GSX-R 1000

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

954-ig jók voltak a CBR-ek. :idea: utána higult fel a CBR mint tipus, amikor 2004-ben leváltotta a 954-et az 1000RR. :cry:
A CBR 600F pedig a mai napig nagyon megbízható.A 80-as évek végétől gyártják a 600-ast...rossz nem lehet.A 600-as renoméját is a sportos RR rontotta le. :idea: :wink:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Igen, én is úgy hallottam, hogy a Blackbird is a jó Hondák közé tartozik mint a VFR, a Gold Wing és a Pan.

A CBR-ekről viszont elég sok rosszat hallottam.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Az XX-nek nagyon egyenletes volt a teljesítmény leadása - ez egyébként jellemző a Hondákra - jó volt vele menni. 1000 km, a Garda tótól Egerig meg se kottyant, a haverok BMW 1150 R és X11 mindketten a halálukon voltak. A Hondát 42 ezerrel adtam el és egy rossz szót nem mondhatok róla. Az ezres nyílvánvalóan modernebb, újabb, erősebb, nyersebb, agilisabb - de hát milyen legyen egy vérbeli "túramotor"? :lol:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Melasz wrote:Én a különböző teljesítményleadást úgy oldom meg, hogy túrán bőven 8 ezer alatt felváltok. A K6-os 8 alatt nagyon barátságos, felette azonban figyelős- majd nagyon figyelős! ... de qurva jó motor :lol:
De azér' nem egy Honda... :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Melasz
A túraszakosztályos
Posts: 1133
Joined: 2007.02.21. 13:03
Itt motorozok: közút
Location: Eger - BMW R1100S Boxer Cup

Post by Melasz »

Én a különböző teljesítményleadást úgy oldom meg, hogy túrán bőven 8 ezer alatt felváltok. A K6-os 8 alatt nagyon barátságos, felette azonban figyelős- majd nagyon figyelős! ... de qurva jó motor :lol:
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Post by ddt500 »

viking wrote:Hátha mégis életben marad... :???:
Csülök írta egyszer, hogy amikor szervízbe vitte a K5-öt, volt ott egy baromira összetört ugyanolyan, amin még a gyári lánczsír volt...
Tavaly mikor kerestem a gépemet, a suzuki Hóllósnál állt egy K6-os ezredes. Olyan patent volt, hogy kirakhatták volna kirakatba de lent volt a használtmocik között. Kérdezem, hogy mi van vele? Erre kiderült, hogy a mocit elvitték kipróbálni és úgy összetörték, hogy 7 számjegyű volt a javítás.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

A Gixxer1000 senkinek nem való...túl sok, de ezért szerettyük! :wink:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Fos idoben taknyon vizen nem fog szepen fioman megcsuszni mint palyan, ilyenkor nem olyan nagy baj ha 600-as uzemmodba lehet kapcsolni.

De ha ez nem problema 1000-el akor nem az. Ezt ti tudjatok :)

Vegulis meg tell tanulni kezelni az erejet es kesz. Nem puddingoknak valo a gixxer 1000 :)
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Hátha mégis életben marad... :???:
Csülök írta egyszer, hogy amikor szervízbe vitte a K5-öt, volt ott egy baromira összetört ugyanolyan, amin még a gyári lánczsír volt...
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

viking wrote:A sportmotoron írta egy kissrác, hogy megy a K7 1000-ért a Full-Gashoz.
Eddig mindig az volt a témája, hogy a Bugatti így leveri a motorokat, meg sugárhajtás, meg fittyfasz...
Eddig egy 125-ös Apriliája volt...béke poraira! :twisted:
Egy ilyen embernek kb. "F" fokozatra lenne szüksége mert még a "C" is sok lesz neki. :cry:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

A sportmotoron írta egy kissrác, hogy megy a K7 1000-ért a Full-Gashoz.
Eddig mindig az volt a témája, hogy a Bugatti így leveri a motorokat, meg sugárhajtás, meg fittyfasz...
Eddig egy 125-ös Apriliája volt...béke poraira! :twisted:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

viking wrote:Én biztosan használnám.
Pl: pályán.
Bala mindig mondja, hogy itt csumagáz-ott csumagáz...az 1000-essel az tuti bukfenc lenne.
Bátrabban lehetne próbálkozni "C"-ben a kigyorsításoknál.
Persze.Van aki használná a fejlődéséhez, vagy amit Balagee írt, esetleg esős úton a biztonságosságos :) közlekedéshez.Ezzel csak az a baj hogy kevesen gondolkoznak így.Megint az lesz mint minden évben.Apa a legjobb,legszebb és legerősebb motort kérem ha leteszem az éretségit... :cry: mi meg majd olvashatjuk a rémhíreket. :???: :cry:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Post by viking »

Én biztosan használnám.
Pl: pályán.
Bala mindig mondja, hogy itt csumagáz-ott csumagáz...az 1000-essel az tuti bukfenc lenne.
Bátrabban lehetne próbálkozni "C"-ben a kigyorsításoknál.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
Anthony Soprano
Posts: 973
Joined: 2007.02.21. 10:17
Motorom: 2008 Yamaha Majesty YP400
Itt motorozok: 4. és 5. dimenzió
Location: tér-idő kontinuum

Post by Anthony Soprano »

csülök wrote:
viking wrote:Az új Motorradban benne van a tesztje a K7-nek.
Az "A" és a "B" üzemmód között nincsen nagyon különbség, "C"-ben 129 lóerőt mértek.
Szerintem a C üzemmód értéke a legkevesebbeket érdekli :roll:
Akinek szüksége lenne rá, mert szart se tud a motorozásról az meg alapban azt fogja mondani: "csak nem fogok a C üzemmóddal bonyolultkodni, még a végén ciki lenne,különben is profi vagyok, és egy profinak max. LE kell!"
Tehát sok értelmét nem látom ennek a funkciónak, aki pedig ésszel tud menni annak szintén nincs rá szüksége. :roll:
Ha vége a válságnak visszahuppanok egy Hayabusára... Addig a marad a válságkezelés egy Yamaha YP400 Majesty nyergében. :)
User avatar
balagee
A Mentor
Posts: 3359
Joined: 2007.02.21. 11:05
Köridő(k): hring: 1:59:36
Contact:

Post by balagee »

Ezt majd mondd amikor esoben gurulunk a horvat hegyekben palyagumival :cool:
Babetta forever!

On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero.
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”