Gumik (pályára)

Beállítások, alkatrészek, tuning

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
Porsche
aki a Miller
Posts: 128
Joined: 2012.04.20. 21:05

Re: Gumik (pályára)

Post by Porsche »

nylontacsko wrote:
Porsche wrote:
nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell? :smt102
Lég. :cool:
Az csak előre?
Pontosan. : pill :
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Gumik (pályára)

Post by nylontacsko »

Porsche wrote:
nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell? :smt102
Lég. :cool:
Az csak előre?
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
Porsche
aki a Miller
Posts: 128
Joined: 2012.04.20. 21:05

Re: Gumik (pályára)

Post by Porsche »

nylontacsko wrote:D211-be milyen nyomás kell? :smt102
Lég. :cool:
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Re: Gumik (pályára)

Post by nylontacsko »

D211-be milyen nyomás kell? :smt102
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

Attól még látod és el tudod olvasni...szerintem. : pill :
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42216
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by viking »

Nyócvanhaccor leírtuk már.

Előre 2,0-2,1, hátra pályára 1,2-1,3, utcára 1,7-1,8.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: Gumik (pályára)

Post by badzoli »

VIK-001 wrote:aki D211est használ elől az írja le legyen kedves h milyen nyomással mert én tegnap borzasztó okos és egyben szerencsés gyerek voltam ... :smt018
Ez a Brian féle gumi? Arra hidegen nekem 2.1-et, hátra 1.7-et mondott a Brian, de én bevallom őszintén, pályán 1.9/1.7-tel szoktam menni, nekem az tökéletes, nagy melegben még picit kevesebbel. Utcán meg ahogy sikerül, általában hideg2.1/1.9-1.8.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Gumik (pályára)

Post by Blade_RRunner »

[quote="Fre
Az ering minden gumit megtép így , ha parasztba mész ugymond , én is igy csinálom :grin:
az e ringre én valami tapadós utcai gumit tennék fel legalább is ha mégegyszer kijutok és lehetőségem lessz rá megpróbálom, mert a vett használt gumákat (pirelli Metzeller)(k2-sc2) ugyan így széttéptem 3 kör alatt :sad: és kuka[/quote]

Erre van most fent a BT003RS. Csak a pünkösdi időjárás is szápppportálja!
User avatar
Free
Posts: 157
Joined: 2008.10.10. 20:44
Motorom: K5 1000
Itt motorozok: A fejemben
Köridő(k): E.ring=1,21.5/ P.ring=2.19/H.ring sacc 2.17
Location: Gyula

Re: Gumik (pályára)

Post by Free »

Blade_RRunner wrote:
viking wrote:Eddig milyen nyomást használtál?
Amikor először mentem fel D211-el a Hringre, akkor lejövetel után rögtön 2,17-et mértem, és nagggyyyon ronda volt (a peremére legyűrődva a fekete takony, amit ha megpróbáltam letépni, akkor jött vele egy "réteg" gumi, kb. mint a hagyma rétegei). Aztán engedtem belőle, és 1,8-1-9 közt volt melegen, már szebb lett, de kenődött a minta.

Most ápr. 4-én az Eringes oktatáson már úgy mentem, hogy hidegen volt benne 1,45, de ott ilyen lett ez a medium/hard hátsó

Az ering minden gumit megtép így , ha parasztba mész ugymond , én is igy csinálom :grin:
az e ringre én valami tapadós utcai gumit tennék fel legalább is ha mégegyszer kijutok és lehetőségem lessz rá megpróbálom, mert a vett használt gumákat (pirelli Metzeller)(k2-sc2) ugyan így széttéptem 3 kör alatt :sad: és kuka
Majd 1x felnövök :)
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Gumik (pályára)

Post by Blade_RRunner »

Megvolt az első pályázás a Bridgestone 003RS hátsóval egy hete a Pringen. Amiről írok, az határeset a gumi és a futómű téma közt, de legyen mondjuk itt.

Szóval volt bennem egy kis kíváncsiság, hogy egy RacingSTREET gumi, hogyan fogja kezelni a sutaságomat a D211-hez képest. Itt még nem a tempó miatt "aggódtam", hiszen ahhoz biztos elég, hanem hogy egy ezres motoron egy esetleges ügyetlenebb gázkezelés (jellemző ugye: delikvens túlfékezi kanyarba be, aztán kifelé -későn de hirtelen kezdett- nyélgázzal próbál kompenzálni) mennyire hozza ki a sodrából.

Első benyomásom nem volt jó. Ha bármi apró hiba volt az aszfalton kigyorsításon, akkor meg-meg csúszkált a hátulja. Megpróbáltam logikusan végiggondolni. Bájó szokta mondani, hogy OK, hogy 1-es Racetech rugó meg szelepelés elöl, de a hátulja (is) gyenge ennek, és ha majd gyorsulok, akkor kigyorsításon "elájul" a hátsó rugóstag. "Okoska" én gondolta, hogy kibaszok én ezzel a rugóstaggal, jól betekertem a nyomó csillapítást, hogy a hidraulika támogassa a rugót (szükség nem volt rá, csak kíváncsiságból gondoltam kipróbálni). Mivel jellemzően aszfalt hibákon jelentkezett a megcsúszás, felötlött bennem, hogy azokat nem tudja kirugózni. A 3clicks out-ot 6 clicks out-ra nyitottam, és ta-daaaaa, egyből nem driftelt.

Már csak egy kérdés maradt, de azt a Pringes topicban teszem fel.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39088
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Gumik (pályára)

Post by ddt500 »

viking wrote:Az ára viszont elég húzós.
Nincs is tervben. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Technika”