K2 RaR

Magyar bajnokságok, kupák, versenyek

Moderator: ddt500

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Mondjuk ezt inkább az OB-s topicba kéne.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Asszem ki is megyek. :smt026
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: K2 RaR

Post by viking »

Nem semmi neveket ver Dave!

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

badzoli wrote:
ddt500 wrote:Volt egy olyan tervem annó, hogy full gyári futóművel megyek 1:57-58 körül. Hát 59,5-ig jutottam és az 58-at nem is tartom elképzelhetetlennek de kezdem azt érezni, hogy túl sok pénzbe kerülne. Egy rugócsere-átszelepelés kijön egy pályanap árából és valszeg sok problémám megoldódna vele. :smt017 A verseny után 57kg voltam otthon szóval a 100-as rugók kissé erősnek tűnnek alám. :lol:
Lenne átadó 10-15kilóm számodra... :smt005 :smt005 :smt005
Ha mindenki átadandó kilóját átvenném már Loxodonta africana lenne a latin nevem. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
badzoli
Posts: 1952
Joined: 2009.04.06. 14:35
Motorom: Honda CBR600RR '07
Itt motorozok: Hring és mindefelé
Location: RoseHill
Contact:

Re: K2 RaR

Post by badzoli »

ddt500 wrote:Volt egy olyan tervem annó, hogy full gyári futóművel megyek 1:57-58 körül. Hát 59,5-ig jutottam és az 58-at nem is tartom elképzelhetetlennek de kezdem azt érezni, hogy túl sok pénzbe kerülne. Egy rugócsere-átszelepelés kijön egy pályanap árából és valszeg sok problémám megoldódna vele. :smt017 A verseny után 57kg voltam otthon szóval a 100-as rugók kissé erősnek tűnnek alám. :lol:
Lenne átadó 10-15kilóm számodra... :smt005 :smt005 :smt005
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House

Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Volt egy olyan tervem annó, hogy full gyári futóművel megyek 1:57-58 körül. Hát 59,5-ig jutottam és az 58-at nem is tartom elképzelhetetlennek de kezdem azt érezni, hogy túl sok pénzbe kerülne. Egy rugócsere-átszelepelés kijön egy pályanap árából és valszeg sok problémám megoldódna vele. :smt017 A verseny után 57kg voltam otthon szóval a 100-as rugók kissé erősnek tűnnek alám. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Re: K2 RaR

Post by balagee »

Tibi ha nem jok a rugok a sulyodhoz akkor ha fejre allsz, akkor is szenvedni fogsz vele :) Kigyorsitason nem tartja az ivet a motor, tolod magad elott a kerszbe forditott elso kereket ezert megy szet a gumi oldala. (szoptam enis ezzel)

Raulteted a Janit es ki fog rohogni mert neki meg siman lehet hogy hogy pont jo :)

Az is lehet hogy vezetestechnikai gond is kozrejatszik, de ezt az ilyen "lebegek a fold felett" videokbol nem olyan konnyu megitelni.

Az elorelepes biztos nem az lesz hogy 100x is megprobalsz ugyanugy korbe menni. Vagy kitalalod hogy mit baszol el, vagy kitalalod hogy mi rossz a futmuvon. Es a kettot ossze is kombinalhatod, mert lehet hogy mindketto egyutt adja ki azt hogy szopsz a motorral.

Futomuhoz es vezetestechnikahoz is van kulso segitseg. Vagy iganybe veszed oket, vagy elkezdesz agyalni hogy lesz jo. Mindkettonek megvan a maga szepsege. Ha te pocsolod ki, akkor kurva sokaig fog tartani, de legalabb elkezded majd erteni hogy is mukodnek ezek a dolgok :) De draga lesz mert sokat kell majd tesztelni meg probalkozni. Ha meg mas segit az se olcso ugye. Mondjuk az utobbival eselyesebb hogy gyorsabban haladsz.

Tudom paran azt mondjak, hogy 1:55-ig se gumi se futomu nem kell, de nem lehet figyelmen kivul hagyni hogy ugy erzed a motor nem azt csinalja amit szeretnel. Egy jol beallitott motorral elvezet menni, es azt csinalja amit kersz tole. Nem kell eroltetni hogy korbemenj vele a palyan.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Időmérő.

A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Szabadedzés.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Na ha így követelőztök csapjunk a lovak közé. :lol:
Van egy mondás:"Rossz főpróba után jó lesz a premier." Na velem pont ez történt csak fordítva. De kezdjük pozitívan!
Ma reggel kissé késve értem ki a ringre. Pontosan 9:20-kor léptem be a boxba és 9:45-kor indult a szabadedzésünk. Jani szerencsére bedugta a gumimelegítőt így a motor harcra kész volt. Mivel a fékbetétem olyan volt amibe még a verseny belefér de más már nem nagyon így nem állt szándékomban túl sokat körözni a pályán. A terv az volt, hogy a szabadedzés végén megyek ki és 3-4 gyors körrel melegítek mára. Ez pontosan így történt talán egy emberrel találkoztam a pályán a motor teljesen jól szuperált én is odafigyeltem. Nagyon nem erőlködtem csak néhány helyen próbáltam javítani.
4-ik kör elején a cél végén véletlenül visszaraktam 1-be. A csúszókuplung elintézte nem is nagyon volt gond de ahogy visszarakom 2-be leáll a motor. Vagy már addig is állt? Félregurulok, indítok, semmi. Jó bemegyek a fal mögé megint próbálkozom pöcc röff indul a gép. Oké vissza is megyek a boxba. Jön a lap 3-ik lettem a szabadedzésen 2:00.6-al. A K2 R&R érékelésében meg első.
SNC00243.jpg
Minden szuper csak a gumim jobb oldala konkrétan cafatokra ment. Annyira nem jó a kép de az a sáv kb. 2mm beljebb van mint a gumi többi része.
SNC00239.jpg
Szerencsére volt nálam másik amit Jani ösztökélésére fel is tettem. Bájót odainvitáltam, hogy ugyan tekergesse már meg a futóművemet, hogy dolgozzon is egy kicsit. Meg is tette. Itt talán elkövettünk egy hibát mert két osztást betekert a rugóelőfeszítésben. De még ez sem biztos.
Időmérőre igen csúnya felhőket sodort fölénk a szél, aztán kisütött a Nap megint jöttek a felhők szóval káosz volt. A 7712-es gumi tökéletesen megfelelt.
Mentem 5 kört a tempóm az biztató volt de egyik sem volt tiszta. Volt egy olyan érzésem, hogy a motor megint le akar sodródni az ívről de annyit gépészkedtem meg folyton az előttem lévőkre figyeltem, hogy nem tudatosult bennem igazán. Arról nem beszélve, hogy alapvetően jobbnak éreztem a futóművet, nem ütött annyit a kanyar közepén.
A leggyorsabb körömben 2X is nagyon bizonytalan embert kellett előznöm ami nem tett jót a köridőnek. Kijövök a boxba látom 2:02.390. Hát mondom ez kevés lesz. Egy kis víz majd irány vissza. Erre jön a piros keresztes zászló. Esik az eső. Na puff neki. Marad ez az idő 13-ik hely. Ha csak megfutom a FP-s időmet akkor 2 sorral előrébb vagyok a Jani mellett. Jó mindegy jó rajttal bármi lehet. A Rékási Szabi teljese más dimenzióban motorozott.
SNC00245.jpg
Jön a verseny. Boxból kifele nyomok egy rajtgyakorlatot ami kifejezetten jól sikerült. A motor is elég jónak tűnt.
A bemelegítős köröm rajtja már nem volt olyan jó de ekkor még bizakodtam.
Na jön a rajt. Hát minden lehetséges módon elbasztam. :sad: Kicsit bemozdultam, visszavettem, rajt, kis keró elengedem 2-3-4 elmegy 2 sor ember a cél "végén" elveszem a gázt majd szomorúan konstatálom, hogy a 200-as tábla jó 50m-re van még. Mindegy valahogy elfordultam jól kiszorultam 4-es nem raktam be rendesen visszaugrott 3-ba majd kifékeztem pár embert egybe meg majdnem belementem de most sikerült összekanalaznom a gépet. :lol: Szerintem 20-nak jöhettem ki a 3-as kanyarból. A következő pár körben előztem néhányat majd utolértem a Qpit. Na itt jöttek a gondok. A visszafordítókban állandóan lesodródtam és leszakadtam róla a cél végén meg a Mansellnél meg ráestem. Olyan lesodródásaim voltak, hogy a gyors jobbos előtt is fékeznem kellett. :shock: Na ennek örömére be is esett a fékkar a lejtős féktávon. Hát nem örültem neki. Volt még fékem de koppant a a gázmarkolaton. Egyből visszavettem egy kicsit majd a cél végén imádkoztam, hogy visszajöjjön a fékem. Visszajött. Na folytattam az üldözést. Végre sikerült rajtamaradnom a célegyenesben le is nyomtam simán (asszem 750-el megy) sima féktáv majd badadadada leáll a motor. :smt005 2-be vagyok félreállok. 3-ra beindul közben elmennek mellettem 3-4-en. Majd bekocogok a célba. 20-nak. Ha a tegnapiból indulok ki akkor a gyorsváltóval van a baj. Vagy ami miatt elgyengült a motor az okoz ilyen gondot. No nem mint ha sokat számított volna. :wink: Qpi mögött végig 03-04-ket mentem ami röhejes. Mondjuk annyira nem kenődtem el mint vártam de a reggeli 3 körös örömködés után sokkal többet vártam. Ja azt hozzátenném, hogy 1 órától 100 ágra sütött a Nap és 3-kor a 7712 már nem volt jó. De nem azon múlott. :wink:
SNC00248.jpg
Rékási műszaki hiba miatt kiállt.
Hajni rossz rajt után asszem ment 03-at és nyert a lányok között 600-ban.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

Vik a szememre hányta, hogy nagyon negatív hangvételűek a beszámolóim. Na majd csak este írom meg de ő ne is olvassa el. :lol: A verseny maga volt a nagybetűs CSŐD!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: K2 RaR

Post by ddt500 »

viking wrote:Még így is alig kaptál Janitól. :smt023
Az a Kapetz nevű a csodabringájával meg 1,2-re van tőled.
Jó hát a Jani idén először volt a ringen szóval... :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
Post Reply

Return to “Bajnokságok”