Ja hogy te cikket akarasz belole? :)viking wrote:Bala, ismersz olyan írástudó emberkét, aki látott már GSX-R futóművet és be tudja állítani az alapdolgokat mint pl: lógások???
Futómű
Igy nz ki az ohlins ajanlasa. Ez is kb stimmel ahhoz amit irtam, itt nagyobb tartomany van megadva. Palyara a kisebb ertekek kozeleben lesz jo... (free sag = static sag)
Annyi meg hogy figyelni kell hogy van e top-out rugo a villaban meg a rugostagban, mert az noveli a free sag-et. Gyari gixerbe nincs.
Annyi meg hogy figyelni kell hogy van e top-out rugo a villaban meg a rugostagban, mert az noveli a free sag-et. Gyari gixerbe nincs.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Barki be tudja allitani. Hulla egyszeru.
En ezeket vettem alapul, legtobb helyen kb ez az ajanlott palyara a 600-1000 sport gepeknel.
Front -
Rider Sag - 30-35mm (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 15-20mm (60-70% of Rider Sag)
Rear -
Rider Sag - 20-30mm (race), 30-35mm (street) (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 5-10mm (extremely light bikes use less) (15-25% of Rider Sag)
rider sag= motor levegoben - motor foldon + motoros a motoron
free sag = motor levegoben - motor foldon
Ohlins ajanlas ennel kicsit tagabb ertekeket ir de az palya es utca kozotti ertekeket ad meg kb.
A beallitasban 1 dolgo a nehez, ha hatul allitani kll elofeszitest, akkor a gyari rugostaggal szopni kell. Az ohlins-el konnyu volt jatszani kezzel lehet tekerni.
En ezeket vettem alapul, legtobb helyen kb ez az ajanlott palyara a 600-1000 sport gepeknel.
Front -
Rider Sag - 30-35mm (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 15-20mm (60-70% of Rider Sag)
Rear -
Rider Sag - 20-30mm (race), 30-35mm (street) (25-30% of Full Travel)
Free Sag - 5-10mm (extremely light bikes use less) (15-25% of Rider Sag)
rider sag= motor levegoben - motor foldon + motoros a motoron
free sag = motor levegoben - motor foldon
Ohlins ajanlas ennel kicsit tagabb ertekeket ir de az palya es utca kozotti ertekeket ad meg kb.
A beallitasban 1 dolgo a nehez, ha hatul allitani kll elofeszitest, akkor a gyari rugostaggal szopni kell. Az ohlins-el konnyu volt jatszani kezzel lehet tekerni.
Last edited by balagee on 2008.02.12. 11:18, edited 1 time in total.
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- nylontacsko
- Megélhetési síugró
- Posts: 19654
- Joined: 2007.02.20. 23:45
- Motorom: Nincs. Nem is igen lesz többé.
- Köridő(k): hring:2:09 | pring:2:16 l rijeka:1:49
- Location: Győr
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Bala, ismersz olyan írástudó emberkét, aki látott már GSX-R futóművet és be tudja állítani az alapdolgokat mint pl: lógások???
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Tegnap delutan munkabol lazitas keppen (meg a pofara eses elott hehe) jatszogattam elol hatul az elofeszitesekkel hogyan befolyasoljak kulonbozo beallitasok a motor viselkedeset.
Elol/hatul kb 8-10mm tartomanyban lehet valtoztatni a magassagot, es mar ez meglehetosen durvan erezheto valtozasok voltak lassu temponal is (50-60).
Apapali neked meg 3cm-van az egesz motor odebb mint gyarilag...... azislehet hogy azert suta az egesz gep mert ennyire sokat valtoztattal es kesz. Ha igy akarod hagyni bele kelkl torodni hogy a motor nem ugy viselkedik ahogyan az meg lett tervezve....
Elol/hatul kb 8-10mm tartomanyban lehet valtoztatni a magassagot, es mar ez meglehetosen durvan erezheto valtozasok voltak lassu temponal is (50-60).
Apapali neked meg 3cm-van az egesz motor odebb mint gyarilag...... azislehet hogy azert suta az egesz gep mert ennyire sokat valtoztattal es kesz. Ha igy akarod hagyni bele kelkl torodni hogy a motor nem ugy viselkedik ahogyan az meg lett tervezve....
Babetta forever!
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
- apapali
- Posts: 1616
- Joined: 2007.07.27. 21:28
- Motorom: gsxr600 k1
- Itt motorozok: H ring,Euróring,
- Köridő(k): 2.14.2h.ring
- Location: debrecen
igen teljesen igazad van!minél jobban foglalkozok a dologgal,annál több kérdés,és probléma jelentkezik,csak hát szeretném minél tökéletesebbnek tudni a gépet,hogy lgalább a motor miatt ne legyen baj!mégugy is ott marad a többi tényező![autók,időjárás,elmebeteg motorgyülölőkstb...]othol meg vár a 3 gyerekviking wrote:Ilyen korú (de fiatalabb) gépeknél is már az a helyzet, hogy nem lehet egyértelműen az "elcsavargatásból" kiindulni.
Mikor cseréltek benne olajat?
Milyen körülmények között használták?
Hőmérséklete?
50 kilós faszié volt, vagy 110 kilós gyűrte barátnőstől?
Kerekeztek vele sokat?
Ésatöbbi, ésatöbbi...
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Ilyen korú (de fiatalabb) gépeknél is már az a helyzet, hogy nem lehet egyértelműen az "elcsavargatásból" kiindulni.
Mikor cseréltek benne olajat?
Milyen körülmények között használták?
Hőmérséklete?
50 kilós faszié volt, vagy 110 kilós gyűrte barátnőstől?
Kerekeztek vele sokat?
Ésatöbbi, ésatöbbi...
Mikor cseréltek benne olajat?
Milyen körülmények között használták?
Hőmérséklete?
50 kilós faszié volt, vagy 110 kilós gyűrte barátnőstől?
Kerekeztek vele sokat?
Ésatöbbi, ésatöbbi...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- apapali
- Posts: 1616
- Joined: 2007.07.27. 21:28
- Motorom: gsxr600 k1
- Itt motorozok: H ring,Euróring,
- Köridő(k): 2.14.2h.ring
- Location: debrecen
vagy rosszabb,vagy jobbMassino wrote:És mi lenne ha egy olyan géppel mennél mint a tied? Aminek gyári a futóműve...apapali wrote:csak azt nem tudom,mijen lenne,ha jól lenne beállitva.tavaj kipróbáltam a haver k7 1000-ét,na az gyárilag is javitott a tudásomon,annyira könnyü volt vele menni,kanyarodni,mint egy bicajjal!