LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

Faszányos. :smt023
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by nylontacsko »

Koca wrote:
nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:
:smt023
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt: :: gsxr ::
Azt a hécccencséééééégit :smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038

Sok, sok balesetmentes kilométert és eredményes versenyeket kívánok Neked Koca-koma :smt023 :smt038 :: gsxr ::
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Koca »

nylontacsko wrote:
ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:
:smt023
Csupa kisbetűvel ezentúl a V2-es versenytársak írhatják majd, ha meglátják ezt: :: gsxr ::
Attachments
A jövevény.jpg
THE PIG
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by almano »

viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033
Elolvastad?
Ugye, hogy nem hülyeség.
En sosem tartottam annak. Szerintem is ez a módja....
En egyebkent a K8-at ugy jarattam be, hogy az eslo 20 perces menetet c mode-ban mentem aztan a tobbit mar siman full power :)
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by nylontacsko »

ddt500 wrote:
Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
Nagy D-vel írd. Mégis csak személynév :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by nylontacsko »

Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Rémálmaimban jöjjön elő a járatási időszak : jaaaj :
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

Koca wrote:Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
Te disznó! A kép hol marad róla? :grin:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Koca »

Ez az! Okosítsatok csak ki! Van itt egy 0 km 750-es és arra vár, hogy elfordítsam a kulcsot és induljon a bejáratás... :)
THE PIG
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

almano wrote:
viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033
Elolvastad?
Ugye, hogy nem hülyeség.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by almano »

viking wrote:Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
:smt023 :smt033
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

Igaz.
Még jobb lett volna a gépe, ha nem vár ezer kilométert.
Sőt, azt mondják a szakik, hogy az első 30-40 km a meghatározó!

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by ddt500 »

viking wrote:
almano wrote:
viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Ez így van.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...
Na most azért almano példája nem fedi teljesen a tiedét.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by viking »

almano wrote:
viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Ez így van.
Annó a "régi" fórumon is téma volt ez, Géza a ZX10R-jét sokak berzenkedése ellenére forgatta már az elejétől.
Természetesen víz és olaj megfelelően bemelegítve, bár az első olajcserét -ami 30-40km után esedékes- kihagyta.
Semmi baja nem volt a gépnek és bődült erős lett.
De ha jól emlékszem, Aqua is pályán járatta be a gixxert.
Ha majd valaha új motort veszek, szaladok a motorral Agóhoz két olajszűrővel és 8 liter olajjal...

Egy példa (többet ad le a motor keréken, mint a gyári érték főtengelyen...)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Rumi
Posts: 978
Joined: 2007.02.22. 22:34
Motorom: Husqvarna 510 SMR
Location: Dublin
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by Rumi »

almano wrote: Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
uhh, ez atom nagy loerobeni kulonbseg :smt017
SMR
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: LÓERŐ!! TOP SPEED!! GYORSULÁS!!

Post by almano »

viking wrote:Néztem videókat, ahol padon járatták be a gépeket.
Visszaterheléssel, szűk hőmérsékleti tartományt tartva, mondhatnók: "tudományosan", az első 30km után olajcsere, majd 150-200km-nél újabb olajcsere.
200km után bejáratott a blokk.
A superbike kategóriában 10-15 lóerővel erősebb lett így egy gép, mint a hagyományosan, a gépkönyvben leírtak szerint bejáratott motorok.
Nekem is igy lett bejaratva a mostani kis gixxerem.
Az elso kis uj kis gixxerem(K6 750)-re ugy vigyaztam mint a himestojas amikor bejarattam, es utcan jarattam. 1000 Km utan feltettuk padra es kemeny 116-118 Le kozott volt valahol ha jol emlekszem. Kivittuk palyara egy hetvegere vegig leszabalyzasig ami a csovon kifert, kovetkezo heten a padon mar 132 volt.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Egyebek”