Lánc, lánckerék, áttétel
Moderator: ddt500
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Köszönöm az infókat!
525ZVM jó lesz ezek alapján nekem.
Jani: A kutya tuti eredeti cuccokat hoz? :)
525ZVM jó lesz ezek alapján nekem.
Jani: A kutya tuti eredeti cuccokat hoz? :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Az enyémen ez van:
http://www.ekchain.com/zzz.htm
http://www.ekchain.com/zzz.htm
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Sportmotoron a kutya 25 körül tudja ezt a szettet.ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Ezért tettem rá a legerősebb 530-ast.aquabase wrote:ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Aki pályán használja és sűrűbben cseréli, annak lehet, hogy megéri 520-ast venni, néhány lóerőt számíthat.
De nekem többet számít, hogy tuti ne szakadjon el.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
aquabase wrote:ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Én csak mondtam egy alternatívát. Szerintem is mindegy.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
ddt500 wrote:525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
Annyiból megvan az ERV3 Gold is.
Bár azon nem találtam még sosem lóerő megjelölést, de ha az ezrest bírja, akkor elég erős. :)
De úgy gondolom, hogy tök mindegy hogy 525 vagy 520, szerintem nem észrevehető a teljesítmény veszteség, ami a gördülési ellenállásból adódik...
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
525ZVM2 a legerősebb utcai lánc. 130Le felett megjelöléssel vettem a pinknél. Asszem olyan 45 körül volt mindennel együtt. Azt veszem majd a Tizedesre is.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Krisztián wrote:Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.
A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
a különbség a mérete.
az 520-as keskenyebb.
a hosszt be tudod állítani, annyi szemeset vegyél, amennyi kell...
a D.I.D 520 ERV3 Gold ami pályázni versenyezni nagyon jó.
bár sajnos elég drága.
én ezt használom már régen.
nekem egy szezont simán kibírt.
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
Re: Lánc, lánckerék, áttétel
Cserélnem kell jövőre a láncot. Lánckerekeket is cserélek.
A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
A kérdésem, hogy mi a különbség az 520as és 525ös lánc között?
D.I.D.-ket néztem, abból melyik a pályázós, erősített, nekem való?
Ha -1 +2 ben gondolkozom akkor elég lesz-e a gyári lánchossz?!
Mire jó az Alloy Rear Sprocket?
Ti hol vennétek ezeket? (én a pinkmotors-t néztem)
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Áttétel
Nagyon egyszerű.
Pályacsúcs tartó akar lenni a **** a Slovak ringen... Ha csak egy napra, de akkor is
Pályacsúcs tartó akar lenni a **** a Slovak ringen... Ha csak egy napra, de akkor is
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
- repsol norbi
- Posts: 359
- Joined: 2009.05.15. 07:22
- Motorom: 1000 RR 2x
- Itt motorozok: aszfalt
- Köridő(k): Hring 2.03.0
- Location: Budapest XVII.ker.
- Contact:
Re: Áttétel
...ha gondolod én segítek! .....de ezt úgyis tudod.....Bérczi Jani wrote:l lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Áttétel
Jól beszél a Jani.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Áttétel
****!
Most komolyan,mit vársz ettől a topictól?Szerinted ki fogja megmondani neked itt a tutit?
Tudja itt valaki,hogy a K9 nek mi a megfelelő áttétele a szlovák ringre?NEM!SENKI!
Akkor mi a megoldás?Hát az amit már nálunk is megbeszéltünk!
Az elsőt kell cserélni gyárira!(ha kell egyáltalán)Miért is?Mert a láncba is beletoldottunk,hogy elférjen a +4 hátul.
Természetesen a hátsó lánckereket is lehetne cserélni,de a lengőkar nem engedné annyira hátra a kereket hogy a lánc megfeszüljön.Így a legegyszerűbb megoldás ha visszakerül előre a gyári.A kerék így is eléggé hátul van,tehát ha az első lánckerék cseréje miatt előrébb jön a kerék az még belefér.Kicsit jobban fordul majd a gép,meg könnyebben áll majd kerékre.
De mielőtt bármihez nyúlnál én azt javaslom,hogy ne nyúlj hozzá! Pontosabban ne nyúljon hozzá senki!Menj el próbáld ki mit mutat az áttét,és aszerint cselexünk.Legfeljebb elviszed az első fogaskereket és ha már a célegyenes felétől lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
Most komolyan,mit vársz ettől a topictól?Szerinted ki fogja megmondani neked itt a tutit?
Tudja itt valaki,hogy a K9 nek mi a megfelelő áttétele a szlovák ringre?NEM!SENKI!
Akkor mi a megoldás?Hát az amit már nálunk is megbeszéltünk!
Az elsőt kell cserélni gyárira!(ha kell egyáltalán)Miért is?Mert a láncba is beletoldottunk,hogy elférjen a +4 hátul.
Természetesen a hátsó lánckereket is lehetne cserélni,de a lengőkar nem engedné annyira hátra a kereket hogy a lánc megfeszüljön.Így a legegyszerűbb megoldás ha visszakerül előre a gyári.A kerék így is eléggé hátul van,tehát ha az első lánckerék cseréje miatt előrébb jön a kerék az még belefér.Kicsit jobban fordul majd a gép,meg könnyebben áll majd kerékre.
De mielőtt bármihez nyúlnál én azt javaslom,hogy ne nyúlj hozzá! Pontosabban ne nyúljon hozzá senki!Menj el próbáld ki mit mutat az áttét,és aszerint cselexünk.Legfeljebb elviszed az első fogaskereket és ha már a célegyenes felétől lebubog akkor kicserélteted v kivel.
Még egy apróság,a Hringen hol válod a 6.-at ?Mennyi a fordulatszám mikor 6-ba rakod?És mikor elveszed a gázt és fékezni kezdesz akkor mennyi?
- FélSvéd
- Posts: 4700
- Joined: 2007.02.23. 01:23
- Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
- Itt motorozok: főleg Európa pályáin
- Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
- Location: holittholott
- Contact:
Re: ÁTTÉTEL
Jani tett bele 2 szemet isviking wrote:Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.
Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
fekezzrovidebbet.blog.hu
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: ÁTTÉTEL
Elől -1 az hátul kb. 2,6-2,7-nek felel meg.
Matekozz, hogyan jobb.
Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
Matekozz, hogyan jobb.
Ha az elsőt teszed vissza, akkor a hátsó tengelyed még egy kicsit előrébb fog jönni, pedig a hátsó +4-gyel már így is eléggé elől lehet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"