MUGELLO 2 nap augusztus 4-5

User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Ez a beszámoló is csúcs!
Köszönjük néked :lol: :wink:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

viking wrote:Máá hogy' érnélek utól?
:shock: 40 kiló és 10-szer annyi pályanap előnyöd van.
Akkor marad a mostani. :cool:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Máá hogy' érnélek utól?
:shock: 40 kiló és 10-szer annyi pályanap előnyöd van.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

viking wrote:Valami motort is veszel addig? :twisted:
Arra ráérek akkor ha utolérsz. Addig jó a tankermaradék is. :cool:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Valami motort is veszel addig? :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

De jó lenne ha jövőre én is tudnék menni. :roll:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Jó lehetett.
Ismét klassz a beszámoló is...frei beer, frei coffe...nyazsika! :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Mugello utolsó nap
Mint ma kiderült, túl jól sikerült a tegnap este, nehezen indult számomra a nap, pedig 2x is ittam a kedvenc kávémból (márkája Frei Kaffe)
Egész délelött Freie Fahrt, tehát amennyit birtunk. Álltalában senki nem maradt fent 20 percnél tovább mert nem egyszerü a pálya, nagyon melós a pálya, elvileg csak a célegyenesben lehet pihenni. Ott viszont a végén nagyon kell koncentrálni mert ott mi az ezresekkel 280-al érkezünk és pont az utolso 300 métert nem lehet látni elöre, mert van benne egy pici törés. El is felejtettem mondani hogy, Zvadász már tegnap megpróbálta a célvégén röviditeni a féktávot, ez a kisérlet annyira jól sikerült, hogy ö az egyetlen közülünk aki pontosan tudja, hogy melyik féktáv volt a túl rövid. A kavicságyat viszont nagyon dicsérte, kb 30 cm mély a kavicságy, gyönyörü fehér, egyforma méretü kerek kavicsokkal, ha jól értettem szinte élvezte a kavicsácsat, mindenkinek ajánlotta is, de én nem hittem neki, szerintem csak szöveg.
Ma volt az összes verseny. Szerintem szerencsénk volt, valószinü találtak még néhány versenyezni vágyó embert és ezért Robit meg engem áttettek az ezres versenyböl a Best of the Rest-be és Zvadász ugyanigy járt. Ez volt számunkra az ideális végre együtt a magyar csapat egy versenyben. Robié volt a polposition, én voltam a második, Zvadász 9.
Dezz tizenvalahanyadik, KisDezz nem akart elindulni.
Gondolkoztam hogy tegyek e fel uj gumit a versenyre és uj fékbetétet, de aztán mégis a gazdaságosságot helyeztem elötérbe és minden maradt a koptt szinten.
2 felvezetö kör volt, Zvadász utolag mesélte hogy szabályellenesen öt többen megelözték már a felvezetö körökben. Mi Robival elöl nagyon szabályosak voltunk, amikor a felvezetö ember kiment, akkor csumagáz és már el is mentem Robinak. Gondoltam segitek neki, ugyanis a verseny elött azt mondta hogy ö nem tud jol tempot menni ha nincsenek elötte, ennyi segitség csak jár a barátomnak gondoltam, igy nem volt lelkiismeretfurdalásom sem. Az elsö kört élen sikerül végigmennem, nem változtattam a taktikámon, nem va´ltottam le sehol hármasba, végig negyedikbe mentem, még azokban a kanyarokban is amik emelkedöre mentek fel. Igy éreztem biztonságosnak a szar gumikkal. Gondoltam ha harmadikban túl sok az erö akkor ezek megcsuszhatnak kigyorsitáson, igy legalább nem volt bennem annyi para. A K5 meg nem arról hires hogy gond lenne neki az eröleadás a középtartományban. Második körben beszurt nekem egy barnás Kawa. Mentem mögötte 2 kört és nem tudott tölem eltávolodni. Akkor kinéztem egy kellemes helyet ahol kifékeztem a csávót és visszavettem a vezetést. 2 körrel késöbb megelözött egy csaj, hosszú copffal. Na gondoltam, mit keres ez itt, ilyen tempoval, miét nem ment a föversenybe. A csaj ugy el lépett hogy csak pár kanyarig láttam. Utolag tudtam meg hogy nem lett kész a föversenyre és beengedték a csajt erre a versenybe a leghátso helyröl indulhatott és ezért tartott neki 4-5 kört mig élre állt. Egyre több motor feküdt a kavicságyban, minden körben ujabb helyszineken, gondoltam is hogy lehet hogy Zvadász igazat mondott?
A hetedik körben már olyan sok bukás volt hogy a versenynek piros zászloval vetettek véget.
Mugelloban különleges modon értékelik a versenyeket. A verseny nem akkor in dul amikor a felvezetö ember kimegy elölünk, hanem mindenkinek akkor indul csak el az versenyideje amikor áthalad a célon. Igy történhetett meg az hogy én csak harmadik lettem. Aki elöttem állt a dobogon az rövidebb idö alatt tette meg a 7 kört mint én. Tehát itt az órával versenyzik az ember és nem az ellenfelekkel. Robi hetedik lett, Zvadász mégiscsak igazmondo ember lehet mert a verseny alatt kétszer is elhagyta a pályát, de becsületböl azért végicsinálta. Dezz ugyan nem hibázott, de ö is elfáradt a versenyben és a végefelé nagyon belassult. KisDezz nem indult a versenyen,
Az én legjobb versenyköröm 2:15.86.
Uj gumival biztos bátrabb lettem volna, de igy is boldog vagyok, tudtam hogy a csuklomon mulik most tényleg minden, örülök hogy ezzel a kopott gumival tudtam igy bánni és magam mögött tudtam tartani az egész mezönyt. Ugy éreztem végig a versenyben hogy nem rossz taktika ez a negyedikben fordulás, legalább rákenyszerültem kicsit a lendület motorozásra, annyira lapon kell tartani a gépet a legtöbb kanyarban hogy ugy éreztem a harmadik fokozatban állandoan veszélybe lennék.
Mindenestre boldog voltam hogy ujra dobogóra állhattam, a kupát ugyan nem, de a pezsgöt odaadtam Robinak, hiszen holnap lesz a szülinapja, mindössze egy hónapja pályázik egy 2000-es R1-el és mégis ment egy gyönyörü 2:16.80 köridöt tegnap, a versemnyen ez ugyan nem jött neki össze, de biztosan állithatom hogy ö a lagboldogabb közülünk.
Délután nem kevesebb mint 4 kerek óra szabad motorozás volt. Hányingerig lehetett menni, persze nem nagyon kivántuk már, minden lejövetel után poloval zuhanyoztunk a slaggal.
Apropo slagos zuhanyozás: Tudjátok-e mi a legjobb a depó közepén zuhuhanyozásban? Hogy senki nem látja ha közben brunyálsz....
Nem voltak sokan a pályán, de a kopott gumikkal már nem tudtam uj pb-t alkotni. Igaz hogy elég sok 2:17 es köröm lett, még 2:16-os is néhány, de tudom hogy mindenhol túl hosszu féktávokat hagytam és rohadt sok kanyarban nem mentem tempót a gumi miatt. Az biztos hogy erre a pályára visszajövök még, ilyen pályát csak egy olasz tervezö készithet. Ami szintén meglep hogy azt hittem mgamról hogy Misanoban nagyon utáltam mindkét igazán lassu kanyart, itt egyetlen egy olyan lassu kanyar sem volt mint Misanoban. De mégis Robi is, Zvadász is és Dezz is sokkal közelebb kerültek hozzám mint Misanoban. Ezexerint lehet hogy az utálatos lassu kanyarokat nem is veszem olyan rosszul?
Robi is lehihette Zvadász dumáját, mert ö is meglátogatta délután a kavicságyat, persze elismeröen nyilatkozott ö is a minöségröl, de én neki sem hiszek.
A kavicságyra olyan mértékben odafigyelnek hogy este 6 kor traktorral mentek bele a kavicságyba hogy fellazitsák az összes olyan kavicságyat ahol aznap bukás volt. Tehát hogy másnapra tükörsima kavicságy várja a motorost. El tudjátok képzelni hogy egy ilyen pályán ahol közel 300 a végsebesség a 2 nap alatt 200 motorossal ( többnyire olaszok) egyetlen olyan bukta sem volt ami sérüléssel járt volna. Ez igen!!!! LE A KALAPPAL. Igy kell vigyázni a motorosra, mély és egyenletes kavicsággyal, ott még a kezed sem és a lábad sem tud eltörni. Zvadász és Robi egybehangzó véleménye szerint a kavicságy olyan mértékben puha és mély hogy amikor függölegesen sikerült megállniuk a motorral akkor is képteleség volt megtartani a motort, mert 30 cm elsülyedt a csizma. Hát akkor persze hogy nem törik el semmid ha buksz, ha ilyen szuper és ilyen laza a kavicságy...... Reméljük Balatonring már ilyet kap, sajnálom hogy a Pring, akik csak motorosrendezvényeket tartanak, nem invesztál a védelmünkben ebbe a laza kavicságyba.
A csapat vérszemet kapott az alkuképességem kiaknázását illetöen. Elhurcoltak a poló árúshoz, ahol le kellett alkudnom a polók árát. A 15 euros Mugelloi polót nevetséges 8:50-re lealkudtam, ezt még a butikos sem hitte el szerintem. De igy legalább eladott 12 polót.
Aztán jött a fotos, aki ugy kezdte hogy werry werry szpesölprájsz csak nekünk 35 eur fejeknént az összes kép amit rolunk csinált. Akkor jöttem én és fejenként 20 euro lett a vége amiért 30-40 képet kaptunk irtozatos jó minöségben.
Ma kihasználtuk az utolsó percet is, este 6 kor kigurultunk a bejárathoz, a kötölezö csoportképhez a bejárati bukosisak volt legkézenfekvöbb helyszín.
Sátorbontás, pakolás, motorrögzités, zuhany, érzékeny bucsu, fogadalmak stb. Dezzék nekivágtak az éjszakának, mi meg ugy döntöttünk Zvadászékkal hogy elmentünk egy pizzeriába, ettünk, ittunk, politizáltunk és majd reggel indulunk haza.
Felejthetetlen élmény volt ez a két pálya igy egyben. Mindkét szervezö nagyon hibátlan, soha egyelten perc csuszás sem volt semmiben, ingyen versenyek, ingyen idömérés, és felhasználhatatlan pályaidö mennyiség. Amikor már vége a magyarországi pályák szezonjának, akkor jövünk olaszba pályázni legközelebb, oktober végén, november elején, akit érdekel az minél elöbb jelentkezzen

Viszont már nincs két hét sem Brnoig, remélem az is ujra ilyen jol sikerül
A legjobb Mugelloi köridök:
KisDezz 2:35
Dezz 2:20
Zvadász 2:18
Robi 2:16.8
**** 2:15.8
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Nagyon zsír. :grin:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Fene a pofátokat! :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Mugello első nap.
Tegnap este talán nem voltam teljesen józan ezért elfelejtettem megirni a totál tegnapi köridőket:
szerencsére nem kell túl sokat gondolkoznom. Egyetlen embernek sikerült a javitás az utolsó nap, Zvadász javitott 1:59 re, senki másnak nem sikerült 2:00 alá jönnie Misanóban.
Mugellóban a bejáratnál óriási bukósisak a bejárat. Remélem sikerül egy csoportképet csinálnunk a bejáratnál.
Amikor kiértünk a pályára (Zvadászra várni killet mert neki több alvás kell mint a magamfajtának) addigra komoly sor volt a regisztrálásra, és mindössze 10 percünk volt a pályanyitásig. Ekkor megláttam a szervezőt, akit már a februári Almeria óta ismerek, és odasunnyogtam hozzá hogy segitsen már mert mindjárt nyit a pálya és még sehol nem vagyunk. Qrva rendes volt, kezembe nyomott 5 db karszalagot és 5 db matricát, hogy mehessünk fel a pályára és majd jöjjek vissza késöbb regisztrálni. Utólag már tudom hogy iszonyat fontos volt hogy minél elöbb pályára kerülhessünk, mert a pálya irtozatosan nehezen tanulható. Be kell valljam életem legizgalmasabb pályája. Ilyen hullámvasútat még sehol nem találtam. Ez első menetekben halvány lila fingunk nem volt hogy hogy is megy a pálya. Kibaxott sok kanyarba vakon kelle belemenni mert nem belátható. Ezt a pályát meg kell tanulni de nagyon. Almeriában is volt vak kanyar de itt nem egyszer és nem kétszer kell dombtetőn átbukni, ezért nagyon sok kört kell menni itt.
Tegnap este már beszélgettem néhány némettel és szóba jött a Hringes köridőm. Mondtam neki hogy ott 2:08-am van, erre ö rávágta hogy az kb 2:15 itt.
A pályáról annyit kell tudni hogy a célegyenesen kivül ez a pálya egyértelműen 600-as pálya, ugyanis sehol nem kell negyedik fokozatot vátanom csak az egyetlen egyenesbe. Az viszont irtozatos. Még nem volt idő megfejteni, de negyedikben is 299 mutat az óra, ötödikben is, és hatodikban is. Jó lenne tudni hogy érdemes e váltanom. Mindenestre még sehol a világon nem tudtam kettő 20 perces menet alatt kifogyasztanom egy teljes tank benzint. Amikor a második tank benzin is kifogyott akkor előjött bennem a sporolós, eldöntöttem hogy ezentúl csak negyedikben megyek végig. Ugyis tele van a pálya kanyarokkal, legalább nem kell highsidertől félnem, húzhatom a gázt a kanyarokból ki, gumit is és benzint is sporolok. Igy is tettem, mégis elkezdtek javulni a köridők. 2:20, aztán 2:18, aztán 2:17, végül 2:16.01. Ekkor már boldog voltam, de tisztában vagyok vele hogy még minden kanyart tudok jobban venni. Ez a pálya már nem gumikimélő, nincs kizárva hogy holnap uj gumit kell feltennem a versenyre. Délelött egyszer kimentem Zvadász mögött de akkor még képtelen voltam megelőzni. Ö iszonyat szépen megy lendületből, ami nekem persze nem az esetem. Meg voltam lepődve, de a célegyenesben sem tudtam őt megelőzni. Mindenestre sikerült kb 4x felmennem délelött, de még az is kevés ehhez a pályához. Délután volt még másfél óra freie fahrt, utána időmérő edzés. Akkor elkezdtem filozni hogy mekkora élmény bekerülni a főversenybe utolsó helyen. Vagy nem jobb-e a Rest of the Best versenybe kerülni, ahol nem a végén végzünk.
Ezt a tapasztalatot megosztottam Robival is, az időmérőn viszont mégis elkúrtuk. Én mentem ki előre Robi mögöttem. Nem akartam tulzásba vinni a küzdelmet ezért az időmérön is csak negyedikben mentem. Nem néztem hátra, de utólag megtudtam hogy Robi végig mögöttem volt. Mikor lejöttem nyugtáztam hogy 2:17 -es köreim voltak. Robinak eddig csak 2:20-as körei voltak, viszont neki nincs köridőmérője, amikor közölte, hogy végig mögöttem volt akkor mondtam neki hogy milyen időket mentünk. Persze borzasztó boldog volt, de félóra múlva amikor kikerültek a verseny rajtlisták akkor belátta hogy nekem volt igazam. Ő meg én voltunk az utolsók akik bekerültünk a főversenybe, ha egy icipicit lassabbak vagyunk akkor a Rest of the Best verseny elejében vagyunk. De nem voltunk ezzel egyedül, ZVadász ugyanigy járt, szó szerint utolsó helyet kapta a 600-as versenyben, ahelyett hogy ő is a Rest of the Best versenybe csúszott volna.
KisDezz ugyan nem találta meg régi önmagát, de valamire ráérzett és nagyon élvezte a délutánt. Dezz lábtartó cserét probált alkalmazni, de igy is csak 2:24 sikerült az időmérőn. KisDezz 2:34, Robi 2:16.80, ZVadász 2:18.
Ennél a rendezőnél esténként ingyen van a sör. A mi időmérőnknek már 17:00 kor vége volt, de álmodni sem mertem volna arról hogy a grátisz sör elkezdődik 18:00 elött. Tévedtem, Zvadásszal méla undorral letoltunk egy sört, és felmásztatott az 5 emeletes tetőre, naná hogy kellett mégegy sör amikor lejöttünk. Valahogy úgy alakult hogy pont az én söröm fogyott el leghamarabb, eleinte nem értettem az okát, de az ötödik pohár sőr után rájöttem hogy a freie bier a kedvenc sörmárkám.
A csapat ugy döntött hogy ma este elmegyünk étterembe, ebbe a döntésbe nem tudtam részt venni, mindenestre bedugtak az Espace csomagtartójába és egy Pizzeriában kötöttünk ki.
Igaz hogy otthon felejetették a laptopot, de valami furcsa indittatásból kifolyolag hirtelen egyhangúan ugy döntöttek hogy hoznak nekem inkább egy laptopot, mert igy talán nem rugnak ki minket az étteremből. Igy alakult ki ez a beszáamoló.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MUGELLO 2 nap 360 lealkudva 340 Eurora augusztus 4-5
föszervezö Rehm Race, ezekkel voltunk Almeriában és minden rendben volt, freie fahrt is volt meg csoportosztás is, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyrészvétel.
Ezt javasolt egybe foglalni Misanoval mert akkor sok utazást megsporolsz ugyanis nincs messze a 2 pálya egymástol és közvetlen egymás után vannak a rendezvények. Természetesen csak Mugellot is rendelhetsz. El ne felejtsd hogy Olaszba mindig szivesen jön az asszony is veled. Laughing
Megjött a visszaigazolás, megkaptam az utolso 25 helyet. Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!

1 ZVadász
2 Lajcsi
3 ****
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 Berisz
7
8
9
10
----------------------------Több hely nincs foglalva------------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MUGELLO 2 nap 360 lealkudva 340 Eurora augusztus 4-5
föszervezö Rehm Race, ezekkel voltunk Almeriában és minden rendben volt, freie fahrt is volt meg csoportosztás is, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyrészvétel.
Ezt javasolt egybe foglalni Misanoval mert akkor sok utazást megsporolsz ugyanis nincs messze a 2 pálya egymástol és közvetlen egymás után vannak a rendezvények. Természetesen csak Mugellot is rendelhetsz. El ne felejtsd hogy Olaszba mindig szivesen jön az asszony is veled. Laughing
Megjött a visszaigazolás, megkaptam az utolso 25 helyet. Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!

1 ZVadász
2 Lajcsi
3 ****
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 Berisz
7
8
9
10
----------------------------Több hely nincs foglalva------------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MUGELLO 2 nap 360 lealkudva 340 Eurora augusztus 4-5
föszervezö Rehm Race, ezekkel voltunk Almeriában és minden rendben volt, freie fahrt is volt meg csoportosztás is, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyrészvétel.
Ezt javasolt egybe foglalni Misanoval mert akkor sok utazást megsporolsz ugyanis nincs messze a 2 pálya egymástol és közvetlen egymás után vannak a rendezvények. Természetesen csak Mugellot is rendelhetsz. El ne felejtsd hogy Olaszba mindig szivesen jön az asszony is veled. Laughing
Megjött a visszaigazolás, megkaptam az utolso 25 helyet. Viszont hamarosan meg lesz oldva egy jo kis jelentkezési adatbázis, addig nem kell fizetni.

1 ZVadász
2 Lajcsi
3 ****
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6 Berisz
7
8
9
10
----------------------------Több hely nincs foglalva------------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MUGELLO 2 nap 360 lealkudva 340 Eurora augusztus 4-5
föszervezö Rehm Race, ezekkel voltunk Almeriában és minden rendben volt, freie fahrt is volt meg csoportosztás is, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyrészvétel.
Ezt javasolt egybe foglalni Misanoval mert akkor sok utazást megsporolsz ugyanis nincs messze a 2 pálya egymástol és közvetlen egymás után vannak a rendezvények. Természetesen csak Mugellot is rendelhetsz. El ne felejtsd hogy Olaszba mindig szivesen jön az asszony is veled. Laughing
Megjött a visszaigazolás, megkaptam az utolso 25 helyet. Viszont hamarosan meg lesz oldva egy jo kis jelentkezési adatbázis, addig nem kell fizetni.

1 ZVadász
2 Lajcsi
3 ****
4 Krisztián Monostori
5 őfelsége
6
7
8
9
10
----------------------------Több hely nincs foglalva------------------------
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2008 szervezett pályanapok”