Futómű

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Futómű

Post by viking »

1/ nem bakelitet teszünk hátra;
2/ nem csavargatjuk ész nélkül a gázkart mint Rocco a mellbimbót;
3/ hátratoljuk a seggünket kigyorsításnál, hogy nőjön a hátsó kerék terhelése, ezáltal tapadása.

Capisce?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Futómű

Post by almano »

nylontacsko wrote:Most akkor elmagyarázza valaki nekem, hogy kigyorsításkor miért csapkod a motor hátulja, vagy elébb essek pofára és utána átbeszéljük? :smt003
Csapkod pontosabban mit jelent?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Futómű

Post by nylontacsko »

Most akkor elmagyarázza valaki nekem, hogy kigyorsításkor miért csapkod a motor hátulja, vagy elébb essek pofára és utána átbeszéljük? :smt003
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Futómű

Post by balagee »

Ha sz*r lenne a nyomas akkor billegnel inkabb szerintem. Hintazas futomu siman.
de ha eddig nem volt es most igen akkor csak lehet a gumiban is valami :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Futómű

Post by BerikZ »

:lol:

A "hintázás" okára van vmi tipped? A guminyomás lett volna?
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Futómű

Post by balagee »

Jezus... :) Erdemes veni egy olcso digitalist, majd letesztelni hogy egy profihoz kepest mennyit teved, es akkor azzal mar lehet relativ pontosan merni.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Futómű

Post by BerikZ »

Hát attól függ,hogy mennyire pontos kint a mol kúton :roll:
Meg akartuk nézni utána egy saját (régi orosz :lol: ) nyomásmérővel de elfelejtettük. :smt011
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Futómű

Post by balagee »

F*szert kell itt 2 forumot uzemeltetni igy sose veszem eszre ha ir valaki ide is :)

1.7 hidegen ezzel nem nagyon kene meg hogy problema legyen....en mentem 1.6al is es nem volt gond. MOndjuk remelhetoleg pontos a nyomasmerod es nem valojaban 1.5-el mentel :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Futómű

Post by BerikZ »

Hideg.
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Futómű

Post by almano »

BerikZ wrote:
almano wrote:
BerikZ wrote:Üdv!

Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre? :?:
Mekkora nyomassal mentel most?
1,9 volt elől, 1,7 hátul (pirelli diablo superbike)
A nyomastol nem hiszem, hogy hintazott. Ezek hideg vagy meleg nyomasertekek?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Futómű

Post by BerikZ »

almano wrote:
BerikZ wrote:Üdv!

Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre? :?:
Mekkora nyomassal mentel most?
1,9 volt elől, 1,7 hátul (pirelli diablo superbike)
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Futómű

Post by almano »

BerikZ wrote:Üdv!

Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre? :?:
Mekkora nyomassal mentel most?
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
BerikZ
Posts: 66
Joined: 2009.03.25. 09:27
Motorom: suzuki TL1000R
Itt motorozok: Hring
Location: Bp

Re: Futómű

Post by BerikZ »

Üdv!

Balagee köszi a guminyomás infót, jó lett a dolog,szépen kopott a gumi, nem úgy mint a legutóbbi napon. Viszont most meg úgy éreztem szinte minden kanyarban,hogy hintázok a motorral. Mit lehet tenni,hogy ez elmúljon? Mit állítsak és merre? :?:
"nincs ez elb@szva, csak másra lesz jó"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: Futómű

Post by balagee »

Rezi wrote:Mi lehet a gond ha az első futómű egy komolyabb fékezésnél elkezd pattogni?
Ha a rugo megfelelo erossegu, akkor valamelyik vagy mintket iranyba sok a csillapitas, vagy pont ugy vannak belove hogy rossz utemben jon ki a ritmus amikor fekezeskor nagyonsokat kell dolgoznia fel le, es emiatt nemtudja kovetni az uthibakat. Nem tekergette valaki el? Sokszor latok baromira bekemenyitett villakat, ami nem jo semmire.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Futómű

Post by RB26DET »

Rezi wrote:
Bérczi Jani wrote: Mit értünk "komolyabb"fékezésnek?Mert azt írtad,hogy komolyabb,aztán meg hogy az utcába fel alá.Az utcátok az M1-es és 250-el mentél,mert az már "komolyabb"fékezés onnan megállni minél hamarabb.Szóval nem mindegy mennyivel mentél,milyen az aszfalt minősége,stb stb.
Ez megint egy olyan dolog amire neked kell tudni a választ mert honnan a francból tudná itt bárki is a leírtak alapján hogy mi a gond.
Nem M1-es de elég hosszú és alig van forgalom, kb olyan 160-ról mehetett a fékezés. Aszfalt tökjó. Közben megkérdeztem Briant is, ő azt mondta valószínű a hideg idő miatt meg mivel még alig "dolgozott" az első futómű még hideg és sűrűbb volt az olaj a telókban ezért lehetett. Remélem nincs gond vele, majd első pályanapon kiderül. :smt017 Amúgy egy szimpla olajcsere mennyibe kerül az első futóműnél? (ill a többi járulékos költség mennyi, nem tudom mit takar egy első teló "felújítás")
Én Bájóhoz hordom.22000ft az eleje.Tisztítás,új olaj(racetech) új szimering.
Image
Post Reply

Return to “Technika”