Gumik (pályára)
Moderator: ddt500
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
Tegnap megerősítést kaptam abban, hogy érdemes "túllőni" a saját szintemen gumiban.
Euroringen a régi feljáró utáni derékszögű (kicsit több az, de így hívom) balosban lecsúszott a jobb lábam a külső lábtartóról. Ennek köszönhetően elvesztettem egy pillanatra az egyensúlyomat, és olyan bénán csuklottam meg, hogy rámartam a fékre. Már vártam, hogy paffffff, de nem. A D211 (ezúttal nem 2.8-as nyomással ) tette a dolgát, betapadt, átadta a stafétát a Racetech rugóknak és szelepeknek, így gond nélkül mehettem tovább.
Garantáltan lehetne egy mai utcai sport gumival ilyen időket karistolni ott, de sajnos ezen a szinten a hibák is ugyanúgy benne vannak, mint néha egy-egy magunkhoz képest jól sikerült kör. Jó tudni, hogy előbbi esetekben számíthatok arra, hogy van még tartalék.
Euroringen a régi feljáró utáni derékszögű (kicsit több az, de így hívom) balosban lecsúszott a jobb lábam a külső lábtartóról. Ennek köszönhetően elvesztettem egy pillanatra az egyensúlyomat, és olyan bénán csuklottam meg, hogy rámartam a fékre. Már vártam, hogy paffffff, de nem. A D211 (ezúttal nem 2.8-as nyomással ) tette a dolgát, betapadt, átadta a stafétát a Racetech rugóknak és szelepeknek, így gond nélkül mehettem tovább.
Garantáltan lehetne egy mai utcai sport gumival ilyen időket karistolni ott, de sajnos ezen a szinten a hibák is ugyanúgy benne vannak, mint néha egy-egy magunkhoz képest jól sikerült kör. Jó tudni, hogy előbbi esetekben számíthatok arra, hogy van még tartalék.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Azt nem csodálom. A 200/55-ös 92 000Ft!!! A 120/70-es meg 64 000!!viking wrote:Szénné dicsérik a visordown-on a Dunlop D212 GP Pro-t.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Szénné dicsérik a visordown-on a Dunlop D212 GP Pro-t.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Gumik (pályára)
Kössz srácok , na majd utánna nézek még a végén dunlopos leszek nekem mind1 csak fogjon, hogy le ne rugjon magáról a paripa :)
Majd 1x felnövök :)
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39101
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Gumik (pályára)
Ez így van.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
... és ami engem meglepett, állítólag a mintát meg esetleges méretbeli különbségeket leszámítva ugyanaz, mint a D211/212. Meg, hogy ugyanez a helyzet a Bridgestone BT003 és Battlax slick-ek esetében is.viking wrote:Az a slick.Free wrote:Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
A KR106 az első, a 108 a hátsó.
http://dunlopracing.com/tires-products/slicks/
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Az a slick.Free wrote:Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
A KR106 az első, a 108 a hátsó.
http://dunlopracing.com/tires-products/slicks/
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Gumik (pályára)
Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
Majd 1x felnövök :)
- mexikói
- Posts: 377
- Joined: 2009.02.01. 02:45
- Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
- Itt motorozok: pálya
- Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
- Location: Komárom-Esztergom megye Császár
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
Én is voltam kint 7-én,a közúti 1-ben,és a kezdőben mentem.Én dunloppal megyek,kb 2:20-as időket gyári futóművel.Itt általában mindenki dunloppal megy,és sokkal gyorsabban,mint én,ha nekik jó,akkor nekem is.Medium,vagy mediumhard keveréket vegyél hátra,és akkor nem fog hamar elfogyni,megtépődni.Ja és én is 100 fölött vagyok :o)Free wrote:Na kössza a metzeller es választ . :) igaz már a multé szegény 2 nap alatt kuka 1 ering+1 h ring volt tavaly. Az nem probléma , ha dunlop-osok vagytok, csak az a guma még nem való nekem ennyi.
Visszatérve a pirellire- nekem 1.5 cm el hátrébb van a kerék mint a gyári álapot, sztem ezért fért be , egyébként tuti szétreszel elöl mindent :)
Akkor srácok a moci lett gyengébb , vagy az érzés ellenére , sokkal lasabban mentem mint tavaly, pedig most érzésre a kezdő csoport is elég keményen ment, a nap végére már felzárkóztam lassan asszem:) És én még sokáig maradok pirellis +metzeller , mivel a dunlop igényli a futóműbeállításokat is , habár le volt beszélve idén gatyába rázom a futómüvet, kb 100 as lett volna rámhangolva 106kg+, de ez megint csak álom marad. köszi by
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
- Free
- Posts: 157
- Joined: 2008.10.10. 20:44
- Motorom: K5 1000
- Itt motorozok: A fejemben
- Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
- Location: Gyula
Re: Gumik (pályára)
Na kössza a metzeller es választ . :) igaz már a multé szegény 2 nap alatt kuka 1 ering+1 h ring volt tavaly. Az nem probléma , ha dunlop-osok vagytok, csak az a guma még nem való nekem ennyi.
Visszatérve a pirellire- nekem 1.5 cm el hátrébb van a kerék mint a gyári álapot, sztem ezért fért be , egyébként tuti szétreszel elöl mindent :)
Akkor srácok a moci lett gyengébb , vagy az érzés ellenére , sokkal lasabban mentem mint tavaly, pedig most érzésre a kezdő csoport is elég keményen ment, a nap végére már felzárkóztam lassan asszem:) És én még sokáig maradok pirellis +metzeller , mivel a dunlop igényli a futóműbeállításokat is , habár le volt beszélve idén gatyába rázom a futómüvet, kb 100 as lett volna rámhangolva 106kg+, de ez megint csak álom marad. köszi by
Visszatérve a pirellire- nekem 1.5 cm el hátrébb van a kerék mint a gyári álapot, sztem ezért fért be , egyébként tuti szétreszel elöl mindent :)
Akkor srácok a moci lett gyengébb , vagy az érzés ellenére , sokkal lasabban mentem mint tavaly, pedig most érzésre a kezdő csoport is elég keményen ment, a nap végére már felzárkóztam lassan asszem:) És én még sokáig maradok pirellis +metzeller , mivel a dunlop igényli a futóműbeállításokat is , habár le volt beszélve idén gatyába rázom a futómüvet, kb 100 as lett volna rámhangolva 106kg+, de ez megint csak álom marad. köszi by
Majd 1x felnövök :)
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Gumik (pályára)
GP Pro-ja vagy Q3-a is van?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- RB26DET
- Posts: 2965
- Joined: 2007.02.21. 21:04
- Motorom: K7 600
- Itt motorozok: Pálya
- Location: Tát-Sárisáp
Re: Gumik (pályára)
Én lemértem a kr 108-as 195/65 ös slick "futófelületét" és a 200/55 D211 el összehasonlítva 1,5 cm plusz a KR javára.(csak érdekesség)
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Gumik (pályára)
Most én is 200-ast vettem Brian-től. Igaz, hogy a jelenlegi Battlax YCX (nálam) még csak kb. 500 km-t ment utcán, meg 170 km-t pénteken a Hringen, és szép és jó, de ezek nem tartanak örökké, így már inkább gondoskodtam az utánpótlásról. Erre a 200-as D212GP-re esett a választásunk. 8854 ha jól emlékszem -Medium/Hard- Brian szerint megfelelő nyomással azt nem fogom széttépni, és tartós is.ddt500 wrote: A 200-as jobb. Lapon nagyobb a felfekvőfelület, nagyobb a tapadás kigyorsításon, hegyesebb is egyszóval jobban lehet vele kanyarodni. Persze a súlya is nagyobb, meg az átmérője de ezen nem fog múlni semmi.
terveim szerint erre a szezonra le van a gumikérdés.