Page 1 of 11

Re: Euroring

Posted: 2017.08.29. 20:27
by VIK-001
Blade_RRunner wrote:
VIK-001 wrote:Szo ering?
Én majdnem mentem, de végül letettem róla. :(

A négy csoportból csak kettő gyorsaságis, a kettő közti határ meg pont olyan, hogy a lassabban esélyes, hogy egy tiszta kört sem tudnék menni, míg a gyorsabban én lennék az osztály bohóca. Márpedig Ering nem olyan, mint egy nagy pálya, hogy még ha ketten előznek is van esély valahol elfordulni. A mázsa vassal a lábaimban nem kockáztatom a tumultust ott.

Viszont időjárás függvényében 8-án Hring és/vagy 11-én Pring.
1:30 al lehet jó lennek meg csak gyorsulnék egy kicsit is ha már ott vagyok de lecsúsztam a fizetésről
így cancel a program .. inkább egyszer majd lemegyek csak úgy motorozni egyik hétvégén .... :shock:

Re: Euroring

Posted: 2015.09.20. 14:42
by VIK-001
Mami Kupa YT600 kategória... Ez 2000 évjárat előtti karbis motoroknak szólt. 600ccm 4 henger felette 3.2.1.
Lentebb amúgy a link ...

ez meg a vége lett...
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=5667F521

Re: Euroring

Posted: 2015.09.20. 08:30
by vadhorgász
VIK-001 wrote:
Blade_RRunner wrote:
VIK-001 wrote: 1:30.199 és kész ...
Mondjuk abszolut nem mervado, h en mit gondolok, de sztem ez a korulmenyeket ismerve teljesen rendben van.
A palyat megkedvelted, mesz maskor is akar csak sajat jokedvbol, vagy pfuuj, soha?
Megyek máskor is!!!! Nagyon bejött a pálya ( bár a technikás részek nekem blöááá :smt078 mivel nem tudok motorozni) a gyors részeket viszont imádom. De valami áttétel mókolás kell h ne váltsak annyi luftot főleg a középső balös visszfordító? kigyorsításán nem találom el a dlgot sokszor skoda liazzal lehettem volna mert dupla kuplung gázfröccs.... :D

Sőt jövő tavasszal minden ilyen kisebb nagyobb pályát körbe akarok járni.
Örülök az eredménynek ès, hogy tetszett.
Milyen verseny volt ez?
A leírásod alapján egéssz kedvet kaptam.

Re: Euroring

Posted: 2015.09.20. 08:13
by VIK-001
Blade_RRunner wrote:
VIK-001 wrote: 1:30.199 és kész ...
Mondjuk abszolut nem mervado, h en mit gondolok, de sztem ez a korulmenyeket ismerve teljesen rendben van.
A palyat megkedvelted, mesz maskor is akar csak sajat jokedvbol, vagy pfuuj, soha?
Megyek máskor is!!!! Nagyon bejött a pálya ( bár a technikás részek nekem blöááá :smt078 mivel nem tudok motorozni) a gyors részeket viszont imádom. De valami áttétel mókolás kell h ne váltsak annyi luftot főleg a középső balös visszfordító? kigyorsításán nem találom el a dlgot sokszor skoda liazzal lehettem volna mert dupla kuplung gázfröccs.... :D

Sőt jövő tavasszal minden ilyen kisebb nagyobb pályát körbe akarok járni.

Re: Euroring

Posted: 2015.09.20. 07:28
by Blade_RRunner
VIK-001 wrote: 1:30.199 és kész ...
Mondjuk abszolut nem mervado, h en mit gondolok, de sztem ez a korulmenyeket ismerve teljesen rendben van.
A palyat megkedvelted, mesz maskor is akar csak sajat jokedvbol, vagy pfuuj, soha?

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 20:57
by VIK-001
ddt500 wrote:Én az általános pályatapasztalatodról beszéltem nem az eringesről. :lol:
Tudtam!!!! :smt079 :smt075

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 20:56
by VIK-001
1:30.199 sztem versenyen az adok kapok miatt nem lett jobb idő...
nem magyarázom a bizonyítványt
1:30.199 és kész ...

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 19:44
by ddt500
VIK-001 wrote:hát soha nem jártam itt az első 3 meg élből nyomta mi a szitu.
Első menet reggeli Fp-n a hátsó sikán kivezetését átugrottam a rázókő mind a két szárán Ha kicsit nagyobb a tempó magasabbra ugrok elengedem a kormányt akkor a Superman megvan null kézzel és csak sima superman volt.. és érdekes h ez után fricska után "elment?" a fék. Az első két ráhúzás nem volt határozott de fogott
aztán egész nap hibátlanul működött ;)
Aztán a hátsó egyenes kigyorsításán rá sodródtam a pálya szélesítésnek szánt beton gyepkockákra na azon is kereszbe állt a motor.
Aztán már nem volt gond sem QP1 -2 sem pedig a Rece-n ;)
Tettem amit tudtam. Ennyi.
Az ütés szétnyomta a fékdugattyúkat. Mint amikor szervizeléskor visszanyomkodod őket és kell pár pumpálás, hogy kemény legyen. Kormánycsapkodásnál is van ilyen. Én az általános pályatapasztalatodról beszéltem nem az eringesről. :lol:
Mi lett a pb?

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 19:42
by Blade_RRunner
Grat!

Korido mi lett?

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 19:26
by VIK-001
hát soha nem jártam itt az első 3 meg élből nyomta mi a szitu.
Első menet reggeli Fp-n a hátsó sikán kivezetését átugrottam a rázókő mind a két szárán Ha kicsit nagyobb a tempó magasabbra ugrok elengedem a kormányt akkor a Superman megvan null kézzel és csak sima superman volt.. és érdekes h ez után fricska után "elment?" a fék. Az első két ráhúzás nem volt határozott de fogott
aztán egész nap hibátlanul működött ;)
Aztán a hátsó egyenes kigyorsításán rá sodródtam a pálya szélesítésnek szánt beton gyepkockákra na azon is kereszbe állt a motor.
Aztán már nem volt gond sem QP1 -2 sem pedig a Rece-n ;)
Tettem amit tudtam. Ennyi.

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 19:15
by ddt500
A lényeg hogy megcsináltad esés nélkül. :smt023 Kb. 0 pályatapasztalattal rögtön versenyezni nem a legokosabb dolog de ezt nem akartam előtte mondani mert vészmadárnak tűntem volna! :smt005
Moci rendben volt?

Re: Euroring

Posted: 2015.09.19. 18:58
by VIK-001
na akkor AterTheFlag
7. helyről indulva kapásból sikerült a rajtnál 3 helyet vissza esni. No problemo - gondoltam innen szép nyerni. Ahogy korábban írtam 5en voltunk 1secen belül. Ez az első körben meg is volt közvetlen előttem egy 2 hengeres Yamaha ment előtte pedig egy Old Timer MotoGuzzi. A cél egyenesben a Yamit kikerültem majd a gyors kanyarok utáni első balosban beszúrt féktávon. Ezt kétszer játszotta el. Harmadikra védetem a helyet innentől a Yami problem megoldva. Irány a Guzzi után. Pár körön keresztül kergettem. Sajna az egyenesben abban a motorban is volt még kajak így kellett jó pár kör mire annyira megtudtam közelíteni, hogy adott kör közepén éreztem a célegyenesben MOST. Igen csak akkor volt az akarat, hogy a célegyenes előtti jobbost elkottáztam lesodródtam. Emberünk így lőtávolon kívülre került ráadásul a másik Yami is a nyakamon aki egy a hátsó egyenes előtti jobbosban beszúrt. Brutálisan ráestem ő pedig a Guzzisra. Na mondom akkor most összekapom magam és a célegyenesben egyszerre kettőt. Igen csak a célegyenesre ráfordulva kockás zászló, ami olyan közel volt, hogy a Yamist sem tudtam a célvonalig lelépni.
Ettől függetlenül jót motoroztam. Ezt kimerem jelenteni ;)
Ám a kotta miatt haragszom magamra. Na de sebaj...
Első versenyem. Ráadásul egy olyan pályán amiről videót is tegnap este láttam először.
Köszönöm mindenkinek aki bátorított és még kicsit drukkolt is és gondolt rám egy fél gondolat erejéig. Illetve hatalmas köszönet azoknak akik a helyszínen segítettek!

Re: Euroring

Posted: 2015.09.08. 18:57
by VIK-001

Re: Euroring

Posted: 2014.07.14. 16:32
by Blade_RRunner
viking wrote::smt023
Köszi! :)

Tibi! A futóművel alapvetően elgédett vagyok. A pénteket nagyjából Bájó mesternél töltöttem, aki "reinstallálta" az elő telókat. Megerősítette a kompresszió és a rebound szelepet, így pl. a rebound-nél nem kell elzárni szinte koppra, azaz nem az áramló olaj a szűk keresztmetszet, hanem a lamellák csillapítása (átdobásnál jobb érzés, vagy csak bebeszéltem :D ). A kompresszió meg szintén fickósabb, mivel az olajszint viszonylag alacsony, mert hogy arra panaszkodtam, hogy nem fordult (illetve amikor meg fordult, akkor meg fékezésnél nem volt jó).

A fő előrelépés a hangolhatóság. Egy-két kör előfeszítés ide vagy oda, negyed kör kompresszió csillapítás ki-be, ezekkel még próbálkozok, de ez már csak játék a (most már meglévő) lehetőségekkel.

Re: Euroring

Posted: 2014.07.14. 12:51
by ddt500
Milyen a futómű?