Fék

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
repsol norbi
Posts: 359
Joined: 2009.05.15. 07:22
Motorom: 1000 RR 2x
Itt motorozok: aszfalt
Köridő(k): Hring 2.03.0
Location: Budapest XVII.ker.
Contact:

Re: Fék

Post by repsol norbi »

FélSvéd wrote: nem biztos hogy tudom hogy mi a baj, de nagyon erössen kell rámarkolnom. az is lehet hogy tul jo a k9 bigpiston villája és sokkal több fékeröt bir el, de meg tud ajdulni a jobb kezem, persze csak Hringen gond ez
de lehet hogy csak az az érzésem hogy nem harap eléggé és ezért viszem túlzásba a fékeröt.
Arra gondoltam hogy tesztelnem kéne még vagy 2 fajtát, de akkor azt ugy kell kiviteleznem hogy meneteként cserélgetni hogy frissen érezzem a különbséget. asszem mostmár van olyan rutinom hogy 2 menet közt simán tudok fékbetéteket cserélni
árulsz te mást is vagy csak ferrodot?
....próbáld ki a ferodo-nak a carbonos változatát......nem olyan tartós, :grin: de nagyon jó fékhatása van melegedés nélkül.......
"Ne láttam még vadat, mely szánná magát.." O.W.
Image
Sponsored by: http://www.idomjavitas.hu ; http://www.uningroup.com/
Image
User avatar
predatork2
Posts: 932
Joined: 2008.08.23. 19:11
Location: itthon

Re: Fék

Post by predatork2 »

xrac nekem is leszerepelt!5 menet alatt elkopott a vastagabb :smt013 ,a fékerő mégsem volt hűdehűha! :smt009 a tárcsámba meg már megint beleolvadt a betét anyaga bazmeg,évelején már jártam így ,csak sajna elfelejtettem,most lehet csiszolni! :smt010
szondják h már nem olyan jo minőségű mint volt.én nem tom ezt csak hallottam! :smt017
brembo volt előtte annak a racsingja,na az kiváló volt apám satuzott mint állat és a tulhevülést még csak hírből sem ismerte! :smt023
az utolsó meccs nem kellett volna!:)
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Fék

Post by FélSvéd »

VIK-001 wrote:
FélSvéd wrote: 10 ujabb fékbetétekkel kisérletezni mert bizonytalan lettem az Xrac-kal kapcsolatban
mi a baj az Xracal?
nem biztos hogy tudom hogy mi a baj, de nagyon erössen kell rámarkolnom. az is lehet hogy tul jo a k9 bigpiston villája és sokkal több fékeröt bir el, de meg tud ajdulni a jobb kezem, persze csak Hringen gond ez
de lehet hogy csak az az érzésem hogy nem harap eléggé és ezért viszem túlzásba a fékeröt.
Arra gondoltam hogy tesztelnem kéne még vagy 2 fajtát, de akkor azt ugy kell kiviteleznem hogy meneteként cserélgetni hogy frissen érezzem a különbséget. asszem mostmár van olyan rutinom hogy 2 menet közt simán tudok fékbetéteket cserélni
árulsz te mást is vagy csak ferrodot?
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Fék

Post by almano »

VIK-001 wrote:Jah ha a tárcsád határértéken van akkor meg inkább lehet cserélni kellene... :roll:
Hat igen, de ezt nem is mertem elmliteni... :smt021
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Fék

Post by almano »

BerikZ wrote:
almano wrote:
Akkor vagy valami iszonyat modon sokaig fekezel, vagy valamiert szorul a dugattyu. Nem hiszem a fekbetettel lenne a baj. Esetleg lehet, hogy pont kifogtal valami gyari hibasat amibol kifelejtettek valami osszetevot. Igy latatlanban nehez kitalani.
Nem tudom,mi sem értettük. Olyan hosszút már csak nem fékezek...2.14 alatt (kicsivel) megyek a Hringen.
Tanácstalan vagyok. :sad:
Azt tudnam tanacsolni, hogy uj betetek, letisztitani a tarcsat(csiszolni, vagy akarmi) atnezni a feknyerget, kitisztitani, es ujra probalkozni...
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Fék

Post by BerikZ »

almano wrote:
Akkor vagy valami iszonyat modon sokaig fekezel, vagy valamiert szorul a dugattyu. Nem hiszem a fekbetettel lenne a baj. Esetleg lehet, hogy pont kifogtal valami gyari hibasat amibol kifelejtettek valami osszetevot. Igy latatlanban nehez kitalani.
Nem tudom,mi sem értettük. Olyan hosszút már csak nem fékezek...2.14 alatt (kicsivel) megyek a Hringen.
Tanácstalan vagyok. :sad:
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Fék

Post by almano »

BerikZ wrote:
almano wrote:
BerikZ wrote:Üdv!

Van vkinek vmi ötlete, hogy hogy tudtam megégetni a ferodo xrac fékbetétet? A tárcsám gyári, fékolaj tavaly nyáron lett cserélve ( dot 5.1), sokat nem pályáztam az után,úgyh sztem nem lehet olyan vészes. A betét 3 pályanapot volt bent, ez volt a 3. pályanapja és a 4 kör végefelé történt,h megadta magát.
Nem értem hogy miért történt a dolog, és ötletem sincs mi lehetett a baj.
Vkinek vmi ötlet? :sad:
Most az, hogy megadta magat az mit is jelent pontosan?

Ráégett a tárcsára. Feltükrösödött, a vas is lila volt. Én ebből azt éreztem,h ráfogtam, blokkolt,elengedtem,megint ráfogtam,megint blokkolt. Azt hittem én csesztem el vmit. Gondolom a ráégett résznél nem tudott tovább forogni a kerék,azért blokkolt.
Akkor vagy valami iszonyat modon sokaig fekezel, vagy valamiert szorul a dugattyu. Nem hiszem a fekbetettel lenne a baj. Esetleg lehet, hogy pont kifogtal valami gyari hibasat amibol kifelejtettek valami osszetevot. Igy latatlanban nehez kitalani.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Fék

Post by BerikZ »

almano wrote:
BerikZ wrote:Üdv!

Van vkinek vmi ötlete, hogy hogy tudtam megégetni a ferodo xrac fékbetétet? A tárcsám gyári, fékolaj tavaly nyáron lett cserélve ( dot 5.1), sokat nem pályáztam az után,úgyh sztem nem lehet olyan vészes. A betét 3 pályanapot volt bent, ez volt a 3. pályanapja és a 4 kör végefelé történt,h megadta magát.
Nem értem hogy miért történt a dolog, és ötletem sincs mi lehetett a baj.
Vkinek vmi ötlet? :sad:
Most az, hogy megadta magat az mit is jelent pontosan?

Ráégett a tárcsára. Feltükrösödött, a vas is lila volt. Én ebből azt éreztem,h ráfogtam, blokkolt,elengedtem,megint ráfogtam,megint blokkolt. Azt hittem én csesztem el vmit. Gondolom a ráégett résznél nem tudott tovább forogni a kerék,azért blokkolt.
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Fék

Post by almano »

BerikZ wrote:Üdv!

Van vkinek vmi ötlete, hogy hogy tudtam megégetni a ferodo xrac fékbetétet? A tárcsám gyári, fékolaj tavaly nyáron lett cserélve ( dot 5.1), sokat nem pályáztam az után,úgyh sztem nem lehet olyan vészes. A betét 3 pályanapot volt bent, ez volt a 3. pályanapja és a 4 kör végefelé történt,h megadta magát.
Nem értem hogy miért történt a dolog, és ötletem sincs mi lehetett a baj.
Vkinek vmi ötlet? :sad:
Most az, hogy megadta magat az mit is jelent pontosan?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Fék

Post by BerikZ »

Üdv!

Van vkinek vmi ötlete, hogy hogy tudtam megégetni a ferodo xrac fékbetétet? A tárcsám gyári, fékolaj tavaly nyáron lett cserélve ( dot 5.1), sokat nem pályáztam az után,úgyh sztem nem lehet olyan vészes. A betét 3 pályanapot volt bent, ez volt a 3. pályanapja és a 4 kör végefelé történt,h megadta magát.
Nem értem hogy miért történt a dolog, és ötletem sincs mi lehetett a baj.
Vkinek vmi ötlet? :sad:
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Fék

Post by RB26DET »

Rezi wrote:Amateur pályázónak elég a Motul RFB 600 első fékhez vagy inkább jobbat nézzek? Pl Castrol SRF-et, csak kérdés megéri-e a castrol 2x annyiért? Vagy még többért, Castrol 16e körül van az 1 liter, Motul 4e körül a fél. Nem szívesen fizetnék ki 1 litert ha csak 2-3 deci kell.
Én a filtercenterbe veszem a Lucas 5.1-es fékolajat.1000párszáz forint a fél liter.Tökéletes a fék. Semmi értelmét nem látom annak hogy drágább olajat tegyél bele,mert a legjobb olajat is fel fogod forralni ha "pöcsül"fékezel. :wink:
Image
User avatar
Koca
A lekvár mágus
Posts: 1312
Joined: 2007.08.27. 16:23
Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
Köridő(k): javulóban...
Location: versenypálya, lekvárgyár
Contact:

Re: Fék

Post by Koca »

Krisztián wrote:
Rezi wrote:Amateur pályázónak elég a Motul RFB 600 első fékhez vagy inkább jobbat nézzek? Pl Castrol SRF-et, csak kérdés megéri-e a castrol 2x annyiért? Vagy még többért, Castrol 16e körül van az 1 liter, Motul 4e körül a fél. Nem szívesen fizetnék ki 1 litert ha csak 2-3 deci kell.
Nekem is ez van benne (Motul), untig elég.
Persze, bőven elég.
THE PIG
Post Reply

Return to “Technika”