GSX-R 1000

Típusok, jellemzők, alkatrészek, technika

Moderators: ddt500, viking

Post Reply
User avatar
ddt500
Site Admin
Posts: 39070
Joined: 2007.02.22. 10:39
Motorom: ZX-10R 08'
Itt motorozok: Hring, Pring
Köridő(k): hring=1:59.086
Location: Érd

Re: GSX-R 1000

Post by ddt500 »

Új értelmet nyert a tucattermék kifejezés. :D :smt005
A WSBK Ducatiról:
"Nem baj! Még pár győzelem, azt annyit sem foroghat majd az a szar, hogy egyáltalán beinduljon" :smt005 :smt005 :smt005
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Kész.
Ennyi.
Nincs tovább.
Tökéletes.

Image
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Próbálok megoldást találni a problémára... :smt098
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 1000

Post by Miller »

viking wrote:De az is lehet, hogy az én motorjaim gyengék, illetve gyengék voltak. :grin:
Ez nem lehet, ez tény. De hogy jön ez most ide? :grin:
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

De az is lehet, hogy az én motorjaim gyengék, illetve gyengék voltak. :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Miller
Traktorszelidítő tangóharmonikás
Posts: 4026
Joined: 2007.03.29. 09:24
Motorom: Suzuki AN 400 K1

Re: GSX-R 1000

Post by Miller »

sixday wrote:
viking wrote:
FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni... :grin:
Ez abból a szempontból nagyon érdekes hogy nekem régen a 99-es 750-es SRAD-om simán erőből jött kerékre a maga 136 lovával, csak meg kellett nyelezni 1-esben (nem volt leáttételezve).
Ehhez képest egy K1-K3 1000 egy dühöngő szörnyeteg az én szememben, simán ki kellene hogy emelje az elejét.
Nyilván Viking sem arra célzott, hogy a motor nem képes rá, hanem hogy ő nem nagyon erőlteti.
Fel jön az gázra még kettesben is ha nagyon akarja az ember.
User avatar
sixday
Posts: 47
Joined: 2012.03.06. 11:08

Re: GSX-R 1000

Post by sixday »

viking wrote:
FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni... :grin:
Ez abból a szempontból nagyon érdekes hogy nekem régen a 99-es 750-es SRAD-om simán erőből jött kerékre a maga 136 lovával, csak meg kellett nyelezni 1-esben (nem volt leáttételezve).
Ehhez képest egy K1-K3 1000 egy dühöngő szörnyeteg az én szememben, simán ki kellene hogy emelje az elejét.
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

viking wrote:
FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni... :grin:
Lehet túlságosan finoman húzod a gázt..

Pedig ez az a motor, aminek nem kell kétszer mondani.. :: gsxr ::
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

FeFe*ST wrote:
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
Én nem vettem észre, talán kicsit jobban ugrik.
Mindenki beszél ezekről az egykerekezésekről, én meg direkt sem nagyon tudom felemelni... :grin:
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

Itt ki tudod matekolni:

http://www.gearingcommander.com/
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
User avatar
FeFe*ST
Posts: 67
Joined: 2007.12.29. 17:42
Motorom: GSX-R 1000 K4
Location: Balaton

Re: GSX-R 1000

Post by FeFe*ST »

viking wrote:
viking wrote:Számolgass!
Elől 17 fog a gyári, azaz -1 fog az kerekítve 6% áttételrövidülés.
Hátul 42 fog a gyári áttétel, tehát +1 fog olyan 2,4%, +2 fog ennek a duplája.
Tehát hátul +2 kb. 4,8%, elől -1, az +6%.

Nekem most a K2-n +2 fog (44-es) van hátul, elől a gyári 17-es.
De például a gumiméret sem mindegy.
A széria 190/50-es, ha felteszel egy 190/55-öst, az rögtön 3% áttételnövekedés.

Köszi :wink:
Jó kis matek ez, szerintem teszek fel hátra egy 44-est, előre meg megy vissza a gyári.
Jobban kapkodja az elejét a +2fog miatt, hogy előrébb jön a tengely?
User avatar
viking
Site Admin
Posts: 42212
Joined: 2007.02.21. 09:31
Motorom: K4 volt, most K2
Itt motorozok: Ahol lehetőségem van
Location: Többnyire Budapest
Contact:

Re: GSX-R 1000

Post by viking »

viking wrote:Számolgass!
Elől 17 fog a gyári, azaz -1 fog az kerekítve 6% áttételrövidülés.
Hátul 42 fog a gyári áttétel, tehát +1 fog olyan 2,4%, +2 fog ennek a duplája.
Tehát hátul +2 kb. 4,8%, elől -1, az +6%.

Nekem most a K2-n +2 fog (44-es) van hátul, elől a gyári 17-es.
De például a gumiméret sem mindegy.
A széria 190/50-es, ha felteszel egy 190/55-öst, az rögtön 3% áttételnövekedés.
"Motivation is everything. Everyone can improve themselves..."
"You never know how far you might have gotten, unless you try!" Michael John Mentzer
"Pain is temporary...Glory is forever!"
Post Reply

Return to “Minden ami egy GsxR-el kapcsolatos lehet”