Gumik (pályára)

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Almos Uj Gumimelegitoje

Post by almano »

Yoohoo!!!
Ma jott meg a hiper-szuper gumimelegitom. :D :smt026
Image
Image
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by FélSvéd »

repsol82 wrote:
FélSvéd wrote:
repsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz. :sad:
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid lesz
Pályán szeretném használni,néha utcán.Elég olcsón jutottam hozzá ehhez a párhoz,és ezért vettem meg.90%-os állapotban van az elsö és a hátsó is,azt ajánlották hogy hidegebb idöben ezt használjam,szezonkezdésre jó lesz.A hátsó biztosan gyorsan elkopik de ezt majd szeretném úgyis lecserélni egy médium keverékü gumira.A motorosok.hu-n olvastam hogy te is brigestone-okat használsz.Te melyiket választanád a BT-003-as keverékek közül?Meddig lehet lekoptatni egy ilyen gumit?Mivel még csak keveset motoroztam pályán ezért a slick gumikat nem ajánlották nekem.A hungarorigen még nem voltam,a pannoniaringen 2:25 -öt tudtam menni.Te milyen gumit javasolsz??
Ha többnyire utcán mész és ennek ellenére keverékes gumit akarsz használni akkor Type 2 vagy Type 1, de ha a type 4 féláron volt akkor én sem hagytam volna ki, de akkor tényleg tavasszal használd el
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by mexikói »

FélSvéd wrote:
repsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz. :sad:
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid lesz
Pályán szeretném használni,néha utcán.Elég olcsón jutottam hozzá ehhez a párhoz,és ezért vettem meg.90%-os állapotban van az elsö és a hátsó is,azt ajánlották hogy hidegebb idöben ezt használjam,szezonkezdésre jó lesz.A hátsó biztosan gyorsan elkopik de ezt majd szeretném úgyis lecserélni egy médium keverékü gumira.A motorosok.hu-n olvastam hogy te is brigestone-okat használsz.Te melyiket választanád a BT-003-as keverékek közül?Meddig lehet lekoptatni egy ilyen gumit?Mivel még csak keveset motoroztam pályán ezért a slick gumikat nem ajánlották nekem.A hungarorigen még nem voltam,a pannoniaringen 2:25 -öt tudtam menni.Te milyen gumit javasolsz??
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by FélSvéd »

repsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz. :sad:
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Tisztában vagy vele hogy a Type 4 a létezö legpuhább keverék? Hol akarod használni hogy ilyet vettél? Vagy erre beszéltek rá? Mindenestre valoszinü az a legrövidebbb élettartamu gumid lesz
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by almano »

Rezi wrote:Klub kupában lehet menni slickkel? Van valami műszaki előírás?
Ha valaki tudja akkor kerem szepen itt folyatassa a beszelgetest:
http://www.gsxrfans.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=211
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Rezi
Posts: 124
Joined: 2009.01.04. 17:36
Motorom: Gsxr 750 K4

Re: Minden a gumikról

Post by Rezi »

Klub kupában lehet menni slickkel? Van valami műszaki előírás?
Lassan ride, tovább élsz...
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by almano »

repsol82 wrote:A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz. :sad:
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Tuti infot nem tudok csak par havertol akik hasznaljak, es ok igy szeretik, de ez nem jelenti, hogy ez a tokeletes beallitas. Lehet Probalkozni.

Elol 2.0-2.1, hatul 1.9-2.0 bar 80 fokon a melegitokon.
:smt023
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by mexikói »

A bridgestone-os guminyomásokról nincs valami infód?
Én bt-003-at vettem, Type4-et,de nem találom sehol sem hogy milyen nyomást ajánlanak ezekhez a gumikhoz. :sad:
Pályán szeretném majd használni ,és gumimelegítöm is van hozzá.
Dunlop gumikról már találtam ilyen táblázatot,de erröl nem.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Bridgestone palyagumik

Post by almano »

Kis info anyag Bridgestone palyagumikrol.
Bridgestone Racing Tires
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

MICHELIN POWER ONE

Post by almano »

MICHELIN POWER ONE COMPETITION Gumiabroncs informacio
ESLSO GUMI:

Az osszes 17”-es elso gumi tobbfle gumikevereku es az ajanlott nyomas 2.1 Bar 3 kulonbozo elso vanAz A es B inkabb kerekitett, de a profil haromvogletu mint a PRC volt. A V a legjobban haromszogesitett hegyes gumi. Az A es B kisse kevesbe haromszogesitett mint a regi PRC de a magassaga ugyanaz.

A- 4.30kg, 605.4mm atmero es ez a legpuhabb keverek, hasznalatos amikor a levego homerseklet 20C fok alatt van. 5 retegu.

B- 4.30kg, 605.4mm , kisse kemenyebb keverek mint az A, es hasznaltos 20C fok feletti homersekletnel. 5 retegu

V- 4.50kg, 606mm, ugyanaz a keverek mint a B, csak sokkal kihegyezettebb profil. 4 retgu

HATSO GUMIK.
-az osszes 180/55, 639.5mm atmeruju, 6.24kg, 4 retgu es tobb komponensu
-az osszes 190/55 652.8mm atmeroju. 6.71kg, 4 retegu es tobb komponensu.
-az "A " gumi szelei mind a 180 es 190-es puha keverek
- a "B" szelei kisse kemenyebb keverek mit az A.
-A "C" Hatso egy Endurance jellegu gumi hosszab tavu versenyekre kemenyebb keverekkel mint a B
-Az osszes hatsonak ugyanolyan kemenysegu keverek a kozepso resze.

Gumi Melegitok:: MCHELIN szerint , palyazashoz (nem utcai gumikon) tegyetek fel a melegitoket 30-40 perccel hasznalt elott es 80 fokra(sem tobb sem kevesebb)allitsatok az elsore es hatsora is. SEMMIKEPPEN sem legyenek a melegitok 90 percenl tovabb folyamatosan a gumin!!!
GUMIKOPAS: Amikor a kis “esocsatornak eltunnek a gumi TAPADASA MEG JOBB LESZ. IGY VAN TERVEZVE, HOGY A HASZNALT SORAN ATALAKUL SLICK GUMIVA!!! Nem kell kidobni ahogy a csikok eltunnek!!!
Es egy jo kis gumi valasztast segito weboldal angolosoknak:
http://www.michelinpowerone.com/sitepow ... dexen.html
Image
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by viking »

motorosmanó wrote:
Bérczi Jani wrote:
motorosmanó wrote:nem jelenik meg.
Mi ?
valami képnek kéne. nekem csak egy piros x van kis kockába
Ez a táblázat már megvolt egyszer, de ha ismét látni szeretnétek, akkor:
1/ jobb egérgombbal katt;
2/ "másol";
3/ parancssorra ráálsz;
4/ jobb egérgomb, "beilleszt"
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
bionic
Posts: 274
Joined: 2007.02.22. 13:52
Location: Gyor, GSX-F 750 K5

Re: Minden a gumikról

Post by bionic »

motorosmanó wrote:nem jelenik meg.
Nekem sem látszik, de egy kis találékonysággal elő lehet varázsolni.
IE esetén:
1. jobb klikk a kép helyén
2. Properties / Tulajdonságok
3. Az Address / Cím sornál kimásolod az elérhetőségét
3. Egy új böngésző ablakba beilleszted a címet és már látod is


update:
már nálam is látszik! :)
.: bionic :.
User avatar
motorosmanó
Posts: 1975
Joined: 2007.11.30. 15:53
Motorom: -
Itt motorozok: ahol csak tudok
Location: Pest megye-Göd

Re: Minden a gumikról

Post by motorosmanó »

már nekemis! :smt023
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Minden a gumikról

Post by RB26DET »

almano wrote:Nekem latszik a kep a tablazattal. :smt017
Nekem is.
Image
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Minden a gumikról

Post by almano »

Nekem latszik a kep a tablazattal. :smt017
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Technika”