Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
Tom
Posts: 40
Joined: 2010.09.04. 07:15
Motorom: Suzuki GSX-R K4 600

Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by Tom »

Köszönöm az okosságokat! Olvastam olyat, ami el is bizonytalanított, hogy a 750 es váza helyenként meg van erősítve, úgy hogy pl a homlokcsőnél vastagabb az öntvény, meg még itt ott. Úgyhogy mivel nem akarom kinyírni magam ilyen f@&#sággal, inkább hagyom, aztán majd átülök egy nagyobbra, ezt meg elbizniszelem párommal. :)
Meg amúgyis, a matricázást pláne macerás volna megoldani... :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by ddt500 »

Szerintem felejtsd el a hivatalos blokkcserét. Közlekedési hatóságnak kell engedélyeznie az átalakítást mivel ez már annak minősül. Plusz új forgalmi, törzskönyv, illetékek stb. Lehet többe fog kerülni mint a 750-es blokk. Add el és vegyél egy 750-est vagy mókold össze okosba de ne akard lepapírozni mert rámegy a gatyád is. :neutral:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by badzoli »

Miller wrote:Matricázás is más. :cool:
Meg a nevük: az egyiket haccázasnak, a másikat hétötvennek hívják. :smt005
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by Miller »

Matricázás is más. :cool:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by ddt500 »

Tom wrote:Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy a 600 as, és nagyobb tesója a 750es paripák között milyen eltérések vannak? A blokkot számítsuk egy egységnek, annyira a részleteibe ne menjünk bele. Tehát azt tudom, hogy az ECU nem stimmel. Egyéb műszerek, kábelköteg, műszerfal, injektorsor, lánckerék kicsi/nagy? Valaki nem tudná véletlen az eltéréseket összefoglalni? :)

Köszönöm előre is! :)
Te már összefoglaltad. :D Szerintem a kábelköteg egyforma. A műszerfal tovább van számozva a 600-on de működik a 750-vel is. 750-en 17/43 az áttétel, a 600-on 16/45.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Tom
Posts: 40
Joined: 2010.09.04. 07:15
Motorom: Suzuki GSX-R K4 600

Különbségek k4/k5 600 és 750 közt

Post by Tom »

Sziasztok!

Arra lennék kíváncsi, hogy a 600 as, és nagyobb tesója a 750es paripák között milyen eltérések vannak? A blokkot számítsuk egy egységnek, annyira a részleteibe ne menjünk bele. Tehát azt tudom, hogy az ECU nem stimmel. Egyéb műszerek, kábelköteg, műszerfal, injektorsor, lánckerék kicsi/nagy? Valaki nem tudná véletlen az eltéréseket összefoglalni? :)

Köszönöm előre is! :)
Post Reply

Return to “Egyebek”