2010 április 3-4 Húsvét Slovakia Ring

Szervezett kül- és belföldi pályanapok.Gazda és moderátor:Félsvéd
Locked
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 április 3-4 Húsvét Slovakia Ring

Post by FélSvéd »

Néhány eredmény a hétvégi Slovakiaringröl és egy onboard kezdöknek szombatrol http://www.youtube.com/watch?v=FkSkr2hbw54

a szombati 3 órás Endurace:

Results of Races - Endurance Race [R]
Valentinos motorsports
Date Apr 3, 2010 3:00:00 PM
Track Slovakia Ring 5.9km
Pos No. Name Laps Total time Diff Best time In lap Best speed
1 21 MRD Racing 74 3:01:35.287 2:16.539 11 155.560
2 5 Twister Racing Team 72 3:02:02.575 2 Laps 2:15.506 13 156.746
3 201 PT-Racing 72 3:02:48.956 46.381 2:17.163 40 154.852
4 96 Laguna Seca 72 3:03:16.746 1:14.171 2:19.687 22 152.054 ...(Stefan a német és a ****)
5 115 Team Power 1 71 3:01:41.744 3 Laps 2:18.925 60 152.888
6 70 KFM Wintex 71 3:02:47.917 1:06.173 2:19.098 28 152.698
7 22 LöLö Team 71 3:03:00.606 1:18.862 2:23.083 31 148.445
8 165 KFM-Wintex2 71 3:03:19.283 1:37.539 2:19.669 63 152.074
9 30 Team Danmark 71 3:05:36.799 3:55.055 2:23.221 45 148.302
10 82 CH-Racing 70 3:02:03.658 4 Laps 2:18.891 13 152.926
11 27 Team Power 2 69 3:02:59.734 5 Laps 2:21.968 10 149.611
12 56 T.T.Z 69 3:03:48.672 48.938 2:24.803 65 146.682
13 26 Icequeen 68 3:01:38.571 6 Laps 2:22.217 4 149.349
14 37 Highside Tours Racing Team 68 3:01:45.708 7.137 2:21.415 27 150.196
15 83 KBC Racing 68 3:03:15.662 1:37.091 2:16.198 45 155.949
16 34 Team Caronte 67 3:01:59.058 7 Laps 2:24.467 38 147.023
17 66 BPL Racing 67 3:02:10.048 10.990 2:19.314 26 152.461
18 134 ACIS Racing 66 3:01:45.948 8 Laps 2:22.519 2 149.033....(Rékási Szabi, Gyuricza Peti, Szlovák Gabi alias Nyunyo, Golyo)
19 282 Jolly Racing 66 3:03:07.565 1:21.617 2:23.970 66 147.531
20 28 Team Oldie 65 3:02:19.402 9 Laps 2:23.434 8 148.082
21 131 Schubert Rechtsanwälte 1 65 3:02:29.570 10.168 2:16.001 4 156.175
22 6 Motor-Team Racing 65 3:03:49.098 1:29.696 2:19.093 55 152.704
23 13 Estar Racing 65 3:03:49.262 1:29.860 2:22.039 9 149.536
24 334 Team Ostermeier 64 3:01:59.209 10 Laps 2:24.078 4 147.420
25 69 Bad Company 64 3:02:09.536 10.327 2:25.466 56 146.014
26 551 Kamo-Coscom-Racing Team 64 3:03:24.989 1:25.780 2:24.605 43 146.883
27 87 Lakiv Team 63 3:01:50.769 11 Laps 2:16.659 7 155.423
28 29 Heck-Racing 63 3:01:52.619 1.850 2:20.039 12 151.672
29 7 Dany Racing Team 63 3:03:00.958 1:10.189 2:24.875 3 146.609
30 51 Team Punti 60 3:01:58.617 14 Laps 2:24.929 4 146.555
31 46 Klumpen 47 3:01:41.449 27 Laps 2:30.293 35 141.324
32 114 Bauern-Buam-Racing 29 3:01:44.014 45 Laps 2:26.866 19 144.622
Not classified ()
DNF 68 Finissimo 72 2:59:18.309 2:10.551 67 162.695
DNF 74 Racing Team Schmid 70 3:01:06.319 2:17.857 5 154.073
DNF 501 Motomania Racing Team 68 3:00:45.765 2:22.979 58 148.553
DNF 44 MIA Racing 22 1:02:31.992 2:18.536 4 153.318
DNF 850 DAX Team 4 15:21.655 2:49.187 2 125.542
DNF 373 Hlodo-Kamo-Racing Team 0 0.000 --:--:--.--- 0 -

A vasárnapi B Final (Rékási Szabi nevét kicsit nemzetközibbé moderálták, SSP elsö helyen)

Class SBK
1 B116 Jan Nimmerfoll 6 14:25.140 2:20.859 5 150.789
2 B202 Gerhard Galler 6 14:48.835 23.695 2:24.188 6 147.308
3 B104 Frank Brösamle 6 14:50.045 24.905 2:23.424 6 148.092
4 B13 Gabor Kovac 6 14:51.528 26.388 2:25.488 6 145.991
5 B144 Walter Goldenberger 6 15:16.912 51.772 2:29.525 2 142.050
6 B850 Dominic Karoly 5 14:39.764 1 Lap 2:51.657 3 123.735
Not classified ()
DNF B201 Tom Eder 3 7:37.744 2:25.171 2 146.310
DNF B802 Michael Tschannerl 0 --:--:--.--- --:--:--.--- 0 -

Class SSP
131073 S176 Stabolls Rekasui 6 14:50.717 2:21.013 4 150.624
131074 S134 Peter Gyuricza 6 14:51.857 1.140 2:25.020 6 146.463

131075 S713 Adrian Enache 6 16:15.989 1:25.272 2:36.805 2 135.455
131076 S444 Cécile Hüppi 5 14:37.468 1 Lap 2:49.336 5 125.431
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: 2010 április 3-4 Húsvét Slovakia Ring

Post by FélSvéd »

A Golyoék már tegnap kimentek, én csak ma reggel mentem ki
Uj utvanalat probáltam ki: Vámosszabadi hátár után van 2 hid, a második után rögteön letértem Gabcikovo felé, Gabcikovonál meg jobbra és még Dunaszerdehelyet is kikerültem igy.
Szép idö volt egész nap, Boxot is vettünk ki.
Délelött sikerült szinte mindenkit 2 extraturnusra is bevinnem, hogy tanulhassák a pályát, ugyanis Krizsán Szabi, és Gyuricz Peti elöször voltak.
Rékási Szabi és Szlovák Gabi már voltak itt. Petinek ment jol a pályatanulás, már délelött ment 2:21 es idöt. Délelött kellett eldönteni a 3 órás Endurance verseny részvételt. A csapat neve Acis Racing lett, tagjai a 2 Szabi, Peti és Gabi, illetve Golyonak kellett még beszállni mert Krizsán Szabinak beszart a motorja. Engem megkeresett egy német csapat akik egész bajnoskágot végig akarják menni, de délelött a csapattárs nagyot esett és eltört a válla, igy egyedül maradt a német srác és megkért hogy menjek vele ketten. Mivel 2 hete már sikerült egyszer a Bitti féle csapattal 50 percet egybe lenyomnom, gondoltam most is ki kell hogy birjam igy bevállaltam. Amikor igent mondtam neki akkor még csak blöfföltem hogy 2:23 as idöket talán fogok birni, a német srác 2:20 as idöket mondott magárol. Én az utobbi idök jo formája miatt elölegeztem meg magamnak hogy az eddigi 2:25 ös idömet tuti meg fogom javitan. Szerencsére még a verseny elötti menetekben sikerültek egyre jobb idök, elöször 2:23, aztán 2:22, aztán az ebéd után már let 2:20.6 is, ekkor már volt 5 sec javitásom ami több mint amit reméltem. Gondoltam hogy azért a német srác lesz a gyorsabb, ezért öt terveztük kezdésnek, addig én csorsan feltettem egy uj Bridgestone slicket hátra (elöl nekem csak 6-8 pályanaponként kell ujat feltennem )
Egyébként a mai össz jelenlévö résztvevö 204 !!!!! versenyzö volt.
Az Acis Teamben is volt készülödés, söt Peti ideje elég volt a 10. starthelyre mig mi csak a 12 helyröl indultunk. 38 csapat indult, sok német, osztrák, svájci és olasz csapat indult, hiszen ez egy olyan endurance széria amit több országban zajlik.
A verseny 3 óra elött kezdödött, Acisnál Rékási Szabi kezdett, de csak 30 percet birt, bejött cserére, Szlovák Gabi ment ki helyette.
Ujdonsült német barátom tényleg kibirt 50 percet, 10. helyen mentünk amikor jelezte a cserét, csak sajnos azt igérte hogy jelzés után még 2 kört megy de mégis csak egy kör után jött be, igy nem voltam teljesen kész. Szerencsére a felesége elég gyorsan átrakta a transzpondert. Az elsö félkörben picit ovatosabb voltam, mert hallottam mi történt tegnap Balog Csabcsival a Hringen.
Nem tul egyszerü ez a pálya, föleg a kanyarkombináciokat nehéz jol eltalálni, abbol pedig van jopár. 10-15 kör után nagyon kezdett fájni a jobb csuklom, de tudtam hogy ki akarom én is motorozni a tankot igy nem volt más hátra mint hogy elkezdtem komolyabban használni a Stomp Gripet a tankon és ugyanakkor a jobbos kanyarbemeneteknél nem hagyatkoztam csak a jobb csutka tolására hanem a bal csutkát is huztam, elég szokatlan volt, de asszem meg kell tanulnom, mert gyakran fáj a jobb csuklom. Rengeteget kellett elöznöm, ami szerencsére a Slovákiaringen nem nehéz, viszont engem mindössze 2 ember elözött meg. Néha rámertem nézni a köridkre is és örömmel láttam hogy van több 20-21-es kör is, aztán lett egy 19.6 is.
Végre eljött a várva várt benzin kifogyás, igy jelzés után 2 körrel kijöttem. Amikor fent vagyok a pályán akkor fogalmad nincs arrol gofy vajon félorát voltál kint vagy 50 percet, de amikor lejöttem, a német felesége nagyon örült, mert 5. helyen voltunk és annak isörült hogy szerinte volt 18 as köröm is. 50 percet voltam kint, ilyen kor a kezeim totál vibrálnak, vagy bizseregnek, nem is tudom hogy melyik a helyes kifejezés.
Az Acis Racinges fiuk is nekem estek hogy mekkora király vagyok hogy kibirok ilyen köridökkel 50 percet kint. Azért én a biztonság kedvéért elballagtam a monitorhoz és akkor kiderült hogy nem rossza az én köridöméröm, az bizony a legjobb kört 2:19.687 nek mutatta. De ennek is kurvára örülök mert ez már ma a hatodik másodperces javitás volt.
Acis Racing a sürübb cserék miatt a 20. helyen motorozgattak, de ök valoszinü örömmotorozhattak, mert a tejes gárda legjobb körideje is csak 2:22 volt, nem is tudom hogy Gyuricza Peti mente-e vagy Szabi. vagy talán Gabi.
Nekem kellett befejezni a versenyt egy 30 perces menettel. Sajnos néhány kör után letört a GoPro kamera, szerintem a sok vibrálodástól. Ez eléggé megviselt és több körön keresztül ez motoszkált a fejemben hogy vajon meglesz-e és vajon épségben lesz-e, illetve hogy vajon felengednek e a verseny után a pályára kamerát keresgélni.
Szoval igy picit nehéz a 100%-os koncentrálás, de tudtam hogy a német srácnak kellenek a bajnokságban a pontok igy nem sok választásom volt.
Amikor leintették a versenyt akkor a levezetö körben már nagyon lassan mentem, hátha meglátom a kamerát valahol, de nem találtam. Aztán a depoban megálltam a német csapattársnál hogy konstatáljam milyen boldog a nejével együtt mert sikerült a negyedik helyre behozni a csapatot. 38 csapatbol ez tényleg derék teljezitmény, megkockáztatom hogy talán ezért a kupáért dolgoztam meg a legkeményebben, hiszen végül kiderült hogy én voltam kett¨önk közül a gyorsabb, a német srác legjobbja 2:21 volt, de sajnos volt 25-28 es köre is. az én legrosszabb köreim 23-asok voltak, föleg amikor a kamera elvesztésen járt az agyam.
Mivel a pályabirok, illetve a felengedök megismertek az öszi ittléteim miatt, igy odagurultam a boxkijárathoz és megkértem hagy menjek egy lassu kört a kamerám miatt, Itt minden pályabiro magyar származásu és a rádion simán elintézte hogy felmehessek motorral, és sikerült is megtalálnom a kamerát, a tartoláb tört el, de a plexi kameraház nem sérült meg.
Acis Racing csapata is gratulált, de mivel ök a a 18. helyen végeztek igy nem nem várták meg a dijkiosztót. A német srác csapatneve Laguna Seca Team és mivel ö regisztrálta az egész év összes futamát, igy a negyedik helyért még 75 eurot is kapott, amit persze nem feleztünk el mert nem kért tölem semmi nevezési dijat, mivel ö már befizette az egész évet és nagyon hálás volt hogy ennyi pontot vihetett haza.
A kupán kivül polo is járt a dijhoz.
Azon kéne lassan elgondolkoznom hogy meddig lehet fejlödni pofára esés nélkül. És hogy egyáltalán mi az ami megváltozhatott nálam ösz óta. Hányszor sikerülhet még 50 percet csucsrajártva koncentrálni hibázás nélkül átvészelni? Meddig tarthat a szerncsém?
Ma mindenestre még boldog vagyok

Image Image
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

2010 április 3-4 Húsvét Slovakia Ring

Post by FélSvéd »

2010 április 3-4 Húsvét Slovakia Ring

90 euro/nap és az árban transzponderes idömérés, összes köridöd kinyomtatása, egésznap kávé és snack is benne van. A versenyek részvételi dija 30 euro. (az Endurance asszem 120/csapat)
Nem voltál még Europa uj hosszu és gyors pályáján? Kiváncsi vagy a géped végsebességére? Ennél hosszabb célegyenest nemigen találsz. Mindössze 170 km Budapeströl a pálya.
Szombat este többórás Endurance verseny (itt nem kell egyetlen motorral mennetek, mindenki a saját motorjával megy csak a transzpondert kell cserélni)
Az egyik nap lesz megtartva a **** Open és a **** Senior Cup futam is.

Ha mindkét napot kéred akkor tudok jo áron hotelt szerezni 7 km-re a pályátol, jelöld meg az ürlapon hogy egy éjszakát kérsz vagy már ott akarsz sörözni péntek este is.

itt jelentkezel, gondosan töltsd ki az ürlapot: http://compaya.hu/motorosok/reszletez.p ... elentkezes

1
2
3
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Locked

Return to “2010 szervezett pályanapok”