Benzin, Fogyasztás, Adalékok!

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

Csoda wrote:Mas oktanszamu benzinnel mas lesz a magasfordulaton a gyujtasi "szog".
Tehat nem mindegy mien benzinre van allitva. Amcsiba pl 91 esre allitjak.
Europara meg 95 -re, alapbol, viszont az injector elektronika tud korrigalni.
Elvileg az kopogaserzekelo erre lett kitalalva.
Valami szaki biztos eltudja magyarazni hogyan muxik.
De fölfelé is tud korrigálni? Mert ha kopog és előbb kezdi emiatt adni a gyujtást az rendben van, de gondolom az elektronika nem kezdi el keresni a kopogáshatárt. Tehát ha nagyobb oktánszámú benzint tankolsz akkor nem történik semmi, csak ha kisebbet.
Szerintem.
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

Mas oktanszamu benzinnel mas lesz a magasfordulaton a gyujtasi "szog".
Tehat nem mindegy mien benzinre van allitva. Amcsiba pl 91 esre allitjak.
Europara meg 95 -re, alapbol, viszont az injector elektronika tud korrigalni.


Elvileg az kopogaserzekelo erre lett kitalalva.
Valami szaki biztos eltudja magyarazni hogyan muxik.
----------
GSX-R 1000
rayman
Posts: 77
Joined: 2007.02.26. 08:34

Post by rayman »

Szabi wrote:
viking wrote:Véleményem szerint eddig is az ÖMV-nek volt a legjobb minőségű benyája.
Szeintem addig volt az OMW a best amíg az osztrák finomítóból hozták a nyálat...bár azt hallottam hogy Magyarország észak-nyugati környékén (a határ mellett) még mindig ausztriából viszik.

Nekem a Shell a bevállt amúgy!
Mi szállítjuk nekik a benzint. A magyar benya az egyik legjobb euróbában a német után
User avatar
Ricco
Posts: 214
Joined: 2007.03.04. 17:58
Motorom: GSX-R 1000 K6
Itt motorozok: pááálya
Location: versenypályák környéke

Post by Ricco »

Szabi wrote:
Egyszer az Sv.-be véletlenűl a shell-kúton sima 95-ös helyett 95 V-powert tettem és mélyebb lett a motor hangja...

Bár egyszer a superbike-ban volt egy teszt a különböző benzinekkel (mindenféle vigzsgálat, pados mérés, stb.) és ott a 99-es oktánszámú benzineknél sem volt változás, sőt a duki gyengébb volt 2-3 lóerővel.
Ha adalék van a bengában (és tényleg van is benne!), akkor lehet hogy jobb lesz a teljesítmény, kisebb a fogyasztás.
De amikor kint a pályán sírnak a májerek a csont széria R1-es mellett, hogy csak 95-ös benzinnel tud menni, mert elfelejtett V-Póvör Részing vagy OMW Super 100-at venni (hozzáteszem 320-330 Ft-ért) akkor nagyon arcon tudnám röhögni az embert.
Ha a motort megtervezik úgy, hogy 95-ös benzinnel menjen, a büdös életben nem lesz egyetlen lóerővel se erősebb a gép a 99-es vagy 100-as oktánszámú benzintől.
Ha lereszel vki a hengerfejből vagy módosítja az égésteret és ezáltal növeli a kompressziót, akkor igen, akkor kellhet 98-99-100 benzin. De amíg nem reszeli a blokkot valaki, addig pénzkidobás.
GSX-R Forever
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

viking wrote:Véleményem szerint eddig is az ÖMV-nek volt a legjobb minőségű benyája.
Szeintem addig volt az OMW a best amíg az osztrák finomítóból hozták a nyálat...bár azt hallottam hogy Magyarország észak-nyugati környékén (a határ mellett) még mindig ausztriából viszik.

Nekem a Shell a bevállt amúgy!
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

zsir wrote:Emberek ne okoskodjatok csinald es utana varom jelentkezesed vagy penzert vagy pozitiv hatassal.
Ez nem okoskodás, hanem tény!
De ettől függetlenűl ki fogom próbálni a Carrera 95-öst...
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Véleményem szerint eddig is az ÖMV-nek volt a legjobb minőségű benyája.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Post by zsir »

Emberek ne okoskodjatok csinald es utana varom jelentkezesed vagy penzert vagy pozitiv hatassal.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
User avatar
Csoda
Posts: 681
Joined: 2007.03.25. 00:10
Itt motorozok: BP

Post by Csoda »

En 2-3 eve olvastam egy ilyen tesztet, ott a shell-t kurvara lehuztak, hogy kamu a keverekes cucca. Akkoriba megneki volt szinte csak.
Most mar mindenki arulja :) Hulyek lennenek kihagyni.
Lehet omw azt hitte tenyleg kell belerakni valamit :) es tett is bele.
----------
GSX-R 1000
Szabi
A legjobban gyorsuló Sv-s
Posts: 620
Joined: 2007.02.21. 10:27
Location: Nyergesújfalu

Post by Szabi »

Kiváncsi vagyok, ki fogom próbálni...
Amúgy eddig Shell-t tankoltam többnyire, meg néha a Jet-nél.

Egyszer az Sv.-be véletlenűl a shell-kúton sima 95-ös helyett 95 V-powert tettem és mélyebb lett a motor hangja...

Bár egyszer a superbike-ban volt egy teszt a különböző benzinekkel (mindenféle vigzsgálat, pados mérés, stb.) és ott a 99-es oktánszámú benzineknél sem volt változás, sőt a duki gyengébb volt 2-3 lóerővel.
A fájdalom barát! Jelzi, hogy még élsz...

Sv. 650 S
zsir
Posts: 911
Joined: 2007.03.31. 13:58

Benzin, Fogyasztás, Adalékok!

Post by zsir »

Emberek bevalt, sot aki nem hiszi en fizetem ha nem igaz.
Kovetkezo a lenyeg tankoljatok OMW carrera 95 benzint es garantalom egybol 1 liter minusz fogyasztas azon tul hogy jobban megy az auto.
Pl. V6 2.5 benzines motor 14.4 rol 13.00 esett vissza a fogyasztasa.
Pl. Soros 6 henger 2.3 benzin 11.5 rol 10.00-ra

jah es a benzin 7 forintal dragabb mint a sima 95, en kiszamoltam 1500 forint a sporolas egy 10 literes motornal 60 liter benzinen.

akinek nem jon be en kifizetem a plusz 7 forintott literenkent.
1-es 160, majd olaj vagy sóder tán "kijöttek eléd!!", jah és a végén a sóder + olaj a hibás ! TE NEM--AHHHH
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”