GSX-R 600

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Czimby
Posts: 130
Joined: 2010.04.22. 09:01

Re: GSX-R 600

Post by Czimby »

Az megvolt tavaly de majd most is ránézek újra.
VIK-001 wrote:Szelephézag ellenőrzés.. és utánna szinkron ;)

Czimby wrote:Sziasztok!

Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.

Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
VIK-001

Re: GSX-R 600

Post by VIK-001 »

Szelephézag ellenőrzés.. és utánna szinkron ;)

Czimby wrote:Sziasztok!

Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.

Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
User avatar
Czimby
Posts: 130
Joined: 2010.04.22. 09:01

Re: GSX-R 600

Post by Czimby »

Sziasztok!

Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.

Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: GSX-R 600

Post by k!ll3rcsöcs »

Igen, tudom hogy akár gallyra is vághatom a blokkot. Viszont most adtam ki szerelőre egy kisebb vagyont, és még idén alig mentem vele. Ezt a 30 ezret hátha sikerül megspórolni. Legfeljebb ha úgy érzem hogy szar lett a fúrás, akkor cserélem az egészet.
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 600

Post by ddt500 »

k!ll3rcsöcs wrote:És mi lenne, ha nem venném le, hanem menetet vágnék bele, aztán a leengedett régi olajat beletölteném, és hagynám is rögtön kifolyni, ezzel kimosva azt a lehetséges kis mennyiségű fémforgácsot?
A te motorod. Ismered a kockázatot. :wink: De nem hiszem, hogy sokkal könnyebb dolgod lenne.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: GSX-R 600

Post by k!ll3rcsöcs »

És mi lenne, ha nem venném le, hanem menetet vágnék bele, aztán a leengedett régi olajat beletölteném, és hagynám is rögtön kifolyni, ezzel kimosva azt a lehetséges kis mennyiségű fémforgácsot?
trans
Posts: 249
Joined: 2007.02.22. 16:14

Re: GSX-R 600

Post by trans »

k!ll3rcsöcs wrote:Újabb kérdésem lenne. Olajcsere volt, és észrevettem, hogy az olaj leeresztő csavar menete szar. Pontosan, ha meg akarom húzni, nem tudom eléggé, mert ugrik a menet, és ugye kilazul, enyhén szivárog az olaj. Erre kaptam olyan javaslatokat, hogy próbáljunk új menetet vágni bele (csak ugye itt is fennáll a veszély hogy nem lesz pontos a menet, vagy bekerül valami fémforgács oda ahová nem kéne), vegyük le a teknőt és úgy csináljunk új menetet (így pontosabban meg lehet csinálni), vagy legjobb ha új teknőt veszek alá. Nyilván ez a legborsosabb, és legmacerásabb, de biztonságos. De mégis megkérdezlek titeket, mi a véleményetek, mit tegyek, vagy esetleg valakinek van valami olyan ötlete ami nekünk nem jutott eszünkbe? Köszi előre is.
Nekem is volt ilyen, 2. vagy 3. olajcserekor szervizben megszakították. Aztán mikor legközelebb én csináltam az olajcserét, csavar oldásakor kijött az összes menet :roll: . Menetet lehetne normálisat levétel nélkül is fúrni, de forgács miatt mindenképp érdemes levenni a teknőt. Leömlőt is le kell hozzá venni, pik-pakk megvan. Utána nálam minden olajcserekor új réz tömítőalátét. Meg érdemes nyomatékkulcsot használni hozzá, ne legyen túlhúzva és akkor nem lesz baj. :: gsxr ::
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 600

Post by ddt500 »

Egyik ismerősömnek vágtak menetet a K4 750-be. Utána jó volt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: GSX-R 600

Post by k!ll3rcsöcs »

Újabb kérdésem lenne. Olajcsere volt, és észrevettem, hogy az olaj leeresztő csavar menete szar. Pontosan, ha meg akarom húzni, nem tudom eléggé, mert ugrik a menet, és ugye kilazul, enyhén szivárog az olaj. Erre kaptam olyan javaslatokat, hogy próbáljunk új menetet vágni bele (csak ugye itt is fennáll a veszély hogy nem lesz pontos a menet, vagy bekerül valami fémforgács oda ahová nem kéne), vegyük le a teknőt és úgy csináljunk új menetet (így pontosabban meg lehet csinálni), vagy legjobb ha új teknőt veszek alá. Nyilván ez a legborsosabb, és legmacerásabb, de biztonságos. De mégis megkérdezlek titeket, mi a véleményetek, mit tegyek, vagy esetleg valakinek van valami olyan ötlete ami nekünk nem jutott eszünkbe? Köszi előre is.
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: GSX-R 600

Post by k!ll3rcsöcs »

Köszönöm a válaszokat!
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 600

Post by Miller »

k!ll3rcsöcs wrote:Na akkor utánanézek a szerelési mikéntjének. Ilyen felujító készletet tudtok linkelni? Nem igazán találok. Vagy motoros boltokban érdeklődjek?
Javaslom, hogy egy márkakereskedést hívj fel.
User avatar
k!ll3rcsöcs
Posts: 46
Joined: 2011.07.29. 09:13
Motorom: GSX-R 600 K1
Itt motorozok: még csak utcán
Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest

Re: GSX-R 600

Post by k!ll3rcsöcs »

Na akkor utánanézek a szerelési mikéntjének. Ilyen felujító készletet tudtok linkelni? Nem igazán találok. Vagy motoros boltokban érdeklődjek?
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 600

Post by Miller »

No nem mintha egy ilyen bontott munkahenger nagy összeg lenne.
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Re: GSX-R 600

Post by Pálesz »

k!ll3rcsöcs wrote:
Pálesz wrote:Vagy valahol levegőt tud szívni, vagy szar a karmantyú a munkahengerben
De ha levegősödne valahol, akkor olajnak is kellene szivárogni valahonnan, nem? A második esetben jól sejtem hogy csak munkahenger csere segíthet?
Nem a munkahengerbe lehet venni karmantyút, fel tudod újítani!
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”