Én csak magamból tudok kiindulni. A gixxer után sokkal jobb motornak éreztem a kawát még sem tudtam vele gyorsabban menni. Pedig jobb a fékje, pályásabb az egész motor és még is csak ugyan azt tudtam vele jóideig.viking wrote:Nincsen két egyforma motoros.ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.
Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Moderator: ddt500
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Ebben sem vagyok biztos, sőt!Bérczi Jani wrote:Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.
Én pont érintve vagyok ezzel a kategóriával és gondom a féktávokkal meg persze a kigyorsításokkal van.
Namost ha tudnám, hogy szuper ABS és kipörgésgátló van a motorban, akkor nyilván mernék agresszívabban fékezni és kigyorsítani.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
ugye most már teljesen elkanyarodtunk az alap kérdéstől....."pályázókról" beszéltünk, nem olyan motorosokról akik az utcáról bejönnek és egyszer kipróbálják a pályát......ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Há mer a sok marha folyton kötekszik. De a lényeg. Szerintem az átlagmotorosok a Hungaroringen simán 2:20 felett mennek. A lassú licencesben is bőven van rá példa.nylontacsko wrote:Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodbaddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Nincsen két egyforma motoros.ddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
De ha lenne, akkor nyilván a kérdésre a választ az fogja eldönteni, hogy mekkora a különbség a két motor között.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Én az átlagos tudású pályázót 2:10-2:20 közé sorolnám,és minél inkább közelít a 2:20 hoz annál inkább nem tudná kihasználni egy csúcs gép extráit.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
Kezdesz belebonyolódni a saját kérdés-sorozatodbaddt500 wrote:De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
De persze feltehetnénk másként is a kérdést. Ha két teljesen azonos habitusú motorost ültetünk különböző motorra első pályázásuk alkalmával akkor vajon látványos lesz-e az eltérés?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
igen ez igaz......ember függő is a dolog......de pont ezt is próbáltam kifejteni.....ddt500 wrote:No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
No igen de ha meg mehet vele sokat akkor meg nem lehet tudni, hogy a jobb motor miatt gyorsul vagy simán csak a pályakilométer hozza meg az eredményét. Ezért mondtam, hogy azonnal.aquabase wrote:ddt500 wrote:Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?repsol norbi wrote:matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...
persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más...
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
ez több tényezőtől is függ.....mert ugye az előbb leírt szerint nem mindegy mióta mennyit gyakorolja a pályázást.....lehet olyan eset szerintem amikor a technika egyből látványos javulás hoz, de lehet olyan is hogy teljesen mindegy mivel megy az a bizonyos ember.........szerintemddt500 wrote: Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?
tavaly kóstoltam meg a pályázást, és eddig én egy szezont mentem ......
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
ddt500 wrote:Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?repsol norbi wrote:matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
ez azééé nem ilyen egyszerű.
egy új motort meg kell szokni, tehát azonnali javulást nem lehet várni.
a másik, ha "alá raknak" egy motort, akkor az nem az övé, ezért nem is meri a hatrait feszegetni...
persze ha adnak egy olyan papírt, h nem tartozol kártérítési felelősséggel...
úgy már más...
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
No igen de pl. itt vagy Te. Augusztusban még nem mentél 05-öt pedig voltál már párszor a pályán. Rengetegen vannak akik évek óta pályáznak de 10 alá még sosem mentek. Ezek alá hiába raksz 1098R-t.repsol norbi wrote:a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
A válasz egyszerű:ddt500 wrote:Tételezzük fel látok egy motorost a HUNGARORINGEN! egy tetszőleges motorral. A kérdés az ha aláraknék egy azonos kategóriájú de komolyabb felszereltségű motort pl. K7 1000 vs. S1000RR vagy Z1000 vs Aprilia Tuono akkor vajon látványos javulást érne-e el azonnal?repsol norbi wrote:matematikailag teljesen igazad van.....de szerintem az is hozzá tartozik ehhez, hogy mennyi pályanapot megy valaki.....mert a motorosok többsége mondjuk a Hringen "átlagosan" kevés időt tölt a pályán és ezért a tudásuk is ezért marad el az "átlagtól"(mondjuk 2.05 alattiak-tól)ddt500 wrote:[
Szerintem az átlag szó önmagát értelmezi. Az összes valaha a ringen megfordult motorosok átlagteljesítményét kell alapul venni.
......tehát a megállapítás ily formán nem fedi a valóságot, főleg mert itt szerintem az aktívabb pályázókról szól a történet... :)
NEM!
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Pályázás szempontjából ki számít átlagos tudású motorosnak?
a "pályázó" szerintem az aki nem csak egyszer megy fel a pályára, hanem xy rendszerességel jár oda..
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/