Futómű

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by viking »

almano wrote:
viking wrote:A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.
A balos fele elegge meg van tepazva. Egyebkent itt ebben a temaban inkabb segitokesz tanacsokat kellene irogatni, nem pedig fikazni egymast es a kulonbozo gumimarkakat. Az a gumis temaban elfer. :smt021
Ne haragudj, de hol fikáztam? :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by RB26DET »

Pirelli sc1-sc2 nyomás: 2,1elöl 1.9 hátul.Brno augusztus 25-30fok.
A metzeller ugyan így kopott,volt ott egy futómű spec aki játszott a beállításokkal de nem javult a helyzet.Aztán jött a javaslat hogy emeljünk a guminyomáson 2 tizedet,és láss csodát kisimult a gumi.

A dunlop és a bridgestone keveréktől független gyönyörűen kopott.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by almano »

Bérczi Jani wrote:Bocsi,kicsit nagy lett.
Na,ennek mi volt a gondja almano?
Fogalmam sincsen. Legalabbis addig amig ezeket meg nem mondod:
Milyen gumikeverek, mekkora nyomassal mentel, milyen palyan, milyen homerseklet, mekkora a logas(sag)?
Gyari rugozas, vagy valami spec?
Nem nez ki jol az tuti...

Szerintem talan a huzofokozati csillapitassal es guminyomassal van gond inkabb.
De ha te elmondod, az nagy segitseg lenne mindazoknak akiknek hasonlo problemajuk van. :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by ddt500 »

Az, hogy nem lett peremig döntve. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by RB26DET »

Bocsi,kicsit nagy lett.
Na,ennek mi volt a gondja almano?
Image
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by RB26DET »

Image

Image
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by ddt500 »

Csak vicceltem. El sírd magad. :lol: :smt056
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by almano »

viking wrote:A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.
A balos fele elegge meg van tepazva. Egyebkent itt ebben a temaban inkabb segitokesz tanacsokat kellene irogatni, nem pedig fikazni egymast es a kulonbozo gumimarkakat. Az a gumis temaban elfer. :smt021
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by ddt500 »

Ezt így kellett volna: "Én megmondom a tutit! Nem tudjuk mert nem értünk hozzá!" :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by RB26DET »

Én megmondom a tutit!
Rengeteg oka lehet a "csúnya"kopásnak,tépésnek.Nem kell raja agyalni ,hogy mi lehet a baja!
Oda kell menni egy szakértőhöz ,aki vágja a futóművet,gumit stb Ő beállítja és húzni kell a gázt.
Image
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by ddt500 »

A Pirelli egy szar. :lol: Amúgy meg nincs annak a guminak semmi baja.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by viking »

A hidegtépés nem ilyen szerintem.
Az beszaggatja.
De majd a Bala megaszongya a tutit.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by almano »

Szerintem semmikepp sem tulmelegedes, inkabb vagy nem jo rugo, vagy az ellenkezoje tul hideg gumi.
http://www.feelthetrack.com/tire-wear.html

Feldobtam a temat a gixxer.com-on is ha gondolod figyeld ott is. :smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by viking »

Szerintem túlmelegedett a gumi.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Pályára való beállítások (A futóműtekergetés rejtelmei)

Post by almano »

viking wrote:De itt nem minden esetben ugyanaz a probléma.
Ráadásul a szar nyomás miatt is lehet ilyen.
Nyomas jo volt.
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Technika”