Kipufogó

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Kipufogó

Post by almano »

Free wrote:almano
Tehát egy yosi rendszer leömlő része + csináltatnék hozzá valami dobot + viszavenném a pc-met is amit eladtam. s ha kijönne ez 80k körül akkor lehet nekiugranék. csak fontos kérdés érne -e valamit , vagy a rá aplikált dob miatt szar lenne az egész?
Akkor lenne jo ha egy hozzaerto tenne ra a dobot, de persze ott nem csak dobot hanem osszekoto csovet is kell csinalni.
Aztan fekpadon beloni hozza a PC-t...
Csak ugy er valamit.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Kipufogó

Post by Free »

almano
Tehát egy yosi rendszer leömlő része + csináltatnék hozzá valami dobot + viszavenném a pc-met is amit eladtam. s ha kijönne ez 80k körül akkor lehet nekiugranék. csak fontos kérdés érne -e valamit , vagy a rá aplikált dob miatt szar lenne az egész?
Majd 1x felnövök :)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Kipufogó

Post by almano »

viking wrote:Szerintem nagyon megéri.
Egy slip-ont ne hasonlítsunk már egy rendszerhez...
Ja, bocsi, en nem figyeltem es azt hittem az is Slip-on volt.
TEhat akkor egy Yoshimura teljes rendszernek a leomlo resze lenne meg + egy PC 80-ert?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Kipufogó

Post by viking »

Szerintem nagyon megéri.
Egy slip-ont ne hasonlítsunk már egy rendszerhez...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Kipufogó

Post by almano »

Free wrote:almano
Lenne egy kérdésem , nos volt egy yosi rendszerem eladtam , az ember meg külön eladta a dobot , nos ha olcsón megveszem a leömlőt utánna meg aplikálunk rá valami dobot akkor mi van, vagy szar lesz nagyon?
ezen agyalok már több hete. persze menne hozzá vissza a pc is , lenne értelme? ha mondjuk olyan 80k körül megusznám cakk pakk?
80 az a PC-vel egyutt? Mert ha nem akkor nem eri meg. 80-ert mar majdnem van uj Yoshi Slipon.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Kipufogó

Post by Free »

almano
Lenne egy kérdésem , nos volt egy yosi rendszerem eladtam , az ember meg külön eladta a dobot , nos ha olcsón megveszem a leömlőt utánna meg aplikálunk rá valami dobot akkor mi van, vagy szar lesz nagyon?
ezen agyalok már több hete. persze menne hozzá vissza a pc is , lenne értelme? ha mondjuk olyan 80k körül megusznám cakk pakk?
Majd 1x felnövök :)
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Kipufogó

Post by almano »

Mondtam, hogy nem ....
Ott kell kihuzni az ECU csatlakozóból ahol mondtam.
:smt021
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
logout
Posts: 42
Joined: 2010.04.26. 14:24
Motorom: GSX-R 750 K6

Re: Kipufogó

Post by logout »

viking wrote:
almano wrote:
logout wrote: Nem lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni?
Nem.
Dehogynem. :twisted:
Nahát, elvágtam a fehér (W) vezetéket, ami a fekete -barnába folytatódik.
Eredménye nulla, hol lehet a hiba?

kösz

szerk. azt sem értem, hogy ez a fekete barna több szálon is összegyülik, és közösítve van.
A többi kütyünél sem fog hibát jelezni?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Kipufogó

Post by viking »

almano wrote:
logout wrote: Nem lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni?
Nem.
Dehogynem. :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Kipufogó

Post by almano »

logout wrote: Nem lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni?
Nem.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
logout
Posts: 42
Joined: 2010.04.26. 14:24
Motorom: GSX-R 750 K6

Re: Kipufogó

Post by logout »

felraktam egy kapcsrajzot is az egyszerűség kedvéért
http://data.hu/get/2745842/1_pdfsam_514 ... -750K6.pdf
User avatar
logout
Posts: 42
Joined: 2010.04.26. 14:24
Motorom: GSX-R 750 K6

Re: Kipufogó

Post by logout »

logout wrote:
almano wrote:
fukeneh wrote:Sziasztok

Az l

Köszönöm:
Ki kell huzni a
üdv

K3 1000-esen is ugyanez a móka?
Két csatlakozó van az ülés alatt, de mindkettő fekete.

köszi
Na megnéztem és nem láttam ilyen vezetéket, pedig a kapcsrajzon van.
NEm lenne egyszerűbb a motornál lévő kábelt elvágni? Ahogy néztem, elég bonyolult az ecu csatlakozóból kiszedni a szálat.
Attachments
kép
kép
excva.JPG (25.67 KiB) Viewed 6699 times
User avatar
logout
Posts: 42
Joined: 2010.04.26. 14:24
Motorom: GSX-R 750 K6

Re: Kipufogó

Post by logout »

almano wrote:
fukeneh wrote:Sziasztok

Az lenen a kérdeésem, hogy lekaptam a kipuffot a K6 ról kapott egy Megaphone Exhausts-t az exup-vezérlés benne maradt csak a bowdeneket szedtem le, de most hogy körbe-körbe tud forogni a motor, kidobja a FI hibakódot, valaki itt az "rutinos" öreg ráják közül mondjon már valami okosságot a problemámra..


Köszönöm:
Ki kell huzni a fekete ECU dugobol a #5 fekete vezeteklet/barna csikkal. Aztan szigeteld le a veget. HA gondolod le is vaghatod de ugy nehezebb visszaalitani az eredeti allapotot ha egyszer akarod.
üdv

K3 1000-esen is ugyanez a móka?
Két csatlakozó van az ülés alatt, de mindkettő fekete.

köszi
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Kipufogó

Post by ddt500 »

Elég egy helyre beírni. :wink: Maradjunk a GSX-R 1000 topicban.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Tiha
Posts: 70
Joined: 2009.10.20. 18:56
Köridő(k): hring=2:09

Re: Kipufogó

Post by Tiha »

nylontacsko wrote:
Tiha wrote::smt023
Szép hosszú cső.
Jól van gazember :smt023
Most már csak kenni kell a pályán :cool:
április 8 ring de jó idő függő...
na lépek melóba hosszú lesz a nap... :smt023 :: gsxr ::
akko mosmá tom hogy te vagy a "tiha én nem"! by Predi
Post Reply

Return to “Technika”