Futómű

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

viking wrote:Bala, ismersz olyan írástudó emberkét, aki látott már GSX-R futóművet és be tudja állítani az alapdolgokat mint pl: lógások???
Ja hogy te cikket akarasz belole? :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Igy nz ki az ohlins ajanlasa. Ez is kb stimmel ahhoz amit irtam, itt nagyobb tartomany van megadva. Palyara a kisebb ertekek kozeleben lesz jo... (free sag = static sag)

Annyi meg hogy figyelni kell hogy van e top-out rugo a villaban meg a rugostagban, mert az noveli a free sag-et. Gyari gixerbe nincs.

Image
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Barki be tudja allitani. Hulla egyszeru.

En ezeket vettem alapul, legtobb helyen kb ez az ajanlott palyara a 600-1000 sport gepeknel.

Front -
Rider Sag - 30-35mm (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 15-20mm (60-70% of Rider Sag)

Rear -
Rider Sag - 20-30mm (race), 30-35mm (street) (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 5-10mm (extremely light bikes use less) (15-25% of Rider Sag)

rider sag= motor levegoben - motor foldon + motoros a motoron
free sag = motor levegoben - motor foldon

Ohlins ajanlas ennel kicsit tagabb ertekeket ir de az palya es utca kozotti ertekeket ad meg kb.

A beallitasban 1 dolgo a nehez, ha hatul allitani kll elofeszitest, akkor a gyari rugostaggal szopni kell. Az ohlins-el konnyu volt jatszani kezzel lehet tekerni.
Last edited by balagee on 2008.02.12. 11:18, edited 1 time in total.
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Na, az sem mostanában lesz... :cry:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
nylontacsko
Megélhetési síugró
Posts: 19654
Joined: 2007.02.20. 23:45
Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
Location: Győr

Post by nylontacsko »

viking wrote:Bala, ismersz olyan írástudó emberkét, aki látott már GSX-R futóművet és be tudja állítani az alapdolgokat mint pl: lógások???
Gyere el Egerbe :wink:
poɹoʇıuoɯ ɐ bǝɯ psʇıpɹoɟ
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Bala, ismersz olyan írástudó emberkét, aki látott már GSX-R futóművet és be tudja állítani az alapdolgokat mint pl: lógások???
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Tegnap delutan munkabol lazitas keppen (meg a pofara eses elott hehe) jatszogattam elol hatul az elofeszitesekkel hogyan befolyasoljak kulonbozo beallitasok a motor viselkedeset.

Elol/hatul kb 8-10mm tartomanyban lehet valtoztatni a magassagot, es mar ez meglehetosen durvan erezheto valtozasok voltak lassu temponal is (50-60).

Apapali neked meg 3cm-van az egesz motor odebb mint gyarilag...... azislehet hogy azert suta az egesz gep mert ennyire sokat valtoztattal es kesz. Ha igy akarod hagyni bele kelkl torodni hogy a motor nem ugy viselkedik ahogyan az meg lett tervezve....
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

viking wrote:Ilyen korú (de fiatalabb) gépeknél is már az a helyzet, hogy nem lehet egyértelműen az "elcsavargatásból" kiindulni.
Mikor cseréltek benne olajat?
Milyen körülmények között használták?
Hőmérséklete?
50 kilós faszié volt, vagy 110 kilós gyűrte barátnőstől?
Kerekeztek vele sokat?
Ésatöbbi, ésatöbbi...
igen teljesen igazad van!minél jobban foglalkozok a dologgal,annál több kérdés,és probléma jelentkezik,csak hát szeretném minél tökéletesebbnek tudni a gépet,hogy lgalább a motor miatt ne legyen baj!mégugy is ott marad a többi tényező![autók,időjárás,elmebeteg motorgyülölőkstb...]othol meg vár a 3 gyerek
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

Az biztos hogyha hozzá akarsz nyúlni akkor gátló szétössze, gyárira vissza, és kezdődhet a próbálgatás.
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

Massino wrote:Hát ez a két lehetőség van. :)
jó,tudom,lehet hogy felesleges piszkálni,de az embert a kiváncsiság viszi előbbre,vagy a mentő :lol:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Ilyen korú (de fiatalabb) gépeknél is már az a helyzet, hogy nem lehet egyértelműen az "elcsavargatásból" kiindulni.
Mikor cseréltek benne olajat?
Milyen körülmények között használták?
Hőmérséklete?
50 kilós faszié volt, vagy 110 kilós gyűrte barátnőstől?
Kerekeztek vele sokat?
Ésatöbbi, ésatöbbi...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

Hát ez a két lehetőség van. :)
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

Massino wrote:
apapali wrote:csak azt nem tudom,mijen lenne,ha jól lenne beállitva.tavaj kipróbáltam a haver k7 1000-ét,na az gyárilag is javitott a tudásomon,annyira könnyü volt vele menni,kanyarodni,mint egy bicajjal!
És mi lenne ha egy olyan géppel mennél mint a tied? Aminek gyári a futóműve...
vagy rosszabb,vagy jobb :roll:
Massino
Posts: 418
Joined: 2007.02.22. 08:47

Post by Massino »

apapali wrote:csak azt nem tudom,mijen lenne,ha jól lenne beállitva.tavaj kipróbáltam a haver k7 1000-ét,na az gyárilag is javitott a tudásomon,annyira könnyü volt vele menni,kanyarodni,mint egy bicajjal!
És mi lenne ha egy olyan géppel mennél mint a tied? Aminek gyári a futóműve...
User avatar
apapali
Posts: 1616
Joined: 2007.07.27. 21:28
Motorom: gsxr600 k1
Itt motorozok: H ring,Euróring,
Köridő(k): 2.14.2h.ring
Location: debrecen

Post by apapali »

Massino wrote:Mit szomorkodsz? Ha összevissza van beállítva a futóműved de jól mész vele akkor nincs baj.
csak azt nem tudom,mijen lenne,ha jól lenne beállitva.tavaj kipróbáltam a haver k7 1000-ét,na az gyárilag is javitott a tudásomon,annyira könnyü volt vele menni,kanyarodni,mint egy bicajjal!
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”