GSXR-600-K6 építése

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
Lovasi
Donor
Posts: 968
Joined: 2009.10.28. 15:24
Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
Itt motorozok: meg ott...
Köridő(k): SKRing (2011) 2:41

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by Lovasi »

ez a mentalitás vezérelt eddig engem is de most bízom Almanóban aki profin megcsinálja nekem, így lesz egy pályagép amit az utcán is lehet használni.Most nem pont azt a korszakom élem mikor megengedhetek magamnak 2 motort...
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by Rumi »

remlik mintha valami "mi megmondtuk"-t legitimalo a vetelt megelozoen szolottak volna egyesek hogy palyagepet palyara, utcait utcara, nem veletlen az arkulonbozet, es konnyen elofordulhat a vegen tobbe all meg a projekt :)

az en motoromhoz is valamennyi szerszam keszletet fel kell hasznalni hogy szetszedjem :) amit talaltam csavarok jatszanak be, de legalabb tudom hogy nem fizettem hogy mas barmolja :D
SMR
User avatar
Lovasi
Donor
Posts: 968
Joined: 2009.10.28. 15:24
Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
Itt motorozok: meg ott...
Köridő(k): SKRing (2011) 2:41

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by Lovasi »

Na igen ez olyan magyaros...

korai még erről beszélni de előljáróban elárulom hogy a végső kép az új fényezéssel lesz..
full karbon...kézzel festve...
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by almano »

Csak dióhéjban az első benyomások a gépről.
előszór is arról szolnék, hogy ez a motor egy tipikus példája a szakszerűtlen bárkacs sufnituning-nak.
Nem tudom ki bütykölte előttem, de eléggé elszomorító látványt nyújtott miután leszedtem, illetve miközben szedtem le az idomokat. Először is az, hogy legalább 5 féle szerszám kellet ahhoz, hogy leszedjem őket a motorról.
Aztán a gyári vezetékkötegek össze vissza vezetése, a gyári vázhoz rögzített OLDHATÓ kábelkötegelők szétvagdosva egytől egyig. Az üvegszálas segédváz szarra furkálva, olyan mint egy ementáli sajt, hogy tutira ne lehessen rendesen beállítani a hátulját. Ugyanez az üvegszálas fejidom/műszerfal tartó konzolnál.
Az a szomorú, hogy ez inkább a hanyagsag mint a szakmai tudas hianyara utal, mert 15-20 perc extra ido raforditasaval esetleg ezeket is normalisan meg lehettt volna csinalni mar erdetileg is. Vagy a szaktudashoz szerves resze az odafigyeles es pontossag is? Egy nem szakember erre nem kepes? Elgondolkodtato....
Na mindegy, most helyrerakom eloszor az osszes uvegszalas cuccot szepen kitoltom a kifurkalt lyukakat es elejerol kezdem az egeszet ahogy eredetileg is kellet volna.

Ujabb infok hetvegen.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by badzoli »

Na erről asszem jelenleg Slin mester is tudna mesélni, ő is a pályaidomos 600ast próbálja újra gyárivá alakítani...
Na ott is van ám minden csoda...
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by almano »

Es most ilyen:
Attachments
20100110545.jpg
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Lovasi
Donor
Posts: 968
Joined: 2009.10.28. 15:24
Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
Itt motorozok: meg ott...
Köridő(k): SKRing (2011) 2:41

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by Lovasi »

ilyen volt...
Attachments
Ilyen volt.jpg
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSXR-600-K6 építése

Post by viking »

Jó az ötlet.
Amúgy ha nyugati szomszédainknál és a tengerparton élsz, csak egy ilyen lepukkant verdát tudtál megvenni? :smt017
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Lovasi
Donor
Posts: 968
Joined: 2009.10.28. 15:24
Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
Itt motorozok: meg ott...
Köridő(k): SKRing (2011) 2:41

GSXR-600-K6 építése

Post by Lovasi »

Engedelmetekkel ítt fogom közzétenni ,hogy milyen is mikor valaki vesz egy pályamotort majd utcaivá próbálja varázsolni.
A motor Suzuki GsxR 600 k6 11000 km van benne abból 7000 volt a pálya.a motor már mindenhol esett.
most pályagumik vannak rajta egy pc új lánc más áttétel fordított váltó gyorsgáz stb....
a feladat egyszerű volt eleinte 2 lámpa rendszám és uccu neki....
igyekezni fogom képekkel illusztrálni a folyamatot .
a motor Bácsalmáson Almanónál ő vállalta ezt a nemes kihívást .(szerintem azóta már megbánta)
na lássuk mit tud , észrevételeit ő is és én is megosztom veletek hogy ne essenek mások is hasonló hibákba...pl elvágják a vezetékeket amiket nem kell és stb...
reméljük neki is lessz ideje ide írni meglátásait és tanácsait....

munka indul kisérjétek figyelemmel!!!
Post Reply

Return to “Egyebek”