Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Áltag pályázó:

2:40-3:00 között.
0
No votes
2:40-2:20 között.
14
45%
2:20-2:05 között.
13
42%
2:05-1:57 között.
4
13%
 
Total votes: 31

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Nincsen két egyforma motoros.
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.
Én csak magamból tudok kiindulni. A gixxer után sokkal jobb motornak éreztem a kawát még sem tudtam vele gyorsabban menni. Pedig jobb a fékje, pályásabb az egész motor és még is csak ugyan azt tudtam vele jóideig.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by viking »

Bérczi Jani wrote:Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.
Ebben sem vagyok biztos, sőt!
Én pont érintve vagyok ezzel a kategóriával és gondom a féktávokkal meg persze a kigyorsításokkal van.
Namost ha tudnám, hogy szuper ABS és kipörgésgátló van a motorban, akkor nyilván mernék agresszívabban fékezni és kigyorsítani.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by repsol norbi »

ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
ugye most már teljesen elkanyarodtunk az alap kérdéstől....."pályázókról" beszéltünk, nem olyan motorosokról akik az utcáról bejönnek és egyszer kipróbálják a pályát...... :grin:
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by ddt500 »

nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodba :lol:
Há mer a sok marha folyton kötekszik. :lol: De a lényeg. Szerintem az átlagmotorosok a Hungaroringen simán 2:20 felett mennek. A lassú licencesben is bőven van rá példa.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by viking »

ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Nincsen két egyforma motoros.
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by RB26DET »

Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.
Image
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodba :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by ddt500 »

De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by repsol norbi »

ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.
igen ez igaz......ember függő is a dolog......de pont ezt is próbáltam kifejteni.....
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by ddt500 »

aquabase wrote:
ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?

ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...

persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más... :grin:
No igen de ha meg mehet vele sokat akkor meg nem lehet tudni, hogy a jobb motor miatt gyorsul vagy simán csak a pályakilométer hozza meg az eredményét. Ezért mondtam, hogy azonnal. :cool:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by repsol norbi »

ddt500 wrote: Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?
ez több tényezőtől is függ.....mert ugye az előbb leírt szerint nem mindegy mióta mennyit gyakorolja a pályázást.....lehet olyan eset szerintem amikor a technika egyből látványos javulás hoz, de lehet olyan is hogy teljesen mindegy mivel megy az a bizonyos ember.........szerintem :smt009


tavaly kóstoltam meg a pályázást, és eddig én egy szezont mentem ......
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by aquabase »

ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?

ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...

persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más... :grin:
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by ddt500 »

repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:
repsol norbi wrote:
ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, :smt017 főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?
A válasz egyszerű:
NEM!
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?

Post by repsol norbi »

a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
Post Reply

Return to “Egyebek”