Hungaroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

balagee wrote:17 mega nem 40 (rosszul emlekeztem) Nekem megvan hova kugyem.
Emailhez altalaban ez meg mindig sok.
bala!

Légyszi akkor rarozd/zippeld be és tördeld el 5M csomagokká. A cím pedig: becuska@gmail.com

Előre is nagyon köszi!
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

17 mega nem 40 (rosszul emlekeztem) Nekem megvan hova kugyem.
Emailhez altalaban ez meg mindig sok.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Jako
Posts: 430
Joined: 2007.02.22. 15:35
Motorom: K3 1000
Itt motorozok: Közút/Pálya
Location: K3 1000

Post by Jako »

Én néha direkt csúsztatom meg a hátulját hideg gumival :twisted: a kanyarból kijövet :lol: jó kis gyakorlás aegy ismerős kanyar kell hottá meg némi bátorság :cool:
Először kissé becsokiztam mikor megtörtént és nem számítottam rá, de már direktbe elég jól megy és szépen ki tudom tartani is :twisted:
A motorozás élménye a legjobb dolog, ami egy férfivel történhet, nő nélkül...
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

csülök wrote:
Bécus wrote:Nem vagyok egy nagy angol nyelvész, de nekem csülök fordításában néhány dolog nem áll össze. Nem akarom idefirkálni, mert több is van, inkább megnézném, hogy mi van az angol szövegben. Ha még utána se tiszta, akkor bedobom a közösbe :)
Senki nem tökéletes, így szívesen veszem, ha helyesbítitek a hibákat. Marhaságot ne tanuljon meg senki :razz:

Amúgy ha nem töltötted le, akkor mi alapján nem áll össze a kép? Fönt volt itt a fórumon 3-4 napja a link, ahonnal le lehetett tölteni, de ehun megint.
Azt letöltöttem már, azt elolvasva nem értettem pár dolgot :) Nekem az eredeti angol kellene! Megvan esetleg? (40Mega)
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

csülök wrote:
Na itt a mókus a video legelején az első kanyarban a célegyenes után pont csúnyán elcsukja a gázt a közepén, majd egymás után 2x is odaránt neki. Ezt biztos nem lenne szabad.
Igen ez igaz....ok sem tokeletesek :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

Bécus wrote:Nem vagyok egy nagy angol nyelvész, de nekem csülök fordításában néhány dolog nem áll össze. Nem akarom idefirkálni, mert több is van, inkább megnézném, hogy mi van az angol szövegben. Ha még utána se tiszta, akkor bedobom a közösbe :)
Senki nem tökéletes, így szívesen veszem, ha helyesbítitek a hibákat. Marhaságot ne tanuljon meg senki :razz:

Amúgy ha nem töltötted le, akkor mi alapján nem áll össze a kép? Fönt volt itt a fórumon 3-4 napja a link, ahonnal le lehetett tölteni, de ehun megint.
User avatar
csülök
Posts: 84
Joined: 2007.02.24. 17:09

Post by csülök »

balagee wrote:Akkor jo a kanyarvetel ha befele lassulsz vegig, kifele gyosulsz. nincs olyan hogy fix sebessegen gurulsz... (lasd pl ez a video: http://www.yamaha-sebring.at/html/video/carta.htm )
Na itt a mókus a video legelején az első kanyarban a célegyenes után pont csúnyán elcsukja a gázt a közepén, majd egymás után 2x is odaránt neki. Ezt biztos nem lenne szabad.
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

balagee wrote:TOTW2 magyaritott/egyszerusitett verzio nekem megvan word doksiban.
Aki keri elkuldom neki. Megvan a totw2 angolul is de az 40 mega, emailen nemtom atkuldeni.
Nem vagyok egy nagy angol nyelvész, de nekem csülök fordításában néhány dolog nem áll össze. Nem akarom idefirkálni, mert több is van, inkább megnézném, hogy mi van az angol szövegben. Ha még utána se tiszta, akkor bedobom a közösbe :)

balagee vagy csülök esetleg tud valaki segíteni abban, hogy valahonnan letölthessem?
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
Kenyér
Posts: 2848
Joined: 2007.02.22. 20:16
Motorom: eReSzVú Mille 03
Itt motorozok: Mindehol
Köridő(k): ering1:18,9
Location: Albertirsa
Contact:

Post by Kenyér »

"Az is megoldás lehet, ha egyenletesen tartott gáznál kissé felállítjuk a motort. ".. azthiszem ezt írják helyes megoldásnak...
De az tény hogy jó olvasmány... sok érdekes dologra tesz kérdőjelet,amit eddig máshogy képzeltem...
http://www.rsvforum.com
"az hogy hülye vagy,és nem értenek meg,nem jelenti azt,hogy művész vagy!"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Akkor jo a kanyarvetel ha befele lassulsz vegig, kifele gyosulsz. nincs olyan hogy fix sebessegen gurulsz... (lasd pl ez a video: http://www.yamaha-sebring.at/html/video/carta.htm ) persze ez nem minden kanyarra igaz, vannak kivetelek. Szoval a sebessegedet ha gps-en nezed ilyen aso szeru a sebesseg grafikon.

Szoval kifele gyorsulsz, huzod neki finoman egyre jobban, ekkor idealis a tapadas is. Ha elkezd csuszni es nem huzod tovabb, vagy nagyonkicsit visszaengeded, akkkor vissza fog jonni a segge.

PErsze kerdes mitol es hogyan csuszott meg. Ha dzsuva van az uton vagy a gumival gond van (kopott, tumelegedett, vagy fos a gumi) akkor leet hogy olyan hirtelen enged el hogy max imadkozni lehet :).

Ha elcsukod a gazt (hirtelen) akkor megszunik a tulporges, megtapad, es mivel keresztbe all kicsit a motor> repules. De ezt ismeri mindenki :)

En csusztam mar hringe 2 kerekkel is. Megis talpon maradtam. Sajna csak 2:07es kor lett, ennel a temponal meg vonalon kellene tudni menni mindenfele csuszkalas nelkul :)
Last edited by balagee on 2007.03.06. 01:00, edited 4 times in total.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
Bécus
Posts: 235
Joined: 2007.02.21. 14:03
Location: Budapest - Kaposvár, 750 K6
Contact:

Post by Bécus »

Bérczi Jani wrote:Hozzáteszem utcai Diablo volt hátul,semmi CORSA.
Akkor én v mit rosszul olvastam :oops:
Nekem olyasmi dereng,hogy húzni.
Én ma olvastam el, emlékeim szerint nem húzni kell, csak tartani :)
Az a baj a szöszi vezetõkkel, hogy ha jobbra indexelnek, akkor sem lehet
biztosra venni, hogy balra kanyarodnak!
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

balagee wrote:Nyugi Jani!

Az ezressel sokat gyakorolhatod majd :lol:
Na ja ott aztán van kraft :grin:
Image
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Nyugi Jani!

Az ezressel sokat gyakorolhatod majd :lol:
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42219
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Minden a mértéken múlik. :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
RB26DET
Posts: 2965
Joined: 2007.02.21. 21:04
Motorom: K7 600
Itt motorozok: Pálya
Location: Tát-Sárisáp

Post by RB26DET »

viking wrote:Ha egy eleve túlforgó, tapadását vesztő kerékre még több nyomatékot küldesz, meg fog előzni a hátulja és szépen kicsúszol.
Mondjuk ez még mindig jobb mint a highsider!
De ha lazán tartod a kormányt beál irányba és ahogy húzod a gázt visszaál,vagy nem?
Elméletben milyen egyszerű lenne :lol:
Image
Post Reply

Return to “Pályanapok”