Elektronika

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Blade_RRunner wrote:
mexikói wrote:Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
Ezek mit tudnak? Felfelé biztos lehet vele váltani kuplung meg gázelvétel nélkül. Lefelé is? Felfelé amúgy is lehet kuplung nélkül, de ha lefelé is tudja, az tutiság. Habár ezt meg kétlem.
Mind a 2-nél lehet aktiválni ezt a funkciót,de nem ajánlják a gyártók,csak saját felelősségre.Úgyanúgy a gyújtást szakítja meg.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronika

Post by ddt500 »

Lefelé is lehet kuplung nélkül váltani. Ugyan úgy kell. Gázfröccs. A lefele váltó gyorsváltók is gázfröccsöt adnak. Persze csak kicsit.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Elektronika

Post by Blade_RRunner »

mexikói wrote:Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
Ezek mit tudnak? Felfelé biztos lehet vele váltani kuplung meg gázelvétel nélkül. Lefelé is? Felfelé amúgy is lehet kuplung nélkül, de ha lefelé is tudja, az tutiság. Habár ezt meg kétlem.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Mutattam egy haveromnak a gyorsváltót,neki már volt egy pár balesete,megsérült a keze,nehéz neki a kuplungolás,ezért már régóta gondolkozott,hogy vesz egyet.Ágót ajánlottam neki,és ezt vette.Nem láttam még ilyet élőben,elég kompakt kis szerkezet,egyszerű beszereléssel.
Attachments
CAM00014.jpg
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronika

Post by ddt500 »

Jó lesz a fordított irány. :smt023
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

ddt500 wrote::smt023
Nem értek hozzá ez fordított?
Igen,most meg van fordítva,de normál állásban is működik,úgy is kipróbáltam.Telefonról állítható,push vagy pull,illetve az ézékenység,és a megszakítás ideje is.Még be kell állítani,kb 1 km-t mentem vele,elég furcsa,és a fordított irányt is meg kell szokni.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Elektronika

Post by ddt500 »

:smt023
Nem értek hozzá ez fordított?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Beraktam a gyorsváltót,a vezérlő a tank burkolat alá került,hogy tudjam majd állítani.
Attachments
CAM00010.jpg
CAM00008.jpg
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Blade_RRunner wrote:
mexikói wrote:Kindersurprise servo kiiktató :grin:
Ez az "Exup" kiiktatasara van?
Igen,ez helyettesíti a servomotort,ami mozgatja az exup szelepet.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Elektronika

Post by Blade_RRunner »

mexikói wrote:Kindersurprise servo kiiktató :grin:
Ez az "Exup" kiiktatasara van?
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Ma beraktam a power commandert,előtte próbaképpen kiolvastam milyen map található benne:
2005 Honda CBR1000RR
Jardine dual outlet slip-on exhaust
Használtan vettem,szerencsére tökéletesen működik. :smt026
Rendesen indult,talán egy kicsit jobban is veszi a gázt,majd valamikor kipróbálom hogy megy,csak van még hátra pár módosítás.
Attachments
power commander.jpg
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Ha esetleg valakit érdekel.1000 rr 04-07-ig biztos működik,illetve 07 600 rr-el próbálták ki.
Attachments
12131313_zpse740e45d.png
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Elektronika

Post by mexikói »

Kindersurprise servo kiiktató :grin:
Attachments
IMG_20100102_033814.jpg
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: Elektronika

Post by VIK-001 »

Blade_RRunner wrote:
ddt500 wrote:Nekem is az kéne. A -1,+2-vel 195/65-ös gumival nem kéri az 5-öt a Mansell fele és a lejtős egyenesbe a 4-est.
Ha ezek a referencia pontok, akkor
- A kettes elott kell a 4ik de gondolom ez ok
- A Mansell elott a 4ik majdnem leforog
- A lejton kell a 4ik
- A celegyenesben meg nem forog le a 6 de vastagon kell mert asszem 294-et lattam az oran

Eringen a celegyenes vegen eppen behebeg a 3ik ha jol sikerul ramenni es picit tovabb merem huzni. Itt kellene a 4ik ha gyorsabb lennek de nem vagyok.

Pringen meg nem voltam ezzel az attetellel.

Udv Portimao mellol! (kb 30 km innen a MotoGP palya)

Akkor motort a faxért nem vittél.... :smt021
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Elektronika

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:Nekem is az kéne. A -1,+2-vel 195/65-ös gumival nem kéri az 5-öt a Mansell fele és a lejtős egyenesbe a 4-est.
Ha ezek a referencia pontok, akkor
- A kettes elott kell a 4ik de gondolom ez ok
- A Mansell elott a 4ik majdnem leforog
- A lejton kell a 4ik
- A celegyenesben meg nem forog le a 6 de vastagon kell mert asszem 294-et lattam az oran

Eringen a celegyenes vegen eppen behebeg a 3ik ha jol sikerul ramenni es picit tovabb merem huzni. Itt kellene a 4ik ha gyorsabb lennek de nem vagyok.

Pringen meg nem voltam ezzel az attetellel.

Udv Portimao mellol! (kb 30 km innen a MotoGP palya)
Post Reply

Return to “Technika”