GSX-R 750

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

Ez az apró információ elkerülte a figyelmemet. :smt015 :lol:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: GSX-R 750

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:
viking wrote:Nos? :grin:
Ma este fél hét nem??
De. Én várom a legizgatottabban, elhihetitek. :smt026

Gyanítom, hogy csak kvantitatív eredményekről tudok majd beszámolni. A szubjektív része csúszik, mert 14 fokban, szélviharban inkább kihagyjuk a holnapi Eringet. :smt022
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 750

Post by ddt500 »

viking wrote:Nos? :grin:
Ma este fél hét nem??
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

Nos? :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

Blade, várjuk a beszámolót! :smt026
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: GSX-R 750

Post by VIK-001 »

új terület osztás volt cégen belül most már egyre sűrűbben kell a központba járnom...
de ha úgy alakul szívesen segítettem volna... : pill :
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 750

Post by ddt500 »

VIK-001 wrote:
Blade_RRunner wrote:

:smt023

A K8-as "tesója" holnap megy Ágohoz. :smt038
Ha tegnap mentetek volna beugrottam volna megnézni egy ilyen mérést... pont ott voltam a szomszédban...
Ha meg három héttel ezelőtt akkor elhozhattuk volna egy füst alatt az én motoromat is. :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
VIK-001
Posts: 794
Joined: 2014.04.09. 20:53
Motorom: R6
Itt motorozok: MátraTT
Köridő(k): under 2"30 @ Hring

Re: GSX-R 750

Post by VIK-001 »

Blade_RRunner wrote:

:smt023

A K8-as "tesója" holnap megy Ágohoz. :smt038
Ha tegnap mentetek volna beugrottam volna megnézni egy ilyen mérést... pont ott voltam a szomszédban...
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

Biztos fasza lesz, és gyengébbnek fogod érezni.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: GSX-R 750

Post by Blade_RRunner »

Oké, srácok! Nem kell meggyőzni sem arról, hogy Ágoban legyen a teljes bizalmam, sem arról, hogy amit "amott" csináltak az khmmm.... hát nem éppen volt vmi tudományos megoldás. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy ez a PC + beállítás nekem nagy kiadásnak számít még használt PC-vel is. Hogy mégis meglépem már az első próbakörök után, az elég beszédes önmagában. :smt017

Random gondolatok:
- A motor erőnek nincsen híján. Én is erősnek érzem (a Fireblade után sem érzem gyengének), és a gixxeres haverom szerint érésre talán egy picit erősebb, mint az ő K2-es 750-ese, amit K. Csabi újított fel, és szintén Ágo állított be full Akra rendszerrel (149.x LE). Ez persze lehet szubjektív csalódás a hirtelenebbsége miatt, meg a téli kihagyás miatt. De nem gyenge full gázon most sem, és sokkal inkább a terhelésváltási simaság reményében viszem oda.
- Ágo nagyon korrekten elmondott mindent, amit az ember tudni akar, mielőtt odamegy. Mosolyogva reagált arra, hogy "odaát" cseregumit is adnak a méréshez, és rövid úton megbeszéltük, hogy mitől roncsolódhat egy gumi mérésnél, az pedig mit jelent önmagára a mérésre nézve is.
- Kétségem nincs afelől, hogy jobb lesz PC-vel, nem a hitetlenségem miatt szeretnék látni egy előtte-utána görbét, hanem éppen kíváncsiságból.

Izgatottan várom az "eseményt"! :smt026 ;)
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 750

Post by ddt500 »

Lehet, hogy nem gyári kipufogóval volt az én mérésem de még gyári volt a leömlő az biztos.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

A Jani motorja (igaz, a két mérés közben eltelt két szezon) Esztergomban 177, Agónál 151 lóerőt tudott.

Ennyit a két mérésről.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 750

Post by ddt500 »

Blade_RRunner wrote:
ddt500 wrote:
Hányra mentek? 4?
Csak meló után, azaz fél7.

Kíváncsi vagyok, milyen lesz! A sportlégszűrő, üres/kibelezett kipu okán rátöltött esztergomi "hasra ütős", pluszbenzines szoftver módosítás az 1/4-es gyorsgázzal együtt nem éppen kezdőbarát megoldás, úgyhogy kénytelen vagyok a falhoz csapni a malacperselyt.

Nem tudom, szokott e "előtte" mérést is csinálni (én mindig a végeredményt látom fórumokon), de jelen esetben nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan indulunk és hova jutunk. Különösen AFR tekintetben részterhelésen. Azt tudom, hogy 128 LE-t mértek E.gomban.
Nem szokott előtte mérést csinálni de ha nyomatékosan megkéred szerintem megteszi. Egomban az én mocim 186Le volt keréken. A gyári kipufogóval. Tehát szériában 10Le erősebb volt mint egy S1000RR. :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 750

Post by viking »

Azt felejtsd el úgy, ahogy van!
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Blade_RRunner
C3PO
Posts: 442
Joined: 2012.04.17. 20:48
Motorom: BMW S1000R Sport / K8 GSX-R750
Köridő(k): hring=2:07:0 | ering=1:24.1 | Pring=2:14.8
Location: Medvefalva

Re: GSX-R 750

Post by Blade_RRunner »

ddt500 wrote:
Hányra mentek? 4?
Csak meló után, azaz fél7.

Kíváncsi vagyok, milyen lesz! A sportlégszűrő, üres/kibelezett kipu okán rátöltött esztergomi "hasra ütős", pluszbenzines szoftver módosítás az 1/4-es gyorsgázzal együtt nem éppen kezdőbarát megoldás, úgyhogy kénytelen vagyok a falhoz csapni a malacperselyt.

Nem tudom, szokott e "előtte" mérést is csinálni (én mindig a végeredményt látom fórumokon), de jelen esetben nagyon kíváncsi lennék, hogy honnan indulunk és hova jutunk. Különösen AFR tekintetben részterhelésen. Azt tudom, hogy 128 LE-t mértek E.gomban.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”