E85

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: E85

Post by almano »

Jaga wrote:Legjobb átalakító az E85 Power

http://www.e85power.hu
Karburatorosba annyira nem mukszik jol.... :smt021

Egyebkent az FZ6 amit csinaltam nagyon jo lett, sokkal erosebb alacsonyabb fordulaton, es nem vesztett semmit sem fennt, sot.... Csak alig 2 lityivel eszik tobbet vagy meg annyival sem. inditasi problemak nem nagyon vannak. Majd Telen lesznek, meg szerintem ugy 10 fok alat.
Ja, es ugye 100% Ethanol-al megy...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Jaga
Posts: 1
Joined: 2010.07.30. 10:31

Re: E85

Post by Jaga »

Legjobb átalakító az E85 Power

www.e85power.hu
habee1100
Posts: 1
Joined: 2010.02.22. 21:49

Re: E85

Post by habee1100 »

Sziasztok.

Én is kiprobálom (ráállítva) gsxr1100-ba, és majd megírom a tapasztalatot.
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: E85

Post by Koca »

feket663 wrote:Nekem könnyű lenne átalakítani E85-re a Motty AFR 2 választható térképe miatt, csak az a baj, hogy a környéken nem nagyon tudok ilyen üzemanyagot kiszolgáló kutat. A legközelebbi tán van vagy 80 kilométerre tőlem...
A Hungrana leszerződött az Agip-al, így hamarosan jelentősen bővülni fog az E85 töltőhálózat.
THE PIG
User avatar
verestibi1
Posts: 609
Joined: 2008.02.24. 21:33
Motorom: K8 600
Itt motorozok: Oda-Vissza
Location: HAJDÚSÁMSON

Re: E85

Post by verestibi1 »

Ma voltam egy szervízben (Eurószervíz-Plusz) ahol foglalkoznak átalakítással, állítólag a közlekedés felügyelet nem engedélyezi. Tehát hivatalosan nem szerelhetik.
evibáji!!!
User avatar
feket663
Posts: 907
Joined: 2008.06.04. 17:31
Motorom: Hayabusa K4
Itt motorozok: Főleg Románia. :)

Re: E85

Post by feket663 »

Nekem könnyű lenne átalakítani E85-re a Motty AFR 2 választható térképe miatt, csak az a baj, hogy a környéken nem nagyon tudok ilyen üzemanyagot kiszolgáló kutat. A legközelebbi tán van vagy 80 kilométerre tőlem...
Image
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: E85

Post by Kenyér »

repsol82 wrote:sportmotoron ezt írta róla egy srác:

Az RSV-vel a múlt szezont tiszta E85-el nyomtam végig.
Az ehhez szükséges 25% üzemanyagtöbbletet power commander segítségével kapta meg a motor. Érezhetően nyomatékosabb lett, hidegben nehezebben indul és emellett 6,5-ről 8,2re ugrott a fogyasztás. Anyagilag egyértelmüen megéri ha van a közeledben etanolos benzinkút, a motornak nem árt, kisebb hőterhelést kap, nagyobb oktánszám miatt ha nem túl szegény a keverék, kopogni sem fog. Az etanol korrozív hatása marhaság, a metanollal keverik, az korrozív. Viszont jó oldószer, a tankban lévő lerakódott mocskot szépen kipucolja, ezért javasolt egy üzemanyagszürő röviddel az átállás után.
Átalakítás nélkül fele benzin fele E85 arány amit még eltür a motor gond nélkül kb.
Fehérvári Peti.
Ha gondoljátok tudok számot adni tapasztalatmegosztás céljából.
A legjobb,hogy enyhe cefreszaggal távozik a paripa :lol:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: E85

Post by almano »

En éppen most készülök átalakítani egy 600-as karbis Fazer-t 100% E85 üzeműre.
Majd írok, hogy milyen lett! :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: E85

Post by mexikói »

sportmotoron ezt írta róla egy srác:

Az RSV-vel a múlt szezont tiszta E85-el nyomtam végig.
Az ehhez szükséges 25% üzemanyagtöbbletet power commander segítségével kapta meg a motor. Érezhetően nyomatékosabb lett, hidegben nehezebben indul és emellett 6,5-ről 8,2re ugrott a fogyasztás. Anyagilag egyértelmüen megéri ha van a közeledben etanolos benzinkút, a motornak nem árt, kisebb hőterhelést kap, nagyobb oktánszám miatt ha nem túl szegény a keverék, kopogni sem fog. Az etanol korrozív hatása marhaság, a metanollal keverik, az korrozív. Viszont jó oldószer, a tankban lévő lerakódott mocskot szépen kipucolja, ezért javasolt egy üzemanyagszürő röviddel az átállás után.
Átalakítás nélkül fele benzin fele E85 arány amit még eltür a motor gond nélkül kb.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
verestibi1
Posts: 609
Joined: 2008.02.24. 21:33
Motorom: K8 600
Itt motorozok: Oda-Vissza
Location: HAJDÚSÁMSON

Re: E85

Post by verestibi1 »

Én 50%-ban etanolt tankolok, mindenféle átalakítás nélkül, kb 6liter helyett 7-7és fél liter a fogyasztásom, minimális teljesítmény növekedés. Semmi több.
evibáji!!!
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

E85

Post by K »

Ilyet használ vki?
Tapasztalatok?

http://www.e85kft.hu/
http://www.e85tuning.hu/
Post Reply

Return to “Egyebek”