GSX-R 1000
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Lehet pár oka. Nálam még mindig a töltés vezet. Elvileg 5000-5500 körül adja le a max. töltést a generátor. Lehet piszkos benzin vagy szarakodó injektor ami a nagyobb szívástól elmúlik. Vagy nem nyit rendesen a másodlagos pillangó szelep.
Esetleg egy flakon injektor tisztítóval meg lehet próbálni megoldani a dolgot. Benzinkúton kapni.
Egyébként egyszer a Hungaroringes 95-ös benzintől 10Le-vel gyengébb lett a motorom.
Esetleg egy flakon injektor tisztítóval meg lehet próbálni megoldani a dolgot. Benzinkúton kapni.
Egyébként egyszer a Hungaroringes 95-ös benzintől 10Le-vel gyengébb lett a motorom.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: GSX-R 1000
Igazából az idegesít ,hogy a próba úton /hazafelé /téli indításnál nem vettem ezt észre ,azóta teletankoltam + akksit cseréltem :( Ti mit szoktatok tankolni ? Én a helyi kúton (AVIA :) szoktam 95-öt ,de ezt az eddigi motorokba is és ott nem volt gondom ,nem tudom mi lehet ( talán benzin pumpa ,vagy elektronika )
A volt tulaj lelkiismeretes ,amatőr pályázó is,haver haverja is ,úgyhogy mindig oda volt figyelve a gépre ,tehát nem is átbaszásról van szó ,igaz tavaly 1-2000 km-t ment vele ,de inditgatta mindig (garázsban állt )
A volt tulaj lelkiismeretes ,amatőr pályázó is,haver haverja is ,úgyhogy mindig oda volt figyelve a gépre ,tehát nem is átbaszásról van szó ,igaz tavaly 1-2000 km-t ment vele ,de inditgatta mindig (garázsban állt )
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Nem olvastam el rendesen bocs.Saimontmplar wrote:Az akksit kicseréltem új van benne (feltöltve) és így is csinálta,hengerek mennek az összes -gondolok esetleg benzinre is ,de a busámat is ebből tankoltam ,szombaton jön megnézni egy szaki (Fehér Gábor) csak gondoltam hátha találkozott vki ilyennel :(ddt500 wrote:Töltsd fel az aksit. Úgy tűnik 5000 alatt nincs elég feszkó az összes gyertya rendes üzemeltetéséhez. De lehet rendetlenkedik a fesz-szabályzód vagy a generátorod.Saimontmplar wrote:Üdv az Uraknak !
Ma mentem egy kört(kb 150km) (az elsőt mióta elhoztam -ez 40 km volt és szépen ment) az új gépemmel és a következőt csinálta : aksi lemerült bebikáztam Goo - 5000 ford. alatt bedadog a motor mint ami sok/kevés anyagot kap alapjáraton is csinálja ,de 5000 felett meg megy mint az álom -gyertyák újak ,benzin idei ,aksit kicseréltem újra . Vkinek vmi tipp vagy hasonló gondja volt már ?
K7 1000
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: GSX-R 1000
Az akksit kicseréltem új van benne (feltöltve) és így is csinálta,hengerek mennek az összes -gondolok esetleg benzinre is ,de a busámat is ebből tankoltam ,szombaton jön megnézni egy szaki (Fehér Gábor) csak gondoltam hátha találkozott vki ilyennel :(ddt500 wrote:Töltsd fel az aksit. Úgy tűnik 5000 alatt nincs elég feszkó az összes gyertya rendes üzemeltetéséhez. De lehet rendetlenkedik a fesz-szabályzód vagy a generátorod.Saimontmplar wrote:Üdv az Uraknak !
Ma mentem egy kört(kb 150km) (az elsőt mióta elhoztam -ez 40 km volt és szépen ment) az új gépemmel és a következőt csinálta : aksi lemerült bebikáztam Goo - 5000 ford. alatt bedadog a motor mint ami sok/kevés anyagot kap alapjáraton is csinálja ,de 5000 felett meg megy mint az álom -gyertyák újak ,benzin idei ,aksit kicseréltem újra . Vkinek vmi tipp vagy hasonló gondja volt már ?
K7 1000
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Töltsd fel az aksit. Úgy tűnik 5000 alatt nincs elég feszkó az összes gyertya rendes üzemeltetéséhez. De lehet rendetlenkedik a fesz-szabályzód vagy a generátorod.Saimontmplar wrote:Üdv az Uraknak !
Ma mentem egy kört(kb 150km) (az elsőt mióta elhoztam -ez 40 km volt és szépen ment) az új gépemmel és a következőt csinálta : aksi lemerült bebikáztam Goo - 5000 ford. alatt bedadog a motor mint ami sok/kevés anyagot kap alapjáraton is csinálja ,de 5000 felett meg megy mint az álom -gyertyák újak ,benzin idei ,aksit kicseréltem újra . Vkinek vmi tipp vagy hasonló gondja volt már ?
K7 1000
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
- Saimontmplar
- Posts: 41
- Joined: 2014.01.24. 18:51
- Motorom: Gsx-R 1000 K7
- Itt motorozok: utca/pálya
- Köridő(k): pring 2:17:696
- Location: Szászvár
Re: GSX-R 1000
Üdv az Uraknak !
Ma mentem egy kört(kb 150km) (az elsőt mióta elhoztam -ez 40 km volt és szépen ment) az új gépemmel és a következőt csinálta : aksi lemerült bebikáztam Goo - 5000 ford. alatt bedadog a motor mint ami sok/kevés anyagot kap alapjáraton is csinálja ,de 5000 felett meg megy mint az álom -gyertyák újak ,benzin idei ,aksit kicseréltem újra . Vkinek vmi tipp vagy hasonló gondja volt már ?
K7 1000
Ma mentem egy kört(kb 150km) (az elsőt mióta elhoztam -ez 40 km volt és szépen ment) az új gépemmel és a következőt csinálta : aksi lemerült bebikáztam Goo - 5000 ford. alatt bedadog a motor mint ami sok/kevés anyagot kap alapjáraton is csinálja ,de 5000 felett meg megy mint az álom -gyertyák újak ,benzin idei ,aksit kicseréltem újra . Vkinek vmi tipp vagy hasonló gondja volt már ?
K7 1000
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
Úgy legyen!
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
Re: GSX-R 1000
Köszi a véleményeket, kb. én is így gondolom!
Tavasszal ha minden jól megy, megejtem a cserét.
Tavasszal ha minden jól megy, megejtem a cserét.
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
A K5 1000 A GSX-R.
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
-
- Traktorszelidítő tangóharmonikás
- Posts: 4026
- Joined: 2007.03.29. 09:24
- Motorom: Suzuki AN 400 K1
Re: GSX-R 1000
Én ugyan K5-tel nem, csak K4-gyel mentem, de két azonos állapotù modell között a 400 ezer különbség szerintem reális. Ha van rá lehetőséged, nagyon nézesd át a K5-K6-ot, főként a vázat. Ha minden ok, és azt mondom cserélj nyugodtan. Teljesen más motor.FeFe*ST wrote:Sziasztok Urak!
Kíváncsi lennék a véleményetekre, K4 vs. K6 témában. Gondolkozom a mostani K4-em cseréjén.
Jelenlegi használt piaci árakat nézve kb +400.000 Ft plusz ráfordítást igényelne a dolog, a fő kérdés az, vajon megérne ennyit egy K6-os?
Van ekkora különbség a két motor között? Tudom, hogy nagy különbség van, de itt most az ár-érték-élmény arányt nézzük.
Vagy ezt az "összeget" költsem a K4 még jobbá tételére? Amit persze eladáskor nem igazán fognak megfizetni sajnos... Meg kérdés is, van e értelme tolni bele a pénzt egy 10 éves motorba. (jó a K6 8 éves... )
Főként utcai használatról lenne szó, kis részben pálya, tehát nem a másodpercek számítanak. Hanem maga az élmény, a másabb karakterisztika, egy jobb futóművet utcán is észre lehet venni... Sajnos nem mentem még K6-al, de ódákat zengtek róla, hogy a legjobb GSX-R, amit csináltak, az újabbakat és a régebbieket is hozzá hasonlítják... Szóval tanácstalan vagyok. Köszi a segítséget.
Re: GSX-R 1000
Sziasztok Urak!
Kíváncsi lennék a véleményetekre, K4 vs. K6 témában. Gondolkozom a mostani K4-em cseréjén.
Jelenlegi használt piaci árakat nézve kb +400.000 Ft plusz ráfordítást igényelne a dolog, a fő kérdés az, vajon megérne ennyit egy K6-os?
Van ekkora különbség a két motor között? Tudom, hogy nagy különbség van, de itt most az ár-érték-élmény arányt nézzük.
Vagy ezt az "összeget" költsem a K4 még jobbá tételére? Amit persze eladáskor nem igazán fognak megfizetni sajnos... Meg kérdés is, van e értelme tolni bele a pénzt egy 10 éves motorba. (jó a K6 8 éves... )
Főként utcai használatról lenne szó, kis részben pálya, tehát nem a másodpercek számítanak. Hanem maga az élmény, a másabb karakterisztika, egy jobb futóművet utcán is észre lehet venni... Sajnos nem mentem még K6-al, de ódákat zengtek róla, hogy a legjobb GSX-R, amit csináltak, az újabbakat és a régebbieket is hozzá hasonlítják... Szóval tanácstalan vagyok. Köszi a segítséget.
Kíváncsi lennék a véleményetekre, K4 vs. K6 témában. Gondolkozom a mostani K4-em cseréjén.
Jelenlegi használt piaci árakat nézve kb +400.000 Ft plusz ráfordítást igényelne a dolog, a fő kérdés az, vajon megérne ennyit egy K6-os?
Van ekkora különbség a két motor között? Tudom, hogy nagy különbség van, de itt most az ár-érték-élmény arányt nézzük.
Vagy ezt az "összeget" költsem a K4 még jobbá tételére? Amit persze eladáskor nem igazán fognak megfizetni sajnos... Meg kérdés is, van e értelme tolni bele a pénzt egy 10 éves motorba. (jó a K6 8 éves... )
Főként utcai használatról lenne szó, kis részben pálya, tehát nem a másodpercek számítanak. Hanem maga az élmény, a másabb karakterisztika, egy jobb futóművet utcán is észre lehet venni... Sajnos nem mentem még K6-al, de ódákat zengtek róla, hogy a legjobb GSX-R, amit csináltak, az újabbakat és a régebbieket is hozzá hasonlítják... Szóval tanácstalan vagyok. Köszi a segítséget.
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- viking
- Site Admin
- Posts: 42212
- Joined: 2007.02.21. 09:31
- Motorom: K4 volt, most K2
- Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
- Location: Többnyire Budapest
- Contact:
Re: GSX-R 1000
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
- ddt500
- Site Admin
- Posts: 39070
- Joined: 2007.02.22. 10:39
- Motorom: ZX-10R 08'
- Itt motorozok: Hring, Pring
- Köridő(k): hring=1:59.086
- Location: Érd
Re: GSX-R 1000
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon"