Gumik (pályára)

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Gumik (pályára)

Post by Blade_RRunner »

Tegnap megerősítést kaptam abban, hogy érdemes "túllőni" a saját szintemen gumiban.

Euroringen a régi feljáró utáni derékszögű (kicsit több az, de így hívom) balosban lecsúszott a jobb lábam a külső lábtartóról. Ennek köszönhetően elvesztettem egy pillanatra az egyensúlyomat, és olyan bénán csuklottam meg, hogy rámartam a fékre. Már vártam, hogy paffffff, de nem. A D211 (ezúttal nem 2.8-as nyomással :smt021 ) tette a dolgát, betapadt, átadta a stafétát a Racetech rugóknak és szelepeknek, így gond nélkül mehettem tovább.

Garantáltan lehetne egy mai utcai sport gumival ilyen időket karistolni ott, de sajnos ezen a szinten a hibák is ugyanúgy benne vannak, mint néha egy-egy magunkhoz képest jól sikerült kör. Jó tudni, hogy előbbi esetekben számíthatok arra, hogy van még tartalék.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gumik (pályára)

Post by ddt500 »

viking wrote:Szénné dicsérik a visordown-on a Dunlop D212 GP Pro-t.
Azt nem csodálom. A 200/55-ös 92 000Ft!!! A 120/70-es meg 64 000!! :shock:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

Szénné dicsérik a visordown-on a Dunlop D212 GP Pro-t.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Gumik (pályára)

Post by Free »

Kössz srácok , na majd utánna nézek : resp : még a végén dunlopos leszek : pill : :lol: nekem mind1 csak fogjon, hogy le ne rugjon magáról a paripa :)
Majd 1x felnövök :)
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gumik (pályára)

Post by ddt500 »

Ez így van.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Gumik (pályára)

Post by Blade_RRunner »

viking wrote:
Free wrote:Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
Az a slick.
A KR106 az első, a 108 a hátsó.
http://dunlopracing.com/tires-products/slicks/
... és ami engem meglepett, állítólag a mintát meg esetleges méretbeli különbségeket leszámítva ugyanaz, mint a D211/212. Meg, hogy ugyanez a helyzet a Bridgestone BT003 és Battlax slick-ek esetében is.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

Free wrote:Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
Az a slick.
A KR106 az első, a 108 a hátsó.
http://dunlopracing.com/tires-products/slicks/
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Gumik (pályára)

Post by Free »

Mexikoi
Hat kossz szepen nem tudom talan majd jovore megprobalom
MAS
Sracok tavaly olaszba betevettem egy tuningmuhelybe es ott a srac valami KR es dunlop gumit istenitett letezik ijesmi vagy hogy kellene rakeresnem elore kellene lassan?
Majd 1x felnövök :)
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by mexikói »

Free wrote:Na kössza a metzeller es választ . :) igaz már a multé szegény 2 nap alatt kuka 1 ering+1 h ring volt tavaly. Az nem probléma , ha dunlop-osok vagytok, csak az a guma még nem való nekem ennyi.

Visszatérve a pirellire- nekem 1.5 cm el hátrébb van a kerék mint a gyári álapot, sztem ezért fért be , egyébként tuti szétreszel elöl mindent :)
Akkor srácok a moci lett gyengébb , vagy az érzés ellenére , sokkal lasabban mentem mint tavaly, pedig most érzésre a kezdő csoport is elég keményen ment, a nap végére már felzárkóztam lassan asszem:) És én még sokáig maradok pirellis +metzeller , mivel a dunlop igényli a futóműbeállításokat is , habár le volt beszélve idén gatyába rázom a futómüvet, kb 100 as lett volna rámhangolva 106kg+, de ez megint csak álom marad. köszi by
Én is voltam kint 7-én,a közúti 1-ben,és a kezdőben mentem.Én dunloppal megyek,kb 2:20-as időket gyári futóművel.Itt általában mindenki dunloppal megy,és sokkal gyorsabban,mint én,ha nekik jó,akkor nekem is.Medium,vagy mediumhard keveréket vegyél hátra,és akkor nem fog hamar elfogyni,megtépődni.Ja és én is 100 fölött vagyok :o)
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Gumik (pályára)

Post by Free »

Na kössza a metzeller es választ . :) igaz már a multé szegény 2 nap alatt kuka 1 ering+1 h ring volt tavaly. Az nem probléma , ha dunlop-osok vagytok, csak az a guma még nem való nekem ennyi.

Visszatérve a pirellire- nekem 1.5 cm el hátrébb van a kerék mint a gyári álapot, sztem ezért fért be , egyébként tuti szétreszel elöl mindent :)
Akkor srácok a moci lett gyengébb , vagy az érzés ellenére , sokkal lasabban mentem mint tavaly, pedig most érzésre a kezdő csoport is elég keményen ment, a nap végére már felzárkóztam lassan asszem:) És én még sokáig maradok pirellis +metzeller , mivel a dunlop igényli a futóműbeállításokat is , habár le volt beszélve idén gatyába rázom a futómüvet, kb 100 as lett volna rámhangolva 106kg+, de ez megint csak álom marad. köszi by
Majd 1x felnövök :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

GP Pro-ja vagy Q3-a is van?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Re: Gumik (pályára)

Post by RB26DET »

Én lemértem a kr 108-as 195/65 ös slick "futófelületét" és a 200/55 D211 el összehasonlítva 1,5 cm plusz a KR javára.(csak érdekesség)
Image
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Gumik (pályára)

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote: A 200-as jobb. Lapon nagyobb a felfekvőfelület, nagyobb a tapadás kigyorsításon, hegyesebb is egyszóval jobban lehet vele kanyarodni. Persze a súlya is nagyobb, meg az átmérője de ezen nem fog múlni semmi. :wink:
Most én is 200-ast vettem Brian-től. Igaz, hogy a jelenlegi Battlax YCX (nálam) még csak kb. 500 km-t ment utcán, meg 170 km-t pénteken a Hringen, és szép és jó, de ezek nem tartanak örökké, így már inkább gondoskodtam az utánpótlásról. Erre a 200-as D212GP-re esett a választásunk. 8854 ha jól emlékszem -Medium/Hard- Brian szerint megfelelő nyomással azt nem fogom széttépni, és tartós is.
terveim szerint erre a szezonra le van a gumikérdés.
Post Reply

Return to “Technika”