Slovakia Ring
Moderator: ddt500
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Slovakia Ring
Úgy emlékszem hogy 11:00-11:30 körül érhettünk oda. (nagyon beszoptuk a várost)
Az első menetet lekéstük.
A második menetig 10 perc lett volna (motorok még futón voltak) tehát ez is bukó.
Mentünk egy menetet 2 kor, meg 3 körül, és az utolsót elmosta az eső...
Az első menetet lekéstük.
A második menetig 10 perc lett volna (motorok még futón voltak) tehát ez is bukó.
Mentünk egy menetet 2 kor, meg 3 körül, és az utolsót elmosta az eső...
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Slovakia Ring
Most, hogy volt ez, hogy csak 14:00-kor kerültetek sorra? Ennyire elkéstetek? Hány menetet mentetek?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: Slovakia Ring
Nos akkor én is írok néhány szót.
Amikor megérkeztünk és informálódtunk, akkor egy picit megnyugtatott, hogy van még két óránk az első menetünkig.
Szépen beállítottuk a guminyomást, és feltettük a gumimelegítőket (Zolinak van, én pedig kértem kölcsön). Ez utóbbi azért kíváncsisággal töltöttel, ugyanis életeben nem használtam még.
Aztán kezdett bennem szépen lassan gyűlni a feszültség. Volt több oka is.
Az egyik, hogy ugye 3 éve nem voltam pályán.
A másik, hogy ez egy teljesen ismeretlen pálya volt számomra, tehát várhatóan nem csak béna/lassú leszek elsőre (ami a Hringen mondjuk kisebb gond lett volna), hanem a pálya ismeretének hiányában jó esélyem volt arra, hogy összevissza fogok kolbászolni. Ez utóbbi azért is volt nyugtalanító számomra, mert az infók szerint ez egy "kurv@gyors" pálya ahol több 180+ os kanyar is van. Ez nekem nem is lett volna gond, de ha valaki tényleg úgy érkezik, és útban vagyok neki, az nem biztos hogy jó. Emiatt is kértük át magunkat a kezdő csoportba. (ez utólag kiváló ötletnek bizonyult)
A harmadik az volt, hogy felhúztam a bőrruhámat, és hát hogy is mondjam... Éreztem már komfortosabban is magam.
Volt még egy negyedik nyugtalanító körülmény is, de erről most még nem írok bővebben.
Aztán lassan eljött a 14:00, zöldre váltott a boxutca kijárat, és kigurultunk Zolival.
Ezen a pályán ellentétes oldalon van a boxutca a célegyeneshez képest mint a Hringen, tehát balról kell bemerészkedni a cél végi féktávra. Viszont a cél végi kanyar ugyanúgy jobbos . Ezt annyira nem éreztem szerencsésnek, tekintve hogy a boxutcából nézve elég gyorsnak tűnt.
Kiértem a boxutcából, és a jobb vállam fölött hátranézve láttam, hogy "érkezik" egy GSXR. Elzúgott mellettünk, megfékezte és elfordult a jobbosba.
Nekiindultunk a pályának. Rettenet óvatosan.
A pályát pontról pontra leírni nem tudom, mert teljesen megjegyezni nem tudtam, de néhány érdekes rész azért megmaradt bennem.
Amit legelőször kiemelnék, azok az úgynevezett emelkedők/bukkanók (ki milyen tempóban érkezik ugye ).
Na azok számomra nagyon durvák. Az első még hagyján.
A másodikat úgy képzeljétek el, hogy egy tempós jobbosból kell rágyorsítani a domb előtti egyenesre, majd magára a dombra (én olyan 160-170 körül jöttem ki a kanyarból, de szerintem 200 fölött jönnek akik tudják, hogy mi az ábra). Ha a dombig húzom akkor simán 220-230, majd a domb tetején szinte eltűnik az ember alól az út (motor teljesen elkönnyül mintha repülne, zsigerek úgy érzésre 10 cm-re felugranak), és a kép ami fogad, hogy nagyjából 50m-múlva el kell fordulni, egy nagyon durca jobbost . Nomost ezzel a dologgal az volt a gondom azon kívül hogy ugye "BAAZZZMEEEG", hogy azért az első pár körben nem tudtam, hogy melyik oldalán is menjek fel a dombra, ami ugye baromira nem mindegy, tekintve hogy ha itt jobb oldalon megyek fel, akkor biztosúristen, hogy ott be nem fordulok jobbra.
Ez a probléma ("hegymenetkor" jobbra vagy balra tartás helyes megválasztása) egyébként négyszer!! jelentkezett, tekintve hogy ilyen dombból annyi van. Más kérdés hogy az említetten kívül még egy volt ami hasonlóan agresszív kanyart előz meg (az persze egy balost, hogy ne legyen egyszerű az élet ), a másik kettőről simán le lehet egykerekezni 3. ban de akár 4. ben is , mert van egyenes még utána.
Szóval ha netán sikerül elfordulni az általam említett domb után (ami sorrendben a pályán a 2.), akkor még nincs vége a korai megpróbáltatásoknak, mert ez a jobb kanyar a végén beszűkül, szerintem elég "alattomos" módon. Ezt a részt egy tempósabb "csiki-csuki" követte, több viszonylag tempós kanyarral, majd az említett "másik" dombos-kanyaros szekcióval.
A pálya utolsó harmadát nagyon lehet élvezni, ugyanis egy balos visszafordító után egyből következik egy sikán szerű jobb bal kombináció, amiből kiérve jön a fentiekben már érintőleg említett dombra felvezető egyenes, majd maga a domb, ahol ugye lehet full gázon menni, és egykerekezni barom módjára lefele jövet, merthogy megy a pálya tovább egyenesen. Aztán egy vadállat féktáv, és jön a célra rá, ami egy Hringhez hasonló jobbossal kezdődik (talán szűkebb picit), aztán egy nagyon enyhe balosban végződik, ahol már teligázzal lehet menni bele a célegyenesbe, ami vicces módon biztosan rövidebb mint a Hring célegyenese, de még az én szánalmas tempómban is láttam féktáv kezdete lőtt fél mp vel 265-öt az órán .
Tényleg nagyon hosszú a pálya. Kell hozzá kondi, de szívesen visszamennék máskor is.
Egyedüli veszélyének ezeket a dombok utáni hamar szembejövő kanyarokat tartom. Aki nem tudja hogy a domb után milyen kanyar jön, és az milyen messze van, azt nagyon megszo... ööö tréfálhatja.
Ráadásul, ha a domb tetején ijedtségből erős féket húz az ember, akkor még baj is lehet belőle, hiszen a motor egyfelől teljesen elkönnyül, másrészt még az ember feneke is elmozdulhat felfelé az ülésből.
Elnézést ha hosszúra sikerült.
u.i.: Frecsaka Jani (Lecso) egy Pannoniával az első felmenetelem 4.-5. körében kívülről körbemotorozott egy jobb kanyarban...
Amikor megérkeztünk és informálódtunk, akkor egy picit megnyugtatott, hogy van még két óránk az első menetünkig.
Szépen beállítottuk a guminyomást, és feltettük a gumimelegítőket (Zolinak van, én pedig kértem kölcsön). Ez utóbbi azért kíváncsisággal töltöttel, ugyanis életeben nem használtam még.
Aztán kezdett bennem szépen lassan gyűlni a feszültség. Volt több oka is.
Az egyik, hogy ugye 3 éve nem voltam pályán.
A másik, hogy ez egy teljesen ismeretlen pálya volt számomra, tehát várhatóan nem csak béna/lassú leszek elsőre (ami a Hringen mondjuk kisebb gond lett volna), hanem a pálya ismeretének hiányában jó esélyem volt arra, hogy összevissza fogok kolbászolni. Ez utóbbi azért is volt nyugtalanító számomra, mert az infók szerint ez egy "kurv@gyors" pálya ahol több 180+ os kanyar is van. Ez nekem nem is lett volna gond, de ha valaki tényleg úgy érkezik, és útban vagyok neki, az nem biztos hogy jó. Emiatt is kértük át magunkat a kezdő csoportba. (ez utólag kiváló ötletnek bizonyult)
A harmadik az volt, hogy felhúztam a bőrruhámat, és hát hogy is mondjam... Éreztem már komfortosabban is magam.
Volt még egy negyedik nyugtalanító körülmény is, de erről most még nem írok bővebben.
Aztán lassan eljött a 14:00, zöldre váltott a boxutca kijárat, és kigurultunk Zolival.
Ezen a pályán ellentétes oldalon van a boxutca a célegyeneshez képest mint a Hringen, tehát balról kell bemerészkedni a cél végi féktávra. Viszont a cél végi kanyar ugyanúgy jobbos . Ezt annyira nem éreztem szerencsésnek, tekintve hogy a boxutcából nézve elég gyorsnak tűnt.
Kiértem a boxutcából, és a jobb vállam fölött hátranézve láttam, hogy "érkezik" egy GSXR. Elzúgott mellettünk, megfékezte és elfordult a jobbosba.
Nekiindultunk a pályának. Rettenet óvatosan.
A pályát pontról pontra leírni nem tudom, mert teljesen megjegyezni nem tudtam, de néhány érdekes rész azért megmaradt bennem.
Amit legelőször kiemelnék, azok az úgynevezett emelkedők/bukkanók (ki milyen tempóban érkezik ugye ).
Na azok számomra nagyon durvák. Az első még hagyján.
A másodikat úgy képzeljétek el, hogy egy tempós jobbosból kell rágyorsítani a domb előtti egyenesre, majd magára a dombra (én olyan 160-170 körül jöttem ki a kanyarból, de szerintem 200 fölött jönnek akik tudják, hogy mi az ábra). Ha a dombig húzom akkor simán 220-230, majd a domb tetején szinte eltűnik az ember alól az út (motor teljesen elkönnyül mintha repülne, zsigerek úgy érzésre 10 cm-re felugranak), és a kép ami fogad, hogy nagyjából 50m-múlva el kell fordulni, egy nagyon durca jobbost . Nomost ezzel a dologgal az volt a gondom azon kívül hogy ugye "BAAZZZMEEEG", hogy azért az első pár körben nem tudtam, hogy melyik oldalán is menjek fel a dombra, ami ugye baromira nem mindegy, tekintve hogy ha itt jobb oldalon megyek fel, akkor biztosúristen, hogy ott be nem fordulok jobbra.
Ez a probléma ("hegymenetkor" jobbra vagy balra tartás helyes megválasztása) egyébként négyszer!! jelentkezett, tekintve hogy ilyen dombból annyi van. Más kérdés hogy az említetten kívül még egy volt ami hasonlóan agresszív kanyart előz meg (az persze egy balost, hogy ne legyen egyszerű az élet ), a másik kettőről simán le lehet egykerekezni 3. ban de akár 4. ben is , mert van egyenes még utána.
Szóval ha netán sikerül elfordulni az általam említett domb után (ami sorrendben a pályán a 2.), akkor még nincs vége a korai megpróbáltatásoknak, mert ez a jobb kanyar a végén beszűkül, szerintem elég "alattomos" módon. Ezt a részt egy tempósabb "csiki-csuki" követte, több viszonylag tempós kanyarral, majd az említett "másik" dombos-kanyaros szekcióval.
A pálya utolsó harmadát nagyon lehet élvezni, ugyanis egy balos visszafordító után egyből következik egy sikán szerű jobb bal kombináció, amiből kiérve jön a fentiekben már érintőleg említett dombra felvezető egyenes, majd maga a domb, ahol ugye lehet full gázon menni, és egykerekezni barom módjára lefele jövet, merthogy megy a pálya tovább egyenesen. Aztán egy vadállat féktáv, és jön a célra rá, ami egy Hringhez hasonló jobbossal kezdődik (talán szűkebb picit), aztán egy nagyon enyhe balosban végződik, ahol már teligázzal lehet menni bele a célegyenesbe, ami vicces módon biztosan rövidebb mint a Hring célegyenese, de még az én szánalmas tempómban is láttam féktáv kezdete lőtt fél mp vel 265-öt az órán .
Tényleg nagyon hosszú a pálya. Kell hozzá kondi, de szívesen visszamennék máskor is.
Egyedüli veszélyének ezeket a dombok utáni hamar szembejövő kanyarokat tartom. Aki nem tudja hogy a domb után milyen kanyar jön, és az milyen messze van, azt nagyon megszo... ööö tréfálhatja.
Ráadásul, ha a domb tetején ijedtségből erős féket húz az ember, akkor még baj is lehet belőle, hiszen a motor egyfelől teljesen elkönnyül, másrészt még az ember feneke is elmozdulhat felfelé az ülésből.
Elnézést ha hosszúra sikerült.
u.i.: Frecsaka Jani (Lecso) egy Pannoniával az első felmenetelem 4.-5. körében kívülről körbemotorozott egy jobb kanyarban...
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Slovakia Ring
badzoli wrote: Azt meg te tudod a legjobban, hogy hozzád hasonlóan nem különösebben érdekel. Így nem is mértük. Még telefonnal se...
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Azt meg te tudod a legjobban, hogy hozzád hasonlóan nem különösebben érdekel. Így nem is mértük. Még telefonnal se...almano wrote:Gondolom a köridőre gondolt ;)badzoli wrote:Hol, miben? A versenyen mi nem indultunk...viking wrote:Ti milyen eredményeket mentetek?
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Gondolom a köridőre gondolt ;)badzoli wrote:Hol, miben? A versenyen mi nem indultunk...viking wrote:Ti milyen eredményeket mentetek?
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Hol, miben? A versenyen mi nem indultunk...viking wrote:Ti milyen eredményeket mentetek?
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Ti milyen eredményeket mentetek?
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Klímás autóval nem volt gond a 35 fok.
Úgy terveztük, hogy reggel 7kor indulás a Miller Haciendától. Aztán az M0 miatt a város felé kellett kerülni, ami szopatás a Lurdy-nál, majd belecsúsztunk az M1-M7 reggeli balesetbe. Eredetileg a "Tapasztalt2" csoportba jelentkeztünk, de közben a 2 csoportot összevonták, a kis létszám miatt. Így másfél órás késéssel megérkezve regisztráltunk, majd kb 10 perces tanakodás után átkértük magunkat a kezdő csoportba, lévén, hogy én nem vagyok gyors, Geri meg 3 éve pályát is csak TVben látott, ráadásul ez szűz pálya mind2őnknek. Így lett bőven időnk elkészülődni, mert a kezdők első menetére még futón voltak a motorok.
Közben Lecsó segített kiszedni egy begyógyult csavart a kipufogómból, hogy ki tudjam venni a hétvégi zakopane túrára berakott szűkítőmet és újra ordíthasson a 2tesó.
Aztán mentünk 1-et, próbáltuk megtanulni a pályát, ami nem egyszerű, inkább szopatós. De élvezhető, csak nagyon más, mint a Hring, de nagyon-nagyon-nagyon más. És hosszú! A dombokat nagyon kell tudni fejben tartani, mert nagyon nem mindegy, hogy melyik oldalon mész fel rá, hogy a másik oldalon a lejtős féktáv végén el tudj fordulni. Aztán nagyon gyors egyenesek és iszonyú szűk visszafordítók.
A 2dik menésünk már lendületesebb volt sokkal, pálya fejben, bátrabban húztuk mind2en.
Aztán sajnos az utolsó menetünket egy hírtelen jött zápor elmosta, de így is megérte, mert nagyon jóléreztük magunkat. A mellettünk lévő boxban voltak Talmáék, széria CBR600RR-ekkel, meg egy kváziMOTO2 géppel.
Volt egy 7körös verseny is a nap folyamán, az eredményeket ontosan nem tudom, de Talma és Brian jót csatázott kb a feléig, utána nem tudom, hogy Briannel mi történt. **** meg kb 5-6mp-et vert Talma Gergőre, aki a fent említett MOTO2-esre hajazó géppel ment, Talma a széria 600RR-el.
Ami még nagyon furcsa volt, hogy folyamatosan látod a pálya más szakaszain haladó motorosokat, mivel az egész alapterülete nem túl nagy, ráadásul teljesen nyilt terület.
Amúgy a beton elég széles, még a szűk visszafordítókban is biztonságosan lehet kikerülni a másikat.
Az egész komplexum viszont nagyon európai. A boxokban bőséges konnektor, kézmosó, tiszta (ugyan konténerben kialakított) WC-k, büfé (bár erről sokan panaszkodtak, hogy a személyzet nem jól adott vissza, stb.), kívül szálloda, külön vezetéstechnikai pálya, stb...
Amikor zárták a boxokat, jött egy nénike és egy gépesített söprűvel azonnal körbetakarította a boxokat, úgy zárták le őket.
Úgy terveztük, hogy reggel 7kor indulás a Miller Haciendától. Aztán az M0 miatt a város felé kellett kerülni, ami szopatás a Lurdy-nál, majd belecsúsztunk az M1-M7 reggeli balesetbe. Eredetileg a "Tapasztalt2" csoportba jelentkeztünk, de közben a 2 csoportot összevonták, a kis létszám miatt. Így másfél órás késéssel megérkezve regisztráltunk, majd kb 10 perces tanakodás után átkértük magunkat a kezdő csoportba, lévén, hogy én nem vagyok gyors, Geri meg 3 éve pályát is csak TVben látott, ráadásul ez szűz pálya mind2őnknek. Így lett bőven időnk elkészülődni, mert a kezdők első menetére még futón voltak a motorok.
Közben Lecsó segített kiszedni egy begyógyult csavart a kipufogómból, hogy ki tudjam venni a hétvégi zakopane túrára berakott szűkítőmet és újra ordíthasson a 2tesó.
Aztán mentünk 1-et, próbáltuk megtanulni a pályát, ami nem egyszerű, inkább szopatós. De élvezhető, csak nagyon más, mint a Hring, de nagyon-nagyon-nagyon más. És hosszú! A dombokat nagyon kell tudni fejben tartani, mert nagyon nem mindegy, hogy melyik oldalon mész fel rá, hogy a másik oldalon a lejtős féktáv végén el tudj fordulni. Aztán nagyon gyors egyenesek és iszonyú szűk visszafordítók.
A 2dik menésünk már lendületesebb volt sokkal, pálya fejben, bátrabban húztuk mind2en.
Aztán sajnos az utolsó menetünket egy hírtelen jött zápor elmosta, de így is megérte, mert nagyon jóléreztük magunkat. A mellettünk lévő boxban voltak Talmáék, széria CBR600RR-ekkel, meg egy kváziMOTO2 géppel.
Volt egy 7körös verseny is a nap folyamán, az eredményeket ontosan nem tudom, de Talma és Brian jót csatázott kb a feléig, utána nem tudom, hogy Briannel mi történt. **** meg kb 5-6mp-et vert Talma Gergőre, aki a fent említett MOTO2-esre hajazó géppel ment, Talma a széria 600RR-el.
Ami még nagyon furcsa volt, hogy folyamatosan látod a pálya más szakaszain haladó motorosokat, mivel az egész alapterülete nem túl nagy, ráadásul teljesen nyilt terület.
Amúgy a beton elég széles, még a szűk visszafordítókban is biztonságosan lehet kikerülni a másikat.
Az egész komplexum viszont nagyon európai. A boxokban bőséges konnektor, kézmosó, tiszta (ugyan konténerben kialakított) WC-k, büfé (bár erről sokan panaszkodtak, hogy a személyzet nem jól adott vissza, stb.), kívül szálloda, külön vezetéstechnikai pálya, stb...
Amikor zárták a boxokat, jött egy nénike és egy gépesített söprűvel azonnal körbetakarította a boxokat, úgy zárták le őket.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Slovakia Ring
Mentek a Superbike-os pályanapra? Én is szerettem volna de későn kapcsoltam. Bár ebben a 35 fokban lehet nem is baj.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- almano
- alias Szundi
- Posts: 4334
- Joined: 2008.12.29. 00:11
- Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
- Itt motorozok: Pálya
- Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
- Location: Bácsalmás, lennt délen...
- Contact:
Re: Slovakia Ring
Ott voltam. Lattam en is :)aquabase wrote:Talmácsi nyert a slovakiaringen.
Ez a címe a cikknek a tatalbike-on.
Nyert, Pelyhe Gyuri előtt, best time 2,15
Hááááát.....
Total gyari CBR 600-al.
Csak mezei mintas 211 GP NTEC volt rajta semmi mas specko cucc.
Gumi fekcsovek, rendszamtablatarto, indexek minden :)
Re: Slovakia Ring
Talmácsi nyert a slovakiaringen.
Ez a címe a cikknek a tatalbike-on.
Nyert, Pelyhe Gyuri előtt, best time 2,15
Hááááát.....
Ez a címe a cikknek a tatalbike-on.
Nyert, Pelyhe Gyuri előtt, best time 2,15
Hááááát.....
Azon a napon válik az ember igazán felnőtté, amelyiken először nevet magán tiszta szívből.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42219
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Slovakia Ring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"