Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Szabad topicnyitás!

Moderator: ddt500

Hová viszed a motorod felkészíteni?

Márkaszerviz
8
17%
Független motor-szerviz
11
23%
Speciális tuning-műhely (pl.Végh Jana, Ago, stb.)
5
10%
Otthon bütykölöm a motoromat a sufniban
24
50%
 
Total votes: 48

User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

Egy masik hasznos kiegeszito a palyazoknak:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by viking »

Köszönöm, Almano! :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

predatork2 wrote: ezzel csak mégjobban eltéved az ember az erdőben...teljesen fölösleges..majd ha megy a 2.00,talán utána érdemes.
:smt019
:smt003
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by Miller »

viking wrote:Gergő, innen feltuningolhatod a Zongorát egy alap GSX-R szintjére! :twisted:

http://www.yamaha-racingparts.com/index.htm
Köszi, ezt is mentettem! :smt023
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by predatork2 »

almano wrote:Na akkor itt van par TAJEKOZTATO jellegu adat. Ezek nem tuti beallitasok amik garantaljak, hogy mindenfele tudas nelkul korrekordokat lesznek kepesek menni azok akik ezt hasznaljak es nem is ved meg semmifele esestol. Hasznaljatok mint alapbeallitast amitol lehet elterni, ki lehet probalni. lehet valakinek tuti bejon, valaki utalni fogja. Ez nagyban hozzajarul a tudas-szinttol es motorozasi stilustol.

2001-02 GSX-R 1000
Elejet lesullyeszteni 4-6 mm-t (vagyis a telok 4-6 mm-el emelkednek ki jobban a gyari ertekenel a villahidbol.
Hatul megemelni 2-3 mm-t ha gyari 190/50-es hatsoval mesz, ha 190/55 vagy magasabb akkor hagyd beken a hatuljat.

2003-04 GSX-R 1000
Elejet lesulyeszteni 4-7 mm-t ha a engedi a kormany bilics/villahid
hatuljat megemelni 3-6mm-t
Megmondom oszinten nekem ez kicsit tul radikalis valtoztatasnak tunik. Tuti nagyon fog fordulni, de a kanyarkozepi gyorsitasnal vigyazni kell nehogy elmasszon az eleje, es lehet az egyenesben is kicsit idegesebb lesz amin egy allithato kormanylengescsillapitoval mondjuk lehet segiteni...

2005-08 GSX-R 1000
Elejet MEGEMELNI 4-5 mm-t vagyis kb egy sikba hozni a villahidat a telo tetejevel.
Hatul szinten megemelni 6-8mm-t ezek gyari 190/50 gumihoz

190/55 vagy magasabb gumihoz
elol 2-3 mm-t megemelni
hatul 4-5 mm-t megemelni.

Megegyszer ezek csak kiindulasi alap beallitasok.
Sok sikert a teszteleshez ;) :smt023
ezzel csak mégjobban eltéved az ember az erdőben...teljesen fölösleges..majd ha megy a 2.00,talán utána érdemes.
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by viking »

Gergő, innen feltuningolhatod a Zongorát egy alap GSX-R szintjére! :twisted:

http://www.yamaha-racingparts.com/index.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

Na akkor itt van par TAJEKOZTATO jellegu adat. Ezek nem tuti beallitasok amik garantaljak, hogy mindenfele tudas nelkul korrekordokat lesznek kepesek menni azok akik ezt hasznaljak es nem is ved meg semmifele esestol. Hasznaljatok mint alapbeallitast amitol lehet elterni, ki lehet probalni. lehet valakinek tuti bejon, valaki utalni fogja. Ez nagyban hozzajarul a tudas-szinttol es motorozasi stilustol.

2001-02 GSX-R 1000
Elejet lesullyeszteni 4-6 mm-t (vagyis a telok 4-6 mm-el emelkednek ki jobban a gyari ertekenel a villahidbol.
Hatul megemelni 2-3 mm-t ha gyari 190/50-es hatsoval mesz, ha 190/55 vagy magasabb akkor hagyd beken a hatuljat.

2003-04 GSX-R 1000
Elejet lesulyeszteni 4-7 mm-t ha a engedi a kormany bilics/villahid
hatuljat megemelni 3-6mm-t
Megmondom oszinten nekem ez kicsit tul radikalis valtoztatasnak tunik. Tuti nagyon fog fordulni, de a kanyarkozepi gyorsitasnal vigyazni kell nehogy elmasszon az eleje, es lehet az egyenesben is kicsit idegesebb lesz amin egy allithato kormanylengescsillapitoval mondjuk lehet segiteni...

2005-08 GSX-R 1000
Elejet MEGEMELNI 4-5 mm-t vagyis kb egy sikba hozni a villahidat a telo tetejevel.
Hatul szinten megemelni 6-8mm-t ezek gyari 190/50 gumihoz

190/55 vagy magasabb gumihoz
elol 2-3 mm-t megemelni
hatul 4-5 mm-t megemelni.

Megegyszer ezek csak kiindulasi alap beallitasok.
Sok sikert a teszteleshez ;) :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by viking »

Thanks, bro! :smt023
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

viking wrote:Almano, nem találtál 1000-es beállításokat? :shock: :smt017
Dolgozom rajta. Estere(nekem) osszerakok valamit.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by viking »

Almano, nem találtál 1000-es beállításokat? :shock: :smt017
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by FélSvéd »

tom war wrote:
FélSvéd wrote: minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok
Azert 1x nekem sikerult! :smt003
(azert emlegetem Neked ilyen gyakran, mert mast nem emlegethetek, es a sok edzesed elnezve nem is fogok... :smt022 :lol: )

Persze az is lehet, hogy aznap pont a felallitas nem sikerult... :smt005
A Pringen nem merem még a rövid éktávot venni ezért történhetett ez meg mert tudtam hogy korábban fogok ugyis fékezni akkor meg nem sszeretem ha vannak mellettem, mert akkor még bizonytalanabbul boritanék rá
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by tom war »

FélSvéd wrote: minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok
Azert 1x nekem sikerult! :smt003
(azert emlegetem Neked ilyen gyakran, mert mast nem emlegethetek, es a sok edzesed elnezve nem is fogok... :smt022 :lol: )

Persze az is lehet, hogy aznap pont a felallitas nem sikerult... :smt005
Kill faster and be alive.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by FélSvéd »

almano wrote:
FélSvéd wrote: mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?
1000-est palyan csak egyszer probaltam, de szerintem teljesen felesleges hacsak nem vagy profi. Sokkal farasztobb vele menni meint egy 750 vagy 600-al, folyamatosan csak arra kell vigyazni, nehogy tul sok gazt huzzal. Mondjuk ez fokent az itteni szutyok kis palyakra vonatkozik. Egy H-ring vagy mas EU-s "igazi" palyan lehet mas lenne a velemenyem. En sokkal jobban elvezem a 750-et. A 600-on viszon sokkal jobban meg lehet tanulni a kanyarsebesseget mert ott muszaly huzni neki allandoan ha haladni akarsz a nagyfiukkal.
minden szavaddal egyetértek, de amikor felállitom a kanyarbol a gépet akkor eléggé verhetetlen vagyok, itt europában minden pályán legalább egy hosszu egyenes van, a Hringen van két olyan egyenes is ahol az ezres tud hozni a kissebb gépek ellen, én még semmi mással nem mentem, soha nem kértem el senki gépét, lehet hogy ez hiba, de szerintem nem mernék ugyse más gépével jot menni
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by almano »

FélSvéd wrote: mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?
1000-est palyan csak egyszer probaltam, de szerintem teljesen felesleges hacsak nem vagy profi. Sokkal farasztobb vele menni meint egy 750 vagy 600-al, folyamatosan csak arra kell vigyazni, nehogy tul sok gazt huzzal. Mondjuk ez fokent az itteni szutyok kis palyakra vonatkozik. Egy H-ring vagy mas EU-s "igazi" palyan lehet mas lenne a velemenyem. En sokkal jobban elvezem a 750-et. A 600-on viszont sokkal jobban meg lehet tanulni a kanyarsebesseget mert ott muszaj huzni neki allandoan ha haladni akarsz a nagyfiukkal.
Last edited by almano on 2009.01.06. 03:45, edited 1 time in total.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Pályamotor felkészítés - almano a Topic-gazda.

Post by FélSvéd »

almano wrote:
FélSvéd wrote:
almano wrote: Most meg mar nem is nagyon latni meg K5-6-ot sem nagyon a palyakon.
Ezt komolyan mondod? Itt europában szinte nagyobb becsben van a k5-k6 mint a k7-k8. Ennek az oka hogy a k7-k8 csak magas fordulatszámokban erösseb, mig a k5 sokkal alacsobb fordulattol tól egy durvát és egyenleteset ugrás nélkül. Szerintetek ez nem igy van?
Itt az a lenyeg, hogy 2 evesnel ne legyen oregebb a moci :)
Bolondok ezek az Amerikaiak...
mostmár éredekel a saját tapasztalatod, mentél sokat k5-el? és k7-el is? vagy te 750-est szereted?
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Post Reply

Return to “Egyebek”