Euroring
Moderator: ddt500
- viking
- Site Admin
- Posts: 42216
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: Euroring
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39089
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Euroring
Egyik villaszárba 95-ös a másikba 90-es kell. Egyébként ha közös motort használtok arra kell fejleszteni aki keményebben hajtja. Ha neki kemény a rugó legfeljebb nehezebben fordul vele de ha alattad összeomlik az eleje 5 kör után akkor mész a levesbe.Blade_RRunner wrote:Amikor lendületesebben mentem, helyenként már így is beljebb kellett húzogatnom a térdem, mert nem csak húztam, hanem "kiemelt"ddt500 wrote:A kiülést annyira nem erőlteted. Viszont ha már most összeül az eleje az a Hungaroringen probléma lehet. A rugó előfeszítés spanolása csak tüneti kezelés, nem megoldás. Szerintem.
Jobban kitéve a seggem, instabilabb érzés. Viszont az biztos, hogy felsőtestből még ennél a kiülésnél is ennél jobban lehetne bedolgozni. Szóval egyelőre a felsőtestemmel próbálok jobban "bemenni".
Bájó szerint az olajszinttel tudunk még játszani, hogy ne koppanjon fel. 0.9-es a rugó, és nekem egy 0.95-ös kéne elvileg. Juditnak meg persze puhább, ezért abban reménykedek, hogy az olajszinttel kompromisszumos megoldás születhet.
Lásd: Sv.éd utolsó esése.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Amikor lendületesebben mentem, helyenként már így is beljebb kellett húzogatnom a térdem, mert nem csak húztam, hanem "kiemelt"ddt500 wrote:A kiülést annyira nem erőlteted. Viszont ha már most összeül az eleje az a Hungaroringen probléma lehet. A rugó előfeszítés spanolása csak tüneti kezelés, nem megoldás. Szerintem.
Jobban kitéve a seggem, instabilabb érzés. Viszont az biztos, hogy felsőtestből még ennél a kiülésnél is ennél jobban lehetne bedolgozni. Szóval egyelőre a felsőtestemmel próbálok jobban "bemenni".
Bájó szerint az olajszinttel tudunk még játszani, hogy ne koppanjon fel. 0.9-es a rugó, és nekem egy 0.95-ös kéne elvileg. Juditnak meg persze puhább, ezért abban reménykedek, hogy az olajszinttel kompromisszumos megoldás születhet.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39089
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Euroring
A kiülést annyira nem erőlteted. Viszont ha már most összeül az eleje az a Hungaroringen probléma lehet. A rugó előfeszítés spanolása csak tüneti kezelés, nem megoldás. Szerintem.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Tegnap Eringen voltunk, és remekül éreztük magunkat. Grafomán beszámoló következik.
A nap egy közepes szívással kezdődött, mert a jelenlegi ostromállapotoknak köszönhetően 45 perc alatt értem el az amúgy max. 10 percre lévő utánfutó kölcsönzőhöz. A városból kijutáshoz egérutat használtam, de persze az sem volt sima ügy. Szerencse, hogy jelentős ráhagyással szerveztem a napot.
Eringen már minden rendben volt (kivételesen). Remek kora nyári idő volt, kényelmesen berendezkedtünk, közben dumáltunk azzal néhány ismerős arccal, aki ott volt. A legnagyobb létszám a nap végére 10 fő volt, de a legjellemzőbb a 4 motor volt a pályán. Tökéletes!
Az első felmenetelben hamar eljutottam oda, hogy rakosgattam a térdemet, viszont fékezésen nem tetszett a motor. Ha nagyot fékeztem (a Pringhez képest itt nagyobbat merek húzni a karon), akkor "döcögős" volt az eleje, úgy meg nem jó érzés ráborítani. Abban a közel 30 fokos melegben úgy imbolygott az eleje, amikor megnyomkodtam a depoban, hogy csak néztem. Szinte tejesen el kellett zárni a húzó fokozatot, hogy jó legyen. Jobb is lett, de a hátulja kigyorsításon pumpálni kezdett (Judit is érezte, pedig nem veszett tempóban megy), és még mindig nem éreztem "kedvesnek" az elejét. A kötegelő nagyon lent volt.
A hátulja kapott fél kör húzó csillapítást befelé; az elején meg kitaláltam, hogy tekerek be előfeszítést, hogy nagyobb legyen a rugóút, de "cserébe" nyitok a nyomófokozaton, hogy "együttműködőbb" legyen. Bejött a dolog, innentől nagyon jó érzés volt motorozni. Elég kényes ezt a 600-as telót belőni, hogy készségesen kanyarodjon is a gép, de fékezésnél ne az olajstoppon pattogjon, de talán nem reménytelen. ;)
Köridőmérővel mértem 25-öt, ami megegyezik a legjobb időmmel, amit köridőmérővel mértem a Hondán. Azzal volt utána teló saját GPS-ével 24.3 is, ki tudja ... Aztán ezután elkezdtem nem csak végig 3-ban menni, hanem a sikán utáni féktávon visszarakni 2-be, és azzal abszolválni az utolsó 3 kanyart meg a célegyenes elejét. Sajnos ekkor elfelejtettem bekapcsolni a köridőmérőt, pedig érzésre ezzel egy picit talán gyorsultam. Utána már fáradt voltam, de még aktuális pálya-pajtásokkal motorozgattunk egy-két vidámat. Kint volt egy srác, aki az 1000RR-rel 1:18-at tud menni; nála volt GoPro és amíg a türelme engedte, néha kamerázott.
Volt egy srác egy SP2-vel, vele nagyon hasonló tempót motoroztunk, így egy felmenetelt eljátszottunk azzal, hogy melyikünk megy elöl. :) Semmi beszúrogatás, vagy állatság, csak vidám motorozás.
Judit ennél nagyobbat lépett előre. Úgy tűnik, jól halad az összeszokása az új motorral, mert új PB-t mért neki a köridőmérő. 1:37 az 2 mp-cel jobb, mint a tavalyi legjobb ideje. Aztán talált is magának egy társat, aki kergette; elmondása szerint jobban is húzta a gázt emiatt, de sajnos ez volt az, amikor elfelejtettem a köridőmérőt. :/
Egyetlen pályaelhagyás sem volt, simán ment a nap, aminek a végére hullafáradtak lettünk, de mégis mosolyogva mentünk haza.
Mozgókép: http://youtu.be/wZPJpWqtG80 (nem kevés javítanivalót látok így kintről nézve...)
A nap egy közepes szívással kezdődött, mert a jelenlegi ostromállapotoknak köszönhetően 45 perc alatt értem el az amúgy max. 10 percre lévő utánfutó kölcsönzőhöz. A városból kijutáshoz egérutat használtam, de persze az sem volt sima ügy. Szerencse, hogy jelentős ráhagyással szerveztem a napot.
Eringen már minden rendben volt (kivételesen). Remek kora nyári idő volt, kényelmesen berendezkedtünk, közben dumáltunk azzal néhány ismerős arccal, aki ott volt. A legnagyobb létszám a nap végére 10 fő volt, de a legjellemzőbb a 4 motor volt a pályán. Tökéletes!
Az első felmenetelben hamar eljutottam oda, hogy rakosgattam a térdemet, viszont fékezésen nem tetszett a motor. Ha nagyot fékeztem (a Pringhez képest itt nagyobbat merek húzni a karon), akkor "döcögős" volt az eleje, úgy meg nem jó érzés ráborítani. Abban a közel 30 fokos melegben úgy imbolygott az eleje, amikor megnyomkodtam a depoban, hogy csak néztem. Szinte tejesen el kellett zárni a húzó fokozatot, hogy jó legyen. Jobb is lett, de a hátulja kigyorsításon pumpálni kezdett (Judit is érezte, pedig nem veszett tempóban megy), és még mindig nem éreztem "kedvesnek" az elejét. A kötegelő nagyon lent volt.
A hátulja kapott fél kör húzó csillapítást befelé; az elején meg kitaláltam, hogy tekerek be előfeszítést, hogy nagyobb legyen a rugóút, de "cserébe" nyitok a nyomófokozaton, hogy "együttműködőbb" legyen. Bejött a dolog, innentől nagyon jó érzés volt motorozni. Elég kényes ezt a 600-as telót belőni, hogy készségesen kanyarodjon is a gép, de fékezésnél ne az olajstoppon pattogjon, de talán nem reménytelen. ;)
Köridőmérővel mértem 25-öt, ami megegyezik a legjobb időmmel, amit köridőmérővel mértem a Hondán. Azzal volt utána teló saját GPS-ével 24.3 is, ki tudja ... Aztán ezután elkezdtem nem csak végig 3-ban menni, hanem a sikán utáni féktávon visszarakni 2-be, és azzal abszolválni az utolsó 3 kanyart meg a célegyenes elejét. Sajnos ekkor elfelejtettem bekapcsolni a köridőmérőt, pedig érzésre ezzel egy picit talán gyorsultam. Utána már fáradt voltam, de még aktuális pálya-pajtásokkal motorozgattunk egy-két vidámat. Kint volt egy srác, aki az 1000RR-rel 1:18-at tud menni; nála volt GoPro és amíg a türelme engedte, néha kamerázott.
Volt egy srác egy SP2-vel, vele nagyon hasonló tempót motoroztunk, így egy felmenetelt eljátszottunk azzal, hogy melyikünk megy elöl. :) Semmi beszúrogatás, vagy állatság, csak vidám motorozás.
Judit ennél nagyobbat lépett előre. Úgy tűnik, jól halad az összeszokása az új motorral, mert új PB-t mért neki a köridőmérő. 1:37 az 2 mp-cel jobb, mint a tavalyi legjobb ideje. Aztán talált is magának egy társat, aki kergette; elmondása szerint jobban is húzta a gázt emiatt, de sajnos ez volt az, amikor elfelejtettem a köridőmérőt. :/
Egyetlen pályaelhagyás sem volt, simán ment a nap, aminek a végére hullafáradtak lettünk, de mégis mosolyogva mentünk haza.
Mozgókép: http://youtu.be/wZPJpWqtG80 (nem kevés javítanivalót látok így kintről nézve...)
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Na, akkor csak ügyese Kukucson! Találd meg a tuti lábtartó pozíciót, fogjon a féked, meg minden! ;)
Én meg igyekszek belendülni egy kicsit, most már talán megközelíteni a Hondás tempómat, de közben talpon maradni.
Én meg igyekszek belendülni egy kicsit, most már talán megközelíteni a Hondás tempómat, de közben talpon maradni.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39089
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Euroring
De én nem akarok elvállalni semmit ott. Én a Hungaroringen akarom elvállalni 265-el a cél végi féktávot. A Pancsiringen sem tudtam jót menni pedig az rendes pálya. Euroring egyszerűen nem éri meg nekem a kockázatot.Blade_RRunner wrote:Hát egyik sem versenyezhet egy nagy pályával, ez tény. De azért, ahogy a gyors emberek közel 2 kilóval beengedik a célegyenes végén a végig fékezett bal-jobb kombóba, hogy nagygázzal, elkönnyülő elejével dobják át balra, vagy ahogy bátorságpróbaként gázon elvállalják az autópálya melletti jobb törést, hogy utána a következő jobb törést féktávnak használva hirtelen dobják át balra, no, ezek azért jobban hasonlítanak. ;)ddt500 wrote:Egyik pályát sem tartom sokra. Döntögetni jó Kakucs is. Másra az Euroring se jó. Már mint nekem. Viszont a tempóhoz képest nem kicsit közel vannak a falak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Hát egyik sem versenyezhet egy nagy pályával, ez tény. De azért, ahogy a gyors emberek közel 2 kilóval beengedik a célegyenes végén a végig fékezett bal-jobb kombóba, hogy nagygázzal, elkönnyülő elejével dobják át balra, vagy ahogy bátorságpróbaként gázon elvállalják az autópálya melletti jobb törést, hogy utána a következő jobb törést féktávnak használva hirtelen dobják át balra, no, ezek azért jobban hasonlítanak. ;)ddt500 wrote:Egyik pályát sem tartom sokra. Döntögetni jó Kakucs is. Másra az Euroring se jó. Már mint nekem. Viszont a tempóhoz képest nem kicsit közel vannak a falak.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39089
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Euroring
Egyik pályát sem tartom sokra. Döntögetni jó Kakucs is. Másra az Euroring se jó. Már mint nekem. Viszont a tempóhoz képest nem kicsit közel vannak a falak.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Az gyerekpálya. Gyertek inkább Eringre! ;)ddt500 wrote:Szerdán megyünk Kakucsra.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39089
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: Euroring
Szerdán megyünk Kakucsra.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Szerdán délutánra beregisztráltunk az Eringre. Ezúttal talán összejön idén először, hogy nem szopunk az időjárással!
A szerdát részben annak reményében választottuk, hogy kevesen lesznek, de azért egy-két fórumtag, akinek van kedve és ideje csatlakozni biztosan elfér.
A szerdát részben annak reményében választottuk, hogy kevesen lesznek, de azért egy-két fórumtag, akinek van kedve és ideje csatlakozni biztosan elfér.
- badzoli
- Posts: 1952
- Joined: 2009.04.06. 14:35
- Motorom: Honda CBR600RR '07
- Itt motorozok: Hring és mindefelé
- Location: RoseHill
- Contact:
Re: Euroring
Tuti lesz, én ma reggel kaptam mailt, amiben ott a link a jelentkező modulhoz. Hogy aztán utána mikor, azt nem tudom, nekem sajna a jövő vasárnap munka miatt off.ddt500 wrote:Na többek közt ezért nem járok az euroringre. De ez, hogy ittasan mennek fel a pályára nagyon durva. Megérne egy rendőri feljelentést. Mondjuk azt lehetett tudni, hogy délután eső lesz. Sajnos Kakucson nekünk sem engedték a félnapos jegyet de nem vág földhöz a 7000ft. Állítólag 11-én lesz Hungaroring de még semmi nincs kiírva. Az vasárnap és jó idő esetén biztos, hogy telt ház lesz.
"Kit ölt meg? Senkit, még csak reggel van!" dr.House
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
Minden jó valamire. Ha más nem, elrettentésre.
- Blade_RRunner
- C3PO
- Posts: 442
- Joined: 2012.04.17. 20:48
- Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
- Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
- Location: Medvefalva
Re: Euroring
Ez milyen már? Az országimázs aszfaltozott megtestesítője, a "profi" F1-es pálya, stb. és előbb mennek internetszerte a magunkfajta "senkiháziak" közt a pletykák, hogy mikor lesz nyílt nap, mint hogy a honlapjukon kiírnák. Mi a fasz van itt, megállt az idő? Jóska súg Pistának, hogy egy hét múlva lesz pult alól banán fél napig, hogy a haveroknak ügyesen könyökölve jusson? Eszem megáll!ddt500 wrote:Na többek közt ezért nem járok az euroringre. De ez, hogy ittasan mennek fel a pályára nagyon durva. Megérne egy rendőri feljelentést. Mondjuk azt lehetett tudni, hogy délután eső lesz. Sajnos Kakucson nekünk sem engedték a félnapos jegyet de nem vág földhöz a 7000ft. Állítólag 11-én lesz Hungaroring de még semmi nincs kiírva. Az vasárnap és jó idő esetén biztos, hogy telt ház lesz.