Vihettél volna jégakkut a ládámból! Volt vagy 5-6 db, egy-két darabot simán tudtam volna nélkülözni.Koca wrote:A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
- G00fy
- Posts: 285
- Joined: 2009.12.30. 21:44
- Motorom: GSXR750K4
- Köridő(k): régi-hring=1:56, új-hring: 2:03
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Kössz, kezem nem vészes gyorsan gyógyuló típus vagyok szerencsére, a seggem/farokcsontom fáj még eléggé, ezért is nem mentem szerdán.. Így jár aki csontos, nincs párnázat rajtam De amúgy minden ok, remélem nálad sem lesz semmi komoly.Koca wrote:Kösz, jobbulást Neked is! Kezed hogy alakul?soma wrote:Jobbulást Koca, én is regenerálom magam, remélem Brnoban találkozunk! Az ilyen videókat meg ne gyűjtsükKoca wrote:Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Kösz! Jó, akkor nem kínlódok vele, hogy feltegyem.FlagMaestro wrote:Jobbulást Koca...aztán tényleg nem akarok több ilyen bukásos videót látni...a szívroham kerülget ilyenkor...Koca wrote:Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
THE PIG
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Kösz, jobbulást Neked is! Kezed hogy alakul?soma wrote:Jobbulást Koca, én is regenerálom magam, remélem Brnoban találkozunk! Az ilyen videókat meg ne gyűjtsükKoca wrote:Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
THE PIG
- FlagMaestro
- Posts: 201
- Joined: 2010.06.25. 13:38
- Motorom: a-a
- Itt motorozok: Hungaroring
- Köridő(k): inkább mentésidőt kérdezz...a legjobb 2 perc
- Location: Budapest
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Jobbulást Koca...aztán tényleg nem akarok több ilyen bukásos videót látni...a szívroham kerülget ilyenkor...Koca wrote:Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
Az élet egy lengőajtó...Sosem tudod honnan nyílik de mindig pofán vág! :)
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Jobbulást Koca, én is regenerálom magam, remélem Brnoban találkozunk! Az ilyen videókat meg ne gyűjtsükKoca wrote:Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Ilyen videóm nekem is van!soma wrote:Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
(Sajnos a konvertálást még mindig nem sikerült megoldani, így egyelőre nem tudom közkinccsé tenni.)
A motor és a ruha Brnora elkészül. Könyököm, vállam, csípőm kapott, fáj, de nem vészes. Az ujjaim elég szarul néznek ki, sanszos, hogy eltörtek. Ha lesz egy kis időm, egy röntgent megér a dolog.
THE PIG
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Most látom hogy a tegnapi eseményeket félreérthetöen tettem be (egybe az elsönappal)
Második nap.
Délelött ismét rohadt sokat mehettünk volna, de persze mindenki sporolta az erejét és a gumiját a vérsenyekre. Kocával kimentünk délelött kicsit egymást videozni, Qpi elesett délelött, de neki nem lett sok baja. A motorját megszögelte és ebéd után kimentem vele 4 körre hogy hátha tanulok töle valamit.
A versenyek elött volt 1 óra szabad motorozás és mivel szinte senki nem volt a pályán igy Csabcsi és Atom összedumáltak hogy kigurulnak kicsit kergetözni. Csabcsira rátettem a kamerát és amikor visszanéztük akkor meglepö modon néhány kanyarkombinácioban még fogott is Atomon. Atom ideje 1:36.2 lett, Csabcsié 1:36.9
Csabcsi a versenyek elött pakolni kezdett, nem akart ugy versenyezni hogy megint egyedül körözget.
A 600 as versenyrajtnál Krizsán Szabi kiugrott, ezért a második körben bemutatták neki a Drive Trough 27, a következö 2 körben is bemutatták neki, de mivel Szabi nem perfekt angol ezért nem hajtott át a boxutcán, igy a következö körben fekete zászloval kivették a pályárol. Igy viszont Csapka Attilla dobogora állhatott, az elsö két hely természetesen ugy alakult ahogy tegnap, az Acis csapat vitte a primet Benner Zsolt és Gyuricza Petivel.
Aztán jött az Open, ahol tulajdonképpen kis párbajok voltak várhatóak: Koca Rimai Rolit akarta megfogni, hogy Atom és Qpi mögött dobogora állhasson, én a superül rajtoló és uj gumival induuló Dodort akartam ujra megfogni a verseny vége felé. Dodor természetesen nagyon szeretett volna revansont venni rajtam, mindent bevetett, probált meggyözni hogy a nagy höség miatt nem 10 körös lesz a verseny hanem csak 8, de én a kockás zászloig ugyis húzom igy nem tudott összezavarni. Brunekker Árpi psichikai harcot folytatott ellenem egész délelött.
Ma a rajtrácson a kislányom Niki tartotta nekem az ernyöt.
A rajtot persze Dodor csipte el de a második kanyarban már Atom fordult elsönek. Én vártam Qpit de nem jött meg. Koca sajnos már az elsö körben tulfékezte a Zágrábi kanyart és a soderágyba kötött ki, az ujjait ütötte meg mint késöbb kiderült. Azért a második körben megjelent avárva várt Qpi. Aztán nyugodtan kivártam amig Qpi leveszi Dodort is aztán Dodorra tapadtam. Kb ugyanaz történt mint tegnap éreztem hogy tolom, de kivártam a biztos alkalmat, ami ismét a 8. körben jött össze, pontosan ugyanott, a Zágrábi kanyar féktávján. A maradék 2 körben már nem hagytam neki esélyt.
A verseny után Atom üvötözve gurult be a boxba, mint kiderült a fiatal szerelö srác nem jól huzta meg a kormányt és az utolso köröket teljesen kilazult jobb kormánycsutkával kellett menni, képzelem milyen jo lehet fékezni laza kormánycsutkával.
A pártolói versenyt Csabi ugye mai napra lemondta és talán pont ezért Rékási Szabi is visszalépett, igy viszont átalakult a dobogo kinézete:
Kari
Valaki
Doczi Zsiga
A dijkiosztó természetesen emlékezetessé sikeredett számomra, a királykategoria dobogojának legfelsöbb fokára kétszer is felállhattam
Köridökröl nem sokat tudok beszámolni mert szinte senki nem javitott
Egyébként terv szerint mi is tegnap indultunk volna haza, de mivel fele családom is velem volt igy rátetünk egy napot és épp most jöttünk be az országba
Nem tudom hogy lesz-e még valaha Rijekai klub kupa mert biztos nagyon gazdaságtalan volt
Második nap.
Délelött ismét rohadt sokat mehettünk volna, de persze mindenki sporolta az erejét és a gumiját a vérsenyekre. Kocával kimentünk délelött kicsit egymást videozni, Qpi elesett délelött, de neki nem lett sok baja. A motorját megszögelte és ebéd után kimentem vele 4 körre hogy hátha tanulok töle valamit.
A versenyek elött volt 1 óra szabad motorozás és mivel szinte senki nem volt a pályán igy Csabcsi és Atom összedumáltak hogy kigurulnak kicsit kergetözni. Csabcsira rátettem a kamerát és amikor visszanéztük akkor meglepö modon néhány kanyarkombinácioban még fogott is Atomon. Atom ideje 1:36.2 lett, Csabcsié 1:36.9
Csabcsi a versenyek elött pakolni kezdett, nem akart ugy versenyezni hogy megint egyedül körözget.
A 600 as versenyrajtnál Krizsán Szabi kiugrott, ezért a második körben bemutatták neki a Drive Trough 27, a következö 2 körben is bemutatták neki, de mivel Szabi nem perfekt angol ezért nem hajtott át a boxutcán, igy a következö körben fekete zászloval kivették a pályárol. Igy viszont Csapka Attilla dobogora állhatott, az elsö két hely természetesen ugy alakult ahogy tegnap, az Acis csapat vitte a primet Benner Zsolt és Gyuricza Petivel.
Aztán jött az Open, ahol tulajdonképpen kis párbajok voltak várhatóak: Koca Rimai Rolit akarta megfogni, hogy Atom és Qpi mögött dobogora állhasson, én a superül rajtoló és uj gumival induuló Dodort akartam ujra megfogni a verseny vége felé. Dodor természetesen nagyon szeretett volna revansont venni rajtam, mindent bevetett, probált meggyözni hogy a nagy höség miatt nem 10 körös lesz a verseny hanem csak 8, de én a kockás zászloig ugyis húzom igy nem tudott összezavarni. Brunekker Árpi psichikai harcot folytatott ellenem egész délelött.
Ma a rajtrácson a kislányom Niki tartotta nekem az ernyöt.
A rajtot persze Dodor csipte el de a második kanyarban már Atom fordult elsönek. Én vártam Qpit de nem jött meg. Koca sajnos már az elsö körben tulfékezte a Zágrábi kanyart és a soderágyba kötött ki, az ujjait ütötte meg mint késöbb kiderült. Azért a második körben megjelent avárva várt Qpi. Aztán nyugodtan kivártam amig Qpi leveszi Dodort is aztán Dodorra tapadtam. Kb ugyanaz történt mint tegnap éreztem hogy tolom, de kivártam a biztos alkalmat, ami ismét a 8. körben jött össze, pontosan ugyanott, a Zágrábi kanyar féktávján. A maradék 2 körben már nem hagytam neki esélyt.
A verseny után Atom üvötözve gurult be a boxba, mint kiderült a fiatal szerelö srác nem jól huzta meg a kormányt és az utolso köröket teljesen kilazult jobb kormánycsutkával kellett menni, képzelem milyen jo lehet fékezni laza kormánycsutkával.
A pártolói versenyt Csabi ugye mai napra lemondta és talán pont ezért Rékási Szabi is visszalépett, igy viszont átalakult a dobogo kinézete:
Kari
Valaki
Doczi Zsiga
A dijkiosztó természetesen emlékezetessé sikeredett számomra, a királykategoria dobogojának legfelsöbb fokára kétszer is felállhattam
Köridökröl nem sokat tudok beszámolni mert szinte senki nem javitott
Egyébként terv szerint mi is tegnap indultunk volna haza, de mivel fele családom is velem volt igy rátetünk egy napot és épp most jöttünk be az országba
Nem tudom hogy lesz-e még valaha Rijekai klub kupa mert biztos nagyon gazdaságtalan volt
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- FlagMaestro
- Posts: 201
- Joined: 2010.06.25. 13:38
- Motorom: a-a
- Itt motorozok: Hungaroring
- Köridő(k): inkább mentésidőt kérdezz...a legjobb 2 perc
- Location: Budapest
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Go BeszélgetőG00fy wrote:Egyszer meg kellene őket nézned. Nem hiszem, hogy túl sokat jelentenének. Pl.: némely poszton a _sárga_ zászló az bíró autóján volt az oldalablakhoz befogatva, hogy árnyékolja az autó belterét. A fehér piros X-el meg a tetején, hogy a fényezése se legyen forró a autónak. Már sajnálom, hogy olyan fotót nem csináltam. A menetek alatt a legtöbb bíró olvasott, s attól függően, honnan sütött a nap, s milyüket akarták süttetni azzal a testrészükkel fordultak a nap felé. A lenti visszafordítónál pl. tökéletesen háttal ült a pályának a bíró, nagy néha hátrapillantva a pályára. Egy másik pl. könyvet olvasott, egy harmadik meg szó szerint nudizott a kempingszékén. Aztán, ahogy észrevette, hogy közelítünk Dórival, olyan két tized másodperc alatt felkapta a farmerét, ami a bokájánál volt.FlagMaestro wrote:Most ezzel éltem át életem első motoros bukását videón...jézusom...ez azééé durva :S váá...nem tudom, hogy ti h tudtok ilyenkor halál higgadtak lenni... :/ szinte magam előtt láttam, a sportbíró jelentését...
Szóval az itteni helyzettel az ottani lazaságot nem lehet összehasonlítani. Ha esemény van, persze teszik a dolgukat, de a fentiek tükrében a Hungaroring bírói szempontból sokkal fejlettebb.
Ellenben minden posztnak van saját kis fabódéja, ablakkal, s teljesen fedett, de mivel meleg volt nem használták. Pokrócot feszítettek ki a fejük fölé, ahol tudtak.
(Ha reagálsz, nem tudom itt offtopik lesz-e, segítsen valamelyik admin)
Az élet egy lengőajtó...Sosem tudod honnan nyílik de mindig pofán vág! :)
- G00fy
- Posts: 285
- Joined: 2009.12.30. 21:44
- Motorom: GSXR750K4
- Köridő(k): régi-hring=1:56, új-hring: 2:03
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Egyszer meg kellene őket nézned. Nem hiszem, hogy túl sokat jelentenének. Pl.: némely poszton a _sárga_ zászló az bíró autóján volt az oldalablakhoz befogatva, hogy árnyékolja az autó belterét. A fehér piros X-el meg a tetején, hogy a fényezése se legyen forró a autónak. Már sajnálom, hogy olyan fotót nem csináltam. A menetek alatt a legtöbb bíró olvasott, s attól függően, honnan sütött a nap, s milyüket akarták süttetni azzal a testrészükkel fordultak a nap felé. A lenti visszafordítónál pl. tökéletesen háttal ült a pályának a bíró, nagy néha hátrapillantva a pályára. Egy másik pl. könyvet olvasott, egy harmadik meg szó szerint nudizott a kempingszékén. Aztán, ahogy észrevette, hogy közelítünk Dórival, olyan két tized másodperc alatt felkapta a farmerét, ami a bokájánál volt.FlagMaestro wrote:Most ezzel éltem át életem első motoros bukását videón...jézusom...ez azééé durva :S váá...nem tudom, hogy ti h tudtok ilyenkor halál higgadtak lenni... :/ szinte magam előtt láttam, a sportbíró jelentését...
Szóval az itteni helyzettel az ottani lazaságot nem lehet összehasonlítani. Ha esemény van, persze teszik a dolgukat, de a fentiek tükrében a Hungaroring bírói szempontból sokkal fejlettebb.
Ellenben minden posztnak van saját kis fabódéja, ablakkal, s teljesen fedett, de mivel meleg volt nem használták. Pokrócot feszítettek ki a fejük fölé, ahol tudtak.
(Ha reagálsz, nem tudom itt offtopik lesz-e, segítsen valamelyik admin)
- FlagMaestro
- Posts: 201
- Joined: 2010.06.25. 13:38
- Motorom: a-a
- Itt motorozok: Hungaroring
- Köridő(k): inkább mentésidőt kérdezz...a legjobb 2 perc
- Location: Budapest
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Most ezzel éltem át életem első motoros bukását videón...jézusom...ez azééé durva :S váá...nem tudom, hogy ti h tudtok ilyenkor halál higgadtak lenni... :/ szinte magam előtt láttam, a sportbíró jelentését...Elnok ur wrote:Uhhh de rossz volt nezni...
Az élet egy lengőajtó...Sosem tudod honnan nyílik de mindig pofán vág! :)
-
- A láthatatlan horgász
- Posts: 1297
- Joined: 2007.02.21. 13:15
- Motorom: Yamaha Fazer 1000
- Itt motorozok: Országszerte
- Köridő(k): Az meg mi?
- Location: Békásmegyer
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Uhhh de rossz volt nezni...
- soma
- Posts: 24
- Joined: 2010.01.08. 17:51
- Motorom: GSX-R 600 volt, most R6R
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Hring 1.59, Pring 2:04, Rijeka 1:40,Brno 2:18
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Azért én is a pályán voltam egy darabig, a rajtrácson beékelődtem 3.helyre az ACIS team közé
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
Rajtot elcsesztem rendesen, pluszba meg gumimelegítő nélkül szar volt az 1.körben kóvályogni, mire belelendültem lemaradtam kicsit, aztán megnéztem a rijekai köveket közelről. Nem szépek.
http://sportmotor.hu/motoros_videok/onb ... -amp-71566
Grat mindenkinek aki helytállt/helyt feküdt
Sajnálom hogy kevesen voltunk, másnapra látom még kevesebben maradtatok..
Re: 2010 Julius 13-14 Rijeka nemcsak Suzukisoknak
Dodor egy 4. hely+Rijeka kettő 2., az elvileg 53 pont.
**** 50 pont.
Szerintem Dodor első,**** második a többi zavaros ki hogyan.
**** 50 pont.
Szerintem Dodor első,**** második a többi zavaros ki hogyan.