Euroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

Post Reply
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Euroring

Post by apapali »

elég érthető leirás volt :smt023 az egyik ismerősöm aki 1.18-at megy aszonta,ha a célegyenesben a kanyar előtti repedésig húzom a gázt,+ 2 másodpercet jelent csak ott!egyébként ezen a pályán,sokkal kissebb lépésekben lehet előrrehaladni mint a h-ringen
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: Euroring

Post by Kenyér »

http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: Euroring

Post by Kenyér »

akkó elmesélem hogyan élem meg az 1:25,80-at
Hátha érdekel valakit...
Ami legelőször feltűnik,az a futómű... 1:27-28 után minden másodperchez új beállítást kelett keresnem.
Kiderült hogy a pálya telistele van egyenetlenségekkel,amiről eddig nemtudtam. egszerűen elnyelte őket a setup. na most ezek előjöttek.
Nem zavaróka,mert nyélgázon átengedik a motort,de megjelentek.
Változott a váltások helye,és ideje. 15-42es átéttelel ha jól jövök ki a célrarából a "hid" után még beleváltok a 4.-be. Ez bőven 200felettti tempót enged sejtetni. Az órám már ugyebár semmit nem ér
Az utánna lévő törés 4 a sikánnal együtt ami valójában a 4 helyett igazából csak 3 kanyar. itt kiengedem a motort egészen a jobb széléig,majd a kis balos törést pont középen érintem a rázókőnél.(itt elég sok arcot meg lehet tréfálni mert sokan ezt is kanyarnak veszik pedig csak egy kis ív bátran teljes gázálláson fordulhatsz).
az erős balos előtt dugok egy kettest majd elfordulok,de úgy ,hogy hagyom kisodródni a jobb széléig. elég erőszakosan kell fordulni. Innen csak egy kis törés,hogy megérkezz a nagy jobbosba amit úgy szoktam elfordulni,hogy a közepére érkezzek ki ,hogy onnan tegyem be a következő balos előtt a jobb szélének a 3/4ére.(ez csodás megfogalmazás,de aki ismeri a vonalat tudja mit beszélek)
Innen megint érintő középen,és nyélgáz kifelé.. soxor a rázókövön érkezek meg a kijáratnál.
Innen jön sokak igazi félelme a gyors balos.
semmi extra. belül érinted nyélgáz 3ban. a félősebb fékez,a tökösebb stbaligáz,a vérprofi itt még húzza neki. Figyelem! Belül huplis! pattog rajta a motor!
Közeledsz megint egy erős jobbhoz. visszadob 2-be. eddigre ha rendesen toltad neki kint vagy a pálya bal szélén.
ezt a kanyart kicsit el kell rontani,hogy a következő 2 jól kijöjjön.
beesek jobbra, és én rögtön húzodok is tovább jobbra, majd a rázókő belső szélén borítok így kifelé kb középre érkezek meg ami segít bevenni a kis törés (ami egy fura jobbos) és húzódhatok erősen a pálya jobb szélére.
itt én már dugok neki egy 3.-at mert különben kigyorsítás közepén fogyok el a gangból.
Szal itt elég hamar ráborítom a motort a kanyarra nem engedem túlzottan ki, és akkor teligázon lehet elfordulni. Fura mert elvileg lehente késleltetni kicsit a kanyarodást,ahogy sokan csinálják is, de akkor nem leszel elég gyors a következő síkán előtt.
Viszont ha itt elég gyors voltál az egyenes kb 2/3-ára érkezel meg függőlegesbe.Persze végig nyélgázon. Így elég kevés időd lesz átsorolni a bal oldalra a sikán előtt, de én ezt egybe szoktam kötni az előtte lévő féktávval.
a sikán elég necces. valahogy nem jön ki rendesen csak 10ből kb. 5*. De ez még mindig jobb mint akik rendszeresen mennek sóderezni ott
Szal a sikánnál teljesen balszélről indítva berakom jobbra a dögöt, majd a kanyar közepén balra,de ezt úgy hogy az utánna lévő kis törés egyenesnek jöjjön ki. Így itt ha ügyes vagyok megint kell a 3. amit rögtön dobok is visza 2-be. Itt jön az eggyik legagresszívebb féktávom. rettenetesen bele lehet menni ebbe ahátsó jobbosba. Bár ez megint olyan mait kicsit el kell rontani,különben a kijáratnál kell visszavenend a tempóbol,és az nagyon lelassít a végén. Szóval egy kicsit hamrabb kell ledönteni a gépet, és a kanyart elég szűken venni,hamar érinteni és tűz kifelé. Így a túloldalt fogod érinteni a kis betonos felület végét.
Az utolsó két kanyart is ezer képpen veszik az emberek.
Én az utolsó előttibe elég sokáig beengedem a gépet, majd agresszívan behúzom belülre,hogy az utolsó kanyar ráfordítását a pálya bal szélétől kb kb 2 méterre kezdjem. Innen már teligázon lehet kifordulni a célegyenesre úgy hogy közben a gép nyugodtan sodródhat jobbra nem fog lemenni a pályáról.
Én kb így megyek. reméllem érthető volt és nem unalmas.
Nem mondom,hogy ez a leggyorsabb,vagy ezek az ideális ívek. Nekem ezen időeredmények ezzel a leosztással jönnek meg,egy lites v2-őn.
Köszönöm a hallgatóságnak
Image
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Euroring

Post by FélSvéd »

Kenyér wrote:
apapali wrote:
Kenyér wrote:40k-ert barkit beviszek 2:20alá!!eringen :smt005
vagy a gumifal alá :D
Írtam kis szösszenetet eringről,mit hol hogyan veszek...
Kíváncsi volnál rá?
Nemtom betegyem-e ide,mert rajtunk kívül nemsokan járnak ki,és há nemakarom janizni sem :oops:
persze hogy tedd be, ezért van a forum, ez a topik meg pláne
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: Euroring

Post by Kenyér »

apapali wrote:
Kenyér wrote:40k-ert barkit beviszek 2:20alá!!eringen :smt005
vagy a gumifal alá :D
Írtam kis szösszenetet eringről,mit hol hogyan veszek...
Kíváncsi volnál rá?
Nemtom betegyem-e ide,mert rajtunk kívül nemsokan járnak ki,és há nemakarom janizni sem :oops:
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Euroring

Post by apapali »

Kenyér wrote:40k-ert barkit beviszek 2:20alá!!eringen :smt005
vagy a gumifal alá :D
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: Euroring

Post by Kenyér »

40k-ert barkit beviszek 2:20alá!!eringen :smt005
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Re: Euroring

Post by apapali »

szerintem kétes dolog valakinek azt igérni,hogy be viszi ijen meg ojan idő alá,ha az illető tanonc nem meri odáig húzni a gázt ameddig mondják,hiába az egész! bátorságot nem lehet pénzért venni,azt meg gondolom senki nem igéri meg,hogy eddig húzzad,itt fékezz,de ha nem jön össze,akkor vállalom a felelősséget!na én ijenért nem adnák egy petákot sem,40-ből kijön majdcsak 2 pályanap,aztán ha merem neki kenni fejlődök,ha nem nem,de enyém a döntés
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Euroring

Post by mexikói »

FélSvéd wrote:repsol82
félek a kérdés hozzám szól, meg is illetödtem
sajnos én csak 9 + 10 + 11 én leszek kint, 12.-én haza kell repülnöm, mert másnap indulok le egy busznyi szüretelni vágyó nyugdijassal
de a tanácsom az hogy ne félj odamenni bárkihez aki a környékeden pakol le. Szerintem bárki szivesen segit, föleg azért is mert még jól is esik ha valaki pont töle akar tanulni. Hidd el mindenki el fogja mondani önzetlenül azt amit tud
Habár van aki 40k -ér vinne be 2:10 alá, de oda elöbb utobb mindenki el tud jutni gyakorlással is
:grin: :grin: Hát félni csak a rossz időtől félek,majd meglátjuk mi lesz.
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Euroring

Post by FélSvéd »

repsol82
félek a kérdés hozzám szól, meg is illetödtem
sajnos én csak 9 + 10 + 11 én leszek kint, 12.-én haza kell repülnöm, mert másnap indulok le egy busznyi szüretelni vágyó nyugdijassal
de a tanácsom az hogy ne félj odamenni bárkihez aki a környékeden pakol le. Szerintem bárki szivesen segit, föleg azért is mert még jól is esik ha valaki pont töle akar tanulni. Hidd el mindenki el fogja mondani önzetlenül azt amit tud
Habár van aki 40k -ér vinne be 2:10 alá, de oda elöbb utobb mindenki el tud jutni gyakorlással is
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
mexikói
Posts: 377
Joined: 2009.02.01. 02:45
Motorom: 05' cbr 1000 RR,CR 250
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): Kakucs 47,88 Slovakiaring 2:38.8 Hring 2:13,3
Location: Komárom-Esztergom megye Császár
Contact:

Re: Euroring

Post by mexikói »

FélSvéd wrote:
repsol82 wrote:
aquabase wrote:
repsol82 wrote:Bár nem euroring ,de a témához kapcsolódik.Én ezért csináltam ezt a videót,mert kiváncsi voltam,hogy hogyan ülök a motoron.Mi a véleményetek?


Hány kört mentél? :D
3*20 percet :smt005 :smt005 :lol:
Kb 15-20-at aztán jöttem haza
nem szédültél el?
a körforgalom azért jo mert a Hringen ugyis jobb oldala kopik a guminak, igy legalább nem kell megforditanod a gumit
Van másik gumim,tegnap előtt jött meg.Te mész majd 12-én a szabad motorozáson?
Jól jönne pár jótanács :smt006
Amikor ráülünk a motorra,akkor magunkra maradunk,és a PR már nem segít.
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Euroring

Post by almano »

Kenyér wrote:
almano wrote:
Kenyér wrote:ering is nagyon jobbos. ha megforditom a slicket lehet bajom belőle? :???:
Visszafele fog forogni a kerek :smt006 :smt033
rövidebb lesz a féktáv :smt005
Az is lehet!!!!
Nem kell Brembo, csak forditott gumi!! :smt026
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Re: Euroring

Post by Kenyér »

almano wrote:
Kenyér wrote:ering is nagyon jobbos. ha megforditom a slicket lehet bajom belőle? :???:
Visszafele fog forogni a kerek :smt006 :smt033
rövidebb lesz a féktáv :smt005
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
FélSvéd
Posts: 4700
Joined: 2007.02.23. 01:23
Motorom: GSXR1000K5,ZX10r &DucST4s
Itt motorozok: főleg Európa pályáin
Köridő(k): Hring2:00 Pring2:05 Misan1:48Mug2:08,Alm1:51
Location: holittholott
Contact:

Re: Euroring

Post by FélSvéd »

Kenyér wrote:ering is nagyon jobbos. ha megforditom a slicket lehet bajom belőle? :???:
nagyon sokan forgatjuk a gumit
csak jol kell időziteni, tehát nem akkor kell forditani amikor az egyik oldalnak majdnem vége van, hanem amikor 30-40% os még a gumi de már látszik hogy a jobb oldal mondjuk már lent van 50% on. Igy kb egyszerre kopik el a végén
Ha megvárod hogy a jobb oldala 70% elkopott akkor már késő a forditás mert benne marad a fejedben és a másik oldalra nem mersz majd kigyorsitani
ImageImagefekezzrovidebbet.blog.hu Image
Racer=Csak annyira menj lassan, hogy te légy a leggyorsabb!
User avatar
almano
alias Szundi
Posts: 4334
Joined: 2008.12.29. 00:11
Motorom: 2008 GSX-R 750, Aprilia RS250
Itt motorozok: Pálya
Köridő(k): hring=2.26|pring 5.0|mugello 5.7|brno 357
Location: Bácsalmás, lennt délen...
Contact:

Re: Euroring

Post by almano »

Kenyér wrote:ering is nagyon jobbos. ha megforditom a slicket lehet bajom belőle? :???:
Visszafele fog forogni a kerek :smt006 :smt033
Image
Profi motorkerékpár szerviz és alkatrészek a legolcsóbban
Pályamotor felkészites, tuningolás, futóműbeállitás
Post Reply

Return to “Pályanapok”