Futómű

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
Rezi
Posts: 124
Joined: 2009.01.04. 17:36
Motorom: Gsxr 750 K4

Re: Futómű

Post by Rezi »

Bérczi Jani wrote: Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Nem M1-es de elég hosszú és alig van forgalom, kb olyan 160-ról mehetett a fékezés. Aszfalt tökjó. Közben megkérdeztem Briant is, ő azt mondta valószínű a hideg idő miatt meg mivel még alig "dolgozott" az első futómű még hideg és sűrűbb volt az olaj a telókban ezért lehetett. Remélem nincs gond vele, majd első pályanapon kiderül. :smt017 Amúgy egy szimpla olajcsere mennyibe kerül az első futóműnél? (ill a többi járulékos költség mennyi, nem tudom mit takar egy első teló "felújítás")
Lassan ride, tovább élsz...
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Futómű

Post by RB26DET »

Rezi wrote:
FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?
Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Image
nuttyboy
Posts: 353
Joined: 2008.02.29. 11:29
Motorom: GSX-R 1000 K7
Location: Iklad

Re: Futómű

Post by nuttyboy »

Az nem teknőc.. átáltak a rollergyártásra ( hátha az majd megy nekik :twisted: ) és egyből hátizsákká is alakítható, hogy fel tudj szállni vele buszra, villamosra stb
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Futómű

Post by viking »

A Kawa ZX6R Big Piston Fork-ja:

Image

Ez meg robbantva az egész ketyere:

Image

és végül egy Tini Nindzsa Teknőc:

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Futómű

Post by FélSvéd »

Rezi wrote:
FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?
erre már nem fogom tudni a választ, nem hiszem hogy télen elöregedett volna az olaj a telodba, de az is lehet hogy épp most nyögte be az unalmast az ösrégi olajad, az is lehet hogy elszoktál a fékedtöl és durvábban huztad mint kellene és talán az is hogy télen megromlott az aszfalt az utca végén.
de kezd azzal hogy állohelyzetben behuzott fékkel nyomd meg néhányszor durván, csak érzed ha nem jol müxik
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Rezi
Posts: 124
Joined: 2009.01.04. 17:36
Motorom: Gsxr 750 K4

Re: Futómű

Post by Rezi »

FélSvéd wrote:
Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
Nem a ringen volt hanem kint az utcán, kijöttem kicsit szokni a mocit csak az utcában fel-alá párszor, és az egyik kicsit komolyabb fékezésnél elkezdett pattogni. Nem volt valami bizalomgerjesztő. Mi a teendő, kell-e egyáltalán csinálni valamit vagy ne foglalkozzak vele? Lehet emiatt gondom, mi a következménye ha pattogásnál nem mérsékelem a fékerőt? Perec?
Lassan ride, tovább élsz...
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Futómű

Post by FélSvéd »

Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Akkor éppen a sikan előtt vagy a Hungaroringen, vagy félsz a kanyartol és brutálisan markoltál a fékre
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Rezi
Posts: 124
Joined: 2009.01.04. 17:36
Motorom: Gsxr 750 K4

Re: Futómű

Post by Rezi »

Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Lassan ride, tovább élsz...
tom war
Posts: 1969
Joined: 2007.03.06. 08:33
Location: Bp.

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by tom war »

Ricco wrote:Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? :smt017 (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit) :: gsxr ::
16 lesz, jol gondolod. egy gsxr - nek sincs 10 alatti klikkje, megneztem.
Palyara meg ugy is be kell loni...ahogy erzed. Kiindulasnak: http://www.sportrider.com/bikes/146_sus ... ndex8.html

Nekem bevalt a K4-en...
Kill faster and be alive.
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by Ricco »

Köszi szépen Mester!
Amúgy az alapbeállítás azért kéne, hogy legyen mihez visszatérni. Utcán nem motorozok.
GSX-R Forever
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by zsir »

.
Last edited by zsir on 2009.02.14. 18:59, edited 1 time in total.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by zsir »

.
Last edited by zsir on 2009.02.14. 19:00, edited 1 time in total.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by Ricco »

Lenne egy gondom az ezres gix alapbeállításaival. Lécci segítsen aki tud!
A hivatalos gyári szervízkönyvben (K5-K6 1000) szerintem van egy hiba. Két helyen írja a futómű alapbeállításokat és eltérő adatokat közöl:
elöl a villákban egyik helyen a nyomó fokozatra ezt írja: 6 clicks out from stiffest position, vagyis legkeményebb -6 klikk. (Európai modellekre, E02, E19-re vonatkozik. USA, Canada és a Ausztrália modelljeire ez -14)
utána amikor táblázatban foglalja össze a könyv, akkor már azt írja: Európai modellek -16 klikk, USA, Canada, Aus -14 klikk. Akkor most mellik a jó??? :smt017 (gyanítom csak lemaradt egy 1-es, de azért jó lenne ha vki megmondaná a tutit) :: gsxr ::
GSX-R Forever
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by almano »

Berczi Dave wrote:Ez pedig az én Dunlop kr108 soft-om a Brnói mocizás után
:smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
motorosmanó
Posts: 1975
Joined: 2007.11.30. 15:53
Motorom: -
Itt motorozok: ahol csak tudok
Location: Pest megye-Göd

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by motorosmanó »

ddt500 wrote:Ne nyalj! Nem húz be 2:00-ra! :lol:
akkor majd 58-ra :smt033
Post Reply

Return to “Technika”