LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

ddt500 wrote:Ne.
Na, ez korrekt, stimmel.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

Ne.
Attachments
04 vs 07 R1.JPG
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Miller »

viking wrote:Nem tudnak egyenletes minőséget gyártani. :twisted:
Nameg azt sem tudjuk, hogy ki és hogyan járatta be, szervizelte ésatöbbi.
Azért a két 04 es elég egyenletesre sikeredett... :)
Egyébként igen, nyilván számít a bejáratás, a mérésekkor aktuális hőmérséklet stb.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

Mindjárt csinálok egyet. :D
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Miller wrote:Ugyanakkor van olyan 07 es is ami szintén Akrás, és gyengébb 4 lóval, mint a B. Tibié vagy az enyém...
Nem tudnak egyenletes minőséget gyártani. :twisted:
Nameg azt sem tudjuk, hogy ki és hogyan járatta be, szervizelte ésatöbbi.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Miller wrote:Lehet.
Bár ez sem tendencia.
A 07-08 as táblázatra is érdemes egy pillantást vetni.
Erősebb mint a 04-06 os cirka 10 lóval...
Az a legerősebb változat eddig.
Tudod...rájött a LYamakka is, hogy hülyeség az 5 szelep.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Miller »

Ugyanakkor van olyan 07 es is ami szintén Akrás, és gyengébb 4 lóval, mint a B. Tibié vagy az enyém...
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Miller »

Lehet.
Bár ez sem tendencia.
A 07-08 as táblázatra is érdemes egy pillantást vetni.
Erősebb mint a 04-06 os cirka 10 lóval...
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Miller wrote:
viking wrote:Szóval szerinted a két elől szereplő motor a TBR miatt erősebbek egy full-Akrás gépnél? :shock:

A gyári BMW-k is biztosan azért mennek Akrapovic-rendszerrel, mert egy Two Brothers slip-onnal már kezelhetetlenül erősek lennének. :D
Én ezt nem állítottam.
Én csupán azt írtam, hogy plédául a Te (tév)hited ellenére, talán kijelenthető hogy nem csak hangot adnak ezek a dobok. Legalábbis ezen a modellen.

Neked az kicsit sem gyanús, hogy nagyjából ugyanabból a modellből (04-06), a régebbi, első szériás, egy slip onnal többet produkál mint egy ECU módosított, utolsó szériás fulltitán Akrával?
Ezzel semmiféle negatív kritikával nem illetem az Akrát! Sőt. Tudom hogy az egyik legjobb, ha nem a legjobb.
Gergő, valószínűleg most írtad le a megfejtést.
A régebbi évjáratúak erősebbek.
A 2009-es is jóval gyengébb mint a 2007-2008-as.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Miller »

viking wrote:Szóval szerinted a két elől szereplő motor a TBR miatt erősebbek egy full-Akrás gépnél? :shock:

A gyári BMW-k is biztosan azért mennek Akrapovic-rendszerrel, mert egy Two Brothers slip-onnal már kezelhetetlenül erősek lennének. :D
Én ezt nem állítottam.
Én csupán azt írtam, hogy plédául a Te (tév)hited ellenére, talán kijelenthető hogy nem csak hangot adnak ezek a dobok. Legalábbis ezen a modellen.

Neked az kicsit sem gyanús, hogy nagyjából ugyanabból a modellből (04-06), a régebbi, első szériás, egy slip onnal többet produkál mint egy ECU módosított, utolsó szériás fulltitán Akrával?
Ezzel semmiféle negatív kritikával nem illetem az Akrát! Sőt. Tudom hogy az egyik legjobb, ha nem a legjobb.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

Zöldike 153Le keréken enyhén csúszó kuplunggal. :D

Image
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Ja, de bammeg. :smt013
Ez nem a "Te" görbéd...azt hittem, hogy tettél be egy görbét a Zöldikéről, ami 164 lóerőt mutatott és azt nem hittem el (keréken nem is... :twisted: )
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

viking wrote:
ddt500 wrote:Ez csak a Yamakka szériaszórását minősíti. :twisted: Pont a Viking kérdőjelezte meg pár napja a görbémet ahol 164Le volt a lóerőcsúcs...
Mivanmivan? :shock:
Image
viking wrote:Az adatok honnan származnak, Tibi?
Főtengelyen kevés, keréken túl sok.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

ddt500 wrote:Ez csak a Yamakka szériaszórását minősíti. :twisted: Pont a Viking kérdőjelezte meg pár napja a görbémet ahol 164Le volt a lóerőcsúcs...
Mivanmivan? :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Egyebek”