Jah, mert úgy jársz, mint én, hogy a tavaly nyári baleset miatti kihagyás, meg a téli pihi alatt az első telóm a jobb szárból ereszti az olajat.balagee wrote:Javaslom hogy rendszeresen szervizeltesd a futomuvet. Evente, de legalabb 2 evente olajcsere, gaz feltoltes stb...
Futómű
Moderator: ddt500
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Futómű
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Re: Futómű
Hajrá :)
Nagyon lengett a motorod egyebkent. Amit beallitottam az is nagyon laza, de nem akartam túlzottan elzarni a csillapitast. Ha elkezdesz begyorsulni utana kell allitani majd meg sokat.
Javaslom hogy rendszeresen szervizeltesd a futomuvet. Evente, de legalabb 2 evente olajcsere, gaz feltoltes stb...
Nagyon lengett a motorod egyebkent. Amit beallitottam az is nagyon laza, de nem akartam túlzottan elzarni a csillapitast. Ha elkezdesz begyorsulni utana kell allitani majd meg sokat.
Javaslom hogy rendszeresen szervizeltesd a futomuvet. Evente, de legalabb 2 evente olajcsere, gaz feltoltes stb...
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- Koca
- A lekvár mágus
- Posts: 1312
- Joined: 2007.08.27. 16:23
- Motorom: GSX-R 750, SV 1000R
- Köridő(k): javulóban...
- Location: versenypálya, lekvárgyár
- Contact:
Re: Futómű
Na akkor ide is, mert látom, a téma szimultán fut mindkét futúműves topic-ban...
A probléma ismerős, a szezon eddigi része nekem is erről a kínlódásról szólt. Az én 83-84 kg súlyomhoz az egész gyári futómű egy híg fos volt: az eleje féktávon összeesett, a háta pedig ugyanazt produkálta mint nálad. A 750 hátsó rugója max. 75 kilós riderig elég. Megoldás: elől 100-as rugókat kapott (a gyári erősségét nem ismerem), hátul 105-öst (a gyári 96-os volt). Bregyó és Viktor állítgatott még rajta egy kicsit és lehajítottam a Pirelli Superbike Slick-et, Supercorsa került rá. A motor teljesen megváltozott, sokkal jobban érezhető, a segge már nem akar minden kigyorsításon elém tolakodni és a gumikép is simulni kezdett. A Pannónián az első három felmenetel hozott 1-1 sec-et a PB-n. Most már csak finomhangolni kell majd és szerintem erre a szezonra OK lesz.
És ahogy Bala írta: GUMINYOMÁS!
A probléma ismerős, a szezon eddigi része nekem is erről a kínlódásról szólt. Az én 83-84 kg súlyomhoz az egész gyári futómű egy híg fos volt: az eleje féktávon összeesett, a háta pedig ugyanazt produkálta mint nálad. A 750 hátsó rugója max. 75 kilós riderig elég. Megoldás: elől 100-as rugókat kapott (a gyári erősségét nem ismerem), hátul 105-öst (a gyári 96-os volt). Bregyó és Viktor állítgatott még rajta egy kicsit és lehajítottam a Pirelli Superbike Slick-et, Supercorsa került rá. A motor teljesen megváltozott, sokkal jobban érezhető, a segge már nem akar minden kigyorsításon elém tolakodni és a gumikép is simulni kezdett. A Pannónián az első három felmenetel hozott 1-1 sec-et a PB-n. Most már csak finomhangolni kell majd és szerintem erre a szezonra OK lesz.
És ahogy Bala írta: GUMINYOMÁS!
THE PIG
Re: Futómű
A gumi tepes lehet rossz guminyomastol es nem megfelelo rugotol is. De a nem megfelelo keverek is okozhatja.
Keress meg egy szakembert aki kint ringen atnezi a motort, gumit stb es beallitja a futomuvet. Nem draga sztem max 10k-ert megoldhato. Pl a Bajo mar nem egy motort jol beallitott (arata.hu)
Persze ha rugokat kell cserelni, akkor nem lesz meg 10k-bol.
Keress meg egy szakembert aki kint ringen atnezi a motort, gumit stb es beallitja a futomuvet. Nem draga sztem max 10k-ert megoldhato. Pl a Bajo mar nem egy motort jol beallitott (arata.hu)
Persze ha rugokat kell cserelni, akkor nem lesz meg 10k-bol.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
Eloszor is mi a sulyod, mert a 750 gyari rugoi egy 85-95Kg-os embernek jo kb alaphelyzetben. Mindenkeppen minden futomubeallitast egy Sag meressel kell kezdeni. E nelkul teljesen felesleges barmit is csavargatni. Ha ez megvan es meg lett allapitva, hogy jok a rugok, akkor lehet elkezdeni csavargatni a rebound/compression allitasokat...ficak wrote:Sziasztok!
Tud nekem valaki tanácsot adni gsx-r 750 k8 futóművéhez?
A gyári beállítás elég puha elöl hátul egyaránt. A ringen kigyorsításnál hintázik a hátulja, a gumi rojtosodikk hamar kopik. Be szeretném állítani.Gondolom hátul nyomó (gyors-lassú) és húzó fokozaton is keményíteni kell. Elöl ugyan ez+ az elöfeszétésre is rá kell tekerni. Nagyjából képben vagyok a futómű témával, de ha valakinek ugyan ilyen gépe van és már sikerült a rigre beállítania, annak szivesen fogadnám a tanácsát hogy menyire érdemes ezeket az értékeket beállítani. Nagy segítség lenne ebben az útvesztőben. Várom a válaszokat. Előre is köszönöm.
Re: Futómű
Sziasztok!
Tud nekem valaki tanácsot adni gsx-r 750 k8 futóművéhez?
A gyári beállítás elég puha elöl hátul egyaránt. A ringen kigyorsításnál hintázik a hátulja, a gumi rojtosodikk hamar kopik. Be szeretném állítani.Gondolom hátul nyomó (gyors-lassú) és húzó fokozaton is keményíteni kell. Elöl ugyan ez+ az elöfeszétésre is rá kell tekerni. Nagyjából képben vagyok a futómű témával, de ha valakinek ugyan ilyen gépe van és már sikerült a rigre beállítania, annak szivesen fogadnám a tanácsát hogy menyire érdemes ezeket az értékeket beállítani. Nagy segítség lenne ebben az útvesztőben. Várom a válaszokat. Előre is köszönöm.
Tud nekem valaki tanácsot adni gsx-r 750 k8 futóművéhez?
A gyári beállítás elég puha elöl hátul egyaránt. A ringen kigyorsításnál hintázik a hátulja, a gumi rojtosodikk hamar kopik. Be szeretném állítani.Gondolom hátul nyomó (gyors-lassú) és húzó fokozaton is keményíteni kell. Elöl ugyan ez+ az elöfeszétésre is rá kell tekerni. Nagyjából képben vagyok a futómű témával, de ha valakinek ugyan ilyen gépe van és már sikerült a rigre beállítania, annak szivesen fogadnám a tanácsát hogy menyire érdemes ezeket az értékeket beállítani. Nagy segítség lenne ebben az útvesztőben. Várom a válaszokat. Előre is köszönöm.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
OKapapali wrote:köszönöm,de megoldódott a problémaalmano wrote:TElom kell? Mert ha igen akkor holnap csomagolom es adom fel ;)apapali wrote:szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?
- apapali
- Posts: 1616
- Joined: 2007.07.27. 21:28
- Motorom: gsxr600 k1
- Itt motorozok: H ring,Euróring,
- Köridő(k): 2.14.2h.ring
- Location: debrecen
Re: Futómű
köszönöm,de megoldódott a problémaalmano wrote:TElom kell? Mert ha igen akkor holnap csomagolom es adom fel ;)apapali wrote:szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?
- Lovasi
- Donor
- Posts: 968
- Joined: 2009.10.28. 15:24
- Motorom: gsxr 600 k6 , honda hornet 600
- Itt motorozok: meg ott...
- Köridő(k): SKRing (2011) 2:41
Re: Futómű
Almano !szaszy wrote:Almano
Irtam privi uzit neked ,ha nemm kaptad meg ???
Szaszy-t szeresd ő írta ma a betétlapom...
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
TElom kell? Mert ha igen akkor holnap csomagolom es adom fel ;)apapali wrote:szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?
Re: Futómű
Hatso sag-et nem a gatlonal szokas merni hanem a lengovilla vege (kb a hatso tengely) es a farokidom kozott fuggolegesen.apapali wrote:szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?
Pelda: http://www.youtube.com/watch?v=mK3flKxf41U
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Re: Futómű
tekerj ki hatul es elol a rugo elofeszitesbol. kb 2 cm kell hogy legyen a manet ami szabad es amin az anyak rajta vannak.apapali wrote:szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
- apapali
- Posts: 1616
- Joined: 2007.07.27. 21:28
- Motorom: gsxr600 k1
- Itt motorozok: H ring,Euróring,
- Köridő(k): 2.14.2h.ring
- Location: debrecen
Re: Futómű
szóval zaklatnám még a hozzáértőket egy-két aprósággal megnéztem ma amotoron elől,hátul a sag ot a hátsó gátlónál mérve 3mm a különbség,lógatva,és terhelten,ami szerintem nagyon kevés mi a tennivaló?