VIK-001 wrote:Szelephézag ellenőrzés.. és utánna szinkron ;)
Czimby wrote:Sziasztok!
Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.
Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
GSX-R 600
Re: GSX-R 600
Az megvolt tavaly de majd most is ránézek újra.
Re: GSX-R 600
Szelephézag ellenőrzés.. és utánna szinkron ;)
Czimby wrote:Sziasztok!
Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.
Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
Re: GSX-R 600
Sziasztok!
Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.
Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
Kaptam kölcsönbe egy szinkrontesztert, K5 600-on szeretnék vele szinkront állítani.
Annyi, hogy lehúzom a 4 vákuumcsövet ledugózom őket, a helyükre megy a teszter 4 csöve, valamint lehúzom az IAP szenzot csatiját?
Ezután a teszteren a fojtást beállítom, hogy csak minimálisan rezegjenek a mutatók és nekiállok csavargatni egyesével a szívócsövenként a szabályozó csavart?
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
Igen, tudom hogy akár gallyra is vághatom a blokkot. Viszont most adtam ki szerelőre egy kisebb vagyont, és még idén alig mentem vele. Ezt a 30 ezret hátha sikerül megspórolni. Legfeljebb ha úgy érzem hogy szar lett a fúrás, akkor cserélem az egészet.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 600
A te motorod. Ismered a kockázatot. De nem hiszem, hogy sokkal könnyebb dolgod lenne.k!ll3rcsöcs wrote:És mi lenne, ha nem venném le, hanem menetet vágnék bele, aztán a leengedett régi olajat beletölteném, és hagynám is rögtön kifolyni, ezzel kimosva azt a lehetséges kis mennyiségű fémforgácsot?
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
És mi lenne, ha nem venném le, hanem menetet vágnék bele, aztán a leengedett régi olajat beletölteném, és hagynám is rögtön kifolyni, ezzel kimosva azt a lehetséges kis mennyiségű fémforgácsot?
Re: GSX-R 600
Nekem is volt ilyen, 2. vagy 3. olajcserekor szervizben megszakították. Aztán mikor legközelebb én csináltam az olajcserét, csavar oldásakor kijött az összes menet . Menetet lehetne normálisat levétel nélkül is fúrni, de forgács miatt mindenképp érdemes levenni a teknőt. Leömlőt is le kell hozzá venni, pik-pakk megvan. Utána nálam minden olajcserekor új réz tömítőalátét. Meg érdemes nyomatékkulcsot használni hozzá, ne legyen túlhúzva és akkor nem lesz baj.k!ll3rcsöcs wrote:Újabb kérdésem lenne. Olajcsere volt, és észrevettem, hogy az olaj leeresztő csavar menete szar. Pontosan, ha meg akarom húzni, nem tudom eléggé, mert ugrik a menet, és ugye kilazul, enyhén szivárog az olaj. Erre kaptam olyan javaslatokat, hogy próbáljunk új menetet vágni bele (csak ugye itt is fennáll a veszély hogy nem lesz pontos a menet, vagy bekerül valami fémforgács oda ahová nem kéne), vegyük le a teknőt és úgy csináljunk új menetet (így pontosabban meg lehet csinálni), vagy legjobb ha új teknőt veszek alá. Nyilván ez a legborsosabb, és legmacerásabb, de biztonságos. De mégis megkérdezlek titeket, mi a véleményetek, mit tegyek, vagy esetleg valakinek van valami olyan ötlete ami nekünk nem jutott eszünkbe? Köszi előre is.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39098
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 600
Egyik ismerősömnek vágtak menetet a K4 750-be. Utána jó volt.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
Újabb kérdésem lenne. Olajcsere volt, és észrevettem, hogy az olaj leeresztő csavar menete szar. Pontosan, ha meg akarom húzni, nem tudom eléggé, mert ugrik a menet, és ugye kilazul, enyhén szivárog az olaj. Erre kaptam olyan javaslatokat, hogy próbáljunk új menetet vágni bele (csak ugye itt is fennáll a veszély hogy nem lesz pontos a menet, vagy bekerül valami fémforgács oda ahová nem kéne), vegyük le a teknőt és úgy csináljunk új menetet (így pontosabban meg lehet csinálni), vagy legjobb ha új teknőt veszek alá. Nyilván ez a legborsosabb, és legmacerásabb, de biztonságos. De mégis megkérdezlek titeket, mi a véleményetek, mit tegyek, vagy esetleg valakinek van valami olyan ötlete ami nekünk nem jutott eszünkbe? Köszi előre is.
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
Köszönöm a válaszokat!
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 600
Javaslom, hogy egy márkakereskedést hívj fel.k!ll3rcsöcs wrote:Na akkor utánanézek a szerelési mikéntjének. Ilyen felujító készletet tudtok linkelni? Nem igazán találok. Vagy motoros boltokban érdeklődjek?
- k!ll3rcsöcs
- Posts: 46
- Joined: 2011.07.29. 09:13
- Motorom: GSX-R 600 K1
- Itt motorozok: még csak utcán
- Location: Fényeslitke, Nyíregyháza, Budapest
Re: GSX-R 600
Na akkor utánanézek a szerelési mikéntjének. Ilyen felujító készletet tudtok linkelni? Nem igazán találok. Vagy motoros boltokban érdeklődjek?
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 600
No nem mintha egy ilyen bontott munkahenger nagy összeg lenne.
- Pálesz
- Posts: 1305
- Joined: 2007.02.21. 15:57
- Motorom: GSXR 1000k6
- Itt motorozok: Többnyire közút
- Location: Seregélyes
Re: GSX-R 600
Nem a munkahengerbe lehet venni karmantyút, fel tudod újítani!k!ll3rcsöcs wrote:De ha levegősödne valahol, akkor olajnak is kellene szivárogni valahonnan, nem? A második esetben jól sejtem hogy csak munkahenger csere segíthet?Pálesz wrote:Vagy valahol levegőt tud szívni, vagy szar a karmantyú a munkahengerben