Lánc, lánckerék, áttétel

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by K »

Köszönöm az infókat!
525ZVM jó lesz ezek alapján nekem.

Jani: A kutya tuti eredeti cuccokat hoz? :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by viking »

Az enyémen ez van:
http://www.ekchain.com/zzz.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by RB26DET »

ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Sportmotoron a kutya 25 körül tudja ezt a szettet.
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by viking »

aquabase wrote:
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Ezért tettem rá a legerősebb 530-ast.
Aki pályán használja és sűrűbben cseréli, annak lehet, hogy megéri 520-ast venni, néhány lóerőt számíthat.
De nekem többet számít, hogy tuti ne szakadjon el.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by ddt500 »

aquabase wrote:
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...

Én csak mondtam egy alternatívát. Szerintem is mindegy. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by aquabase »

ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.

Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)

De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by ddt500 »

525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
aquabase
Posts: 1264
Joined: 2008.01.24. 19:50
Location: Kiskőrös GSX-R 1000

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by aquabase »

Krisztián wrote:Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.

A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)

a különbség a mérete.
az 520-as keskenyebb.

a hosszt be tudod állítani, annyi szemeset vegyél, amennyi kell...

a D.I.D 520 ERV3 Gold ami pályázni versenyezni nagyon jó.
bár sajnos elég drága.
én ezt használom már régen.
nekem egy szezont simán kibírt.
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
User avatar
K
megélhetési szemfényvesztő
Posts: 1058
Joined: 2008.01.24. 16:04
Köridő(k): hring=2:09,160

Re: Lánc, lánckerék, áttétel

Post by K »

Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.

A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Áttétel

Post by nylontacsko »

Nagyon egyszerű.
Pályacsúcs tartó akar lenni a **** a Slovak ringen... Ha csak egy napra, de akkor is :lol:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Áttétel

Post by repsol norbi »

Bérczi Jani wrote:l lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
...ha gondolod én segítek! :smt023 .....de ezt úgyis tudod..... :wink: :cheers:
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Áttétel

Post by viking »

Jól beszél a Jani. :smt038
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Áttétel

Post by RB26DET »

****!
Most komolyan,mit vársz ettől a topictól?Szerinted ki fogja megmondani neked itt a tutit?
Tudja itt valaki,hogy a K9 nek mi a megfelelő áttétele a szlovák ringre?NEM!SENKI!
Akkor mi a megoldás?Hát az amit már nálunk is megbeszéltünk!
Az elsőt kell cserélni gyárira!(ha kell egyáltalán)Miért is?Mert a láncba is beletoldottunk,hogy elférjen a +4 hátul.
Természetesen a hátsó lánckereket is lehetne cserélni,de a lengőkar nem engedné annyira hátra a kereket hogy a lánc megfeszüljön.Így a legegyszerűbb megoldás ha visszakerül előre a gyári.A kerék így is eléggé hátul van,tehát ha az első lánckerék cseréje miatt előrébb jön a kerék az még belefér.Kicsit jobban fordul majd a gép,meg könnyebben áll majd kerékre.
De mielőtt bármihez nyúlnál én azt javaslom,hogy ne nyúlj hozzá! :grin: Pontosabban ne nyúljon hozzá senki!Menj el próbáld ki mit mutat az áttét,és aszerint cselexünk.Legfeljebb elviszed az első fogaskereket és ha már a célegyenes felétől lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
Image
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: ÁTTÉTEL

Post by FélSvéd »

viking wrote:Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.

Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
Jani tett bele 2 szemet is
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: ÁTTÉTEL

Post by viking »

Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.

Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Technika”