Futómű

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
karr
Posts: 9
Joined: 2007.05.17. 09:07

Post by karr »

Sziasztok nagyon jó hogy leírtátok a gyári futómű beállítast, mert valószinű az enyém se az !! De légyszives úgy irjátok le hogy hányat kell neki kattania!!! Válaszotokat előre is köszönöm!!! :oops: GIXXER-1000
illaberek nádakerek a gxxeresek jóó emberek!
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Kösz! :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

http://ohlins.hu/

fenn van a mobilja is, cim is.


1107 Budapest
Üllői út 136.
Telefon: (1) 433-4704
Telefax: (1) 433-4705
Mobil: (30) 4099518
info@ohlins.hu
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Megtörtént májusban! :wink:
Tényleg jobb lett az enyém is.

Csoda!
Mondd már meg a Deczi elérhetőségét légyszíves!
Öcsém motorján meg kéne nézni a futóművet.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Gondoltam leirom mindeki tanulsagara.
Lecsereltettem az olajat a motor futomuveben, elol hatul. Ez kb 20k alatt van.
2 eve nem volt cserelve.
A kulombseg akkora, hogy a motoron el lehet elvezni. Mar nem is emlekeztem, hogy ilyen jo a futomuvem ... Sajnos az utcai motorom elhanyagoltam, miota kulon palyamotorom van.

Szoval a lenyeg, szerintem evente, ha keveset mentek, akkor ketevente csereljetek le a futomuolajat. Meglepodtok mennyivel kelemesebb lesz a motor utanna.
----------
GSX-R 1000
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Akkor őt én is csak dícsérni tudom,szuper lett az eleje nekem amit csináltak .
User avatar
Atika
Posts: 898
Joined: 2007.02.21. 20:10
Motorom: GSXR1000 K4
Location: Újpest

Post by Atika »

Asszem igen, a Kawában.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Ő az Üllői úton van?
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

viking wrote:Ki az a Deczi? :shock:
O mr Ohlins magyarban :) hehe
----------
GSX-R 1000
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ki az a Deczi? :shock:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Hehe, jo ez a topik.
Deczi orulhet, vegre belatjak az emberek, hogy futomuveshez is annyit kell jarni mint szervizbe...
----------
GSX-R 1000
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Abba nitrogen van, es ha jol tudom azzal biztositjak a megfelelo belso nyomast, hogy az a relativ keves olaj ami a rugostagban van, eleg ellenallast tudjon kifejteni.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
pezoo
Posts: 734
Joined: 2007.02.21. 21:26
Location: Budapest K2 1000

Post by pezoo »

Még jó hogy megnyílt ez a topic.Tegnap egy öreg faszi nézegette a motoromat,csodálgatta az állíthatóságot(vmi 87-es hondája volt)és kérdezett egy olyat amin én is meglepődtem.A hátsó rugóstagnál felfedezett egy szelepet amit magam sem tudom mi célt szolgál.Ő azt mondta levegőt kell oda fújni,de én nem tudtam megcáfolni.Mi az a szelep féleség hátul és mi célt szolgál?
User avatar
Pálesz
Posts: 1305
Joined: 2007.02.21. 15:57
Motorom: GSXR 1000k6
Itt motorozok: Többnyire közút
Location: Seregélyes

Post by Pálesz »

Köszi szépen :!:
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Eloszor is ha oreg a motorod, akkor minimum kellene a telokban olajcsere, es ha nem jol csillapit a rugostagban is. Beallithatod a gyarit, de ahogy az olaj oregszik (hasznalodik) maszik el a beallitas.

A telokban 2 evente vagy 10-20e km utan erdemes olajat cserelni.
A rugostag ugy 20-40e utan kezd doglodni altalaban. De sok ev utan abban sem art.

Na mindegy.

Elofeszitest remeljuk az hatul nem allitottak el azt nehez tekerni. A spring preload az elofeszites. A telo tetejen a nagy (talan 22es) anyat tekerd addig amig 4 csik latszik. (STD position 4 csik).

Csillapitas:

A telon felul van 1 laposfeju csavar a huzo csillapitas az a rebound. AZt csutkara tekerd be, majd 1 es 1/8 ki.

Alul a villa aljan a nyomo, az a compression. Azt csumpira tekerd be es 1 + 1/8 ki.

A rugostagon forditva van, ott a rebound van lent es a compression felul. A fentiek alapjan nezd azt is ki (ide nem linkelted be a kepet) es allitsd be. AZ elofeszitest is nezd meg gyarin van e, ha nincs vissza kell allitani specko kulccsal vagy kalapacs+csavarhuzo :)

AZ elofeszites amugy nem art a sulyodhoz allitgatni ha nem jo a gyari ertek.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”