Feliratkozási szabályok

Szervezett kül- és belföldi pályanapok.Gazda és moderátor:Félsvéd
Locked
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Feliratkozási szabályok

Post by FélSvéd »

Elkészült egy olyan jelentkezési adatbázis ami minden olyan adatot tartalmaz amit a föszervezö bekér tölem (Ezuton is köszönöm Payának jelentkezési oldal elkészitését).
JELENTKEZÉS A PÁLYANAPOKRA A dátumra kattintva jelenik meg az ürlap.
Jelentkezéskor feltétlen email cimet is töltsétek ki mert akkor hozzáteszem a ahhoz email listához amire a szervezés, hotelfoglalás és egyéb részletekröl mennek tájékoztatók ugyanis nem minden pályaimádó szeret rendszeresen forumot böngészni.
Kérlek csak akkor ird fel magad ha tényleg be is fogod fizetni a részvételi dijat amikor eljön az ideje.
Ezeken a pályatreningeken általában teltház van, tehát nem jó taktika a kivárás. Ha egy tréningre megugrik a jelentkezés akkor gyorsan megprobálok több helyet kérni, de ez nem biztos hogy mindig sikerül.
Viszont ha nem jelentkeztek egyik dátumra akkor arra nem foglalok helyeket.
Amikor megkapom a föszervezötöl a visszaigazolást a helyekre akkor azonnal kérem a befizetéseket, mert csak abból látom hogy komoly volt a jelentkezés.
Ha sokan vagyunk egy egy tréningen akkor az árakon szinte mindig tudok faragni.
Boxbérlésröl csak nyilatkozni kell, azt elöre sosem kell befizetni, a helyszinen szoktuk szétdobni a box diját. Mivel ezek a pályatreningek többnaposak ezért mindenképpen javasolt a közös boxbérlésbe beszállni különben nem tudod éjjel hová tenni a motorod.
Egyes tréningeknél van lehetöség oktatói csoportba jelentkezni ahol kis csoportokban (3-6 fö) oktatnak. Ezeknek az oktatásoknak semmilyen külön dijuk nincs, tehát az oktatás ingyenes.
ENDURANCE: Ha egy szervezö Endurance versenyt kinál akkor nem kell rögtön továbblapozni, az amatör szervezéseknél többnyire 2-3 fös csapatokat lehet alakitani és mindenki a saját motorjával mehet, csak a transzpondert kell cserélgetni a boxutcában. Biztos nagy élmény egy ilyen csapatverseny, én idén fogom kiprobálni. Mivel hogy itt tényleg nem a gyözelem a fontos igy nem gáz ha a csapatban nem egyforma képességü haverjaiddal nevezel, a lényeg hogy 2 órán keresztül akkor is izgalomban vagy amikor a haverod van bent a pályán. Ha mégis valaki kicsuszik akkor a tranyóval gyorsan vissza a boxba, odaadni a következö embernek a transzpondert és folytatni kell!
Egész más résztvenni egy ilyen többnapos pályatréningen, mint egy Hungaroringes nyiltnapon. Itt együtt vagyunk egész nap és egész este is, egy helyre foglalom a szállást, állandoan hasonszörü, sebességkórban szenvedö ronda emberekkel vagy körülvéve, pont olyanok mint te. Tehát garantáltan jol fogod magad érezni.
Lehet hogy elsö ránézésre drága egy ilyen pályatréning, de ha utánaszámolsz hogy a Hungaroringen is két csoportot kell megvegyél ha ennyit akarsz motorozni, akkor hamar rájösz hogy a különbség nem olyan nagy. Viszont ujabb pályákon ujabb kihivásokat találsz és amikor Rossi-t nézed a Brnoi futamon a TV-ben akkor te is tudod hogy milyen volt 140-el lapon befordurdulni a cél végén. Tehát ne a Balatonparton logasd a lábad, költsd azt a pénzt arra amit a legjobban imádsz, kostold meg ezeket a hires pályákat.
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Feliratkozási szabályok

Post by nylontacsko »

A feliratkozásnál megköszönném hogy ha egy email cimet is kapnék az ujaktól mert akkor hozzáteszem a levelezölistámhoz amire a szervezés, hotelfoglalás és egyéb részletekröl mailben mennek tájékoztatók ugyanis nem minden pályaimádó szeret rendszeresen forumot böngészni.
Kérlek csak akkor ird fel magad ha tényleg be is fogod fizetni a részvételi dijat amikor eljön az ideje.
Ezeken a pályatreningeken általában teltház van, tehát nem jó taktika a kivárás. Ha egy tréningre megugrik a jelentkezés akkor gyorsan megprobálok több helyet kérni, de ez nem biztos hogy mindig sikerül.
Viszont ha nem jelentkeztek egyik dátumra akkor arra nem foglalok helyeket.
Amikor megkapom a föszervezötöl a visszaigazolást a helyekre akkor azonnal kérem a befizetéseket, mert csak abból látom hogy komoly volt a jelentkezés.
Ha sokan vagyunk egy egy tréningen akkor az árakon szinte mindig tudok faragni.
Boxbérlésröl csak nyilatkozni kell, azt elöre sosem kell befizetni, a helyszinen szoktuk szétdobni a box diját. Mivel ezek a pályatreningek többnaposak ezért mindenképpen javasolt a közös boxbérlésbe beszállni különben nem tudod éjjel hová tenni a motorod.
Egyes tréningeknél van lehetöség oktatói csoportba jelentkezni ahol kis csoportokban (3-6 fö) oktatnak. Ezeknek az oktatásoknak semmilyen külön dijuk nincs, tehát az oktatás ingyenes.
Egész más résztvenni egy ilyen többnapos pályatréningen, mint egy Hungaroringes nyiltnapon. Itt együtt vagyunk egész nap és egész este is, egy helyre foglalom a szállást, állandoan hasonszörü, sebességkórban szenvedö ronda emberekkel vagy körülvéve, pont olyanok mint te. Tehát garantáltan jol fogod magad érezni.
Lehet hogy elsö ránézésre drága egy ilyen pályatréning, de ha utánaszámolsz hogy a Hungaroringen is két csoportot kell megvegyél ha ennyit akarsz motorozni, akkor hamar rájösz hogy a különbség nem olyan nagy. Viszont ujabb pályákon ujabb kihivásokat találsz és amikor Rossi-t nézed a Brnoi futamon a TV-ben akkor te is tudod hogy milyen volt 140-el lapon befordurdulni a cél végén. Tehát ne a Balatonparton logasd a lábad, költsd azt a pénzt arra amit a legjobban imádsz, kostold meg ezeket a hires pályákat.
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Locked

Return to “2010 szervezett pályanapok”