Téli Spanyol pályázás 2008

Locked
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Tacsi milyen időt karcolt?
Ja,most olvasom.Ilyesmire tippeltem.Érdekes az hogy M@T a Hringen 2:04-et ment már,Te **** meg 13 és 20 közöt ingázol.Ezzel azt akarom mondani,hogy neked nagyon nem fexik a Hring :roll:
Image
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Délután már mindenki lazábbra vette, nekem is csak a szám jár, uj gumival sem akarozott az idöjavitás, maradtam negyedik helyen, az utolso menetet ki is hagyjuk mert pakolunk és irány Almeria, ott még ma este akarunk át akarjuk venni a boxot, bepakolni, regisztrálni.
Itt ezen a 4 napon az IDM csapatok miatt nem volt verseny, csak tréning. A legjobb idöt mégsem Meklau mente (lement 1:35.9-re) hanem az IDM-ben évek óta élvonalbeli norvég Kajbörre. Neki van egy 1:34-es köre.
Szóval közülünk mindneki ép börrel meguszta a 4 napot, Krisztiánnak fáj ugyan a keze de ma ös picit finomabban ment hogy legyen ereje a 3 nap Almeriára.
Almeriában persze lesz verseny böven. Lesz sprinter verseny 5 körös, GP distanz ami 17 körös, ezenkivül lesz egy 750 alatti, lesz 600, lesz 1000 és lesz Old Man verseny.
A legutolso két menetben sikeerült két onboardot csinálnunk Lajcsival, elöször az R1 hátuljára tettük fel és engem vett fel, kb 3 db 1:51 kört, aztán meg az én takomrol vettem fel pár kört, abban szerencsére volt 1:50-es kör is. Szóval mindenki fejlödött, Tacsi terve a 2:00 votl meg is lett neki, nekem az 1:50 volt a tervem az is meglett, Öfelsége tulteljesitette a tervét az 1:48-al és Lajcsi is böven tulteljesitette a tervét az 1:49-el.
Awaq21111Pakolunk és Tacsiéktól bucsúzunk, ök holnap hazautaznak, a többiekkel megyünk tovább Almeriába ahol már csak 17 en leszünk.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

De Hege 750-essel nyomja... :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Utolsó Cartagenai nap
Reggel az elsö menetben már Lajcsi javitott nagyot az idején, 1:51 közepe. Második menetben pedig aljas modon letaszitott a dobogóról, hasitott egy 1:49.90 idöt .
Öfelsége pihenönapot vett ki, gyúr már Almeriára, Berisz nyomja keményen, közben videozik, közben rövidre vesz egy féktávot és átvágtat egy kavicságyon, mégsem döl el.
Tacsiék utolso napjuk, ök holnap hazaindulnak és G´Tacsi barátja Gábor ennek tiszteletére beálittotta hajszál pontosan az én idömet, 1:50.45, igy ketten vagyunk a csapat negyedik helyén.
Na ezt már nem birom tovább idegekkel, feldobtam elöre hátra uj gumikat és délután megnézem hogy tudok e kisajtolni magam ból egy 49-es idöt
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Ugylátszik a gyönyörü idö jó hatással van mindenkire, Öfelsége délután ment egy 1:48.98-at, én meg elértem a négynapos álmomat, megvan az 1:50 rádásul kétszer is, a jobbik 1:50.45. Baromira teszik ahogy fordul a gixxer, nem kell vele annyit birkoznom mint eddig. Söt talán megkockáztatom hogy még egy mm-t emelek, mert van még Öfelségénél még egy db 1mm-es alátét is. Mondjuk kezdek egy kicsit félni is mert talán nem jo a nagy önbizalom.
Szóval sikerült a tavaly M@tt magyar rekordját megdöntenem, gondolhatjátok milyen boldog vagyok.
Az Apriliás srácok közül a 17 éves Galbács Marci a legjobb 1:54-e van, András Alexnek pedig 1:58.
Ha már a 125-ösökröl beszélek akkor meg kell emlitenem hogy itt van egy IDM-es 125 ös csapat is, iszonyat mit mennek, ugy aláznak minket esélyünk nincs ellenük a célegyenesbe is 200 fölött mennek és szinte semmi féktávot nem vesznek, hiába van az ezresnek fél célegyenes elönye, a harmadik kanyarba már az 125-ös fordul be elsönek, hihetetlen tempoban zaba´lják a pályát, komolyan mondom alig hisszünk a szemünknek. 1:40-eket mennek.
A 15 és fél éves Juhász Dávid 1:40-nél tart, Rizi és Meklau 1:36-nál tartanak.
Lajcsi szokás szerint nem birja tétlenül nézni ha valakinek bármi gondja van a mocijával igy elég sokat segit, Berisznek segitett video áramszolgaltatás keresésben, igy néha kihagy egy-.egy menetet
Tehát a mai zárás:
Berisz maradt 1:47
Öfelsége javitott nagyot 1:48
**** 1:50.45
Lajcsi maradt 1:52.04
Többiek okosabbak mint én, ök az örömért csinálják és nemigen mérnek csak élvezik
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Cseszdmeg, évek óta pályázol és széria futóművel mész???
Még az enyém is el van tekergetve, pedig alig látok pályát. :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Harmadnap reggel
Ma lehet hogy nem leszek túl vidám sem fürge. Megviselt a Lajcsival töltött éjszaka. Nem elég hogy kezd kis izomláz kialakulni, de Lajcsi még rátett egy lapáttal éjjel, megkeseritette az elalvási ciklusomat. Éjjel 3-kor nem bírtam tovább, kiköltöztem a nagyszobába, de ott is gond volta az elalvás
Délelött megint hullottak az IDM-es csávók, tegnap ez egyik MV Agustás esett angyott, kéztörés, ma a másik.
Itt van az egyik világhirü futomuves cég a Bitubo. Összehaverkodtam a sráccal, megnyomogatta mindenhol, azt mondta semmi csillapitás nincs benne, miért van igy kinyitva, ez utcára valo beállitás igy, majdnem becsukott mindent, csavargatott elöl hátul alul fölül és tényleg jobb lett.
Ja a lényeget majdnem elfelejtettem, lenyomtam Lajcsi a dobogórol: 1:51.75
Délelötti utolsó menet: nem is az én csoportom volt de mivel nem nagyon nézték, felmentem. Harmadik körbe sikerült ismét faragnom, lehet hogy bejön ez az ujra állitott futomü, azt még én is érzem a bénaságommal hogy rendesen meg lett keményitve az eleje és ugy minden szart az úton érzek most a kezemen, ugylátszik a pályázás nem a komfortról szól. Mindenestre megerösittem a csapat harmadik helyemet egy 1:51.45-ös pb-vel. Ettöl persze felpörög az ember pedig mint kiderült nem kellett volna. A következö körbe valoszinü tul rövidre vettem egy féktávot és azzal a tempoval nem mertem befordulni ezért felállitva hagytam és fékeztem mint állat és még 1 méter hiányzott volna de elfogyott az aszfalt és beleguroltam gyök kettövel az kavicsba ott meg már nem tudtam megtartani igy eldöltem. A gixxernek sem lett semmi baja ugy nagy nehezen felálitottam és kijöttem. Szóval az örömbe igy üröm is került, also idom le, kavics kiszórás és máris minden ok. Söt még ennél is bátrabb vagyok Öfelségének volt 2 mm-es alátétje a hátso taghoz és Lajcsival megemelték nekem a hátulját 2mm-el hogy könnyebben forduljon mert én még mindig nehezen vágom lapra a gépet.
Öfelsége is megerösittette a csapat második helyezését, ment 1:49-es kört.
Az csak gyenge vigaz hogy ugyanabban Rizi bukott Meklau motorjáva. Egy boxban vannak mint Suzuki csapat és azt mondták neki hogy menjen Meklau motorjával és kettes kanyarba bukott.
Rizi egyébként idén IDM-ben indul és 750-röl leszállva 1000-esre ültették.
Várom az ebédszünet végét.
Elsö menet, hurrá…. Végre….. sokkal könnyebb befordulnom az emelt hátulja miatt, a lssuakban jobban érzem a javulást de a gyorsakba is könnebb beesnem. Aminek mégjobban örülök hogy a délötti kavicságylátogatásomnak nem maradt bennem nyoma ugyanis mentem egy 1:52.03.
Egyébként a combjaimban már kezdem érezni a durva meneteket, korábban nem emlékszem erre a jellegü izomlázra. De én hirhedt terminátor vagyok ugyhogy visszavételröl nálam szo sem lehet.
Krisztiánnak javul a keze és nyomja ezerrel.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Csemegézzetek:
Elsö nap délelött
Megjöttünk épségben mindannyian. Este bepakoltunk a szuperül kinézö uj boxokba. A szállást mindenki dicséri, teljesen uj a ház és az apartmanok konyhája jol felszerelt.
Reggel fél 9re értünk ki a pályára, a legtöbbünk most van itt elöször, tavaly csak Öfelsége, Lajcsi és én voltunk. Persze ettöl felvértezve mi nagyobb mellénnyel mentünk ki (Lajcsi ki se jött az elsöre). Iszonyat béna voltam, kiderült hogy kormányomat be kellett állitani, le kellett jönnöm a fékkaron állitani, stb, még jo hogy nem kapcsoltam be az idöméröt az elsö kettön. Öfelsége pechére be kapcsolta az elsö menetre is, meg is bánta mert 2:07 lett a legjobbja. Szerintem nekem is hasonlo lehetett az elsö de legalább nem mértem.
Berisz jol belendült, második menetben 1:52. Viszont Rizi és Meklau aláznak mindenkit. Szerencsére nem mentek még el mellettem egy féktávon, mert félek elrontok valamit ha rámijesztenek.
Tacsiék nem a mi csoportunkban vannak, de teccik neki a pálya.
A harmadik menetben azért már kezdtem emlékezni a tavalyi ivekre (Öfelsége aki mögöttem jött ugyan ezt nem erösitette meg) de sikerült 2 db 1:53 as kört is mennem, ami máris 2 sec-el jobb a tavalyi legjobbamnál. Mikor lejöttünk Öfelsége jol beolvasott hogy iszonyat sok kanyart elbaszok, (de megelözni nem tudott), ezt ugyan kritikának szánta de én pozitivan szoktam látni a dolgokat és ezért azt szürtem le hogy ha elbaszott kanyarokkal elsö délelött javitok 2 sec-et akkor az jo kezdet.
Akkor pár szót az ujitásaimrol: a Stomp Pad nem hátráltat semmiben, de egenlöre hasznát sem veszem, de csak azért mert elfelejtem használni, tahát fékezéskro nem teszem rá a combom hanem kitárva készëulök a kanyarra, na majd arra is megprobálok odafigyelni. Az a baj velem hogy már megint a köridöméröt figyelem és az tesz boldoggá ahelyett hogy kihasználnám ezt a Stomp Gripet és megprobálnám használni. Sajnos én ilyen eredménycentrikus vagyok.
Idöjárás: ezerrel süt a nap, rövidnadrágba és poloban ebédelünk.
Sajnos Megvan az elsö talajfogás, a Szekszárdi Krisztián kigyorsitásnál elcsuszott, a gépe eléggé egybe maradt. Fáj a jobb keze, de nem tudjuk hogy törött e. Azt hiszi hogy talán azért mert medium hard BT002-van a gépen, de mivel harmadik körben történt én inkább azt hiszem hogy nagy gázt huzott. Lajcsinak is sikerült a tavalyi legjobbját lenyomnia, 1:56 a délutáni elsö menetben, másodikban, egyszercsak elment mellettem, nem tudtam kapaszkodni rá, 3 kör után lejött, de még volt 10 perc a menetböl, annyira felszivtam magam hogy Lajcsi elment hogy kigyötörtem magam 2 db 1:52-es kört
Mikor lejöttem az volta az elsö hogy kérdeztem milyen kör volt mikor megelözött, 1:53, ugyhogy ö javitott a legtöbbet mert tavaly neki csak 1:58 volt.
Tacsi egyelöre pályát tanul, de a két haverja, Gábor és Robi húzzák neki rendesen, de nem mérik még a köröket.
Krisztián összerakta ujra a motort, szerencsére volt nála tari plexi és gumit is puhára cserélte elöl hátul. A keze nem rosszabodik ugyhogy a mai utolso már készül.
Én is puhával megyek elöl hátul, Berisz elöl megy mediummmal (K2) hátul meg puhával (K1) állitolag nem kapott elöre puhát indulás elött, de neki ugy látszik mindegy mert már 1:50-nél tart.
Öfelsége nem tud egyelöre 1:53 alá menni, Lajcsi viszont boldog az 1:53-tól, hát még én, azóta már 4db 1:52-es köröm van.
A hangulat, tök jó, Rizivel beszéltem 1:37, egy boxban van Meklauval mégse tudta megmondani hogy Meklau mennyit ment. Sebaj majd holnap megmérjük.
Este csináltunk egy közös nagy bevásárlást, hogy legyen reggelink, és az üzlettöl elindultunk egyszerre egy elöre megbeszélt étterembe, természetesen semmi perc alatt a 3 auto elvesztette egymást, mi Beriszékkel ülve elöször értünk az étteremhez, Lajcsiék 10 perccel késöbb tök más utvonalon érkeztek Tacsiék berágtak ránk hogy lemaradtak és inkább hazajöttek solettet enni.
utólag megtudtuk hogy Tacsit egy csunya balosért 10 méterre a hoteltöl megbaszta a rendör 70 Eurora (mé nem jött velünk enni)
Szóval zsir volt a mai nap.
az ujitásaimrol: a Braking Wave tárcsák jobban harapnak, könnyebben fékezek, az durvább áttétel nem zavar, söt inkább meglep hogy még mindig nem emelgeti az elejét, igaz délután egyik kigyorsitásnál megcsuszott a hátso de szerencsére nem nagyon.
Az Apriliás fiatalok is megindultak, egyikük már 1:57-nél tart a 125-össel.
A Storm Grip pedig nem zavar, talán nem is segit, asszem használni kéne, de mással vagyok elfoglalva kanyar elött sajnos.
Arra meg nem tudok válaszolni hogy a B-One felnikkel könnyebb e befordulni…. Egy biztos soakt javitottam a tavalyin pedig bénán kezdtem reggel és még csak elsö nap. Meklau is hempergett egyett délután, de kb 2 perc mulva ujra mindenkit alázott
A 15,5 éves Juhász Dávid 1:44-nél tart.
Nagyon kevesen vagyunk a pályán, talán 30 fö csoportonként, asszem ez direkt igy volt tervezve az IDM csapatok edzése miatt.
Második nap reggel van
Tacsi nagy magabiztossággal gyözködte a pórnépet hogy ö megtalálta a tuti rövid utat a pályára, az ö útvonala 32 km!!! Erre felbátrodva mögé áltunk és röpke 50 perces menetidöt produkálva több visszafordulással sikerült egy eddigi leghosszabb uton kitalálni a pályára….. Tehát elkezdödött a tavalyi mizéria, ugyanis most egymással vetélkedve hazudunk a vacsoránál, hogy ki talált rá a frankó útra.
Az elsö menetben egy MV Agusta-s csávónak sikerült a leglassabb hármas kanyarban ugy odavernie magát hogy percekig nem mozdult, ezért elég nagy szünet következett, most ezért van idöm feltölteni nektek.
Szóval Öfelségénk a Király beindult délutánra, meglett az 1:50-je. Nekem is ez a célom holnapután estig, remélem meglesz. Nade a csoda hogy végre Lajcsi is beindult, 1:52 aljával megelözött aljas módon, nekem csak 1:52.40 van neki meg 1:52.04, szóval egyelöre a magyar mezöny negyedik helyén állok, ime:
Öfelsége a Király 1:50.02
Berisz 1:50.12
Lajcsi 1:52.04
**** 1:52.40
Krisztián kihagyta a mai napot mert kiméli a kezét, hegyezi magát holnapra.
Délután is volt egy nagy bukta (nem nálunk), igy megint mentöre várunk.
Na párszót ismét a technikáról:
A Stomp Gripet asszem kezdem használni, föleg ugy hogy ruhát cseréltem és az uj Spidi R2 ruhám ezerszer jobban csuszkál mint a Rizla ruhám, tehát igy már sokat segit a Stomp Grip.
Az áttételemmel nagyon meg vagyok elégedve, azt hittel elöször majd félelmetes lesz de nem az, nemigen emelgeti az elejét igy sem, Tulajdonképpen azt hittem hogy majd az áttétel miatt (2-vel kissebb elsö lánckerék) használok ötödiket is, de nem kell, ugylátszik rövid a pálya, a negyedik se pörög le. A célegyenesen kivül sehel nem rakok négyet, csak 2 és 3 az egész pályán.
Másfél nap alatt elfogyott a soft hátsóm ugyhogy ma délután feltettünk egy medium BT slicket 190/645 YCX
Ezuton is köszönjük az Apriliás Aszalos Racing csapatnak és Ricsinek az önzetlen gumicseréket, profi módon, felni karcolás nélkül cserélik a gumijainkat, centirozzák és mivel sörrel fizetünk, ezért állandóan hulla részegek hehe…..
Az Aszalós Ádám vezette Aszalós Racing Team csapat fiataljai is szedik a lábaikat, 1:56-ra lement az egyik fiatal srác.
Ricsinek sikerült fotos mellény szereznie, igy kimehet a pályára bármelyik kanyarba fotózni, igy lesznek brutál képek.
Délutáni és esti hirek:
Délután Berisz szokás szerint tanárbácsit játszott, nagyon becsületesen, odafigyelve húzza az embereket körökön keresztül, Tacsi havarjait is(Gabor és Robit) Tacsi viszont öntudatos, ö nem hagyja magát húzni.
Délután történt még egy két javitás a köridö sorrenden, ugyanis Berisz átvette a vezetés 1:47-el és még nekem sikerült javitanom 1:52.09 re de sajnos Lajcsi 5 századdal még ver.
Este természetesen a hazaúton is tettünk felesleges 10 km-t, már sportot üzünk belöle.
Ma este Tacsiékkal együtt tévedtünk el ezt egy közös vacsorával ünnepeljük  
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Téli Spanyol pályázás 2008

Post by nylontacsko »

**** ... nah meg mindenkinek :wink:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Locked

Return to “2008 szervezett pályanapok”