MISANO 3 nap 2008 oktober 31-november 2

Locked
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

nylontacsko wrote:
FélSvéd wrote:
nylontacsko wrote::smt023 ezt az írásra.
De rövidesen elmondanám a véleményemet is :roll: :cool:
ne mondj véleményt, te voltál az elsö aki igért helyesirás ellenörzöt, de nem küldtél :lol:
Úgy hívják Word :smt024
a magyar szotárat küldd el hozzá
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

FélSvéd wrote:
nylontacsko wrote::smt023 ezt az írásra.
De rövidesen elmondanám a véleményemet is :roll: :cool:
ne mondj véleményt, te voltál az elsö aki igért helyesirás ellenörzöt, de nem küldtél :lol:
Úgy hívják Word :smt024
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

nylontacsko wrote::smt023 ezt az írásra.
De rövidesen elmondanám a véleményemet is :roll: :cool:
ne mondj véleményt, te voltál az elsö aki igért helyesirás ellenörzöt, de nem küldtél :lol:
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

:smt023 ezt az írásra.
De rövidesen elmondanám a véleményemet is :roll: :cool:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

Köszi a részletes beszámolót ****! :wink:
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

Rövid összefoglalo a szezonzáro Moto GP pályázásról
Az elmult héten néhány elvetemült magyar/**** pályaörült meglátogatta velem a két leghiressebb olasz Moto GP pályát hogy kiéljük a vadállati ösztöneinket és tépjük a gázt a leghosszabb célegyenesben amin valaha mehettünk.
Három nap Mugello, ami Toscanában van, sajnos pechünk volt az idövel mert esömentes napunk nem volt, viszont rögtön hozzáteszem hogy motorozásmentes napunk sem volt. Néhányan még örültek is a vizes tréningnek, én pl mindkét versenyemet esögumival mentem és nem is rosszul. Ez a pálya olyan mint egy hullámvasut, le-fel, néhány helyen beláthatatlan kanyarral amit muszály memorizálnod ugyanis egy darabig nem láthato hogy hová gyorsitasz ki lapról, jo tapadás, egy örök élmény.
Ezután 3 nap Misano, itt csak egyik nap volt délelött nedves, tehát jobb idö volt. Ez a pálya teljesen lapos, beláthato kanyarokkal, a világ leggyorsabb jobbos kanyarjaival és itt van a Moto GP cirkusz leglassabb kanyarja is. 19-en voltunk 3 boxban, vittünk magunkkal egy ügyes versenyszerelöt aki mindenkinek tudott segiteni, gumizott nekünk, ugyhogy csak a pályára kellett koncentrálnunk.
Mindkét pályán rengeteg motorozási idöt kaptunk, órákig is körözhettünk volna ha birtuk volna, mert nem csak csoportbeosztásos az idöterv hanem mindennap van szabad motorozás is. Több versenyen indulhattunk mindkét pályán és nem is eredménytelenül, nem engedtük hogy az összes kupát az olaszok és a németek vigyenek el:
Berisz 2 kupával jön haza (Mugello+Misano)
Grapix 1 kupa (Misano)
**** 1 kupa (Mugello)
Ha valakit érdekelnének a részletes napi beszámolók akkor szánj rá kb fél órát, nyiss ki egy sört és csapj bele az olvasásba:






Elsö nap Mugelloban

A kis csoportunk 6 magyar rider és 2 **** rider, meg páran hoztak fegyverhordozokat ugymint Berisz és Bordás Peti hozta az asszonyt, velünk van Golyo a versenyszerelö, aki szerencsére hozott gumigépet magával.
Az utazás utolso 80 km-es szakasza horror volt mert oriási dugo volt az olasz autopályán Bologna és Firenze között és félórakat álltunk mozdulatlanul. Golyo kint alszik a pályán, mi meg 3 km-re a pályátol béreltünk egy hatalmas Toscanai kuriát amibe akkora szobák vannak mint egy ülésterem. A 4 szobás kuriát hamar felértékeltük 5 szobásra mert átvittünk a hatalmas tv szobába is 2 ágyat.
Kibéreltünk egy fél boxot ami igy is akkora hogy bevettünk még a boxba 3 német srácot és egy norvég srácot igy 12 motor van a fél boxban. Az idö burús volt délelött, de nem esett, viszont az éjszaki esötöl még nem volt száraz a pálya. Berisz is és Grapix is gyorsan gumit cseréltek esögumira, de mire kész lettek addigra már kezdett nagyon száradni a pálya igy visszacserélték a gumit. (na ugye milyen jo hogy saját gumisunk van és Golyo szervizében benne van a gumicsere is) Én nem tettem fel esögumit, inkább kivártam a fél 12-öt és felmentem a slickkel, de még nem volt mindenhol világos szürke az aszfalt igy csak ovatosba mentem. Alighogy lejöttem rákezdett esni az esö, de rendesen. Szegény Berisz és Grapix ujra feldobatták az esögumit, mert terv szerint délutánra nem fog felszáradni, itt Toscanaban elég párás a levegö. Sikerült elintéznem a szervezövel hogy törölje a csoportbeosztást mert ebben az idöben ugyis alig vannak a pályán. Most éppen ebédszünet van és nézzük az esöt.
Hát délutánra se nagyon állt el az esö, de a 2 ****, a norvég, az egyik német és Berisz és Grapix nem hátrált meg a tengeri csata elöl, igy ök több menetet is abszolváltak nem kis tempoban. Jomagam és többiek inkább a szurkoloi szerepet választottuk. A norvég gyerek egyik kanyarban picit több féket huzott mint kelett volna és letesztelte a kavicságyat. Ugyhogy Golyonak lesz mivel tölteni az éjszakát, mert reggel a norvég srác is beszállt a szerelönk átalány dijába.
De ez csak a mi boxunk eseménye, én meg vagyok döbbenve milyen sokan köröztek egész délután az esöben. Ugylátszik a többség esögumival felszerelkezve érkezett ide Mugelloba. Még van 5 nap hátra igy én azon a véleményen vagyok hogy majd holnap az idöméröre felteszem az esögumit és a versenyen is elindulok vizes aszfalton, azt még nem döntöttem el hogy vajon szakado esöben is rajthoz állok-e.
Sajnos wireless internetet még vásárolni sem tudok (ahhoz elöbb online kéne lennem mert kártyával kel fizetni), talán ha este valami étterembe lesz WIFI akkor küldöm a beszámolót.
Golyo mégiscsak nekiesett este a norvég törött gixxerjének és kb 2 óra alatt üzemképessé varázsolta, utána az egyik német boxtársunknak életet varázsolt a motorjába aki már egy órája szenvedett a nem indulo gépével. Szóval Golyonak ma rengeteg dolga volt de ez egyben egy jo kis vizsga is volt amin kitünöen vizsgázott.
_________________
Mugello második nap

Ma mozgalmassabb napunk volt, jóval kevesebb esővel, igaz hogy az a kevés eső is a legrosszabbkor jött. Reggel száradoban volt a pálya, ezért én a mai napot sem kapkodtam el, az időmérőm csak 12.15 kor kezdődött, addig nem mentem egy tapottat sem, de a többiek nem kimélték magukat. Én kiméltem a Golyot, nem kartam gumicserével fárasztani, de Grapix és Berisz kihasználta hogy esőgumival zárták a tegnapi napot igy ők köröztek délelött is. A norvég srác tesztelhette a összetört gépét és ugy tünik minden müködik. Az időmérőre már szinte száraz pálya volt, igy én persze nem cseréltem ma sem gumit, igaz hogy erősen használt slickjeim vannak, de nem is terveztem pb-t menni az időmérőn. Miért is? Mert a főversenyben esélyem sincs az első felében menni, viszont a Rehm Race mindig csinál versenyt a közepeseknek is és én már kétszer is álltam dobogon a Best of the Rest vesenyben. 2:23 sikerült az időmérőn, Berisz esőgumival ment száraz pályán 2:19-et, Grapix szintén 2:23, az egyik **** srác 1098 Ducatival 2:13, a másik **** 2:21, Géza csak 2:31, Antosz 2:26, Péter nem ment időmérőn.
Ebéd után 2 és fél óra szabadedzés volt, ott már csont száraz pálya volt, és már a versenyfelállásba sem számitott igy persze húztam mint a barom, sikerült is 3 db 2:16 os kör, Grapix szintén 2:16, Berisz 2:14, a gyors **** csávo eldobta a drága 1098-ast de kurva mázlija volt mert csak a plexije tört el és elszakadt a térdénél az Arlen Ness overallja, javasoltam neki az Outlet-et amit Badzolitol tudom hogy nagyon olcsó.
Délután már volt 2 verseny, volt egy 5 körös rövid verseny és egy 14 körös husszútávu. Berisz, Grapix és én kvalifikáltunk a rövid versenyre, slick gumival álltunk a repülőrajthoz. sajnos a felvezető körben leszakadt az eső ami Grapixot meg engem megijeszett annyira hogy mi rögtön kijöttünk, de Beriszt keményebb fából faragták, ő elindult a slickgumival a vizes pályán. Az eső nagyon rövid volt ezért a verseny alatt elkezdett száradni, Berisz a slickel 10. helyről feljött a verseny végére a 7. helyre. Viszont ezután rögtön következett a 14 körös verseny, amire semelyikünk nem kvalifikált az időmérőn. Mikor észrevettem hogys szárad a pálya, rögtön elmentem a szervezőhöz hogy felállhatok e az utolsó helyre annak ellenére hogy nem kvalifikáltam. Megkaptam az engedélyt, igy elindultam a hosszútávún mint egyedüli magyar. Abban sem voltam biztos hogy végig birni fogom, de gondoltam legalább motorozok. Igaz hogy a verseny vége felé nagyon sötétedett és nekem sötét plexim van igy egy kicsitt nehezebb felmérnem hogy mennyire száraz az aszfalt, mégis végigcsináltam a versenyt. A nagyobb meglepetés akkor ért amikor a verseny végén megtudtam hogy 20. helyre jöttem be egy olyan versenyen amire nem is kvalifikáltam.
Tehát ma sokkal többet motoroztunk mint tegnap és mindenki happy.
Holnap is lesz verseny bőven, Berisz, Géza és Grapix a 600 ban indul, Antosz és Peti 750, én meg 2 versenyben is érdekelt vagyok mert ugye én indulhatok az Old Mans race-en is.
De holnap feltetek Golyóval uj gumikat igy a terv az uj PB ami minimum 2:14-et jelent.
_________________
Harmadik nap Mugello

Image
Berisz Thomas a német, Rikard a ****, Daniel is ****, Golyo és Félsvéd, Grapixx Géza, Antosz, Peti

Szokás szerint esöre ébredtünk, pedig ma száraz nap volt igérve, annál is inkább kellett volna a jo idö mert ma 5 verseny volt délelött. Igy reggel Azzal kezdtem hogy Golyo kerket cserélt az esögumit már tegnap felszerelte a másik garnitura felnire. Az elsö versenyre csak a norvég srác meg én voltunk kvalifikálva. Enyhe esöben indult a repülörajt de 2 kör után leszakadt az ég, volt egy nagy bukta rögtön, restart!
A második rajt már idöhiány miatt a 750-es versennyel egybe indult, tehát kétszer annyian voltunk rajtnál. Még sosem versenyeztem esögumival, érdekes érzés volt látni hogy a többiek is majréznak kanyarban. Mikor utolérsz valakit akkor szinte semmit nem látsz a vizfelverödéstöl. Mindenestre büszke voltam magamra, életem elsö esöversenyén 5. helyre futottam be.
Aztán jött Berisz 600-as versenye, ö is elsö esöversenyét futotta, 10. helyröl feldolgozta magát a hatodik helyre melyért egy szép kupát kapott.
Az utolso verseny az Old Mans Cup, végre öreg rokák között indulhattam. A versenyt vizes aszfalton kezdtük, a verseny vége felé volt már néhány szárazab kanyar. Nagyon élveztem ezt a versenyt, mert egyik ridert a másik után emésztettem fel és a nagyon elökellö 4. helyen jöttem be amiért nagyon szép kupát is kaptam.
Végre délután száraz pályán lehetett döngetni, erre vártunk 3 napja. Mindenki probálta behozni a lemaradást, de a mai nap nekem jött ki a legjobban, a hüvös idö ellenére sikerült a nyári pb-met megjavitani: 2:14.47. Berisz nyilván tudott volna nálam jobbat menni, de engem akart videozni ezért mögöttem volt végig és utána agyba föbe dicsért. Mindezt olyan slickkel aminek a baloldalán már semmi kopásjelzö nem látszik.
4 kor elkezdett szemerkélni, befejeztuk, kigurultunk a világhirü látványos bejárathoz egy csoportképre, aztán elindultunk Misanoba. Én Grapix kocsijába kerültem (M3 BMW) a gps valami irdatlan szerpentinre küldött minket, tiszta rallizás volt, de 1 órával mindenkinél elöbb értünk a hotelbe Riccionéba.
Megérkeztek az ujabb arcok, Aquabase, Repsol Norbi és haverja Peti,, Csaba R1, Szöke Zoli, Rácz testvérek és még 6 **** is megérkezett. Közös vacsora után kimentünk átvenni a boxokat, regisztráltunk és reménykedünk a jo idöben végre.

A sokat bukott Ole norvég barátunk és jomagam: (ajánlom figyelmetekbe a lábbelimet)
Image

Elsö nap Misano

Rosszul kezdödött a reggel. Annak ellenére hogy már harmadszor vagyunk Misanoba, ma volt a legszigorubb hang ellenörzés. Az eddigi mindkét szervezésemen világosan mindenkinek tudtára adtam ( itt a forumban is) hogy Misanoban kényesek a hangra, vagy széria kipufogo vagy DB killer. Talán hihetetlen de ebbe az utolso kiirásba elfelejtettem betenni ezt a Misanoi sajátosságot. Sajnos nagyon sok résztvevönek van tuning dobja és nem engedték fel a fele csapatot. Bántott a lelkiismeret, ugyhogy azonnal elindultam a Racing service felé, de nem volt náluk egy darab sem. Odamentem a Jura Racing tulajdomnoshoz, és ö odaküldöt a gumis mühelyhez, szerencsére neki volt vagy 10 db. Paulonak hivták a gumist, mondtam hozza a teljes készletet magával a boxunkba. Szernecsére nagyon olcso volt nála a db killer (30 €) de szinte mindet megvettük.
Golyo pillanatok alatt felszerelt rengeteg db killert, igy elindulhatott a nap. Száraz pálya, uj kihivás, bennem tombolt a 6 korábbi pályanap tapasztalata. 19 motor a boxban, Golyo egyfolytában segit valakinek vagy gumit szerel. A srácok egymást kérdezik hogy milyen köridöd van? 2 és fél óra szabad menettel kezdtünk, aztán volt kis csoportosztás, ebédszünet törölve, mert mostanában korán sötétedik és csak 5 óráig mehetünk. Ebédszünet helyett is szabad motorozás aztán kezdödött az idömérö edzés. A déli szabad motorozásban piros zászloval kiintetteék Aquabaset, és duzzugva gurult be a boxba hogy mi a faxért inthették ki. Akkor vattük észre hogy hiányzik a db killerje. Pedig menetrögzitövel beragasztva szerelte fel, mégis elhagyta valahol a pályán. Nem értettük hogy hogy vették ezt észre de, odasétaltunk egy pályabirohoz, ö elmagyarázta 3 helyen van a mikrofon ami jelez fent a toronyban.
Kurdi Gabi valami furcsa oknál fogva elhatározta hogy nem vesz mégegy db killert, inkább vesz egy uj dobot. Ezt az elméletet nem értettem meg, de ugy döntöttem hogy segitek, feláldoztam az elsö idömérö edzésemet és elmentünk Aquával bike-shop okat keresni. Sikerült találnunk 5 üzletet, sehol nam találtunk olyan dobot ami passzolt volna Gabi csonkjára. Lógó fejjel jöttünk vissza, Gabi elkezdte mégis a db killert felszerelni, de igy elmulasztotta az idöméröt. Én felmentem az utolso idöméröre, de sajnos pechem volt, kifogtam magam elött valakit aki nem volt elég bátor a hátso gyors jobbosokban és ezen a helyen nem túl egészséges bemenni valaki mellé, akkor sem ha érzem hogy gyorsabban venném be. Ha bemegyek valaki mellé 200 felett akkor az tuti hogy nem mer akkor ráboritani amikor tervezte, tehát van rá esély hogy szegény felállitja a gépet és egyenesen kimegy inkább. Ezt nem merem senkivel megtenni ezért jo szar idöt mentem idömérön, 1:57. Délelött már mentem 1:55-öt, Aqua volt a boxban a leggyorsabb 1:51, de ami bosszant hogy Grapix a széria 600-al 1:53 karcolt. Berisz még tanulja a pályát, igy neki is csak 1:55, a többiek 2 perc körül karcolnak, a svédek sem találnak nagyon körbe a pályán.
Este Aqua kinyitott 2 üveg bort a boxban, Golyo összeirta hogy kinek mit kell éjszaka csinálni a motorján: lánckerékcsere, fékbetétcsere, fékolajcsere, gumicsere, futomü állitás. Mindennap meg kell emlitenem hogy embertelen jo hozzáállása van Golyonak az egészhez és mindig van feladata.
_________________
Második nap Misano

Délelött az esö miatt ujra Aqua fazékhangu Bodis dobja volt a program. Ismét lezavarták a pályárol hogy hangos. Elindultam gyapotot keresni, de vajon milyen elvetemült motoros az aki kipufogo gyapotot hoz egy pályázásra. Szoval az esélytelenek nyugalmával vágtam neki a boxoknak. Végülis azbeszt szövetet sikerült vennem, amit Golyo körbe tudott tekerni a dobban lévö csövön, aztán ujra lett szegecselve a dob.. Igy ugyan végre nyugodtan motorozhat csak nem megy ugy a motorja ahogy szereti. Igaz hogy délelött a verseny elött sikerül ezzela lefojtott motorral 1:52-es idöt menni, sajnos a versenyen az már nem sikerült.
Szoval a pálya pont a 13.00 kor kezdödö 600-as versenyre száradt nagyjábol fel, Grapix gondolkozott is hogy elinduljon-e. De persze elindult a 13. Starthelyröl, Berisz pár hellyel hátrébbrol indult. Itt is repülörajt van mint Mugelloban, Berisznek olyan jol sikerült hogy elsö körben már negyedik volt, Grapix hetedik. Berisz egyre jobban ment, és feljött a második helyre, küxdött az elsö helyért, Grapix feljött a verseny közepére az ötödik helyre. Kb az ötödik körben (8 körös a verseny) Berisznek féktávon utjába akadt egy lekörözött versenyzö ami miatt Berisz nem tudott ráboritani egy balosra igy el kellett rontaia a kanyart és vesztett 2 helyet, és már nem volt idö a javitásra, Berisz 4. Lett, Grapix 5. Igy is szép magyar siker született, de jobb is lehetett volna, a versenyben futott legjobb körök Berisz 1:53.4 Grapix 1:53.2. Persze Berisz aki jo eséllyel harcolt a dobogo felsö fokáért nagyon csalodott volt, igy a dijkioszton Kurta Janinak kellett átvennie a kupát. Grapix is kapott egy szép kupát.

Grapixx és az idegen tollakkal ékeskedö Kurta Jani
Image

Aztán jött az ezres verseny, csontszáraz pályán, startpoziciok: Kurdi Gabi 13., Szöke Zé 40. én 44., a **** Daniel 47. Már a startnál olyan furcsa dolog történt, ami repülörajtnál szokatlan, egy motor feküdt az aszfaltcsik szélen. Ezt ugyan ki tudja az ember kerülni de bizony ameddig a kocentrálásod helye áll eltelik kis idö. Belüröl csak arra emlékszem hogy sajnos csak közepesen mentem, igaz nem nagyon engedtem magam elés sok ridert, de nem is elöztem sokat. Az utolso elötti körben volt esélyem a gyors jobbos elött elözni de nem mertem bemenni a srác mellé pedig tudtam hogy azt a gyors jobbost én veszem gyorsabban. Sajnos emikor eldöntöttem hogy mégsem merek mellé menni akkor rá kellett nyulnom a fékre igy a hátam mögött lévö **** Daniel meg tudott elözni. Egy körrel késöbb már le is intették aversenyt, eredmény:
14. Aqua 1:54 a kipufogo barkácsolása nagyon legyengitette a gépet
20. Szöke Zé 1:54
26 Daniel svédország 1:56 Ducati 1098
27. **** 1:57
Délután szabad motorozás szarásig. Én probáltam a telefonommal videot késziteni, megkértem Grapixot legyen már föszereplö a filmen. Kimentünk egymás mögött, mentünk egy teljes kört, aztán az egyes és a kettes kanyar között Grapix hátranézett hogy ott vagyok-e mint operatör, ennyi elég is volt arra hogy leszálljon a gépröl egy lowsiderrel. Neki semmi baja nem lette, a motorjának sem. Hamár a buktáknaál tartunk, a norvég Ole nevü barátunk ismét menet közben szállt le a motorrol, de most egy highsider bemutato keretén belül. De ezeket az ügyeket Golyo ripsz ropsz elintézi
Este Aqua ismét Rosé bort bontott, de ma már nem volt elég 2 üveg, ma 3 fogyott el. Pedig nem volt ünneplö kedvében.
Repsol Norbinak ez már a második Misanoi pályázása de még nem megy neki ugy mint a nyáron. A pálya mindenkinek nagyon tetszik és persze nagyon sokat lehet mortorozni és versnyezni. Pl holnap is 2 vesenyen indulhatok.
Este vacsora után elmentünk a sétálo utcában kerestünk egy drinkbárt ahol persze pályázásrol szolt a duma.
_________________

Utolso Misanoi nap

Reggel gyönyörü idöre ébredtünk. de a pályabiro nem akart 9 kor senkit felengedni slickel, azt mondta majd 30 perc mulva mert még a nap nem száritotta fel mindenhol a pályát, tehát a profil gumisak mehettek volna csak fél 10-ig. Odarohantam a német fönökhöz, persze ö is megvolt lepödve, mopedre pattant és odament a felengedöhöz és azonnal elintézödött az ügy, mehettünk. Volt néhány tiszta kör, Berisz nyakára akaszkodtam és még csak le sem szakadtam töle. utána mondta hogy a hátso fék használatát gyakorolta.
11.20 kor szolitottak minket a mai elsö versenyre az Old Mans Cup-ra. Itt olaszban az öregek is gyorsak ugyhogy csak a 25. helyre volt jó az idömérön futott gyenge 1:57-es köröm. 5 hellyel elöttem állt Szöke Zé, Rácz Ádám azt hiszem mögöttem állt pár hellyel. Itt a repülörajt egy kör felveztés után a célrará fordulással indul a verseny. Persze abban a pillanatban amikor kimegy a felvezetö, mindenki tépi a gázt mint az állat és a tulbuzgok ugy már abban a kanyarban kockáztatnak. A tegnapi versenyemen is ugy kezdödött a rajt hogy az elsö kanyarban kicsuszott a srác, de ö szerencsére lecsuszott a pályáról. A mai versenyen is megtörtén ugyanez, amikor ráfordultam a célegyenesre rögtön észrevettem hogy fekszik egy motor meg egy rider, de én még simán ki tudtam kerülni a srácot, de mivel nem mozdult a srác az aszfalton elég sokan feltartott kézzel visszavettek a gázból pedig még nem volt piros zászlo, én is felttartottam a kezem és nem gyorsitottam tovább a célegyenesben. Szerencsére senki nem jött belém, azért nyugiban körbementünk lejöttünk. Amikor megálltam a boxnál akkor hallottam a többi sráctol akik ott áltak a célegyenes elején, hogy a fekvö srác fejét találta el az egyik motoros, ö nem esett el, de egy másik nekiment a derekának, ö felrepült 3 méterre motorostol, de ö meguszta.
Akkor még semmit nem tudtunk az állapotárol, de mivel az orvosok küdöttek vele a medical centerben addig nem mehettünk fel a pályára. Azt sem tudtuk hogy restart lesz vagy törölve lesz és szabad motorozás. Mindenesetre akkor még biztunk a versenybe ezért Aqua is meg én is átgumiztunk Golyonál, én uj fékbetétet is tetettem be. '

Az ezermester Golyo
Image

Jött egy helikopter, de több mint egy óráig még nem indult el. Sajnos amikor elindult akkor üresen....
Már szolt Franz hangja a hangszoroból hogy Fahrerbesprechung (eligazitás) a 18-as boxnál. Akkor már terjedt a hir hogy nem sikerült megmenteni az olasz srácot.
Franz könnyes szemmel közölte halk hangon hogy sajnos csak ezt a másfél órát tudták életben tartani a srácot. A két verseny törölve, meg kell várni a helyszinelöket, esetleges kihallgatásokat ami eltarthat 1-2 órát is. Ekkor már 1 óra felé járt, ezért többen ugy döntöttek hogy ebböl már ugysem lesz semmi és pakolni kezdtek. Én is bizonytalan voltam, vajon mennyire lehet még jot motorozni ezek után, de az idö gyönyörü volt, ezért Grapiuxxal elmentünk kajálni. Mikor visszajöttünk 2 felé még mindig minden bizonytalan volt ezért mis is a pakolás mellett döntöttünk.
Szóval szar vége lett, de közülünk csak egy **** srác törte el a kulcscsontját tegnap, de ö nem is volt velünk a boxban csak rajtam keresztül fizette ö is be.
Logo orral beszélgettünk, hogy vajon ez tényleg benne van e a pakliban és hogy ezt vajon tényleg mi is bevállajuk? Ezt a veszélyt szeretjük? De sajnos a végkövetkeztetés nem lehet más mint hogy igen, benne van a pakliban, igen tudjuk hogy ez megtörténhet, mi is eshetünk az aszfalt közepére és onnantol már nem rajtunk mulik semmi. És még aki átmegy rajtunk, az is ártatlan, mert nem tehet róla.
Természetesen azok a srácok akik egy versenystart elején vannak, ök nem akarnak egy centit sem engedni az ellenfélnek, ezért csutkára huzzák a gázt már az elsö kanyarban is és tulajdonképpen azt kell hogy mondjam hogy a repülörajt még a létezö legbiztonságosabb rajt ugyanis ott libasorban érkeznek ehhez a célrará kanyarhoz, tehát nem 5-6 rider egymás mellett boritanak rá a kanyarra, hanem egymás mögött. Éppen nagy rajt miatt lesz ebböl a highsider (legalábbis szerintem highsider lehetett mert a lowsidernél lecsuszott volna a srác a pályárol mint pl tegnap), a mögötte következök valoszinü könnyebben kikerülik öt mint a 10-20 hellyel hátrébb érkezöknek rosszabbak a látási viszonyaik, föleg ha szélárnyékban érkeznek.
Én aki 25. voltam, én tudtam hogy az eleje 1:47-es idökkel kvalifikált tehát én nem küzdök életre halálra a dobogoért ezért ugye én senki mögé nem vagyok hajlando bebujni 3 méterrel mögötte. És ez a jövöben is valoszinü igy marad, én csak kis kockázattal merek elözni is, lehet hogy a koromnál fogva vagyok kicsit megfontoltabb, tisztában vagyok avval is hogy az én hozzáállásom nem egy vérbeli racer hozzáállás, de én nem akarok ezen a hozzáállásomon változtatni. De én ettöl még megértem azokat is akik bátrabban odateszik magukat és sokkal közelebb motoroznak a határhoz.
Ma estére már csak 10 fö fog itt Riccioneban vacsorázni, a többiek már elindultak.
Köszönöm mindenkinek hogy biztok bennem és egyre többen szerettek részt venni ezeken a többnapos pályázásokon.
A legközelebbi a téli spanyol pályázás lesz, szerintem karácsony elött meg tudom már hirdetni hogy melyik pályákra megyünk.
Mint már emlitettem a motorszállitás meg lesz oldva, tehát a tavolságtol nem kell félni, aki utál ennyit autozni az repül és spanyolban olcson lehet autot elöre interneten bérelni.
Nagyon sajnáljuk az olasz srácot
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
10 hely visszaigazolva, Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!


1 **** fizetve
2 Berisz KAMOTO fizetve
3 Aquabase fizetve
4 Kurti Jani Kamoto fizetve
5 Csaba R1 fizetve
6 Szöke Zoli fizetve
7 Repsolnorbi fizetve
8 Peet Viper fizetve
9 Rikard Lundin from Sweden fizetve
10 Daniel Rahm from Sweden fizetve
11 Mikael Sundgren from Sweden fizetve
12 GrApixx fizetve
13 Rogz, Poprady Géza fizetve
14 Artur fizetve
15 FastFreddie from Sweden fizetve
16 Cleas Grane from Sweden fizetve
17 Lars Lundvall from Sweden fizetve
18 Rácz Sándor fizetve
19 Rácz Ádám fizetve


Öfelsége
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
10 hely visszaigazolva, Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!

1 **** fizetve
2 Berisz KAMOTO fizetve
3 Aquabase fizetve
4 Kurti Jani Kamoto fizetve
5 Csaba R1 fizetve
6 Szöke Zoli fizetve
7 Repsolnorbi fizetve
8 Peet Viper fizetve
9 Rikard Lundin from Sweden fizetve
10 Daniel Rahm from Sweden fizetve
11 Mikael Sundgren from Sweden fizetve
12 GrApixx fizetve
13 Rogz, Poprady Géza fizetve
14 Artur fizetve
15 FastFreddie from Sweden fizetve




Eric Lindroth from Sweden
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
10 hely visszaigazolva, Paya áldozatos munkájának hála, elkészült a jelentkezési lap. Miután az alábbi listára felirtad magad, ezen a linken jelentkezz!!

1 ****
2 Lajcsi
3 slin (ez szinte 100%, nagyon tetszett!!!!)
4 őfelsége
5 zsir
6 meszferi
7
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 helyett 430 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
10 hely visszaigazolva, fizetni csak akkor kell ha elkészül a jelentkezési rendszer!

1 ****
2 Lajcsi
3 slin (ez szinte 100%, nagyon tetszett!!!!)
4 őfelsége
5 zsir
6 meszferi
7
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
Még nincs visszaigazolva tehát csak jelentkezni kell, még fizetni nem

1 ****
2 Lajcsi
3 slin (ez szinte 100%, nagyon tetszett!!!!)
4 őfelsége
5 zsir
6 meszferi
7
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

MISANO 3 nap 2008 oktober 31-november 2

Post by FélSvéd »

MISANO 3 nap 450 Euro oktober 31-november 2
föszervezö Jura Racing, ingyen transzponderes idömérés, ingyen versenyek, sok frei fahrt (szabad motorozás csoportok nélkül)
Nagyon szép pálya, van benne 2 kanyar amit 220-al lehet venne, de van benne 1 szük is amit gyülöltem. Az aszfalt uj, jol tapad de nem eszi a gumit, ilyet még sehol nem láttam...
Érdemes egybe foglalni Mugelloval mert közvetlen egymás után vannak és sok utiköltséget lehet megsporolni. Kivállo szezonzárás, tavaly is november elején voltunk és szo sem volt rossz idöröl.
Még nincs visszaigazolva tehát csak jelentkezni kell, még fizetni nem

1 ****
2 Lajcsi
3
4
5
6
7
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2008 szervezett pályanapok”