyedül, ZVadász ugyanigy járt, szó szerint utolsó helyet kapta a 600-as versenyben, ahelyett hogy ő is a Rest of the Best versenybe csúszott volna.
KisDezz ugyan nem találta meg régi önmagát, de valamire ráérzett és nagyon élvezte a délutánt. Dezz lábtartó cserét probált alkalmazni, de igy is csak 2:24 sikerült az időmérőn. KisDezz 2:34, Robi 2:16.80, ZVadász 2:18.
Ennél a rendezőnél esténként ingyen van a sör. A mi időmérőnknek már 17:00 kor vége volt, de álmodni sem mertem volna arról hogy a grátisz sör elkezdődik 18:00 elött. Tévedtem, Zvadásszal méla undorral letoltunk egy sört, és felmásztatott az 5 emeletes tetőre, naná hogy kellett mégegy sör amikor lejöttünk. Valahogy úgy alakult hogy pont az én söröm fogyott el leghamarabb, eleinte nem értettem az okát, de az ötödik pohár sőr után rájöttem hogy a freie bier a kedvenc sörmárkám.
A csapat ugy döntött hogy ma este elmegyünk étterembe, ebbe a döntésbe nem tudtam részt venni, mindenestre bedugtak az Espace csomagtartójába és egy Pizzeriában kötöttünk ki.
Igaz hogy otthon felejetették a laptopot, de valami furcsa indittatásból kifolyolag hirtelen egyhangúan ugy döntöttek hogy hoznak nekem inkább egy laptopot, mert igy talán nem rugnak ki minket az étteremből. Igy alakult ki ez a beszáamoló.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Harmadik és utolsó nap Misano
Reggel én kiköltöztem a szobábol, de a csajok megtarthatták a szobát délutánig, a pálya mindössze 3 km-re van a hoteltől
A tegnap esti tivornya olyan jol sikerült hogy ma reggel alig tudtam beszélni, a többiek szerint azért voltam rekedt mert este elég sokat probáltam a történéseket irányitáni, nem tompitott hangerővel. Persze ez aljas rágalom szinte alig hallható a hangom. Mindenesetre valaki biztos valami szart csempészett az ötödik sörömbe és attol ment el a hangom.
Délelött valahogy nehezebben indult be mindenkinek ugy látszik másnak is bejött a tegnap este, fotok is készültek az eseményről.
Gyuszkónak sikerült ismét padlót fogni az R1-el de most a változatosság kedvéért nem várta meg mig felér a pályára, rögtön a parkolóban feldőntötte a gépet, de ez a mutatvány olyan jól sikerült hogy el is törte a fejidomtartó konzolt. Ez persze nem azonnal derült ki, csak mikor probált néhány kört menni a pályán, akkor anyázva jött le, hogy ő befejezte mára. Dezz, mint rutinos pályázó gyözködte Gyuszkót hogy ezt hamar meg lehet oldani egy furoval, lámpát kell kivenni sulcsökkentésképp és utána elég egy gyorskötözö a javitáshoz és máris lehet tovább pályázni. Eleinte nem volt Gyuszkó erről meggyöződve, de amikor Norbi is felajánlotta a segitséget akkor beadta a derekát és a gép Norbi segitségével egy órán belül lámpátlanitva lett és igy elég volt a gyorskötöző is fejidom tartásra.
Elöbb utobb mindenki felkerült a pályára, természetesen megint egész délelött freie fahrt volt, orrvérzésig lehetett menni. Ma ismét kicsit többen voltunk, megint jöhettettek bőven helyi olasz csávók, mert amikor elsétáltam, hogy megnézzem, hogy a mai versenyen a srácok milyen rajthelyről indulnak, akkor kiderült hogy a tegnapi jelentkezési létszám olyan mértékben nőtt meg, hogy az első 50 rajthelyre csak 1:56 os idökkel lehetett bekerülni ezért a srácok közül senki nem tudott elindulni. Igy ma csak nekem volt versenyem, mert én érett ember vagyok. Taknyosok ugyanis nem indulhattak az Old Mans Cup versenyen de én a 29. rajthelyről indultam. A repülőrajt megint nem jött be nekem, ugyhogy volt aki már a célegyenesben megelözött, néhányan viszont udvarisan vártak ezzel néhány kört. Bevallom férfiasan én csak olyanokat elöztem meg akik kihullottak előlem.
Az egyik épp előttem dobta el a vasat ami a pálya közepén maradt de szerencsére a leglassabb kanyar kigyorsitásánál, tehát nem volt nehéz kikerülni.
Nem szinezem tovább az eseményeket, nem éreztem magam toppon, 30. helyen jöttem be, ami ugyan önmagában xar, de 50 idulóból már elviselhető. a legjobb köridő versenyben 1:58 ami jocskán elmarad a tegnap délutáni pb-től. Idáig soha nem ebédeltünk a hőség miatt, de ma beültünk a pálya éttermébe (komoly medence is tartozik hozzá) ahol plazma tv-n néztük végig az egyik SBK futamot
Ezen felbuzdulva vágtunk neki az irtozatos nehéz feladatnak, ugyanis délután pontosan 4 teljes órát kellett volna szabad motorozással tölteni. Mivel sokan már összecsomagoltak, ezért nem sokan voltak a pályán délután. Mégis fáradtnak tünt a csapat. Én háromszor is kimentem délután és ujra fény derült arra hogy a verseny belőlem nem hozza ki a legjobbat, viszont amikor szinte üres a pálya akkor jól hasitok. A délután folyamán csináltam kb 8-10 db 1:55-ös kört ami ugyan nem pb, de Zvadász szerint stabilizáltam az 1:55 ami mindenképp dicséretes.
Fél 5 felé már egyre többen kezdtek pakolni, ezt kihasználva elvállaltam egy nagy Last Minute akció kivitelezését. 5 hazai versenyző képeit kellett a lehető legjobb áron beszereznem. Ezeket a kihivásokat nagyon kedvelem, igy rövid alku után sikerült az olasz profi fotostól összes rólunk készült képet fejenkénti 50 euro helyett 20 euroért megszerezni.
Ezekután visszamentem egy utolso kisérletre pb-t dönteni, a harmadik 1:55-ös kör után ezt a vágyamat feladtam és elővettem egy másik álmomat. Gondoltam kihasználom az üres pályát térdletétel gyakorlásra. Természetesen esetemben erre külön kell koncentrálnom, ami azt jelenti hogy nem versenytempóban kanyarodok, hanem egy fokozattal feljebb kanyarodok, jobban kiültem, jobban kitártam a térdem és megtörtént a csoda. Leért a koptató amitől egy nagyot rántottam a kormányon. Pár kanyarral arrébb ismét leért, és ismét nagyott rántottam a kormányon. Ezt sikerült néhányszor eljátszanom, de minden érintésnél rántok a kormányon. Aztám koncentráltam hogy lazán fogom a kormány hogy nem tudjak nagyot rántani, de akkoris rántottam. Tehát a reflexeim tiltakoznak és azonnal felrántom a motort amikor leér a térdem. Mindezt ezerszer lassabb tempoban mint a saját normál tempóm. Akkor mire is jo ez az egész?
Egyre többen gyözködnek hogy rohadt jol megyek igy is, xarjam le a térdletételt, de én unom a karcmenetes koptatoimat.
Eljött a csomagolás ideje, sátorbontás, motorrögzités. A csapat nagyrésze költözik át Mugelloba, de Norbi, Gyuszkó hazaindultak.
A távolság Mugelloig mindössze 2 órás ut autoval. Zvadász talált hotelt 15-20 percre a pályátol. Becsekkeltünk, irány a pálya. Itt Toscanában persze nehéz lett volna olyan lapos pályát összehozni mint Misanoban, ugyhogy egyelöre úgy tünik dimbes dombos lesz a pálya. Ay biztos hogy van benne egy irtozatos hosszu egyenes.
Este felvertük a sátor-boxot, Dezzék megvendégeltek sörre és vacsira, mi irigykedtünk hogy nekik nem kell 20 percet autozniuk a hotelig.
Dezz mondott egy hasznos infót amit azonnal mottómá tettem:
A motorosnak ne széles válla legyen, hanem sörhasa mert akkor alacsobbra kerül a sulypontja......
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Hajrá!! Ha így haladsz ma meg lesz az 1:50 is!! :grin: :smt026
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Csak így tovább! :cool: :smt038
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

ddt500 wrote:Ezt nem értem. Akkor hányadikban indultál el?? Mert ha fordított és üresben volt akkor a letaposással egyből 2-be raktad. A felhúzással meg vissza egyesbe. :smt017
mit nem értesz? nyilván 2be indultam utána meg 1 be tettem, akkor volt valami furcsa, ránéztem a fokozatjelzömre 1. huztam feljebb, semmi, megint huztam feljebb semmi, jött a pánik
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Második nap Misano
Reggel időben mindenki a pályán, jött néhány helyi olasz csávó akik csak 2 napot vettek, de ma sem volt fullon a pálya. A délelött oktatással telt, hol Dezzt húztam hol Zvadászt, hol mindkettőt egyszerre, de a legnagyobb sikerem akkor volt amikor Dezzt és Robit egyszerre behúztam 2:01 be.
Délben felavattuk a gumiszerelő kézikészüléket az én első gumi cserémnél. Nem volt egyszerű művelet, de tudtuk mikor belevágtunk hogy a tanulopénzt meg kell fizetni. Ebéd utáni versenyre kellettek az uj gumik. Zvadász 600-as versenyével kezdödött. Itt Misanoban nem szabad normál rajtráccsal versenyezni, ugyanugy mint tavaly a boxutcában állitották fel a rajtrácsot és a felvezető körben van egy felvezető ember akit nem szabad megelőzni, ez az ember egy kör után bejön a boxba és onnan indul a repülőrajtos verseny. Zoli kökeményen küzdött a csontszéria sokéves hatszázasával a sok agyontuningolt uj gép ellen. Nagyon szép eredmény volt hogy megtudta tartani a pozicióját, 33. helyen végzett, best racelap 2:01.
Utána jött az ezres verseny ahová csak nekem sikerült kvalifikálnom a 33. helyről indultam.
Felvezető körben derült ki hogy kerékcsere után elfelejtettem felpumpálni a hátsó féket, szerencsére az elsőt nem felejtettem el. Ismét sikerült a 8 körös versenyt 7 kör alatt teljesitenem ugyanis az első 3 lekörözött. A versenyen végig éreztem hogy nem vagyok toppon, de igy is besikerült egy 1:57 alja. Néhány embert sikerült megelőznöm de engem is megelőztek páran, a végén 27. lettem 50 indulóból.
Ez után jött a B verseny ahol azok indultak akik nem fértek be a fö versenyekbe. Ez a verseny egy kis magyar futomot hozott, itt elindult Dezz, Robi, Gyuszkó és Norbi is.
Erre a versenyre felmentünk Zvadásszal a lelátóra, onnan izgultuk végig, Robi kezdett nagyon jól, Dezz hátulról indult Norbit és Gyuszkót megelőzve üldözőbe vette Robit. Kb a verseny felénél ért Dezz Robi mögé, de Robi is besegitett összesen 3 pályaelhagyással, Gyuszkó is jol tolta, nagy meccsek voltak, Norbi is elkurta egyszer a célvégét, de ma senki nem esett közülünk. A végeredmény
17. Dezz best racelap 2:00,
18. Robi 2:03,
22. Gyuszkó 2:05,
25. Norbi 2:09
Mindenki nagyon boldog volt a verseny után, ittunk egy hideg sört és kis pihi után visszamentünk a szabad motorozásra. Annak ellenére hogy Zvadásszal és Dezzel eggyütt gurultunk ki, ugy döntöttem hogy most magammal foglalkozok. Elhúztam és téptem a gázt, sajnos beragadtam 3 körig egy Ducati mögé, éreztem hogy gyorsabb vagyok nála, de sehol nem tudtam beszurni neki. Mázlim volt mert kijött a csávó és tudtam 2 tiszta kört menni, nem kellett senkit előznöm. Meg is lett az eredmény, hatalmas pb-t futottam 1:54.70.
Irtózatos jó érzés amikor az hátsó egyenes után az első gyors jobbost 260 felett veszem (áttétel elöl -2) és utána ismét ráteszem a gázt a következő jobbos előtt. Ha valaki azt hinné hogy ezt a fejlődést nem lehet térdletétel nélkül véghezvinni az nagyon téved. Az ittlévő honfitársak közül szinte mindenki térden fordul mégis én vagyok a leggyorsabb. Ez föleg akkor irritált amikor este elsétáltunk a fotoshoz és mindenki képeit végig kellet néznem. Röviden annyit mondok hogy mindenki kedvet kapott a képei megvételéhez csak én nem. Ez számomra mostmár örök rejtély marad hogy mitől vagyok ilyen gyors ha ez képeken egyáltalán nem látszik. Egy biztos, a legfantasztikussabb dőlésszöget Zvadász produkálja, mint M@tt fénykorában.
Este Dezzék meghivtak vacsorára, Melinda kezdte a sütögetést, de Dezz átvette a serpenyőt és kiválló csevapcsicsa és tarja volt a vacsora, meg nem határozható mennyiségű sör kiséretében. Természesen az este végig pályadumával telt el, de Robi nem birta a gyűrődést, 10 kor már elájult a sátrában.
A verseny köridőket már megirtam, de az egész napi köridökkel még adós vagyok:
KisDezz végre javitott 2:13
Norbi 2:08
Gyuszkó 2:04
Robi 2:01
Zvadász 2:01
Dezz 2:00
**** 1:54
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Na ki a király?Hát persze,hogy a SVERGIE!
Frankó a beszámoló :smt023
User avatar
Gutti
A pálya ördöge
Posts: 1389
Joined: 2007.02.21. 09:46
Motorom: Sajnos nin-csen
Itt motorozok: Álmomban
Köridő(k): Roth-ring 21:02,365
Location: Bp XVII Qubo 1.25 Multijet
Contact:

Post by Gutti »

Mint mindig, ez is szuper beszámoló, köszönjük Gábor! És csak így tovább , ne is hagyd, hogy ne te egyél a leggyorsabb :grin: :grin: SENIOR RULEZ :smt041 :smt041 :smt041
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Ezt nem értem. Akkor hányadikban indultál el?? Mert ha fordított és üresben volt akkor a letaposással egyből 2-be raktad. A felhúzással meg vissza egyesbe. :smt017
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

3 nap Misano 2008 nyár

Az utazás:
Dezzék 4 en béreltek egy lakóautot, ki akarta probálni hogy milyen a depoban lakni, a pályán ébredni, KisDezz hozta a konyhatünder Melindát, igy kész reggelire ébrednek, délben is kész kajával várja a fáradt pályázokat. Dezzék kocsijában érkezett Robi is.
Dezzék Ausztrián át mentek, èn Zvadász családjánál kaptam helyet egy Renault Espace, és a 3 gyerek közül a legkissebb Vadászt is velünk tartott aki csak fél éves. Tehát összesen 7 pályázo és néhány családtag.
A mocikat futón huztuk, Norbiék meg egy ujfiu, Gyuszko már szerda este elindultak igy rájuk hárult a feladat hogy hotelt keressenek amit sikeresen teljesitettek is, mire mi este megérkeztünk már medencés hotelt találtak fejenként 45 euroért félpanzioval.
Csütörtök este kimentünk a pályára, felállitottuk az ujonan beszerzett 3x6 méteres sátrat amit box helyett használunk, ott hagytuk a motorokat ittunk egy sört és már éjjel egykor aludtunk is.

Elsö nap:
Kivéletelesen nem reggel volt az eligazitás, igy egész délelött szabad motorozás volt, az összlétszám nem túl sok, talán 100-an vagyunk összesen igy nem voltunk soha sokan a pályán. A höméréklet olyan magas hogy gumimelegitöt egyáltalán nem kell használni, hiszen az aszfalt tuti 60 fok. Sajnos nem kemény gumikkal jöttünk igy pláne nem szabad melegiteni.
Reggel egy használt Brigivel kezdtem amit Rijekában a balos pályán kicsit már elhasználtam, de Misano jobbos pálya igy bátran vágtam neki a napnak.
A pályán változtattak tavaly óta egy kicsit ezért nem tudom hogy a tavalyi köridö mennyire mérvadó.
Mivel a Csunderlik szervizböl egyenes jött a gép ezért ugy kezdödött a reggelem hogy a depoban tettem egy kört és nem vette be a kettest. MIVAAAAAAAAAN?????? Nem akartam elhinni, átfutott az agyamon hogy Csunderlik nem egy kezdö a szakmában, ekkora bakit nem csinálhat hogy itt állok 5 pályanappal és egyes fokozatban kelljen köröznöm. Szerencsére kinomban tapostam is a válton, akkor döbbentem rá hogy megforditotta a váltásirányt. Biztos azt hitte rólam hogy nagy spiller vagyok és ezért szerelte igy fel a váltókart. Mérgemben kimentem a pályára habár tudtam hogy igy nem fogok tudni motorozni, ugy is lett, 2 kör után ki kellett jönnöm és megforditottam a váltot normál üzemmodra.
Probáltam pár ujoncnak segiteni felvezetö körökkel, de a délelött nem hozott nekem uj pb-t, már annak is örültem hogy sikerült 1db 1:57-es kör.
Olyan meleg volt hogy menetek között slaggal fürödtünk. Jó ötletnek tartottam hogy a sátrat is meglocsolom hátha hüvösebb lesz a sátorban. Ez a tervem végül nem aratott osztatlan sikert ugyanis a viz valami furcsa oknál fogva nem maradt a sátorlapon hanem lecsurgott a sátor falán eláztatva a sátorban az aszfalton találhato összes börruhát és táskát.
Melinda véletlen olyan mennyiségü zöldséglevest készitett hogy minden érdeklödönek jutott belöle.
Délután már idömérö edzések voltak 2x is. Egyiken sem tudtam jót menni ezért felmentem a versenyzök idöméröjére is és ott végre sikerült ujra egy 1:57 es kör. Ez a Jura Racing csapat tavaly is tele volt helyi menökkel és írtozatos gyors srácokkal, nagyon sokan mennek 1:50 alatti idöket.
Az idömérök után ujra szabad motorozás orrvérzésig. Dezz felszerelt egy kamerát a sisakjára én örömmel és szerényen vállaltam a készülö film föszerepét igy köröztünk amig Dezzt ki nem intették piros zászloval. Kiderült hogy nem megengedett a sisakra kamerát tenni mert elhagyhatja és az balesetveszélyes.
Zárásként még Dezz meghivott mindenkit a lakóautoban lehütött sörre és kint hagytunk minden cuccot a sátorban, irány haza a hotelbe.

A mai köridök:
KisDezz sajnos még mindig nem tudja elüzni a fejéböl a gonos szellemeket a tavaly Cartagena buktája nagyon visszavetette: 2:17
Robi 2:12
Norbi nagyon élvezi a saját fejlödését ami érthetö 2:09
Dezz már kevésbé élvezni hogy még mindig csak 2:09
Gyuszko délelött ment egy 2:05 aztán elcsuszott egy kigyorsitásnál, délután már csak 2:17
Zvadász a leggyengébb géppel és nagyon szerényen 2:04
Érdekes tapasztalat amit átélek, már elég régóta szervezek többnapos pályázásokat, de eddig még sohasem voltam egyik csapatban sem a leggyorsabb, ez az elsö eset. Tisztában vagyok vele hogy ez nem az én érdemem, azzal is tisztában vagyok hogy az ittlévö haveroknak mindnek lent van a térde a kanyarokban mig az enyém még mindig nem, mindössze annyi a furcsa az egészben hogy engem kérdeznek meg sokmindenröl mint legtapasztaltabbat. Ez nekem elég uj érzés, mert én inkább a gyorsabbaktól kérdezö tipus vagyok, de most többnyire csak tanácsokat adok.

A vacsora után sétáltunk egy nagyot Zvadász kis családjával, Cattolica sétálo utcája beláthatatlan hosszuságú és hömpölyög rajta a nép, minden üzlet nyitva, a tereken sok utcai elöadás probálja megállitani a sétáló tömeget. Igy rögtön átvillant az agyamon hogy mennyire igaz, hogy ezt a pályázást nemcsak pályázásnak lehet tekinteni hanem egy kis nyaralásnak is, nem véletelen hogy jött velünk összesen 6 hölgy is.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro augusztus 1-3
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni.
Ide kötelezö asszonyt is hozni hiszen tengerparti pálya...
10 hely visszaigazolva, Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!


1 ****
2 Lajcsi
3 ZVadász
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 slin (50%, ha Olaszországban dolgozom akkortájt...)
7 Berisz
8
9
10
-----------------------Ennyi van foglalva--------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro augusztus 1-3
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni.
Ide kötelezö asszonyt is hozni hiszen tengerparti pálya...
10 hely visszaigazolva, Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!


1 ****
2 Lajcsi
3 ZVadász
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 slin (50%, ha Olaszországban dolgozom akkortájt...)
7 Berisz
8
9
10
-----------------------Ennyi van foglalva--------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro augusztus 1-3
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni.
Ide kötelezö asszonyt is hozni hiszen tengerparti pálya...
10 hely visszaigazolva, fizetni csak akkor kell ha elkészül a jelentkezési rendszer!

1 ****
2 Lajcsi
3 ZVadász
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 slin (50%, ha Olaszországban dolgozom akkortájt...)
7 Berisz
8
9
10
-----------------------Ennyi van foglalva--------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 Euro augusztus 1-3
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Ide kötelezö asszonyt is hozni hiszen tengerparti pálya...
Még nincs visszaigazolva tehát csak jelentkezni kell, még fizetni nem

1 ****
2 Lajcsi
3 ZVadász
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 slin (50%, ha Olaszországban dolgozom akkortájt...)
7 Berisz
8
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2008 szervezett pályanapok”