Futómű
Moderator: ddt500
- viking
- Site Admin
- Posts: 42216
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Futómű
1/ nem bakelitet teszünk hátra;
2/ nem csavargatjuk ész nélkül a gázkart mint Rocco a mellbimbót;
3/ hátratoljuk a seggünket kigyorsításnál, hogy nőjön a hátsó kerék terhelése, ezáltal tapadása.
Capisce?
2/ nem csavargatjuk ész nélkül a gázkart mint Rocco a mellbimbót;
3/ hátratoljuk a seggünket kigyorsításnál, hogy nőjön a hátsó kerék terhelése, ezáltal tapadása.
Capisce?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
Csapkod pontosabban mit jelent?nylontacsko wrote:Most akkor elmagyarázza valaki nekem, hogy kigyorsításkor miért csapkod a motor hátulja, vagy elébb essek pofára és utána átbeszéljük?
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
Re: Futómű
Most akkor elmagyarázza valaki nekem, hogy kigyorsításkor miért csapkod a motor hátulja, vagy elébb essek pofára és utána átbeszéljük?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
Re: Futómű
Ha sz*r lenne a nyomas akkor billegnel inkabb szerintem. Hintazas futomu siman.
de ha eddig nem volt es most igen akkor csak lehet a gumiban is valami :)
de ha eddig nem volt es most igen akkor csak lehet a gumiban is valami :)
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Futómű
A "hintázás" okára van vmi tipped? A guminyomás lett volna?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
Re: Futómű
Jezus... :) Erdemes veni egy olcso digitalist, majd letesztelni hogy egy profihoz kepest mennyit teved, es akkor azzal mar lehet relativ pontosan merni.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Futómű
Hát attól függ,hogy mennyire pontos kint a mol kúton
Meg akartuk nézni utána egy saját (régi orosz ) nyomásmérővel de elfelejtettük.
Meg akartuk nézni utána egy saját (régi orosz ) nyomásmérővel de elfelejtettük.
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
Re: Futómű
F*szert kell itt 2 forumot uzemeltetni igy sose veszem eszre ha ir valaki ide is :)
1.7 hidegen ezzel nem nagyon kene meg hogy problema legyen....en mentem 1.6al is es nem volt gond. MOndjuk remelhetoleg pontos a nyomasmerod es nem valojaban 1.5-el mentel :)
1.7 hidegen ezzel nem nagyon kene meg hogy problema legyen....en mentem 1.6al is es nem volt gond. MOndjuk remelhetoleg pontos a nyomasmerod es nem valojaban 1.5-el mentel :)
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
A nyomastol nem hiszem, hogy hintazott. Ezek hideg vagy meleg nyomasertekek?BerikZ wrote:1,9 volt elől, 1,7 hátul (pirelli diablo superbike)almano wrote:Mekkora nyomassal mentel most?BerikZ wrote:Üdv!
Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre?
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Futómű
1,9 volt elől, 1,7 hátul (pirelli diablo superbike)almano wrote:Mekkora nyomassal mentel most?BerikZ wrote:Üdv!
Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Futómű
Mekkora nyomassal mentel most?BerikZ wrote:Üdv!
Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre?
-
- Posts: 66
- Joined: 2009.03.25. 09:27
- Motorom: suzuki TL1000R
- Itt motorozok: Hring
- Location: Bp
Re: Futómű
Üdv!
Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre?
Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
Re: Futómű
Ha a rugo megfelelo erossegu, akkor valamelyik vagy mintket iranyba sok a csillapitas, vagy pont ugy vannak belove hogy rossz utemben jon ki a ritmus amikor fekezeskor nagyonsokat kell dolgoznia fel le, es emiatt nemtudja kovetni az uthibakat. Nem tekergette valaki el? Sokszor latok baromira bekemenyitett villakat, ami nem jo semmire.Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Futómű
Én Bájóhoz hordom.22000ft az eleje.Tisztítás,új olaj(racetech) új szimering.Rezi wrote:Nem M1-es de elég hosszú és alig van forgalom, kb olyan 160-ról mehetett a fékezés. Aszfalt tökjó. Közben megkérdeztem Briant is, ő azt mondta valószínű a hideg idő miatt meg mivel még alig "dolgozott" az első futómű még hideg és sűrűbb volt az olaj a telókban ezért lehetett. Remélem nincs gond vele, majd első pályanapon kiderül. Amúgy egy szimpla olajcsere mennyibe kerül az első futóműnél? (ill a többi járulékos költség mennyi, nem tudom mit takar egy első teló "felújítás")Bérczi Jani wrote: Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.