Az év legkedvezöbb pályázása Rijeka Julius 15-16 33000 ft

Locked
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Post by tom war »

A grobniki palyan egy nagyszeru verseny lehetett volna, ha az a bizonyos licenc kerdes nem rontja el sokak kedvet, vagy lehetoseget.
Utana neztem par dolognak, es lenne nehany (remelem segito) eszrevetelem.

A verseny a MAMS engedelyevel MEGHIVASOS VERSENY-kent lett meghirdetve, a hivatalos versenynaptarban is szerepel: http://www.mams.hu/dokumentum/versenyki ... sasagi.pdf

A MAMS sportkodex-e alapjan a MEGHIVASOS VERSENY:

10.1.12 MEGHÍVÁSOS VERSENYEK
A MAMS által engedélyezett meghívásos versenyek rendezvényei a MAMS általános Sportszabályzat és mellékleteinek előírásai alapján rendezhetők, azokat a MAMS és külföldi licenccel rendelkező versenyző indulása esetén a FIM/UEM versenynaptárába be kell jelenteni. A rendezőnek MAMS tagsággal, és az adott szakágra érvényes Nevezői Licenccel kell rendelkeznie. Ezeken a rendezvényeken részt vehet minden, az adott versenyágra érvényes MAMS I, MAMS N,MAMS C és C2 licences, valamint FIM/UEM tag külföldi szövetség által kibocsátott licenccel és érvényes startengedéllyel rendelkező versenyző, akinek nevezését a rendező elfogadta. A versenyeken szintén rajthoz állhat a rendező által kibocsátott Napi Licenccel (Rajtengedéllyel) rendelkező versenyző (kivétel a salakmotor szakág, amelyben a versenyzői létszám kötött és a versenyeken indulási lehetőséget szerző versenyzők körét a rendező
határozza meg).

A fentiek alapjan nem ertem, hogy miert volt kotelezo N-es licenc?

10.8 PÁLYÁK, RENDEZVÉNY HELYSZÍNEK
5.bek.
Minden más versenypályának, amelyen a MAMS által kiírt Bajnoki vagy Díjrendezvényt (Kupa), vagy meghívásos rendezvényt rendeznek, meg kell felelnie a MAMS versenypályákra vonatkozó előírásainak, és a pályának MAMS (állandó vagy egy alkalomra szóló) licenccel kell rendelkeznie. A
pálya homológizációs eljárás lefolytatására a MAMS Biztonságtechnikai Munkacsoportja jogosult.

A fenti szemelvenyeket elkuldtem Erdos Tamasnak, a Full-Gas vezetojenek, a Kupasorozat szervezojenek, es egyben szponzoranak is.
Itt jegyeznem meg, hogy bar voltak gondok a szervezessel, alapvetoen jol ereztem, ereztuk magunkat, viszont elkeserito volt latni a hianyos rajtracsot...

:sad:
Kill faster and be alive.
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

FélSvéd wrote:
nylontacsko wrote: Ha hozzájárultok akkor kitenném őket a főoldal, beszámolók menüje alá.

:smt023
Akkor az nem a kuka? :lol:
Jogos a kérdés, hiszen sokak csak a fórumba lépnek be (nem említenék most neveket), akik a főoldalt nem is látogatják :sad:
De a kereső motorba szerencsére nem a fórum van bejegyezve hanem a főoldal :wink:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

nylontacsko wrote: Ha hozzájárultok akkor kitenném őket a főoldal, beszámolók menüje alá.

:smt023
Akkor az nem a kuka? :lol:
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

Uraim,

Kiváló leírások.
Ha hozzájárultok akkor kitenném őket a főoldal, beszámolók menüje alá.

:smt023
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

aquabase wrote:Rijeka….

Remélem jövőre ugyanitt…
**** hamarosan jön a kategóriánkénti időeredményekkel, és helyezésekkel…
Ha valami kifelejtettem, majd jövök és pótolom!
Végre egy jo belsö beszámoló, a versenyzöszívböl.
Nagyon jolesett hogy segittél, de kár rám pazarolni az idödet. Viszont az 1:35 az nagyon durva idö, nem nevezném amatör idönek tényleg boldog lehetsz
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Rijeka 2 napos pályaedzés
Amikor a természet ereje áttör mindenen, még az aszfalton is zöld növény nö …….
Amikor a csodálatos táj ami a szemed elé tárul tartalmaz repteret, autopályát és köbányát is ……..
Amikor be vannak döntve a kanyarok …..
Amikor gumimelegitö nélkül is tulhevül minden gumi 4 kör alatt (kivéve a Dunlop) ……
Amikor csak magyar rendszámu kocsik vannak a parkoloban ……
…….. akkor Rijekában vagyunk ujra!!!!
Ismét eljött az ideje ennek az egyedien kedvezö pályázásnak a meleg Horvátországban. Mindenki egyénileg szervezte az utazását és a motorszálitást. Ezuttal a családom is velem tartott, ezért nem pályamelletti szállást választottam hanem egy tengerparti szállodát találtam medencével és inkább onnan jövünk reggelenként a pályára, Norbival aki szintén gyerekes családjával ezt a megoldást választotta.
Már az elsö este éreztük a börünkön a pályán végbement változásokat ugyanis már nem lehet ingyen a depoban aludni, 4 euro fejenként és éjszakákánként a pályán alvás. Ami viszont ennél bosszantobb volt hogy nem adták ki az elöre lefoglalt boxokat igy nem tudtunk bepakolni semmit a boxokba, ez az eljárás egy többnapos pályázásnál nagyon furcsa.
Reggel fél 9 kor kint voltunk a pályán, nekem mindig öröm ennyi ismerös arccal találkozni. Többek között végre ujra pályán láthattam M@ttot, Tomiboyt, de ott voltak még TomWar Domival, Aquabase, Atom, Dudás Peti, Kispataki Viktor, Juhász Dávid, Csomós Géza a HJC csapat: Ricco, Szabo Petya, Gyurma, Doma, Zsir és még egy csomo ismerös arc.
Reggel sem ment tul simán minden, ugyan boxot végre megkaptuk, de a regisztrálás csak 8:50 kor kezdödött tehát félóráig senki nem tudott felmenni a már rég kinyitott pályára. De engem más fábol faragtak igy én felmentem egyedül, mentem 4 magányos kört mire a többiek követni mertek.
Délelött csoportok közt kialalkult kis káosz, de ez már nem lepett meg senkit, a lényeg hogy szarrá motorozhattuk magunkat a jo melegben. A jo meleg miatt az sem zavart meg hogy otthon felejtettem az emelömet és nem tudtam gumit melegiteni. De nem is baj mert kb az 5. körben mindig kezdtem érezni hogy kigyorsitásnál mászna el a medium Batlax slick hátulja. Lehet hogy ide tényleg Dunlop kell? Vagy keményeb Batlax kellett volna.
Az ebédszünet elött sikerült már egy pb 1:45.95, de sajnos ezt a délutáni fontos idömérön nem tudtam megismételni. Ebédszünet után volt egy nagy kettös esés, és az egyik sérültet korházba kellett szállitani, igy az egyetlen mentö távolléte miatt ismét mindenki bukta a kb 45 percet. (másnapra 2 mentö lett igérve)
Délután jött az ujabb szervezési baki: hiába van pályánk az idöterv szerint este 6 ig, a horvátok csak 5-ig dolgoznak. Ez azért furcsa mert a pálya foglalás visszaigazolásban tuti le kellett hogy legyen irva ez, a helyszinen lévök mégsem tudtak róla.
Az idömérök igy alakultak 600 :
David JUHASZ 1:34.259
Tamas ADORJAN 1:39.429
Demeter DOMOKOS 1:39.964
Janos CHROBAK 1:40.384
Balazs BIRO 1:40.875
Peter SZABO 1:42.619
Richard RAFAI 1:44.078
…………….
Tomiboy 1:52

1000:
Viktor KISPATAKI 1:34.085
Istvan BEZZEGH 1:36.074
Kurdi GABOR 1:37.456
Adorjan TAMAS 1:38.405
Hirczi ZOLTAN 1:39.787
Csomos GEZA 1:40.610
Istvan KUPECZKI 1:40.888
Donat FODOR 1:41.374
Gergely PHSZTOR 1:41.393
……….
M@tt 1:46
**** sajnos itt csak 1:48
Tomwar 1:49
Zsiga 1:50
Második nap
Reggel a boxban ujra együtt a csapat, elsö volt a lassu csoport, önfeláldozo modon felmentem a pályakezdö Norbival aki 2:00 alá akart menni, mentem mögötte egy kört, elötte kettöt, aztán a a boxban is felhivtam a figyelmét pár rossz ívre, után rögtön 1:58, következö menet 1:56, ugy vigyorgott mint a vadalma.
A gyorscsoportba M@ttal mentem fel de nem sikerült a nyomában maradnom, neki sikerült 1:45.93 tehát rávert a tegnapi pb-mre 3 századot.
Aztán amikor egyedül körözgettem délelött akkor egyszercsak elém állt Aquabase és intett hogy kövessem. Probáltam követni, állandóan hátranézve vigyázott rám hogy ne maradjak nagyon le, aztán maga elé intett. Én már régóta tudom magamról hogy ha valaki mögött megyek, akkor szinte soha nem tudok javitani. Sokkal jobbat tudok magambol kihozni ha tudom hogy valaki mögöttem lohol és utána elvileg véleményezheti a tudásom. Gabi persze nem a lelkivilágomra volt tekintettel hanem önzetlen segitöszándékkal jol megkritizálta az íveimet. Egy pályarajzon részletesen átvette velem a pálya összes kanyarját.
Utolag kiderült hogy ebben a menetben mentem végre ujra egy nagyon jó kört, 1:45.98. Hogy ezt most Gabi mögött vagy elött mentem, sosem fog kiderülni, mert a saját köridöméröm pont akkor nem volt bekapcsolva.
Ebédszünet elött még M@tt rámtett egy lapáttal 1:45.65 szert tett 3 tized elönyre. De bevallom öszintén sosem reméltem hogy valaha is ilyen közel kerülök M@tt pb-jéhez.
Mivel nagyon vártuk a versenyt, elhatároztuk M@ttal hogy gumizunk ebédszünetben.
Ebéd után a 600-as versennyel kezdtünk, Juhász Dávid irtozatos különbséggel nyert, de ugye ö nincs értékelve, a versenyen Atom is elindult a 600-as motorjával edzésképp, ö is értékelés nélkül. Szabo Petra és Ricco végig jót meccseltek a harmadik helyért, de sajnos a második helyröl Demeter Doma utolsó körben elesett (csak motorkár) igy ez a küzdelem a második helyre hozta be Szabo Petit. Gyurma asszem 4.
De a célba éréskor ez volt a sorrend: David JUHASZ, Janos CHROBAK, Balazs BIRO, Tamas ADORJAN, Botono EISELT, Peter SZABO, Richard RAFAI
Aztán jött a hir hogy szigoruan nézik a rajtnál hogy C licenszes ne álhasson rajtrácsra. Mams vagy Rezsö küldött szigoru figyelmeztetést hogy ha Fullgas engedi indulni az N licenszel nem endelkezö motorosokat akkor a Fullgast kizárják a Mams-ból. M@ttnak és Norbinak névszerint szoltak hogy enm indulhatnak, viszont mivel engem nem emlitettek név szerint ezért bizva a véletlenbe én kimentem a felvezetökörre. Amikor rajtrácsra gurultam akkor jöttek oda hogy nekem is csak C licenszem van és nem mehetek, hiába probáltam értékelés nélkül menni, ki kellett jönnöm.
Vajon miért fáj az valakinek hogy magyar amatörök rajthoz állnak egy tétnélküli amatör bajnokságban. Amikor bármelyik országból hazánkba látogat egy amatör motorosklub akkor mindig rendeznek versenyt, többet is, soha de soha nem kérnek licenszet az induloktól. A német és az osztrák motoros szövetség nem meggátolni akarja az amatör rendezvényeken bárki részvételét, hanem okosan támogatja az összes amatörbajnokságon a részvételt bárkinek, licensz nélkül is. Ott nem a tagsági dij beszedése a lényeg hanem a pályamotorozás elterjedésének örülnek.
Szóval összesen 9 embert húztak le az amugy sem népes rajtrácsról, ezzel tovább csökkentve a jelenlévök elégedettségi szintjét.
A versenyt igy sajnos nem belülröl hanem a lelátórol éltem át. Kispataki rajtcél gyözelme nem volt meglepetés, mögötte egy darabig ilyen sorrend volt: Kurdi Gabi, Atom (20 perccel a 600-as versenye után ismét nyeregbe szállt), Csomos Géza, Dodor. Gabi nagy formában volt és Atom sem birta már fizikailag a tempóját. Dodor utolso pillanatban elözte meg Csomos Gézát és igy Aqua és Hirczi mellé állhatott a dobogora
A célbaérés: Viktor KISPATAKI, Istvan BEZZEGH, Kurdi GABOR, Adorjan TAMAS, Hirczi ZOLTAN, Donat FODOR, Csomos GEZA, Gergely PáSZTOR, Endre VARGA, Zoltan RUSKO, DOCZI ZSIGa, Tamas KRIEG
Sajnos a verseny vége felé volt egy nagy esés, egy Roli nevü srácot kellett elvinnie a mentönek. Ismét elöállt az a helyzet aminek egy ilyen rendezvényen nem szabadna elöfordulnia: A mentö nélkül maradt pályán az összes résztvevö bukja egy órán keresztül. Ugyanis az igéret ellenére mégsem volt második mentö ma sem)
Ekkor már nagyon sokan feladták, a várakozást és elkezdtek pakolni ugyanis hátra volt még a 8 fös V2 kupa. Mi egy darabig biztunk valamiben, szerettünk volna legalább még félórát gurulni a verseny után de amikor 16.10 kor megjött a mentö akkor tudtuk hogy aV2 verseny után már csak 10 perc szabad menés lehetséges ezért mis is összepakoltunk. Tehát délután semmi motorozás nem volt.
Szóval annak ellenére hogy jövöre is szivesen segitek a Rijekai pályamotorozás toborzásában, nekem személy szerint sem az idöterv nem tetszett (20-25 perc volt tervezve minden verseny között ami persze föleg azoknak volt szivás akik nem indultak vagy nem indulhattak a versenyen), sem a szervezöi elökészítés. Nem fordulhat elö hogy a helyszinen lévö szervezök nem tudnak ilyen alapvetö informáciokról hogy:
pályának saját karszalagját is ki kell osztani, nem csak a szervezök csoportbeosztás karszalagját,
le kell adni egy listát az összes jelenlévö résztvevöröl mielött bárki pályára léphet,
hány óráig miénk a pálya,
08.50 kor kezdödött a regisztrálás (ez is azt jelenetette hogy az elsö félórát is mindenki bukta)
a pálya hangosbemondoja helyett egy FullGasos hangositás volt ami azt jelentette hogy kb 20 ember a boxoknál soha nem tudott meg semmit idöben.
Amint megtudtam a szervezés nem Full Gas szinten van hanem az importör szerzödik a pályával ezért vesznek el a részletek. De szerintem aki lejön velünk mint szervezö, annak kötelessége ezeket az infokat indulás elött bármi áron beszerezni, akkor is ha ezek az infok nincsenek a Full Gas birtokában.
Utóirat.
Csak hazaérkezésem után tudtam megnézni a tavaly öszi Jura Racinges legjobb köridömet ami 1:44.74 volt, tehát hiába örültem kedden az uj pb-nek, nem volt az. Magyarul nem javultam semmit, öregszem!!!
2 hét mulva 3 napos Misano és folytatva 2 napos Mugelloval, aki nem birja ki a Hring nyitásáig az tartson velünk
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Post by aquabase »

Rijeka….

Idén is megrendezésre került a GSX-R Klub szokásos versenye a grobniki versenypályán.
Mivel csak három pont előnnyel érkeztem ezért nagyon komolyan készültem a versenyre.
Hétfőn délelőtt indultunk öt barátommal, két autóval. Minden simán ment, meglepő módon a határon is, csak az érkezéskor szembesültünk az első gondokkal…
Viszonylag hűvös felhős idő volt, fújt a szél. Úgy terveztük, hogy este bepakolunk a boxba, és utána lemegyünk Opatijába kalimárit enni, és Karlovackot inni…
Kiderült, hogy az irodás csaj elment haza, és nem kapunk boxokat csak reggel fél kilenckor…
Ott állt vagy tíz kisbusz és harminc ember tanácstalanul…
Hááát a megjegyzéseket, és a felháborodottságot nem írom most le, de mindenkinek a fantáziájára bízom…
Az öt barátom a boxba tervezte az alvást is….
Végül úgy döntöttünk, hogy kipakolunk a Hiace-ból, és majd valakit megkérünk, hogy figyeljen a cuccunkra, mert az opatijai vacsorát nem akartuk kihagyni.
Így is volt, a „taxis” barátunk (aki csúnyát esett, meg is műtötték Rijekában a combját, ezúton is jobbulást!) bevállalta, hogy vigyáz a motyóra…
Beültünk a „toyciba”, és már lent is voltunk a parton, egy nagyon jó kis étteremben, közvetlen a vízparton.
Egy nagyon finom „fish plate” és pár korsó ”karlovacko” elfogyasztása után kb. 11 órakkor indultunk vissza a pályára.
Iszonyat nagy szél fogadott.
Csak az egyik sátrat tudtuk felállítani, mert a másikat mindig elfújta a szél…
Így a „hoppon” maradt barátom bekéreckedett hozzám a Hiace-ba aludni.
Hááát nagyon nagy hiba volt beengedni… 
Olyan szintem horkolt, hogy amíg reggel fél hat körül fel nem kelt, addig semmit nem aludtam. Utána tudtam kb. két órát aludni, úgyhogy nem valami fitten dugtam be reggel a gumimelegítőt…
A kötelező Red-Bull elfogyasztása után jött a következő bosszantó dolog…
Majdnem 11-ig senki nem tudott felmenni a pályára, a horvátok, és a Mams miatt megbonyolított regisztráció miatt…
Ha jól emlékszem **** barátom ment először ki a pályára szokás szerint… 
Nem sokkal utána nekem is sikerült kigurulni.
Az első benyomás meglepő volt. Ahhoz képest, hogy nem aludtam, és fáradt voltam, nagyon jól ment.
Igaz, nagyon megzavart, hogy a „Zágrábi” egyenesből kivették a „féktávos” táblákat…
Ezt a két nap alatt sem tudtam nagyon megszokni, így azon a féktávon értékes tizedeket hagytam „bent”.
Viszont jó ritmusban tudtam motorozni, új gumival az időmérőn sikerült 1,37 közepét menni, amivel az abszolút harmadik hely volt az enyém, a klub kupában viszont a pole-t jelentette.
Estére, nekiláttunk a tervnek, felállítottuk a bográcsot, és elkezdtük főzni a „horvát marha” pörit.
Kilenc körül kész lett, csatlakozott hozzánk a Nagyi Bt csapata, Qpi és kisfia, valamint a Full-Gas-tól Öreglaki Isti, és barátnője.
Nagy sikere volt a pörköltnek, jól elfogyott…(a díjnyertes Cabernet Sauvignonommal együtt) 
Az éjszaka jól telt, hamar lefeküdtem, jól kipihentem magam, amire nagy szükség is volt a verseny előtt.
Szerdán reggel a szokásos bemelegítő szabadedzéseken, már nem foglalkoztam az időkkel, hanem próbálgattam a féktávokat és az íveket.
**** is próbáltam segíteni mentem pár kört előtte, utána, majd mikor lejöttünk, a pályarajz mellett elmondtam neki szerintem mit csinál rosszul, és mit csináljon másképp.
Remélem segített druszám! 
Ebéd után már csak a versenyre koncentráltam, nem is nagyon beszéltem senkivel, kicsit „elvonultam”.
Lement a hatszázas verseny, felálltunk a rajtrácsra, a második rajtkocka lett az enyém, mert Bezzegh „Tyű” úgy döntött a végéről indul, mert gyakorolni akarja az előzéseket a hétvégi Alpok-Adria versenyre…
Balról mellettem Kispataki Viki, jobbról Adorján „Atom” Tomi és a nagy ellenfél Hirczi Zoli.
Mögöttem a két „kamikaze” rajtoló Géza bácsi, Dodor, melletük Varga Bandika.
A warm up kör rajtját is jól elkaptam, de egyszer csak a jobb szemem sarkában feltűnt a fejem magasságában egy első kerék, ami nagyon jött felém….Dodoré volt….
Elvettem a gázt, kiborítottam balra egy picit, a következő pillanatban a „hűlt helyemre” tette le a motorja elejét….
Nagyon „meleg” volt….
Ha nem veszem el a gázt, ráteszi a tankomra, vagy a kormányra a mociját…
A warm up körben „meg is beszéltük” kézjelekkel…  Szép volt Dodor…!
Az éles rajt is jól ment most, Viktor egy kis előnyt szerzett, Dodor is szokásos villámrajtával indított, így öten estünk be az első kanyarba egyszerre. Most erőszakos voltam és nem engedtem sem Atomot sem Hirczit, hogy előttem forduljon.
Dodort rögtön az első kanyar után visszaelőztem, és húztam Viktor után, ahogy csak bírtam…
Két körig láttam… 
Bő két-három másodperccel gyorsabb volt…
Már az első körben felvettem a „ritmust”, és végre egy olyan versenyt futottam, amit iszonyatosan élveztem…
Teljesen ki tudtam zárni a „külvilágot”, olyan volt mintha egyedül lettem volna a mocival a pályán.
Végig koncentrált voltam, úgy érzem nem hibáztam, sosem éreztem még így a motort.
Nem volt elfékezés, csúszkálás.
Nagyon könnyen ment.
Az ötödik kör körül megelőzött Tyű, tudtam is vele menni egy két kört, aztán a lekörözéseknél összeszedtem egy pár másodperc hátrányt…
Annyira jó volt, hogy mikor megláttam a kockás zászlót nem értettem miért intik le a versenyt…  Nem éreztem, hogy lement a tíz kör.
Nagyszerű érzés volt itt megint nyerni. 
Persze mikor kiértem a boxba, akkor éreztem, hogy iszonyatosan kimerültem a versenyen.
Remegett kezem, lábam… 
Végre összeállt a motorom, soha nem éreztem ennyire biztonságosnak a motorozást, a motor minden egyes kis rezdülését éreztem, fantasztikus volt! 
Miután leszedtem magam a motorról, már mondták is a srácok, hogy 1,35,6-os legjobb köröm… 
Volt még egy 35, és három 36-os köröm is, a végén a lekörözések miatt, lett 37, meg 38 is, de összeségében nagyon örültem, hogy 35-öt tudtam menni… 
Miután megvoltak az eredményhirdetések, és a poénokkal teli sport1 interjuk, összepakoltunk, és indultunk haza.
Az időcsúszások, és a licencek miatti verseny bonyodalmak ellenére szerintem jó kis két nap volt.
A helyezetteknek, és a többi résztvevőnek gratula, a sérülteknek jobbulást!
Remélem jövőre ugyanitt…
**** hamarosan jön a kategóriánkénti időeredményekkel, és helyezésekkel…
Ha valami kifelejtettem, majd jövök és pótolom!
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Aki szállást kért annak mind el van intézve és mailen elküldtem a részleteket
A motor szállitásnál: a Horvát határ nem EU határ, tehát utlevél ellenörzés és szeretik a motor forgalmiját kérni meg a rendszámot ugyhogy ne felejtsd otthon, akinek nincs forgalmija, rendszáma, annak kb 20 - 30 euroért ki kell tölteni egy spec dokumentumot a határon amit a spedition állit ki.
Az ár reggeli nélkül 16 euro/ fö és éj, reggelivel 19 vagy 20

Idén bevezették a Rijekai pályán hogy aki a pályán alszik / sátorozik attol dijat szednek, nem sokat, pár eurot fejenként.
A pálya nagyon tapados és eszi is a gumit, talán keményebb keverékü gumival jobban jár az ember

Kedvezményes Rijekai pályázás Julius 15-16 csak 33000 ft a 2 nap.
Megismételjük a tavalyi kedvezö együttmüködést a gixxer klubbal, ahol a legkedvezöbb áron tudsz 2 napig pályázni nem csak Suzukival. Bármilyen tipusu géppel résztvehetsz! A versenyen is elindulhatsz ami szintén az árban van. Ne csak a listára irdd fel magad hanem az alábbi linken található, megfelelö dátumú ürlapot is töltsd ki, úgy jelentkezz !!!
Az ürlap kitöltés után kapsz egy email visszaigazolást amiben a fizetési részleteket is megtalálod.

1 **** fizetve
2 Zsiga 33 Fizetve
3 Danko Pista FIZETVE
4 Turi Jani FIZETVE
5 Berisz KAMOTO FIZETVE
6 Tomiboy FIZETVE
7 Hahn Peti FIZETVE
8 Kari 1000RR fizetve
9 Api K6 fizetve
10 Kurti KAMOTO fizetve
11 hferikek5 fizetve
12 Vajzi KAMOTO fizetve
13 Gaben fizetve
14 Keno fizetve
15 Csabcsi Fizetve
16 M@tt fizetve
17 ttjani fizetve
18 Norbi fizetve
19 Nemes Zoli Fizetve
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Az év legkedvezöbb pályázása Rijeka Julius 15-16 33000 ft

Post by FélSvéd »

Kedvezményes Rijekai pályázás Julius 15-16 csak 33000 ft a 2 nap.
Megismételjük a tavalyi kedvezö együttmüködést a gixxer klubbal, ahol a legkedvezöbb áron tudsz 2 napig pályázni nem csak Suzukival. Bármilyen tipusu géppel résztvehetsz! A versenyen is elindulhatsz ami szintén az árban van. Ne csak a listára irdd fel magad hanem az alábbi linken található, megfelelö dátumú ürlapot is töltsd ki, úgy jelentkezz !!!
Az ürlap kitöltés után kapsz egy email visszaigazolást amiben a fizetési részleteket is megtalálod.

1 **** fizetve
2 Zsiga 33 Fizetve
3 Danko Pista FIZETVE
4 Turi Jani FIZETVE
5 Berisz KAMOTO FIZETVE
6 Tomiboy FIZETVE
7 Hahn Peti FIZETVE
8 Kari 1000RR fizetve
9 Api K6 fizetve


6 Vajzi KAMOTO
7 Kurti KAMOTO
8 Czene KAMOTO
9
10 _11 Áki K5
12
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2008 szervezett pályanapok”