Hungaroring

Versenypályák, információk, szervezések

Moderator: ddt500

User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote: Szerezz be egy gyorsváltót (fordítottat).
Le sem szedtem a futóról a motort, mentem Agohoz, és a remap mellé elismerésem jeléül kapott egy gyorsváltót. A fordított rendszerre nem tudom magam rávenni. Utcán is motorozom, ismerem magam, nem lenne jó vége, ha variálnék.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:Én végre áttörtem a nagy 2:10-es falat. 2:08.9

https://youtu.be/bd3_4CnZlHE

Ugyan ez nem vmi hú, de fasza idő, meg van egy csomó tanulni valóm, de aminek külön örülök, az, hogy nem izomból/parasztból erőlködtem ezt ki, hanem az idei tapasztalatok alapján kitaláltam még otthon pár dolgot, amit megvalósítottam a pályán, és meghozták az eredményt.
Szerezz be egy gyorsváltót (fordítottat).
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:>A hátsó gumit kicseréltük egy D212GP Pro 0-ra és elöl betekertünk kettőt az előfeszítésen mert a Horgásznak nagyon csóvált a motor féktávon.

Tényleg, neked milyen volt érzésre az új beállítás?
Teljesen jó. Azt nem tudom, hogy 2:00-nál is jónak érezném-e, de 02-ig biztos jó.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

Én végre áttörtem a nagy 2:10-es falat. 2:08.9

https://youtu.be/bd3_4CnZlHE

Ugyan ez nem vmi hú, de fasza idő, meg van egy csomó tanulni valóm, de aminek külön örülök, az, hogy nem izomból/parasztból erőlködtem ezt ki, hanem az idei tapasztalatok alapján kitaláltam még otthon pár dolgot, amit megvalósítottam a pályán, és meghozták az eredményt.
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

>A hátsó gumit kicseréltük egy D212GP Pro 0-ra és elöl betekertünk kettőt az előfeszítésen mert a Horgásznak nagyon csóvált a motor féktávon.

Tényleg, neked milyen volt érzésre az új beállítás?
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Na pár szóban a mai napról.
8-ra kiértünk a ringre, az egyik haver 3 boxot is bérelt így volt fedél a fejünk felett. A kezdő 90 percesben akartam menni de ott ébredtem rá, hogy az visszakerült a program végére.
Ettől úgy elkámpicsorodtam, hogy már nem is akartam motorozni. Szerencsére az egyik ismerősünk nem jött ki és neki volt 6 foglalása a gyors csoportban amit magunkévá is tettünk izibe!
Felváltva mentünk a Horgásszal. Kezdésnél elöl 3-as Dunlop slick volt, hátul meg Supercorsa SC0-a. A motorba Brembo RC fékbetét került. Horgász figyelmeztetett, hogy hidegen nem fognak. Hát az elég enyhe kifejezés.
Mindegy az első menet amúgy is csak bemelegítés volt. A fékkar megint messze volt meg kicsit csúszkált a hátulja 2:08. Mára a terv 2:03 volt.
A második menetben már jó közelre állítottam a fékkart. Kezdett alakulni a dőlésszög is de már ekkor előjött az a jelenség, hogy a cél végén nem fogott rendesen a fék!
A féktáv elején teljesen fás érzést adott és csak néztem, hogy nem lassul a motor rendesen.
Ezt néha a lejtős féktávon is eljátszotta. A fékkar nyomáspontja egyáltalán nem változott szóval nem felpuhulásról volt szó. Végül is arra jutottam, hogy túlzottan visszahűlt az egyenesben. Röhej!! Mindenki elmelegedéssel küzd nekem meg....na mindegy.
2:04 összejött itt. A harmadik meneten erősen gondolkoztam, hogy bevállaljam-e.
Már 37 fokot mutatott a hőmérő de mire eljött az idő lett az 38 is. :D
A hátsó gumit kicseréltük egy D212GP Pro 0-ra és elöl betekertünk kettőt az előfeszítésen mert a Horgásznak nagyon csóvált a motor féktávon.
Azt találtam ki, hogy a célrarában mindig húzok egy kis féket és akkor elég meleg lesz a cél végén.
A motor tök jó volt, az új hátsó nagyon tapadt és nem zavart a hőség sem.
Aztán a 2-3-ik körben jött a problem. A sikán után ketten is utolértünk egy lassabb embert, szépen levettem a gyors balosba, jön a lejtős féktáv húzom a féket és AJAJ!!!! Hát valahol a felénél jött meg a fékerő. Szerencsére elég volt a bukótér az elforduláshoz de 1-2mp azon filóztam, hogy mennyivel fogok beleállni a falba?
Gondoltam nem fogok itt megdögleni inkább lemegyek. Így is tettem. Horgászt rámért a gumira (85fok) én kicsit törtem a fejem aztán visszamentem.
Legfőképpen azért mert alig volt fent motor a pályán. Az elszállásra azt sütöttem ki, hogy a lassú fickó miatt a 8-as kanyarban nem húztam féket és emiatt annyira visszahűlt az a szar, hogy a lejtősön megint meg kellett melegíteni.
Végül is nem bántam meg bár innentől a cél végi meg a lejtős féktávhoz hozzácsaptam 10%-ot a biztonság kedvéért.
Aztán életemben talán először kihasználtam valaki szélárnyékát ami nagyon érdekes élmény volt. Ugye az 1000-es mocival nem voltam senki mögött sokáig, a 600-al meg keveset megyek.
Szóval a célrarában utolértem az egyik ismerőst aki egy naked GSX-R 750-el megy. Pont úgy adta ki, hogy a 4-ik végén jött a slip stream. 5-6 úgy pattant le, hogy öröm volt nézni. Ahogy lepillantottam mintha 28X-et láttam volna az órán aminek úgy megörültem, hogy elszúrtam a cél végi féktávot bár nem nagyon. :)
38 fok, 60 fokos aszfalt és még is végigcsináltam az egész menetet. Úgy tűnik felszedtem egy kis kondíciót. :)
Javítani nem sikerült sajnos, 2:04 itt is.
A -2 előtt elkezdtem próbálgatni a 3-ast mert nagyon sokat dadog a 2-es fokozat, lehet a 2-es kanyar előtt is kellene az 5-ik. A moci tök jól bírta a kiképzést (leszámítva a fék buzulást), 102 foknál nem is ment feljebb a vízhőfok.
Délután már nagyon kevesen voltunk ennek ellenére sajnos sok volt az esés és ebből 3-4 ütközéses baleset volt. Úgy tűnik a meleg sok embernek az agyára ment.
Szegény Horgásznak nem volt egy tiszta menete. Én megúsztam.
Nem tudom megyek-e még idén de ez a Brembo RC nekem kuka mert semmi bizodalmam nincs benne. Horgásznak működött bár ő 30kg nehezebb nálam. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

vadhorgász wrote:
ddt500 wrote:Tudom is én? Majd ő megmondja. :lol:
Richtofit sport rapid active
Egyébként ha nem lenne ez a bedurranás tök jól ellennék. Az utolsó menetet simán végigcsináltam "teljes tempóban" úgy, hogy 18 percnél azt hittem csak 8 percnél járunk. :wink:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Közben a videó alapján rájöttem, hogy nem dönteni nem tudtam hanem jobbra kanyarodni. :smt017
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
vadhorgász
Posts: 55
Joined: 2014.08.25. 18:52
Motorom: zx6r -2006
Itt motorozok: pálya
Köridő(k): hring:2:14,24 | pring: 2:27,61
Location: Budapest

Re: Hungaroring

Post by vadhorgász »

ddt500 wrote:Tudom is én? Majd ő megmondja. :lol:
Richtofit sport rapid active
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Tudom is én? Majd ő megmondja. :lol:
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote: Vagy az első vagy a második menet után adott a Horgász sportkrémet mert úgy bedurrant az alkarom, hogy nem jött le rólam a ruha. :D Azt hittem kamu de hatott.
Csak nem a világhíres Horgász féle lóbalzsam? :smt003
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:
Simán meg lesz.
Mondjuk amennyi titán bennem van (14 csavar meg egy bő 30 cm-es lemez), már lehet, hogy nem is számítok Stock-nak. :smt112
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:Köszi!
A legjobb mai körömet ezen a baleset óta első rehab Hringes napon 230 kmh-s Vmax-szal futottam. Ebben az az érdekes, hogy ennél csak a bemelegítő körömben volt ez kevesebb amúgy minden körben több volt, 233-236 kmh. Tekintve, hogy pont a nagy tempóról fékezéstől tartok még, és ezért hagyok ott benne tudatosan, a 240 kmh elérhetőnek tűnik. (Főleg, ha valóban fogyok a közel 90 kg-ból :D )
Simán meg lesz.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: Hungaroring

Post by ddt500 »

Idén nem terveztem különösebb pályázást de furdalt a kíváncsiság, hogy kb. mire vagyok képes a kis 6kilóssal.
Pont kapóra jött, hogy áttették délelőttre a 90 perces kezdő menetet mert egy éve nem voltam pályán és úgy éreztem kell egy kis visszaszokás.
Kicsit későn értünk ki és SC0 volt hátul így 10 perccel a kezdés előtt még hátsó kereket cseréltünk . :D
De az idő tökéletes volt, jobbat kívánni sem lehetett volna.
Az első felmenetel tapogatózással telt és 5-6 kör után beállt a jobb alkarom úgy, hogy le is jöttem. Mondjuk ehhez volt némi köze annak is, hogy nem állítottam át a fékkart és alig értem el. Köridőt ekkor még nem mértünk.
Második felmenetelre kicsit összébb kaptam magam ekkor jött valami 2:09. Vagy az első vagy a második menet után adott a Horgász sportkrémet mert úgy bedurrant az alkarom, hogy nem jött le rólam a ruha. :D Azt hittem kamu de hatott.
Harmadikra nem engedett fel a csajszi mert lefújta a szél a matricámat. Nem hagytam magam és kértem a Picitől egy másikat. Szerencsére adott. :)
Itt már tudtam volna jót menni de mindig a legrosszabb helyen értem utol valakit. 2:07.
Még 3 foglalásom volt a gyors csoportba de ebből csak a délelőtti utolsót vettem meg. Gondoltam az elég lesz a 2:05-höz.
Hát nem lett. A tempó már simán meg volt de 2x is beszorultam egy lassabb ember mögé így megint csak 2:07-et mentem. Hülyén csináltam mert amúgy nem voltunk sokan szóval kicsit több figyelemmel találtam volna helyet a pályán. Az optimal lap lement 2:05-re.
A dőlésszög nem akart jönni a visszafordítókban, meg addig húztam neki csak mint az 1000-el. :D A cél végén a végére sikerült elhúzni a 200-as tábláig. A motor tök jó volt csak az áttétel variálása bezavart. A 2-es kanyar előtt leszól a 4, a -2 előtt meg 1-2mp-ig dadog a 2-es. Be kéne váltani a 3-at de hát kinek van kedve ott váltogatni? :D
A pálya eszméletlenül tapad, egyik gumit sem tépte meg. Volt pár bukás de mentő szerencsére nem volt amennyire én tudom.
Érzetre 2-3 pályanap alatt le tudnék menni 2:03-ra de kb. ennyi. Még egy év kéne a 2:00-hoz. Nem fogom megpróbálni. Idénre nekem ennyi volt a pályázás.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: Hungaroring

Post by Blade_RRunner »

Köszi!
A legjobb mai körömet ezen a baleset óta első rehab Hringes napon 230 kmh-s Vmax-szal futottam. Ebben az az érdekes, hogy ennél csak a bemelegítő körömben volt ez kevesebb amúgy minden körben több volt, 233-236 kmh. Tekintve, hogy pont a nagy tempóról fékezéstől tartok még, és ezért hagyok ott benne tudatosan, a 240 kmh elérhetőnek tűnik. (Főleg, ha valóban fogyok a közel 90 kg-ból :D )
Post Reply

Return to “Pályanapok”